abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206147761
pi_206147824
Laat ook maar :D

[ Bericht 44% gewijzigd door Blues op 29-09-2022 22:58:40 ]
pi_206147915
En ook weg ;)

Ik vang uiteraard morgen m’n plasje op en vel dan even met de praktijk. Volgens informatie mag (moet) je als vrouw er een weekje mee doorlopen, gaat misschien vanzelf over. Veel drinken dus ook
We have far more in common than that which devides us..
pi_206148097
@Tele6 dat is niet niks bij elkaar op zo’n avond.MANMANMAN.
En dan je broer 2 km teruglopen. 8)7

@Kaatje1 gek hé! had ik ook inenen: de eerste blaasontsteking. -O-

Soap Bieb wordt onderhoudend. Ja, jullie horen niks van mij. w/
pi_206148135
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
En ook weg ;)

Ik vang uiteraard morgen m’n plasje op en vel dan even met de praktijk. Volgens informatie mag (moet) je als vrouw er een weekje mee doorlopen, gaat misschien vanzelf over. Veel drinken dus ook
Beterschap!
Vitamine C tabletten slikken hielp bij mij altijd goed!
https://www.zorgwijzer.nl/zorgwijzers/blaasontsteking
pi_206148313
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 23:24 schreef Yinny het volgende:

[..]
Beterschap!
Vitamine C tabletten slikken hielp bij mij altijd goed!
https://www.zorgwijzer.nl/zorgwijzers/blaasontsteking
Ik heb cranberry pillen op mijn boodschappenlijstje gezet😉
pi_206148365
Mag ik even inbreken... ik zou eerst en vooral alleen de informatie vertrouwen van
https://www.thuisarts.nl/blaasontsteking
En van cranberrysap/pillen is niets echt bewezen ;) Net als extra vitamines bij ziektes...
pi_206148384
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 23:54 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik heb cranberry pillen op mijn boodschappenlijstje gezet😉
Cranberry lijkt iets te doen ter voorkoming van een blaasontsteking. Het doet niks nada noppes als je al een blaasontsteking hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206148827
Wat een avond Tele!

En beterschap Kaatje!

(Ik moest lachen om blues ‘nuchtere plasje’ :+ )

Vanochtend nog werken en ik denk dat het vanmiddag een dutje wordt :O Drukke werkweek en gevulde avonden gehad. Vanmiddag ook nog wat muziek doorgingen en vanavond repeteren. Morgen vrij O+
Huis doorpuinen want als ik het druk heb liggen over spulletjes gestrooid….

Stiekem toch blij toe dat niemand actie ondernam om de familiedag handen en voeten te geven, want dat stond eigenlijk morgen op het program.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206148877
'morgen.
pi_206148909
Mogguh.... @Tele6 MANMANMANMAN :)
Wel klote dat zo'n training zo eindigt, en dat er iemand het onderscheid tussen acteren dat je een gewond Halloween personage bent en echt bloed gebruiken zo matig repeteert...

Hier nu ernstig toe aan c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 07:21:10 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206148981
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 00:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Cranberry lijkt iets te doen ter voorkoming van een blaasontsteking. Het doet niks nada noppes als je al een blaasontsteking hebt.
Bakkerij hier in de buurt heeft een hele lekkere veenbessentaart. Ik zou het op z'n minst proberen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206149255
Goedemorgen :)

Wij hebben vandaag een personeelsuitje. Met zo'n 400 man gaan we naar Loon op Zand voor allerlei activiteiten. Wij zijn ingedeeld bij het RIB varen en quad rijden O+ Het duurt van 13.00 tot 22.00. Ik ben benieuwd :D
Spoilers!
pi_206149318
Mogge!

Is dat met de nieuwe werkgever van J? Veel plezier!

Zo even naar de HA plasje afgeven. Heb ook verhoging dus er is echt wel iets aan de hand -O-
pi_206149342
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Zo even naar de HA plasje afgeven. Heb ook verhoging dus er is echt wel iets aan de hand -O-
Ja, met de nieuwe werkgever inderdaad. Morgen is er ook nog een open dag op het bedrijf.

Voor we vandaag de bus in gaan, gaan we ook nog even een contract ter overname van onze klanten tekenen. Dat is de laatste weken toch nog gelukt. We hebben iemand voor de zakelijke klanten en iemand voor de particuliere klanten gevonden.
Spoilers!
pi_206149350
quote:

Beterschap :*
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 september 2022 @ 08:44:03 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206149499
Moggel. Vandaag voor het eerst weer naar de yoga *O*. Wel yin dus rustig aan. ;)

Sterkte Kaatje :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206149612
quote:
Mogge!

Beterschap!

Ik werd vanmorgen wakker met een dikke vette puist op mijn neus. Dat is toch flink wat jaar geleden -O-
Natuurlijk net de dag voor het eerste familiefeestje in 2,5 jaar tijd :')
pi_206149729
Beterschap, blaasontsteking is stom.

Ik ga maar eens een rondje hollen }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206149827
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, met de nieuwe werkgever inderdaad. Morgen is er ook nog een open dag op het bedrijf.

Voor we vandaag de bus in gaan, gaan we ook nog even een contract ter overname van onze klanten tekenen. Dat is de laatste weken toch nog gelukt. We hebben iemand voor de zakelijke klanten en iemand voor de particuliere klanten gevonden.
Vandaag veel plezier met al die nieuwe mensen om je heen.
Morgen is dan gelukkig binnen. (Want het wordt rot weer).
En ook opvolgers gevonden w/

Cat ook al geluk met nu wat tijd om te ruimen.
Door allerlei gedoe tussendoor ben ik nog niet toegekomen aan de grote winter/zomer kledingkast wissel ( plus opruimen wat ik niet heb gedragen :@ )

Kaatje ook nog verhoging hoort er wel bij. Aan een “kuurTJE” heet het eufemistisch.

En borisz Yin ze dan. Heb je vaker yoga gedaan.

Hoe is het met Clubsoda en aanstaande?
pi_206149855
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wel heel prettig dat dat gelukt is, dat je mensen niet direct aan hun lot overlaat, maar dat de dienstverlening doorgaat. Mooi gedaan.

Vandaag heel erg veel plezier. Ik weet niet wat RIB varen is, maar quad rijden klinkt wel stoer. (al herinner ik me ook quad slachtoffers op de seh, ook van een personeelsuitje, dus maak het niet te gek :+ )

Kaatje, een eerste blaasontsteking geeft wel vaker verhoging en echt ziek zijn :* Beterschap, komt goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206150265
Mogge!
Wat een hoop verhalen weer. Ik ben even te gehaast om er inhoudelijk op te reageren, maar ik lees wel mee ;)

En ik heb wel een rustgevende foto in de aanbieding.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206150359
@AnneX , ze is weer goed opgeknapt gelukkig. Kind en ik zijn klachtenvrij gebleven en steeds negatieve zelftesten gehad dus de isolatie lijkt haar werk gedaan de hebben. Wat fijn is, want kind heeft volgende week kamp waar hij zo naar uitkijkt O+ en wij hebben een aantal afspraken staan, o.a. de notaris die we moesten verplaatsen, dus dat is ook prettig.
pi_206150407
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 09:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wel heel prettig dat dat gelukt is, dat je mensen niet direct aan hun lot overlaat, maar dat de dienstverlening doorgaat. Mooi gedaan.

Vandaag heel erg veel plezier. Ik weet niet wat RIB varen is, maar quad rijden klinkt wel stoer. (al herinner ik me ook quad slachtoffers op de seh, ook van een personeelsuitje, dus maak het niet te gek :+ )

Kaatje, een eerste blaasontsteking geeft wel vaker verhoging en echt ziek zijn :* Beterschap, komt goed.
Ik kijk zeker uit met het quad rijden. Ik hoef echt niet het hardst te gaan of het stoerst te zijn.

Dit is RIB varen:
quote:
Op een 350 PK snelle en uiterst stabiele RIB (Ridget Inflatable Boat) maken deelnemers op een spectaculaire manier kennis met een water rit die ze niet snel meer zullen vergeten. Met een snelheid van 100 km/h zorgt onze ervaren instructeur voor een unieke en spectaculaire rit. Haakse bochten, springen over de golven, cirkelend om de boeien, dat hoort allemaal bij deze ervaring. Onze RIB beschikt tevens over een krachtige audio installatie welke wij op verzoek aan kunnen zetten. Onze instructeur heeft passende muziek welke zorgt voor nog meer energie en een extra beleving.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 september 2022 @ 09:55:34 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206150533
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 09:06 schreef AnneX het volgende:

En borisz Yin ze dan. Heb je vaker yoga gedaan.
Al vrij snel mee begonnen sinds ik naar de sportschool ga. 😉. Hebben ook uitgebreid yoga-aanbod, al is dat sinds corona wel minder of komt het rooster slechter uit.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206150655
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik kijk zeker uit met het quad rijden. Ik hoef echt niet het hardst te gaan of het stoerst te zijn.

Dit is RIB varen:
[..]
RIB varen 😳 met audio 😳
Quad rijden …ok. Nu heb ik associaties met laatste Efteling meet: kijken hoe anderen zich amuseren, langs de kant. :W

Fijn voor Clubsoda. ^)
pi_206150677
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 10:04 schreef AnneX het volgende:

[..]
RIB varen 😳 met audio 😳
Quad rijden …ok. Nu heb ik associaties met laatste Efteling meet: kijken hoe anderen zich amuseren, langs de kant. :W

Fijn voor Clubsoda. ^)
Er zijn ook allerlei creatieve workshops over kleur en styling en ander vrouwengedoe ;) En cocktail shaken, bananenboot en meer.
Spoilers!
pi_206150687
Bananenboot met dit weer ? (Zo'n gele toeter achter een speedboot??)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206150703
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 10:06 schreef fietsie het volgende:
Bananenboot met dit weer ? (Zo'n gele toeter achter een speedboot??)
Er zijn niet heel veel mensen die zich daarvoor hebben opgegeven maar ze zijn er wel :D
Spoilers!
pi_206150904
Huis poetsen :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206150932
Brrr dat RIB varen. Aan de ene kant heel leuk maar ook doodeng

Wat fijn @Clubsoda dat ze een stuk beter is. Om nou ziek toe te leven naar de bruiloft zou ook niet leuk zijn.

Officiële diagnose gekregen AB is ook al in huis, zo innemen. Weet nu in ieder geval waarom het gisteren zo vermoeiend was om m'n huis schoon te maken, het speelde vast al eerder voordat ik de ontsteking bemerkte. Vandaag maar een rustig dagje. Het is heerlijk weer, maar om nou steeds in het park achter de bosjes te gaan...vanmiddag maar op het balkon als dit zo blijft.

Er was voor mij een meneer bij de HA balie die een afspraak wilde. Waarvoor vroeg de assistente (meestal kan je dat niet horen maar hij sprak zo hard) en na iedere klacht kwam er nog één bij. Oh ja en dit Oh ja en dat, en ik heb dit en ik heb dat. Meneer had ze niet helemaal op een rijtje bleek na verloop van tijd en wilde een afspraak van minimaal 2 uur met de huisarts. Het engelengeduld van de assistente was _O_
pi_206150933
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Er zijn ook allerlei creatieve workshops over kleur en styling en ander vrouwengedoe ;) En cocktail shaken, bananenboot
en meer.
Vrouwengedoe 😂

Oh ja, over een paar weken staat ons ook zoiets te wachten van de organisatie van de schippers. Na al die jaren is het gewoon een reünie w/
De eerste jaren waren er ook leuke activiteiten.
Bonbons maken was leuk en lekker.👍🏼 En ook Cocktails maken en Bloemschikken was een keer georganiseerd. Samen dingen doen is leuker dan stilzitten en eten al die tijd. (Zei mijn moeder al, echo :{w )

Gewoon de reminder om te gaan werken 10 minuten eerder ingesteld, omdat het 750 stappen is naar de parkeerplaats. en dat voor de komende weken. w/
pi_206151417
Yoga ook hier weer klaar, en inmiddels op kantoor met nog enigzins trillende benen. De flow begint er in te komen.
pi_206151449
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 10:19 schreef Vanyel het volgende:
Huis poetsen :'(
Bezoek houdt van schone huizen *O*
pi_206151451
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 08:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen :)

Wij hebben vandaag een personeelsuitje. Met zo'n 400 man gaan we naar Loon op Zand voor allerlei activiteiten. Wij zijn ingedeeld bij het RIB varen en quad rijden O+ Het duurt van 13.00 tot 22.00. Ik ben benieuwd :D
Veel plezier!
pi_206151858
Is het al weekend?
pi_206151869
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 11:48 schreef fietsie het volgende:
Is het al weekend?
https://www.ishetalweekend.be/
  vrijdag 30 september 2022 @ 11:56:44 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206151978
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 11:48 schreef fietsie het volgende:
Is het al weekend?
Ja *O*
pi_206152212
Oh god, ik heb per ongeluk geroepen dat ik, als mijn vader over 3 weken een nieuwe knie krijgt, me wel naar de kliniek wil laten rijden door m'n zusje om vervolgens mijn vader en zijn auto naar huis te brengen. Want iemand moet het doen en het geeft mij een kans om in de Toyota Landcruiser te crossen en dat zie ik mezelf wel doen. :7
Maar het is een automaat en mijn vaders lievelingskind :') Spannend wel.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 30 september 2022 @ 12:23:11 #40
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206152302
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:16 schreef Lonaa het volgende:
Oh god, ik heb per ongeluk geroepen dat ik, als mijn vader over 3 weken een nieuwe knie krijgt, me wel naar de kliniek wil laten rijden door m'n zusje om vervolgens mijn vader en zijn auto naar huis te brengen. Want iemand moet het doen en het geeft mij een kans om in de Toyota Landcruiser te crossen en dat zie ik mezelf wel doen. :7
Automaat is juist 10x zo makkelijk! *O*

Ik durfde eerst niet in de auto van mijn vriend te rijden daardoor. Na 1x was ik om _O-
pi_206152336
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik durfde eerst niet in de auto van mijn vriend te rijden daardoor. Na 1x was ik om _O-
Hehehe. Ja dit hoor ik wel van iedereen hoor, maar uh, wel spannend. :D :')
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 12:34:39 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206152435
quote:
Ach je vliegt één keer met je bek op het stuur en dan weet je dat je geen koppelingspedaal hebt. Daarna is het klaar ;)
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 12:36:07 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206152456
Landcruisers met handbak zijn leuker, want die kun je bij het stoplicht als bijrijder stiekem in de lage gearing zetten >:)
  vrijdag 30 september 2022 @ 12:44:46 #44
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206152565
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:36 schreef derLudolf het volgende:
Landcruisers met handbak zijn leuker, want die kun je bij het stoplicht als bijrijder stiekem in de lage gearing zetten >:)
Zonder koppeling?
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 12:45:02 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206152572
De polestar van m'n baas (waarvan het accu systeem na slechts 45.000km al vervangen moet worden) heeft een stand dat je met één pedaal rijdt. Geen gas=remmen, net als een zitmaaier. Dat is pas kut
pi_206152601
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ach je vliegt één keer met je bek op het stuur en dan weet je dat je geen koppelingspedaal hebt. Daarna is het klaar ;)
Ja, dit zie ik wel gebeuren. :7
pi_206152608
Ik vind automaat ook spannend :+

Ik ging om 8u al sporten, met het idee dan thuis om 9.15 even te douchen en ontbijten en dan heel hard te gaan werken aan het feedback geven op twee scripties, het schrijven van twee abstracts, het schrijven van een methodesectie en het invullen van een pre-registratie formulier over welke analyses we op de data willen doen, wat allemaal vandaag af moest.

Wat ik deed was op de bank ploffen, katten knuffelen, Beste zangers terugkijken, ontbijten, half slapen, fiets in ontvangst nemen, kattenvoer in ontvangst nemen en mijn laptop naast me op de salontafel leggen. Het zit er echt even niet in vandaag tot nu toe.. hoofd ook al bij de begrafenis van straks, besloten kring en online meekijkmogelijkheid dus dat ga ik wel doen. Daarna denk ik even rondje lopen, als de zon nog schijnt, en hopelijk krijg ik daarna dan nog daadwerkelijk iets gedaan van m'n lijst..
pi_206152741
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:23 schreef gcjoel het volgende:

Dit! Automaat is super simpel. Mijn ouders kregen ook een automaat en ik dacht dat ik er niets mee zou kunnen; blijkt het juist heel eenvoudig te zijn.
pi_206152758
Automaat is echt heerlijk O+ Ik moet volgende week weer gaan schakelen in een vreemde auto. Heel benieuwd hoe dat aan voelt. Sowieso al op een stressvolle dag dus ik begin me al een beetje zorgen te maken.
  vrijdag 30 september 2022 @ 13:13:02 #50
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_206152887
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waarom zou je met je linkervoet op de rem trappen? Als je de koppeling wil intrappen zit je gewoon in het niks met je voet en dan herinner je je dat het niet hoeft.
pi_206152926
quote:
Enige lastige kan zijn het kaartje in de kaartlezer van de slagboom te krijgen, met jouw armlengte :D
pi_206153023
Weekend *O*

Vergeten dat het stukje doorgaande weg naar mijn straat is afgesloten }:|
Halve wijk doorrijden om bij mijn straat te komen. Waar mijn huis weer onbereikbaar bleek omdat de waterleidingmannen nog allerlei cosmetische niet nader definieerbare klussen aan het doen zijn }:|

Achteruit terug en vanavond de auto maar ophalen. Hij kan slecht tegen buiten staan in de nacht, want dat had ik woensdag gedaan en donderdagochtend was het net een kuchend mannetje voor hij door wilde starten. Pas 4 jaar oud, verwend kreng met zijn eigen garage o|O
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206153051
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:45 schreef derLudolf het volgende:
De polestar van m'n baas (waarvan het accu systeem na slechts 45.000km al vervangen moet worden) heeft een stand dat je met één pedaal rijdt. Geen gas=remmen, net als een zitmaaier. Dat is pas kut
Ik vind dat met 1 pedaal rijden echt heerlijk. Ik heb er geloof ik een jaar over gedaan voor ik in de elektrische automaat reed, het kwam er steeds niet van. Tegenwoordig hoef ik niet eens meer over al die knoppen die ik voor het wegrijden in moet drukken na te denken en rij ik er ook alleen in.
Spoilers!
pi_206153058
Groetjes vanuit de bus. We hebben al een directe collega gespot gelukkig.
Spoilers!
pi_206153211
Ik moet plassen ;(
Spoilers!
pi_206153395
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 13:17 schreef fietsie het volgende:

[..]
Enige lastige kan zijn het kaartje in de kaartlezer van de slagboom te krijgen, met jouw armlengte :D
Dat is het in iedere auto :')
pi_206153414
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat is het in iedere auto :')
Hehe.
Spoilers!
pi_206153452
Bij de Swift kon het raam ook niet meer ver genoeg open (en vooral ook niet meer dicht...) dus kaartjesmachine was altijd hell want ik had of mijn arm vast zitten omdat ik probeerde door kleine raamopening kaartje in de machine te drukken of dan moest de deur open en ik stond dan altijd kut en dan kaartje erin en vlot weer de auto in en gordel om en in z'n 1 en gaan voor de slagboom weer dicht ging. :')
pi_206153466
Ik mis de Swift ;(
pi_206153473
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik mis de Swift ;(
Rijdt deze nieuwe niet veel fijner?
  vrijdag 30 september 2022 @ 14:17:39 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206153500
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik mis de Swift ;(
Swifts O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 30 september 2022 @ 14:19:32 #62
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206153554
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dit is RIB varen:
[..]
Ik prefereer zeilen, geen herrie aan je kop.
pi_206153561
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:15 schreef fietsie het volgende:

[..]
Rijdt deze nieuwe niet veel fijner?
Ja, an sich wel. Er zitten Echte Stoelen in in plaats van een soort uigezakte zitzakken waar wasberen hun jongen in hebben gekregen, stuurbekrachtiging is mooi ding, ramen kunnen open en nog elektrisch ook, er is geen zelfgemaakte lichtschakelaar omdat anders soms zomaar het licht uitgaat en alle versnellingen doen het zonder Speciale Routes, maar toch... mijn Swiftje ;( Daar kon ik mee lezen en schrijven, was echt mijn crossbakkie. Dat is de I10 niet.
pi_206153575
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:17 schreef Molo het volgende:

[..]
Swifts O+
Framboosrood omdat brandweerrood nooit voor eeuwig is. O+
  vrijdag 30 september 2022 @ 14:21:57 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206153594
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Framboosrood omdat brandweerrood nooit voor eeuwig is. O+
Matte lak, helemaal blits O+

Ik heb metallic trouwens, die blijft overigens goed glanzen, ook met deuken (en niet eens door mij) :D
pi_206153623
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:21 schreef Molo het volgende:

[..]
Matte lak, helemaal blits O+

Ik heb metallic trouwens, die blijft overigens goed glanzen, ook met deuken (en niet eens door mij) :D
De deuk was de enige plek aan de buitenkant die nog somewhat zn originele kleur had omdat de zon daar niet echt bij kon. :D :')
  vrijdag 30 september 2022 @ 14:25:23 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206153643
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
De deuk was de enige plek aan de buitenkant die nog somewhat zn originele kleur had omdat de zon daar niet echt bij kon. :D :')
Happy little accident O+

Bob Ross style living _O_
pi_206153698
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Happy little accident O+

Bob Ross style living _O_
Ik heb de deuk niet gemaakt, die zat er al in. :7 :')

Wel verrassend dat ik er nooit een deuk in gereden heb eigenlijk, gezien mijn zero fucks. Sowieso wel heerlijk rijden, als je er vanuit kan gaan dat een ander het veel erger vindt als zijn auto beschadigd raakt.

Dat is maar 1x echt spannend geweest, over een vrij smal bruggetje waarbij de enige voorrangsregel was "wie heeft de grootste ballen of geeft het minste om z'n auto". De afgetrapte Corsa die me tegemoet kwam gaf net zo weinig fucks als ik. Het paste wel. Net.
pi_206154183
Online meekijken bij een uitvaart is ook best wel emotioneel :'( haar boek (waar ik onderzoek naar doe) en het onderzoek werden ook nog genoemd.

Gelukkig had ik mn emotionele support katjes bij me O+
pi_206154202
Raad eens wie er de haka cultureel heeft geapproprieerd?
Spoilers!
pi_206154292
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:17 schreef Molo het volgende:

[..]
Swifts O+
Liefde O+

Mijn blauwtje verhief mij jaren geleden van bedelende OV en leenauto (ouders) afhankelijke net-af student naar Zelfstandige Vrouw _O_

Die nu aan weekend poging 2 begint na een dringend telefoontje wat om inloggen in de werkomgeving en vervolgtelefoontjes vroeg.
pi_206154705
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 15:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Online meekijken bij een uitvaart is ook best wel emotioneel :'( haar boek (waar ik onderzoek naar doe) en het onderzoek werden ook nog genoemd.

[ afbeelding ]
:*
pi_206154866
Ach gut, ik krijg post uit Zweden, dat we nog milieuheffing moeten betalen. 11 SEK. Dat is 1 euro en 3 cent. Iets zegt me dat dit een suboptimaal verdienmodel is O+
pi_206154921
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 15:03 schreef vlindertje89 het volgende:

[ afbeelding ]
:*
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ach gut, ik krijg post uit Zweden, dat we nog milieuheffing moeten betalen. 11 SEK. Dat is 1 euro en 3 cent. Iets zegt me dat dit een suboptimaal verdienmodel is O+
:D

Ik heb mezelf net voor de tweede keer de RIB boot in gekletst :+
Spoilers!
pi_206154994
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:09 schreef Clubsoda het volgende:
:D
  vrijdag 30 september 2022 @ 16:26:09 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206155040
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wel verrassend dat ik er nooit een deuk in gereden heb eigenlijk, gezien mijn zero fucks. Sowieso wel heerlijk rijden, als je er vanuit kan gaan dat een ander het veel erger vindt als zijn auto beschadigd raakt.

Dat is maar 1x echt spannend geweest, over een vrij smal bruggetje waarbij de enige voorrangsregel was "wie heeft de grootste ballen of geeft het minste om z'n auto". De afgetrapte Corsa die me tegemoet kwam gaf net zo weinig fucks als ik. Het paste wel. Net.
Is dat die auto die je daarna compleet hebt opgereden? Mooi wel :D

Ik ga deze binnenkort verkopen. Eigenlijk geen idee wat zoiets oplevert maar dat mag mijn garage uitzoeken
Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het wel autohandel :')
  vrijdag 30 september 2022 @ 16:26:56 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206155046
quote:
81s.gif Op vrijdag 30 september 2022 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eiland van Maurik ben je? ;)
pi_206155329
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Is dat die auto die je daarna compleet hebt opgereden? Mooi wel :D

Ik ga deze binnenkort verkopen. Eigenlijk geen idee wat zoiets oplevert maar dat mag mijn garage uitzoeken
Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het wel autohandel :')
Ja. 7 jaar in gereden, gekocht voor 1000 euro op de dag dat ik m'n rijbewijs ophaalde. Vrij veel wel aan moeten laten vervangen in die 7 jaar maar allemaal logische slijtage na 25 jaar en niet heul duur.

Mocht er van F. niet nog een keer 800 euro inpompen:')
pi_206155374
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 september 2022 14:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit hebben wij met al onze autos gehad. Altijd lekker idd.

Mijn lievelings van nu wordt dit jaar 17. Mijn eerste liefde was een 205 O+ 5deurs O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206155380
quote:
81s.gif Op vrijdag 30 september 2022 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Was het leuk?
  vrijdag 30 september 2022 @ 17:03:29 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206155402
ik had een pittige vrijdag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu even relaxen op de bank met mn nieuwste BGA spel : 7 wonders
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_206155517
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:03 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  vrijdag 30 september 2022 @ 17:25:36 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206155539
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:03 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
Lastig vallen

En nasty en ingrijpend altijd op de werkvloer. Tenminste, neem aan. Dat het op de werkvloer was

Heb je wel een vertrouwenspersoon oid waar je bij te raden kunt gaan?
  vrijdag 30 september 2022 @ 17:26:55 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206155549
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 16:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja. 7 jaar in gereden, gekocht voor 1000 euro op de dag dat ik m'n rijbewijs ophaalde. Vrij veel wel aan moeten laten vervangen in die 7 jaar maar allemaal logische slijtage na 25 jaar en niet heul duur.

Mocht er van F. niet nog een keer 800 euro inpompen:')
Ik moet even afkloppen, maar ik ben er bijzonder tevreden over qua hoe dat dingetje presteert :Y
  vrijdag 30 september 2022 @ 17:36:47 #85
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206155651
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Lastig vallen

En nasty en ingrijpend altijd op de werkvloer. Tenminste, neem aan. Dat het op de werkvloer was

Heb je wel een vertrouwenspersoon oid waar je bij te raden kunt gaan?
dat laatste was dus wel even de zoektocht :o vie 5 lagen nu de juiste persoon gelokaliseerd.. blijkt dat we daar idd een vertrouwenspersoon voor hebben, maar ja, in een bedrijf met 800 personen... pfft vind diegene dan maar :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_206155792
Voor wie wil… succes met de overbelaste telefoon centrale.
Online afspreken is beter, vermoed ik zo.
twitter
pi_206155846
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:54 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Zag 'm ook staan. Net de afspraak gemaakt voor 13 oktober
  vrijdag 30 september 2022 @ 18:03:18 #88
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_206155878
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:54 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dank je morgen om 8:00 mag ik👍
pi_206155955
Zondag ^O^
pi_206155994
Ze heeft nog een vraag

twitter
pi_206156218
En het schijnt toch niet te kloppen. Het zal vast een zootje gaan worden.
  vrijdag 30 september 2022 @ 18:34:37 #92
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206156321
En de site is legitiem

planjeprik.nl
Updated 1 second ago
Domain Information
Domain:planjeprik.nl
Registrar:Rijksoverheid
Registered On:2021-07-02
Updated On:2021-07-05
Status:active
Name Servers:ns1.rijksoverheidnl.nl
ns2.rijksoverheidnl.eu
ns3.rijksoverheidnl.org
ns0.rijksoverheidnl.com
Raw Whois Data
Domain name: planjeprik.nl
Status: active

Registrar:
Rijksoverheid
Buitenhof 34
2513AH Den Haag
Netherlands

Abuse Contact:

Creation Date: 2021-07-02

Updated Date: 2021-07-05

DNSSEC: yes

Domain nameservers:
ns1.rijksoverheidnl.nl
ns2.rijksoverheidnl.eu
ns3.rijksoverheidnl.org
ns0.rijksoverheidnl.com

Record maintained by: NL Domain Registry
  vrijdag 30 september 2022 @ 18:36:34 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206156349
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]
dat laatste was dus wel even de zoektocht :o vie 5 lagen nu de juiste persoon gelokaliseerd.. blijkt dat we daar idd een vertrouwenspersoon voor hebben, maar ja, in een bedrijf met 800 personen... pfft vind diegene dan maar :o
Een vertrouwenspersoon hebben en een bereikbaarheid en procedures om er gebruik van te maken is idd niet per se een logisch samenzijn nee :T
  vrijdag 30 september 2022 @ 18:37:22 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206156365
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 18:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach welnee joh, de animo is niet zo hoog onder jongeren
Als risicogroepen maar lekker laten vaccineren, dan zal het wel loslopen
pi_206156419
Vond het al apart, ik heb griepprik uitnodiging gehad dus val onder die groep, maar de coronaprik uitnodiging nog niet gehad. Mn ouders zijn wel allebei geprikt vandaag.
pi_206156555
Voor het eerst gewerkt met pijnmedicatie zoals voorgesteld door eerst h.a. en later neuroloog.
My god! Wat een verschil O+
En wat had ik een veel leukere dag op werk zo *O*
pi_206156590
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 18:50 schreef Blues het volgende:
Voor het eerst gewerkt met pijnmedicatie zoals voorgesteld door eerst h.a. en later neuroloog.
My god! Wat een verschil O+
En wat had ik een veel leukere dag op werk zo *O*
Wat fijn!
  vrijdag 30 september 2022 @ 19:31:46 #98
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_206156923
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 18:27 schreef Kaatje1 het volgende:
De eerste mensen zijn geprikt 👍
pi_206156937
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 19:31 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
De eerste mensen zijn geprikt 👍
Ik las het inderdaad. En de site staat ook nog open. Gedoe dus
pi_206157045
Ja, inmiddels blijken site info etc. niet te kloppen met voorgestelde jaargangen.
Kirsten is Altijd betrouwbaar in haar covid tweets. w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')