Te protserig.quote:
Ik heb schildpadden gezien die sneller waren en waar meer leven en actie in zatquote:
niet doen lijkt me ... in de koelkast kan welquote:
Waarom niet? Ging prima zo te zienquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
niet doen lijkt me ... in de koelkast kan wel
Oh niet gekekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ging prima zo te zien
Tsjaaa.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb schildpadden gezien die sneller waren en waar meer leven en actie in zat
Ik ben wel benieuwd naar het hele filmpje, maar aan de andere kant ga ik er niet anderhalf uur heen kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ging prima zo te zien
Zie het niet staanquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar het hele filmpje, maar aan de andere kant ga ik er niet anderhalf uur heen kijken
Ik was ook al even aan het zoekenquote:
Mocht ik hem tegenkomen ...........quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was ook al even aan het zoeken![]()
Hoe staat het met je nieuwe huisje?
Nice, dus bijna klaar om naar het buitenland te verhuizenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht ik hem tegenkomen ...........
Dinsdag weer heen voor stoffering,
wacht alleen nog op de datum van de levering van de slaapkamer.
En daarna zsm een verhuiswagen regelen.
Ja, hopelijk snel nu wel hoor....quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice, dus bijna klaar om naar het buitenland te verhuizen![]()
Ik ben laatst nog in de buurt geweest van je nieuw huis. Een bedrijf waar we mee samenwerken is gevestigd in een kantoor aan de rotonde bij de Kennedy brug waar ik vaker heen moet.
Als je kan verhuizen in je vakantie zou wel ideaal zijn, dan heb je de stress niet dat het allemaal in het weekend moet en ruim de tijd om te settelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, hopelijk snel nu wel hoor....
Over 2 weken zou perfect zijn, dan heb ik ook vakantie.
Oeh, even terug naar huis voor jou
Daar is nu de planning wel zo op ingestokenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je kan verhuizen in je vakantie zou wel ideaal zijn, dan heb je de stress niet dat het allemaal in het weekend moet en ruim de tijd om te settelen![]()
Ik vind het niet erg om terug naar het zuiden te moeten, kan ik meteen even bij familie langs
Ah, zit de rest daar,quote:
Je wilde nog richting Duitsland een paar dagen toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is nu de planning wel zo op ingestoken
Moet alleen nog uitzoeken of ik dan ook nog even weg kan. En de rest van de dingen kopen die er nog niet zijn.
Dacht ik al ja. Je gaat regelmatig dus?
Als het lukt ja, of misschien Praag. Even kijken wat kan.quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je wilde nog richting Duitsland een paar dagen toch?
Toen wij paar jaar geleden verhuisde hebben we de sleutel pas een week voor het nieuwe schooljaar begon gekregen. Ik heb toen tijdens mijn intro week nog de douche verbouwd tussen het studeren door. Was niet echt relaxt toen![]()
Ik kom er 1 keer per maand ongeveer, maar deze winter ben ik er iets vaker. Dat bedrijf levert de software waarmee wij de data verwerking doen. En voor volgend jaar krijgen we voor 2 type wagens nieuwe ECU's waar de systemen weer voor aangepast moeten worden.
Het leren kennen van je studie genoten en het opbouwen van een goed zuip ritme is een serieuze zaak die goed en met intensieve regelmaat bestudeerd moeten worden! Dat is een belangrijk stuk van iedere studie!quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het lukt ja, of misschien Praag. Even kijken wat kan.
Hmmm, dat klinkt niet hee handig nee
En studeren in je introweek? Dat gelooft niemand natuurlijkAl is tijdens beide je douche verbouwen niet wat je wil.
Ah, je familie gaat je een hoop zien weer. Mag je daarna vast iets minder vaak komen.
Ton, hoe gaat het!?@Hola. Gluur net ff hier bij die wankers!@!@quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:27 schreef tonja het volgende:
Goeiesnavons!!![]()
╲⎝⧹༼◕ ͜ﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞﱞ.◕ ༽⧸⎠╱
is ook belangrijk, het heeft alleen niets met studeren te makenquote:Op zondag 2 oktober 2022 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het leren kennen van je studie genoten en het opbouwen van een goed zuip ritme is een serieuze zaak die goed en met intensieve regelmaat bestudeerd moeten worden! Dat is een belangrijk stuk van iedere studie!![]()
Ik had via mijn vader een nieuwe douche cabine en was meubel voor een prikkie kunnen krijgen, maar ik moest het wel zelf inbouwen. Dat had ik toen even onderschat met hoeveel werk het was![]()
Praag is ook mooie stad om heen te gaan.
Ik zit nu naar het nummer te luisteren.quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ton, hoe gaat het!?@:Hola. Gluur net ff hier bij die wankers!@!@
Luister dit over den koptelefoon, topshow:
Do you like da blues un peu?
Probeer, if you like, dit nummert te doen!@!@
Was niet aan mij gericht, las net gewoon ff mee, maar wou gewoon ff zeggen dat ik het een supermooie uitvoering van dit lied vind!quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ton, hoe gaat het!?@:Hola. Gluur net ff hier bij die wankers!@!@
Luister dit over den koptelefoon, topshow:
Do you like da blues un peu?
Probeer, if you like, dit nummert te doen!@!@
Ja, heul best nummer. Mocht je ooit liefdesverdriet gehad hebben en dit niet bijzonder vinden, dan is er wel iets pretty much off met je abstract denken en zoowquote:Op zondag 2 oktober 2022 00:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zit nu naar het nummer te luisteren.
Ja ik hou van blues!! Prachtig nummer dit. Heb net de akkoorden bekeken en dit is nog wel even een brug te ver voor mij.
Hier gaat ie lekker, ben bezig met muziek te verzinnen voor onder een gedicht van iemand waarvoor ik mod op Twitch. Een hele uitdaging. Voor het eerst dat ik zoiets doe.
Hoe gaat ie met jou?
Tof dat je het ook oke vindt!@quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was niet aan mij gericht, las net gewoon ff mee, maar wou gewoon ff zeggen dat ik het een supermooie uitvoering van dit lied vind!![]()
![]()
Ik zal je een linkje sturen als het klaar is.quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, heul best nummer. Mocht je ooit liefdesverdriet gehad hebben en dit niet bijzonder vinden, dan is er wel iets pretty much off met je abstract denken en zoow![]()
![]()
Moeilijk nummer lijkt 't me, inderdaad.
Doe je goed! Stuur als je wilt een link als je het klaar hebt, zodat ik het, if u like, kan horen. Wel benieuwd!
Alles goed hierow. Eerder vanavond met een maat met een bussie een crosstrainer opgehaald om indoor wat bezig te blijven als een wilde, hoop ik. Verder een lekker rustige dag. Zou de hort op gaan, maar had toch geen zin. De meet le dix décembre bij grand-mère ga ik dan weer wel heen!@:. Jij ook, misschien?
Leuk!quote:Op zondag 2 oktober 2022 00:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zal je een linkje sturen als het klaar is.
Net even gegoogeld wat een crosstrainer is. Dat is sjouwen geweest.
Gaat je knie dit waarderen?
Oh!! Ik had geen idee nog van een nieuwe meet, ik ben er zeker weer bij, ijs en weder dienende
Ik ben van 1979, paar maandjes terug dus 43 gewordenquote:Op zondag 2 oktober 2022 00:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Tof dat je het ook oke vindt!@
Grappig, is by far m'n lievelingsnummert van de stones en misschien wel helegaar! Ook al voor het liefdesverdriet dat ik kende!@Soms acht keer achtermuhkaar!
De meeste goede nummers, zoals dit nummert, zijn geschreven voordat ik kon kruipen. Jij bent ook nog niet erg oud, schat ik.. Leuk, deze interesse te delen met Ton en jou
sinds ik ze 7 juli live zag wel aardig fan gewordenquote:
Koel/cewl/cool, mietjequote:Op zondag 2 oktober 2022 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sinds ik ze 7 juli live zag wel aardig fan geworden
Ik duim voor je kniequote:Op zondag 2 oktober 2022 01:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Leuk!
Ja, klote ding. Moest nog naar tweede etage ook. Waarschijnlijk niet, maar de test viel mee (ff getest in een sportschool) en hoef niet echt een grote hoek te maken met knie om die voetsteun/trappert rond te krijgen, dus misschien wel, hoop ik. Kan nu weer een tamelijk prijzige aanschaf (een spinbike) verpatsen op marketplatz.
Zie het topic hierover m.b.t. de meet bij gran elders in 40pluche!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |