Nee geen liedjes competities! Allemaal kwaadaardig!quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ik al maanden/jaren roep, ze haten daar het westen met hun cultuur van joelende mannen in jurken op bootjes en songfestivals.
Zijn ook genoeg van zulke feesten in Rusland natuurlijk. Extremer zelfs, zoals bands ala Pussy Riot (dat soort punkbands zag je hier 50 jaar geleden)quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ik al maanden/jaren roep, ze haten daar het westen met hun cultuur van joelende mannen in jurken op bootjes en songfestivals.
Het nadeel van een democratie is dat een krappe (ontevreden) meerderheid al genoeg is, en dan is het hupsje naar een knettergekke dictatuur zoals in het Kremlin snel gemaakt.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is of dat dan zich vertaald in dat mensen massaal gaan denken, "toch maar niet mee bemoeien" of dat we met z'n alle bouwen aan alternatieven.
Eigenlijk is er al geen weg terug meer. Russisch gas is verleden tijd dus wat we ook doen die weg kan je niet meer terug.
Ik geloof niet dat Doegin en Poetin problemen hebben met een blote rockkut.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zijn ook genoeg van zulke feesten in Rusland natuurlijk. Extremer zelfs, zoals bands ala Pussy Riot (dat soort punkbands zag je hier 50 jaar geleden)
In tegendeel, dat kost juist ontzettend veel tijd en toewijding, de sprong van democratie naar dictatuur. Hongarije heeft het nog steeds niet volbracht.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het nadeel van een democratie is dat een krappe (ontevreden) meerderheid al genoeg is, en dan is het hupsje naar een knettergekke dictatuur zoals in het Kremlin snel gemaakt.
Tja, Japanners en het halve oosten vinden Westerlingen luidruchtige goorlappen zonder manieren. Die kunnen wel in vrede leven.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor maar "know your enemy" is vele malen belangrijker dan wat jij en ik vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tja, Japanners en het halve oosten vinden Westerlingen luidruchtige goorlappen zonder manieren. Die kunnen wel in vrede leven.
Het gaat om je eigen daden, en dan is er geen enkel feit of element vanuit het westen een redelijk argument voor alle varianten van oorlogsmisdaden die je ongeveer kan verzinnen.
Elke 'ja maar' is niets anders dan met een omweg het goedpraten van fout gedrag
Met het mooie dat ook Japan gewoon sancties heeft opgelegd aan Rusland. Evenals Zuid-Korea natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tja, Japanners en het halve oosten vinden Westerlingen luidruchtige goorlappen zonder manieren. Die kunnen wel in vrede leven.
Het gaat om je eigen daden, en dan is er geen enkel feit of element vanuit het westen een redelijk argument voor alle varianten van oorlogsmisdaden die je ongeveer kan verzinnen.
Elke 'ja maar' is niets anders dan met een omweg het goedpraten van fout gedrag
Japan is dan ook gewoon een staat van de VS nog steeds, is langzaam aan het veranderen maar toch.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Met het mooie dat ook Japan gewoon sancties heeft opgelegd aan Rusland. Evenals Zuid-Korea natuurlijk.
Klopt, maar niet vanwege afschuw naar de VS oid. Dat gaat om de dreiging van China (en daar zit ook weer heel veel nare geschiedenis tussen die landen natuurlijk).quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japan is dan ook gewoon een staat van de VS nog steeds, is langzaam aan het veranderen maar toch.
Voor het eerst sinds 1954 bouwen ze zelfs offensieve vlooteenheden en en gaan er stemmen op om de JSDF van naam te veranderen.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japan is dan ook gewoon een staat van de VS nog steeds, is langzaam aan het veranderen maar toch.
Voor het eerst sinds 1954 bouwen ze zelfs offensieve vlooteenheden en en gaan er stemmen op om de JSDF van naam te veranderen.
Ja want dat doen we hier allemaal elk weekend.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag wel iets voorbij komen over stoltenberg en een onaangekondigde perscoquote:
Zal wel iets gaan over "onacceptabel" en "meer sancties".quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
https://www.nato.int/cps/en/natohq/news_207793.htm
Misschien boots on the groundquote:Op vrijdag 30 september 2022 15:39 schreef HSG het volgende:
[..]
Zal wel iets gaan over "onacceptabel" en "meer sancties".
NAVO gaat niet over sanctiesquote:Op vrijdag 30 september 2022 15:39 schreef HSG het volgende:
[..]
Zal wel iets gaan over "onacceptabel" en "meer sancties".
Die kans acht ik 0%.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien boots on the ground
Anders eindigt Baudet ook op de Waalsdorpvlakte.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het wordt tijd voor een verbod op FvD. Landverraders moet je nu niet hebben.
Doe dan ook gelijk een verbod op DENK en Bij1.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
neequote:Op vrijdag 30 september 2022 15:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Doe dan ook gelijk een verbod op DENK en Bij1.
Scheveningen is niet ver vanuit Amsterdam.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Nee joh, de NAVO is slechts een zwak verdeeld militair lobbyclubje, de Turkse generaal heeft een geheel andere agenda dan de Poolse soldaat als het erop aankomt om te sterven voor de goede zaak.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Al die partijen inclusief FvD zijn experts in uit elkaar vallen dus maak me daar niet zoveel zorgen om verder.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja totdat de bom valt is het dikke lol daarquote:Op vrijdag 30 september 2022 15:39 schreef Hyperdude het volgende:
Chinese inlichtingendienstdudes lachen zich waarschijnlijk ook de lul uit de broek bij zo'n toespraak.Ik gun ze een mooie vrijmibo.
Neh. Gewoon afkeur laten blijken van de annexatie. Meer niet.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
BIJ1 wil een heel land uit elkaar klappen en DENK is het marionetje van Erdogan.quote:
Dit. Standaard politiek gelul.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:44 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Neh. Gewoon afkeur laten blijken van de annexatie. Meer niet.
Verder blijven vechten is moeilijk wanneer je plots duizenden militairen en burgers met brandwonden en stralingsziekte moet opvangen, en de fallout het onmogelijk maakt om de troepen aan het front te bevoorraden.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeker niet. En zelfs een kernbom gaat daar geen verandering in brengen. Oekrane gaat door, in tegenstelling tot Rusland is dit voor een wel een existentile oorlog namelijk.
Bron?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:45 schreef HSG het volgende:
[..]
BIJ1 wil een heel land uit elkaar klappen
Rechts Nederland is wel een bijzonder fenomeen op het wereldtoneel ja, na een spectaculaire opgang vervallen die altijd al vrij snel in een mist van onderlinge ruzie, banaliteiten, onkunde, ordinair en crimineel gedrag, gekte en simplisme.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Al die partijen inclusief FvD zijn experts in uit elkaar vallen dus maak me daar niet zoveel zorgen om verder.
Zoek het zelf op.quote:
Is dit door een AI uit 2010 geschreven?quote:
Nee, degene die de claim doet, bewijst.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:47 schreef HSG het volgende:
[..]
Zoek het zelf op.
Maar als BIJ1 en DENK niet verboden hoeven te worden dan FvD ook niet.
Met 2 raketten is het klaar.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:47 schreef skysherrif het volgende:
182.000 tungsten stukken
300.000 nieuwe gemobiliseerde troepen
Hopelijk hebben ze genoeg tampons bij zichquote:Op vrijdag 30 september 2022 15:47 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe vorm van HIMARS raketten gezien in laatste levering aan Oekraine met 182.000 tungsten stukken er in.....
Je kan wel raden wat zon raket doet als die wordt afgeschoten op de 300.000 nieuwe gemobiliseerde troepen van de Russen
Bovendien heeft Poetin zichzelf zojuist uitgeroepen tot redder van de wereld tegen het verderfelijke westen, hoeveel meer existentieel wil je het hebben?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Verder blijven vechten is moeilijk wanneer je plots duizenden militairen en burgers met brandwonden en stralingsziekte moet opvangen, en de fallout het onmogelijk maakt om de troepen aan het front te bevoorraden.
Die slachtoffers worden wel door het Westen geholpen. En aangezien de wind daar regelmatig richting het oosten waait gaan de Russen ook last hebben van fallout.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Verder blijven vechten is moeilijk wanneer je plots duizenden militairen en burgers met brandwonden en stralingsziekte moet opvangen, en de fallout het onmogelijk maakt om de troepen aan het front te bevoorraden.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze genoeg tampons bij zich
Putin vragen om nog 64K meer troepen te sturen. Anders is het zonde van de rakettenquote:
Als je iemand uit het publiek vraagt wat Putin nu verteld heeft geven ze waarschijnlijk allemaal een ander antwoord omdat ze het zelf ook niet begrijpenquote:Op vrijdag 30 september 2022 15:50 schreef J.B. het volgende:
De grootste fout van zowel Gorbatsjov als Jeltsin lijkt te zijn dat ze de geestelijke gezondheidszorg in Rusland hebben laten verslonzen, godsallemachtig wat een wartaal slaat die kerel uit
Waarom wordt die man niet gewoon in een jasje genaaid en afgevoerd?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als je iemand uit het publiek vraagt wat Putin nu verteld heeft geven ze waarschijnlijk allemaal een ander antwoord omdat ze het zelf ook niet begrijpen
Toch vechten ze door. Ze hebben geen keus.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik hoef niet door hem gered te worden.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bovendien heeft Poetin zichzelf zojuist uitgeroepen tot redder van de wereld tegen het verderfelijke westen, hoeveel meer existentieel wil je het hebben?
Ze denken waarschijnlijk allemaal hetzelfde, maar uit angst voor elkaar durven ze dat niet te uiten?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom wordt die man niet gewoon in een jasje genaaid en afgevoerd?
Nastyquote:Op vrijdag 30 september 2022 15:47 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe vorm van HIMARS raketten gezien in laatste levering aan Oekraine met 182.000 tungsten stukken er in.....
Je kan wel raden wat zon raket doet als die wordt afgeschoten op de 300.000 nieuwe gemobiliseerde troepen van de Russen
"Kom maar met je gehakt, wij hebben de molen. "quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:47 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Als ik het voor het zeggen had ging er bij de eerste de beste Russische nuke direct een op de marinehaven van Sebastopol. En een duidelijk statement dat het klaar moet zijn met die ongein.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoef niet door hem gered te worden.
Nukes!
Steel rain.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:47 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Hey we gaan niet Oekrans grondgebied nuken h. Geen zin in een Himars raket op m’n hoofd.quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had ging er bij de eerste de beste Russische nuke direct een op de marinehaven van Sebastopol. En een duidelijk statement dat het klaar moet zijn met die ongein.
Niet met je laten fucken, duidelijk maken dat je het meent.
Juist daarom, kan Poetin nooit mekkeren over existentile dreigingen en weet ik het wat (nou ja gaat hij vast doen, maar geloofwaardig is het niet).quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:04 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hey we gaan niet Oekrans grondgebied nuken h. Geen zin in een Himars raket op m’n hoofd.
Wat dacht je van eentje op het rode plein ?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had ging er bij de eerste de beste Russische nuke direct een op de marinehaven van Sebastopol. En een duidelijk statement dat het klaar moet zijn met die ongein.
Sevastopol is mischien niet zo'n prettig doel voor Oekraine, neem dan Murmanskquote:Op vrijdag 30 september 2022 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is een oorlogsverklaring. Wat je moet doen is niet de oorlog verklaren maar je rode lijn handhaven.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat dacht je van eentje op het rode plein ?
Maar dan val je internationaal erkend Russisch grondgebied aan. Ik zou daar voor een keer een hele stevige waarschuwing geven.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sevastopol is mischien niet zo'n prettig doel voor Oekraine, neem dan Murmansk
Ja, maar om nu Oekrains gebied te gaan nuken om de Russen dwars te zitten vind ik toch wat lastigquote:Op vrijdag 30 september 2022 16:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dan val je internationaal erkend Russisch grondgebied aan. Ik zou daar voor een keer een hele stevige waarschuwing geven.
Ik ben (vooralsnog) tegen het terug nuken wanneer Rusland er een gebruikt op Oekrane. Maar een gerichte tegenaanval met conventionele wapens buiten alle proporties kan welquote:Op vrijdag 30 september 2022 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is nog gevaarlijker omdat je de Russen kans geeft op een first strike.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben (vooralsnog) tegen het terug nuken wanneer Rusland er een gebruikt op Oekrane. Maar een gerichte tegenaanval met conventionele wapens buiten alle proporties kan wel
Die is al gegeven.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dan val je internationaal erkend Russisch grondgebied aan. Ik zou daar voor een keer een hele stevige waarschuwing geven.
1 kernwapen de lucht in = Poetin dood. Elke reactie leidt tot een tegenreactie. Je moet het probleem dan dus bij de kern aanpakken. Dan doorbreek je de ketting.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is een oorlogsverklaring. Wat je moet doen is niet de oorlog verklaren maar je rode lijn handhaven.
Ik reageer op een post waar Rusland de 'first strike' maakt. Een first strike vanuit de NAVO lijkt me helemaal niet aan de ordequote:Op vrijdag 30 september 2022 16:10 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is nog gevaarlijker omdat je de Russen kans geeft op een first strike.
Als we gaan moet het een definitieve oplossing worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |