Zij 40 preciesquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:03 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Weet iemand hoe oud ze zijn? Ben gewoon benieuwd. Denk begin 40?
40 en 41quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:03 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Weet iemand hoe oud ze zijn? Ben gewoon benieuwd. Denk begin 40?
De eerste gasten zijn er al.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu hopen dat het bedrijf van de grond komt
Doet de overheid ook al jaren met scheuren in Groningenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:04 schreef Dutch_view het volgende:
We negeren gewoon de scheur en smeren er nog wat overheen
probleem opgelost
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Meneer was aan het rijden tijdens het drinken
Zat even op de site te kijken, maar oogt ook niet heel erg geweldig allemaal.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar een set gasten is geen goed lopend bedrijf
Linkje?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zat even op de site te kijken, maar oogt ook niet heel erg geweldig allemaal.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:09 schreef Szura het volgende:
Straks komen Kris en Lisanne nog logeren
Dat verbaast me eigenlijk wel, want zeker buiten West-Europa zien ze westerlingen gauw als een wandelende bankautomaat.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben iig wel een beetje sociaal contact, dat laat in het programma ook vaak te wensen over
quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:09 schreef Szura het volgende:
Straks komen Kris en Lisanne nog logeren
iig in hun ogen. Dat de plaatselijke horeca ze zo ziet...quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat verbaast me eigenlijk wel, want zeker buiten West-Europa zien ze westerlingen gauw als een wandelende bankautomaat.
Of zoals zij het noemden: OSM, ons soort mensen. Hebben in ieder geval wel als voorbereiding naar B&B vol liefde gekeken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:05 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Meneer was aan het rijden tijdens het drinken
Wanneer vertrek jij eigenlijk?quote:
Vrouwen kunnen tegenwoordig tot op heel wat hogere leeftijd kinderen krijgen.quote:
Ik had het idee dat ik het strandje waar ze liepen herkende uit een vorige Ik Vertrek.quote:Op zondag 18 december 2022 11:15 schreef hondonspain het volgende:
De barst die men negeert lijkt me niet echt prettig want veel regen en soort heuvel gaat zeker problemen geven. Was het ook niet dat de vorige Ik Vertrekkers in Costa Rica gegijzeld zijn en buren vermoord. Niet mijn land, wel qua natuur, erg fraai
Herhalingen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:38 schreef nils7 het volgende:
Gisteren was er 1 om 23:45.
Lekker christelijk tijdstip.
Dus nu ff terug kijken.
Ja merk ik nu ook hahahaquote:
I know nothing!quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:28 schreef Ceviche het volgende:
Als ze 2 afleveringen wijden aan 1 gezin is dat meestal omdat er veel ellende in zitben benieuwd! Misschien zijn ze ook wel in zee gegaan met die Manuel
Wie verzint die data? Op zondag om 7 uur, dan een paar keer op zaterdag en dan weer op donderdag alsof het een vuile lap is die ze ergens tussen proppen waar ruimte is terwijl het 1 van de meest bekeken programma’s is op NPOquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:51 schreef Ed1234 het volgende:
Er komt weer een nieuwe reeks in 2023:
Zondag 01 januari 2023 (18.50 uur op NPO 1) - Familie Jansen tovert een vervallen chateau in Frankrijk om tot B&B en gîtes.
Zaterdag 07 januari 2023 (21.40 uur op NPO 1 - Bert en Thomas vertrekken naar Spanje om een nudisten B&B te beginnen.
Zaterdag 14 januari 2023 (21.35 uur op NPO 1 - Familie Wagemans zet koers richting de Costa Brava op zoek naar hun droomlocatie.
Zaterdag 21 januari 2023 (21.35 uur op NPO 1 - Milko en Odette willen in de Franse Pyreneeën vakantiegangers ontvangen en paarden fokken.
Zaterdag 28 januari 2023 (21.40 uur op NPO 1) - Marcel en Walter besluiten te doen waar ze al jaren van dromen: een B&B aan de Spaanse Costa del Sol.
Donderdag 2 februari 2023 (21.30 uur op NPO 1) - Nicole en Manuel bouwen aan hun gezamenlijke droom: een B&B op een vrije kavel op Bonaire. Deel 1
Donderdag 9 februari 2023 (21.30 uur op NPO 1) - Nicole en Manuel bouwen aan hun gezamenlijke droom: een B&B op een vrije kavel op Bonaire. Deel 2
Donderdag 16 februari 2023 (21.30 uur op NPO 1) - Dennis en Jelle kopen in een Frans gehucht een leegstaand pand met camping, kroeg en supermarkt.
Donderdag 23 februari 2023 (21.30 uur op NPO 1) - Follow up:
Theo en Jolande zijn klaar voor een nieuw avontuur. Zij verruilen Gambia voor Spanje waar ze naast pannenkoeken ook tapas in hun restaurant gaan serveren. En we keren terug naar Jeroen en Marleen in Italië. In 2016 sloeg het noodlot toe en werd hun huis door aardbevingen onbewoonbaar. Zes jaar later hebben ze hun leven weer op de rit.
Oscar heette die aannemer toch?:) die jonge knul met zn zwangere vriendin die nog nooit een garage verbouwd hadden en nu een compleet huis vanaf de grond toe gingen bouwen met riolering en al alleen wist die niet hoe die cement moest mixen…redelijk cruciaal bij de bouw van een huisquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:28 schreef Ceviche het volgende:
Als ze 2 afleveringen wijden aan 1 gezin is dat meestal omdat er veel ellende in zitben benieuwd! Misschien zijn ze ook wel in zee gegaan met die Manuel
Ah ja Oscar was het inderdaad. Geen idee hoe ik op een hele andere naam kwam.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Oscar heette die aannemer toch?:) die jonge knul met zn zwangere vriendin die nog nooit een garage verbouwd hadden en nu een compleet huis vanaf de grond toe gingen bouwen met riolering en al alleen wist die niet hoe die cement moest mixen…redelijk cruciaal bij de bouw van een huis
Het zou me niet verbazen als ze die donderdag uitzendingen uiteindelijk toch naar zaterdag gaan verplaatsen. Het was namelijk de bedoeling dat op 28 januari Matthijs Gaat Door weer zou beginnen op dat tijdstip, maar ja…. Mattijs gaat denk ik niet door.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wie verzint die data? Op zondag om 7 uur, dan een paar keer op zaterdag en dan weer op donderdag alsof het een vuile lap is die ze ergens tussen proppen waar ruimte is terwijl het 1 van de meest bekeken programma’s is op NPO
Ee achtiende-eeuws pand opknappen is veel werkquote:Op zondag 1 januari 2023 12:44 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus weer een nieuwe?:
Met hun vijf dochters en een beperkt klusbudget vertrekken Margriet en Ray Jansen in deze aflevering van Ik Vertrek naar Frankrijk. De renovatie van het vervallen chateau tot een chambres d'hôtes valt behoorlijk tegen. Was dit wel de juiste beslissing?
De verbouwing van een achttiende-eeuws pand in Frankrijk blijkt een monsterklus te zijn, en dat hadden Ray en Margriet in Ik Vertrek eigenlijk niet zien aankomen.
Raar tijdstip: NPO1 18:50
Echt heel erg zielig... geen kansen... geen vrienden...quote:Op zondag 1 januari 2023 19:01 schreef Revanches het volgende:
Die meiden hebben er niet zoveel zin in... sneu om ze uit hun kansrijke omgeving weg te trekken naar een Frans shithole.
En ook nog eens achteruit gaan slepen. Dan heb je geen asdruk op de achterwielen die aangedreven zijn en het bandenprofiel zet zich zo ook niet vast in de grond door de vorm (driehoeken).quote:Op zondag 1 januari 2023 19:09 schreef derLudolf het volgende:
Sukkel, je hebt een lier, dan moet je niet met die trekker gaan slepen.
Welk profiel, die banden waren bijna kaalquote:Op zondag 1 januari 2023 19:10 schreef JanGroen het volgende:
[..]
En ook nog eens achteruit gaan slepen. Dan heb je geen asdruk op de achterwielen die aangedreven zijn en het bandenprofiel zet zich zo ook niet vast in de grond door de vorm (driehoeken).
Jaquote:
Nee, het komende uitzendschema is ook weer het oude verhaal met aparte tijdstippen..quote:Op zondag 1 januari 2023 19:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh dacht dat ze meestal herhalingen bewaarden voor dit soort aparte tijdstippen.
Waarschijnlijk ivm HHB een raar tijdstip, denk ik, gok ikquote:Op zondag 1 januari 2023 19:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh dacht dat ze meestal herhalingen bewaarden voor dit soort aparte tijdstippen.
Ze winnen de originaliteitsprijsquote:Op zondag 1 januari 2023 19:23 schreef monkyyy het volgende:
Lekkage en brand, wow die hadden we nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |