Volgens mij alleen de junior topicreeks.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Er was toch ooit - lang, lang geleden...? - een [W-series] topicreeks op het FOK!-forum...?
Of is dat toch een foutje in mijn geheugen....
De wedstrijdleider dit weekend is Niels Wittich. Hij staat er bekend om de regels te handhaven en het is niet zo dat de regels uit de lucht komen vallen. Ze zijn al even bekend bij iedereen.quote:
Ja en jaren deed niemand er wat op uit. Kijk die man heeft het recht om dat te doen hoor, maar ik vind het wel kinderachtig. Er is ook nog zoiets als redelijkheid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De wedstrijdleider dit weekend is Niels Wittich. Hij staat er bekend om de regels te handhaven en het is niet zo dat de regels uit de lucht komen vallen. Ze zijn al even bekend bij iedereen.
quote:
Er zijn regels voor. Daar moeten coureurs zich aan houden. De FIA dient de regels te handhaven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja als FIA het steeds door de vingers ziet zal Lewis het in ieder geval niet veranderen, dus dan krijg je dit soort geneuzel. De FIA moet of zeggen "ok laat ook maar" of beginnen te straffen. Dit werkt niet. Kneuzenkermis, beide kanten wat mij betreft.
Oh dit verwoord het veel beter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja als FIA het steeds door de vingers ziet zal Lewis het in ieder geval niet veranderen, dus dan krijg je dit soort geneuzel. De FIA moet of zeggen "ok laat ook maar" of beginnen te straffen. Dit werkt niet. Kneuzenkermis, beide kanten wat mij betreft.
Ja alleen loopt Hamilton er al jaren zo bij en nooit heeft iemand er wat mee gedaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Er zijn regels voor. Daar moeten coureurs zich aan houden. De FIA dient de regels te handhaven.
En de FIA roept hem toch bij zich (bij de stewards) nu?
Volgens mij lieten ze het de vorige keer wel weer toe. Dacht dat ik dat ergens gelezen had, zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Het zal wel weer een reprimande worden, maar dat boeit Lewis toch niks? Misschien hebben ze een iets nieuws in petto, maar ik denk het nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Er zijn regels voor. Daar moeten coureurs zich aan houden. De FIA dient de regels te handhaven.
En de FIA roept hem toch bij zich (bij de stewards) nu?
Sinds dit seizoen (en nwe wedstrijdleiders) wel toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja alleen loopt Hamilton er al jaren zo bij en nooit heeft iemand er wat mee gedaan.
Als je teambaas loopt te brullen dat regels de regels zijn moet je niet gek opkijken als de FIA dan zegt "regels zijn regels" en ze gaat uitvoeren.quote:
Totdat er nieuwe race directors kwamen die wat stricter op de regels zijn dan de vorige.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja alleen loopt Hamilton er al jaren zo bij en nooit heeft iemand er wat mee gedaan.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
Bovendien is het relletje wel handig om even de aandacht van de budgetlimiet af te halen.
Jij bent iets op het spoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
Bovendien is het relletje wel handig om even de aandacht van de budgetlimiet af te halen. Komt de FIA in die zin wel goed uit dat ze iets gevonden hebben.
Je bedoelt het ongefundeerde geruchten circus? Want tot op heden is er vooral 100% gebrek aan enig bewijs of zelfs maar data punten daarover.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
Bovendien is het relletje wel handig om even de aandacht van de budgetlimiet af te halen.
Dat denk ik ook en dat vind ik kinderachtig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je teambaas loopt te brullen dat regels de regels zijn moet je niet gek opkijken als de FIA dan zegt "regels zijn regels" en ze gaat uitvoeren.
Want dit is wel gewoon een uitvloeisel van het giftige gestook van Wolff en van zijn coureurs, denk ik.
Volgens mij kreeg hij uitstel tot Frankrijk, of zo, en deed het daarna zonder piercings e.d.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens mij lieten ze het de vorige keer wel weer toe. Dacht dat ik dat ergens gelezen had, zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Het zal wel weer een reprimande worden, maar dat boeit Lewis toch niks? Misschien hebben ze een iets nieuws in petto, maar ik denk het nietWe wachten af.
https://talksport.com/spo(...)-motorsport-news-f1/quote:Hamilton finally appeared without it in time for the British Grand Prix, but was far more sobering about a rule that’s existed since 2005, two years before his debut, but has only now been enforced.
klopt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je bedoelt het ongefundeerde geruchten circus? Want tot op heden is er vooral 100% gebrek aan enig bewijs of zelfs maar data punten daarover.
Daarvoor loop ik wel naar het stationquote:
Nee joh, die hebben ook al tig keer weer uitstel verleent. Wat hun argument dat dit om veiligheid gaat behoorlijk ondergraaft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sinds dit seizoen (en nwe wedstrijdleiders) wel toch?
Ja, mischien maar zoals gezegd, als je anderen constant de maat neemt en van alles en nog wat roept wat gewoon gelogen blijkt te zijn dan ga je vroeg of laat een tegenreactie oproepen omdat jouw team niet volgens de regels opereert.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en dat vind ik kinderachtig.
Ah, dan heb ik het verkeerd onthouden. Keek net ook even en zag dat hij ze in Silverstone ook uit had gedaan. Nou ja ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg hij uitstel tot Frankrijk, of zo, en deed het daarna zonder piercings e.d.
Na het verleende uitstel heeft Hamilton zich toch ad regels gehouden? Tot nu dan (wellicht).quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben ook al tig keer weer uitstel verleent. Wat hun argument dat dit om veiligheid gaat behoorlijk ondergraaft.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
Bovendien is het relletje wel handig om even de aandacht van de budgetlimiet af te halen. Komt de FIA in die zin wel goed uit dat ze iets gevonden hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |