Dit geldt dus ook voor deze inzending. Deze hoort ook een douze points te krijgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:09 schreef NailQueen het volgende:
Nee serieus. Dit is lekker. DIt moet toch wel van 1 land 12 punten krijgen?
Gigi is geboren op 14 november 2020. Maar dat is ook al bijna 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen na ruim zes jaar.
En mooie jurkquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
Deze was ook zo leuk en lieflijk en leuk.
Ik weet niet wie Gigi is, maar het lijkt me sterk dat dit het kind was waar ze al in 2016 mee rondliep.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gigi is geboren op 14 november 2020. Maar dat is ook al bijna 2 jaar geleden.
Dit durf ik op de karaoke niet aan met mijn gebrekkig fransquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En na 6 jaar kan ik dit nog gewoon helemaal meezingen![]()
Gewoon doen, ik ben toch wel enthousiast! Als je net zo'n mooie jurk aan hebt, dan is ESF1Gamer ook enthousiast en kan het niet meer fout.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit durf ik op de karaoke niet aan met mijn gebrekkig frans
Dat was Harry. Maar misschien had @NailQueen meer informatie dan de wikipedia van Ira Loscoquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Gigi is, maar het lijkt me sterk dat dit het kind was waar ze al in 2016 mee rondliep.
Maar ik hou niet van jurkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik ben toch wel enthousiast! Als je net zo'n mooie jurk aan hebt, dan is ESF1Gamer ook enthousiast en kan het niet meer fout.
Ah, blijkbaar is Harry geboren in augustus 2016.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat was Harry. Maar misschien had @:NailQueen meer informatie dan de wikipedia van Ira Losco
Ik dacht dat ze een meisje had gekregenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat was Harry. Maar misschien had @:NailQueen meer informatie dan de wikipedia van Ira Losco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |