Het zal de eerste tijd wel iets gevoeliger zijn. Dat is met alle piercings zo. Toen ik eenmaal een downsize achter de rug had ging het herstel vlotter en kon ik ook oordoppen verdragen. Ik heb zelf geen Tragus maar een midden-Helixquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:16 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben hier nieuw en overweeg een piercing in m'n oor. Ik heb aan beide kanten al twee 'gewone' oorbelgaatjes en overweeg een tragus, maar vraag me af of dat niet irritant is met oortjes (zowel voor muziek als oordoppen tegen gehoorschade zegmaar). Doet het heel veel pijn?
Het is een gevoelig stukje, dat klopt! Ik wens je er veel plezier meequote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:00 schreef Tink89 het volgende:
Tragus zit sinds donderdag. Tering wat deed dat pijn.
Over 5,5 week een kleiner staafje en dan kan ik er hopelijk ook weer op slapen. Wel echt mooooooi.
Ik haal ze bij de shop waar ik laat piercen. Mijn bars van mijn tepelpiercings heb ik laten anodiseren. (Zoek er maar eens op).Ik verdraag nml alleen titanium..quote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:42 schreef Tink89 het volgende:
Waar kopen jullie piercings? Ik zoek een traguspiercing in roségoud, liefst in de vorm van een keltisch knoopje (trinity knot). Ik wil liefst massief materiaal, omdat verguld materiaal bij mij snel zwart uitslaat...
Ik heb Aliexpress tunnelsquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:42 schreef Tink89 het volgende:
Waar kopen jullie piercings? Ik zoek een traguspiercing in roségoud, liefst in de vorm van een keltisch knoopje (trinity knot). Ik wil liefst massief materiaal, omdat verguld materiaal bij mij snel zwart uitslaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel even wennen eerste paar uur dat er weer iets op mijn lip zit.Als goed is heeft ze hem precies gezet waar die eerst ook zat (gaatjes waren nog zichtbaar), over 2 weken even terug voor een kortere staafje. Gelukkig is het wel een piercing wat heel snel geneest.
Your beauty never ever scared me.
Zo. Geen halve maatregelenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:27 schreef Sarasi het volgende:
Vorige week een nostril piercing laten zetten, superblij mee! Helaas ook m’n wenkbrauwpiercing er na 17jr uit moeten halen omdat ‘ie aan het migreren was.![]()
En omdat ik wel een aanwinst wilde, laat ik vrijdag nog een conch piercen.
Veel plezier ermee!quote:
Zo'n uitroep vraagt natuurlijk om illustratieve ondersteuningquote:
Vooruit.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n uitroep vraagt natuurlijk om illustratieve ondersteuning
Niet op korte termijn. Mijn motor is momenteel verre van rijklaar, en voor die hobby ga ik op z’n minst de komende twee jaar het geld niet hebben. Al m’n andere hobby’s beoefen ik zonder helm.quote:Op zondag 13 oktober 2024 21:57 schreef fietsie het volgende:
Geen hobbies die een helm vereisen? Want dan zou ik rustig aan doen met de dingen -om- je oor...
Dan kun je helemaal "los".quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niet op korte termijn. Mijn motor is momenteel verre van rijklaar, en voor die hobby ga ik op z’n minst de komende twee jaar het geld niet hebben. Al m’n andere hobby’s beoefen ik zonder helm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |