Ik vertrouw die koopprijs niet. Er staan verschillende chalets/caravans/vakantie huisjes, of hoe je deze hutten ook noemt, te koop op dat park voor rond de 70K. En hier gaat een iemand die in het vastgoed zit voor een schamele 37 m2 175K neerleggen. Ik snap dat niet. Dus doe ik niet mee.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:29 schreef obligataire het volgende:
[..]
De foto's zien er niet verkeerd uit wat mij betreft. De initiatiefnemers hebben al een woning op het park en zitten zelf in het vastgoed. Je mag toch aannemen dat die weten wat ze doen. Met de annuïtaire aflossing en een forse eigen inbreng (de halve investering betalen ze zelf!) in het achterhoofd zie ik nou niet direct waarom dit een groot risico zou zijn.
Als de LTV dichtbij de 100% zou liggen was het een ander verhaal natuurlijk.
Eigenlijk onlogisch: schijf 1 zou de meeste zekerheid moeten geven. Dus die zouden ook het eerste betaald moeten worden. Zit zelf vaak in schijf 2. Dus mij hoor je niet klagen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 19:49 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Hendrik Simon te weinig heeft betaald en dat de kleine schijven 1B 2 en 3 daaruit konden worden betaald. Voor 1A de grootste schijf was er tekort. (?). Zou andersom moeten.
Ik heb dit vermoeden omdat de schijven 2 (en 3) het eerst worden betaald in de betaalrondes.
Vind het hutje ook fors aan de prijs, daarbij opgemerkt dat het perceel fors is. De 1e hypo v 95k met een annuïtaire aflossing, de overwaarde op de andere panden en met name de HA geven mij reden om deze zeer bescheiden mee te pakken. Via website, linkedin profielen en kvk inschrijving (woonhuis) geven mij de indruk dat het nog startende wannabees in het vastgoed zijn. Zie het als een tussendoortjequote:Op maandag 10 oktober 2022 20:59 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik vertrouw die koopprijs niet. Er staan verschillende chalets/caravans/vakantie huisjes, of hoe je deze hutten ook noemt, te koop op dat park voor rond de 70K. En hier gaat een iemand die in het vastgoed zit voor een schamele 37 m2 175K neerleggen. Ik snap dat niet. Dus doe ik niet mee.
Het blijf een recreatiepark. Recreatiewoningen zijn vaak moeilijk te verkopen. Amper markt voor.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:29 schreef obligataire het volgende:
[..]
De foto's zien er niet verkeerd uit wat mij betreft. De initiatiefnemers hebben al een woning op het park en zitten zelf in het vastgoed. Je mag toch aannemen dat die weten wat ze doen. Met de annuïtaire aflossing en een forse eigen inbreng (de halve investering betalen ze zelf!) in het achterhoofd zie ik nou niet direct waarom dit een groot risico zou zijn.
Als de LTV dichtbij de 100% zou liggen was het een ander verhaal natuurlijk.
quote:Wij zijn genomineerd voor de Cashcow Award 2022 als beste crowdfundplatform van Nederland, iets waar wij ontzettend trots op zijn!
Het is op dit moment ook mogelijk om op ons te stemmen. De stemming is namelijk open tot en met zaterdag 29 oktober tot 12.00 uur. Wij willen daarom aan jou, als gewaardeerde investeerder van Max Crowdfund, vragen om op ons te stemmen als beste crowdfundplatform van 2022.
Het wordt zelfs aan mij als niet gewaardeerde of misschien beter gewaardeerde niet investeerder gevraagd.quote:
Volgens mij zijn de platforms bijna allemaal 'genomineerd'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:18 schreef KrekelJapie het volgende:
IVM keert een voorschot op de verwachte opbrengst (1.200 euro) uit WSNP nu alvast uitDa's nog eens wat anders dan reeds ontvangen rentebetalingen voor investeerders achterhouden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien denken ze wel dat het van ze verwacht wordtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:07 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de platforms bijna allemaal 'genomineerd'.
Als ze slim waren geweest hadden ze dit stilzwijgend afgedaan bij Max.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:18 schreef KrekelJapie het volgende:
IVM keert een voorschot op de verwachte opbrengst (1.200 euro) uit WSNP nu alvast uitNetjes. Ik verwacht het niet maar als er nog iets over zou blijven mogen ze het houden. Ik denk dat de kosten van beheer en uitbetaling een veelvoud zouden zijn van dat bedragje. Ik had al helemaal nergens meer op gerekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:00 schreef obligataire het volgende:
[..]
Netjes. Ik verwacht het niet maar als er nog iets over zou blijven mogen ze het houden. Ik denk dat de kosten van beheer en uitbetaling een veelvoud zouden zijn van dat bedragje. Ik had al helemaal nergens meer op gerekend.
En met de crowdfund-oplichter die nu gemeenteraadslid is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Aangezien IM voorbij kwam, vraag ik me nu wel af hoe het de steigerbouwer vergaat.
Was dat ook bij IM?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:10 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
En met de crowdfund-oplichter die nu gemeenteraadslid is.
ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |