abonnement Unibet Coolblue
pi_206154685
Dag.

Ik heb van de week via MP een zakhorloge gekocht. Bod gedaan (vraagprijs), en vandaag via brievenbuspost in de bus gekregen.

Na wat onderzoek gedaan te hebben omtrent wat voor zakhorloge het is, kwam ik uit op dit;
SPOILER: in een spoiler vanwege Catawiki link, derhalve reclame
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is identiek behalve de nummering, afgebeeld is de Arabische-, die van mij heeft de Romeinse cijferaanduiding.

Aangezien ik meer te weten wil komen over het model zakhorloge, de evt. waarde die hieraan verbonden is en hoe ik 'm aan de gang moet krijgen, moet ik de kast openen, ten behoeve van het achterhalen van het serienummer.
Maar ik heb dus geen flauw benul hoe ik dat moet doen.
Ik heb de foto's gezien via de te volgen link in de spoiler, hieruit kon ik niks opmaken.

Iemand een idee?
Google is your friend, abuse your friends
  Spellchecker vrijdag 30 september 2022 @ 16:06:20 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206155180
Heb 'm open gekregen door de nagelrand op te zoeken, en daar met een dun hard voorwerp tussen de nagelrand en de kap te gaan, en dan naar buiten drukken.
Geen serienummer helaas.


Bedankt @maily voor je bijdrage.

[ Bericht 17% gewijzigd door Metalfrost op 30-09-2022 16:50:40 ]
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 3 oktober 2022 @ 10:30:33 #4
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_206186689
Sorry maar ik krijg het beeld van een heel groot persoon met een zakhorloge niet uit mijn hoofd.

Waarom moet iemand met zulke grote handen. Zo iets verfijnds hebben als een zakhorloge?

Of mag ik dat niet vragen?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_206188456
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2022 10:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
Sorry maar ik krijg het beeld van een heel groot persoon met een zakhorloge niet uit mijn hoofd.

Waarom moet iemand met zulke grote handen. Zo iets verfijnds hebben als een zakhorloge?

Of mag ik dat niet vragen?
Wat heb jij gesnoven? :?
pi_206189213
quote:
Op maandag 3 oktober 2022 13:05 schreef Candaasje het volgende:

Wat heb jij gesnoven? :?
FHF / Enorm grote mok gezocht
pi_206271033

Geen idee of jouw model hier ook tussen zit.
Wel een mooi hebbedingetje vind ik.
pi_206281784
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 september 2022 15:49 schreef Metalfrost het volgende:
Dag.

Ik heb van de week via MP een zakhorloge gekocht. Bod gedaan (vraagprijs), en vandaag via brievenbuspost in de bus gekregen.

Na wat onderzoek gedaan te hebben omtrent wat voor zakhorloge het is, kwam ik uit op dit;
SPOILER: in een spoiler vanwege Catawiki link, derhalve reclame
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is identiek behalve de nummering, afgebeeld is de Arabische-, die van mij heeft de Romeinse cijferaanduiding.

Aangezien ik meer te weten wil komen over het model zakhorloge, de evt. waarde die hieraan verbonden is en hoe ik 'm aan de gang moet krijgen, moet ik de kast openen, ten behoeve van het achterhalen van het serienummer.
Maar ik heb dus geen flauw benul hoe ik dat moet doen.
Ik heb de foto's gezien via de te volgen link in de spoiler, hieruit kon ik niks opmaken.

Iemand een idee?
Ik zou gewoon naar een gerenommeerde juwelier gaan, zeggen wat je wil, en vragen of zij dat voor je willen doen en uitzoeken, kost misschien wel wat geld, maar dat is het minst gedoe, en zij hebben wel het juiste gereedschap om het op een deskundige manier open te maken. Beter dat dan dat je er zelf aan loopt te prutsen, met de kans dat je het horloge beschadigd. Tenminste, dat is wat ik zou doen denk ik.
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')