Beterschap!quote:Op donderdag 29 september 2022 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
En ook weg![]()
Ik vang uiteraard morgen m’n plasje op en vel dan even met de praktijk. Volgens informatie mag (moet) je als vrouw er een weekje mee doorlopen, gaat misschien vanzelf over. Veel drinken dus ook
Ik heb cranberry pillen op mijn boodschappenlijstje gezet😉quote:Op donderdag 29 september 2022 23:24 schreef Yinny het volgende:
[..]
Beterschap!
Vitamine C tabletten slikken hielp bij mij altijd goed!
https://www.zorgwijzer.nl/zorgwijzers/blaasontsteking
Cranberry lijkt iets te doen ter voorkoming van een blaasontsteking. Het doet niks nada noppes als je al een blaasontsteking hebt.quote:Op donderdag 29 september 2022 23:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb cranberry pillen op mijn boodschappenlijstje gezet😉
Bakkerij hier in de buurt heeft een hele lekkere veenbessentaart. Ik zou het op z'n minst proberenquote:Op vrijdag 30 september 2022 00:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Cranberry lijkt iets te doen ter voorkoming van een blaasontsteking. Het doet niks nada noppes als je al een blaasontsteking hebt.
Ja, met de nieuwe werkgever inderdaad. Morgen is er ook nog een open dag op het bedrijf.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Is dat met de nieuwe werkgever van J? Veel plezier!
Zo even naar de HA plasje afgeven. Heb ook verhoging dus er is echt wel iets aan de hand
Beterschapquote:Op vrijdag 30 september 2022 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo even naar de HA plasje afgeven. Heb ook verhoging dus er is echt wel iets aan de hand
Beterschap!quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Is dat met de nieuwe werkgever van J? Veel plezier!
Vandaag veel plezier met al die nieuwe mensen om je heen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, met de nieuwe werkgever inderdaad. Morgen is er ook nog een open dag op het bedrijf.
Voor we vandaag de bus in gaan, gaan we ook nog even een contract ter overname van onze klanten tekenen. Dat is de laatste weken toch nog gelukt. We hebben iemand voor de zakelijke klanten en iemand voor de particuliere klanten gevonden.
Wel heel prettig dat dat gelukt is, dat je mensen niet direct aan hun lot overlaat, maar dat de dienstverlening doorgaat. Mooi gedaan.quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, met de nieuwe werkgever inderdaad. Morgen is er ook nog een open dag op het bedrijf.
Voor we vandaag de bus in gaan, gaan we ook nog even een contract ter overname van onze klanten tekenen. Dat is de laatste weken toch nog gelukt. We hebben iemand voor de zakelijke klanten en iemand voor de particuliere klanten gevonden.
Ik kijk zeker uit met het quad rijden. Ik hoef echt niet het hardst te gaan of het stoerst te zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel heel prettig dat dat gelukt is, dat je mensen niet direct aan hun lot overlaat, maar dat de dienstverlening doorgaat. Mooi gedaan.
Vandaag heel erg veel plezier. Ik weet niet wat RIB varen is, maar quad rijden klinkt wel stoer. (al herinner ik me ook quad slachtoffers op de seh, ook van een personeelsuitje, dus maak het niet te gek)
Kaatje, een eerste blaasontsteking geeft wel vaker verhoging en echt ziek zijnBeterschap, komt goed.
quote:Op een 350 PK snelle en uiterst stabiele RIB (Ridget Inflatable Boat) maken deelnemers op een spectaculaire manier kennis met een water rit die ze niet snel meer zullen vergeten. Met een snelheid van 100 km/h zorgt onze ervaren instructeur voor een unieke en spectaculaire rit. Haakse bochten, springen over de golven, cirkelend om de boeien, dat hoort allemaal bij deze ervaring. Onze RIB beschikt tevens over een krachtige audio installatie welke wij op verzoek aan kunnen zetten. Onze instructeur heeft passende muziek welke zorgt voor nog meer energie en een extra beleving.
Al vrij snel mee begonnen sinds ik naar de sportschool ga. 😉. Hebben ook uitgebreid yoga-aanbod, al is dat sinds corona wel minder of komt het rooster slechter uit.quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:06 schreef AnneX het volgende:
En borisz Yin ze dan. Heb je vaker yoga gedaan.
RIB varen 😳 met audio 😳quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kijk zeker uit met het quad rijden. Ik hoef echt niet het hardst te gaan of het stoerst te zijn.
Dit is RIB varen:
[..]
Er zijn ook allerlei creatieve workshops over kleur en styling en ander vrouwengedoequote:Op vrijdag 30 september 2022 10:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
RIB varen 😳 met audio 😳
Quad rijden …ok. Nu heb ik associaties met laatste Efteling meet: kijken hoe anderen zich amuseren, langs de kant.![]()
Fijn voor Clubsoda.
Er zijn niet heel veel mensen die zich daarvoor hebben opgegeven maar ze zijn er welquote:Op vrijdag 30 september 2022 10:06 schreef fietsie het volgende:
Bananenboot met dit weer ? (Zo'n gele toeter achter een speedboot??)
Vrouwengedoe 😂quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zijn ook allerlei creatieve workshops over kleur en styling en ander vrouwengedoeEn cocktail shaken, bananenboot
en meer.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 september 2022 08:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij hebben vandaag een personeelsuitje. Met zo'n 400 man gaan we naar Loon op Zand voor allerlei activiteiten. Wij zijn ingedeeld bij het RIB varen en quad rijdenHet duurt van 13.00 tot 22.00. Ik ben benieuwd
Automaat is juist 10x zo makkelijk!quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:16 schreef Lonaa het volgende:
Oh god, ik heb per ongeluk geroepen dat ik, als mijn vader over 3 weken een nieuwe knie krijgt, me wel naar de kliniek wil laten rijden door m'n zusje om vervolgens mijn vader en zijn auto naar huis te brengen. Want iemand moet het doen en het geeft mij een kans om in de Toyota Landcruiser te crossen en dat zie ik mezelf wel doen.![]()
Maar het is een automaat en mijn vaders lievelingskindSpannend wel.
Hehehe. Ja dit hoor ik wel van iedereen hoor, maar uh, wel spannend.quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Automaat is juist 10x zo makkelijk!![]()
Ik durfde eerst niet in de auto van mijn vriend te rijden daardoor. Na 1x was ik om
Ach je vliegt één keer met je bek op het stuur en dan weet je dat je geen koppelingspedaal hebt. Daarna is het klaarquote:Op vrijdag 30 september 2022 12:16 schreef Lonaa het volgende:
Oh god, ik heb per ongeluk geroepen dat ik, als mijn vader over 3 weken een nieuwe knie krijgt, me wel naar de kliniek wil laten rijden door m'n zusje om vervolgens mijn vader en zijn auto naar huis te brengen. Want iemand moet het doen en het geeft mij een kans om in de Toyota Landcruiser te crossen en dat zie ik mezelf wel doen.![]()
Zonder koppeling?quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:36 schreef derLudolf het volgende:
Landcruisers met handbak zijn leuker, want die kun je bij het stoplicht als bijrijder stiekem in de lage gearing zetten
Ja, dit zie ik wel gebeuren.quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach je vliegt één keer met je bek op het stuur en dan weet je dat je geen koppelingspedaal hebt. Daarna is het klaar
Dit! Automaat is super simpel. Mijn ouders kregen ook een automaat en ik dacht dat ik er niets mee zou kunnen; blijkt het juist heel eenvoudig te zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:23 schreef gcjoel het volgende:
Automaat is juist 10x zo makkelijk!![]()
Ik durfde eerst niet in de auto van mijn vriend te rijden daardoor. Na 1x was ik om
Waarom zou je met je linkervoet op de rem trappen? Als je de koppeling wil intrappen zit je gewoon in het niks met je voet en dan herinner je je dat het niet hoeft.quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach je vliegt één keer met je bek op het stuur en dan weet je dat je geen koppelingspedaal hebt. Daarna is het klaar
Enige lastige kan zijn het kaartje in de kaartlezer van de slagboom te krijgen, met jouw armlengtequote:Op vrijdag 30 september 2022 12:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind dat met 1 pedaal rijden echt heerlijk. Ik heb er geloof ik een jaar over gedaan voor ik in de elektrische automaat reed, het kwam er steeds niet van. Tegenwoordig hoef ik niet eens meer over al die knoppen die ik voor het wegrijden in moet drukken na te denken en rij ik er ook alleen in.quote:Op vrijdag 30 september 2022 12:45 schreef derLudolf het volgende:
De polestar van m'n baas (waarvan het accu systeem na slechts 45.000km al vervangen moet worden) heeft een stand dat je met één pedaal rijdt. Geen gas=remmen, net als een zitmaaier. Dat is pas kut
Dat is het in iedere autoquote:Op vrijdag 30 september 2022 13:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Enige lastige kan zijn het kaartje in de kaartlezer van de slagboom te krijgen, met jouw armlengte
Rijdt deze nieuwe niet veel fijner?quote:
Ik prefereer zeilen, geen herrie aan je kop.quote:Op vrijdag 30 september 2022 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kijk zeker uit met het quad rijden. Ik hoef echt niet het hardst te gaan of het stoerst te zijn.
Dit is RIB varen:
[..]
Ja, an sich wel. Er zitten Echte Stoelen in in plaats van een soort uigezakte zitzakken waar wasberen hun jongen in hebben gekregen, stuurbekrachtiging is mooi ding, ramen kunnen open en nog elektrisch ook, er is geen zelfgemaakte lichtschakelaar omdat anders soms zomaar het licht uitgaat en alle versnellingen doen het zonder Speciale Routes, maar toch... mijn Swiftjequote:Op vrijdag 30 september 2022 14:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rijdt deze nieuwe niet veel fijner?
Matte lak, helemaal blitsquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Framboosrood omdat brandweerrood nooit voor eeuwig is.
De deuk was de enige plek aan de buitenkant die nog somewhat zn originele kleur had omdat de zon daar niet echt bij kon.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Matte lak, helemaal blits![]()
Ik heb metallic trouwens, die blijft overigens goed glanzen, ook met deuken (en niet eens door mij)
Happy little accidentquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De deuk was de enige plek aan de buitenkant die nog somewhat zn originele kleur had omdat de zon daar niet echt bij kon.![]()
Ik heb de deuk niet gemaakt, die zat er al in.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Happy little accident![]()
Bob Ross style living
Liefdequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Online meekijken bij een uitvaart is ook best wel emotioneelhaar boek (waar ik onderzoek naar doe) en het onderzoek werden ook nog genoemd.
Gelukkig had ik mn emotionele support katjes bij me![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Online meekijken bij een uitvaart is ook best wel emotioneelhaar boek (waar ik onderzoek naar doe) en het onderzoek werden ook nog genoemd.
Gelukkig had ik mn emotionele support katjes bij me![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ach gut, ik krijg post uit Zweden, dat we nog milieuheffing moeten betalen. 11 SEK. Dat is 1 euro en 3 cent. Iets zegt me dat dit een suboptimaal verdienmodel is
quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ach gut, ik krijg post uit Zweden, dat we nog milieuheffing moeten betalen. 11 SEK. Dat is 1 euro en 3 cent. Iets zegt me dat dit een suboptimaal verdienmodel is
Is dat die auto die je daarna compleet hebt opgereden? Mooi welquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb de deuk niet gemaakt, die zat er al in.![]()
Wel verrassend dat ik er nooit een deuk in gereden heb eigenlijk, gezien mijn zero fucks. Sowieso wel heerlijk rijden, als je er vanuit kan gaan dat een ander het veel erger vindt als zijn auto beschadigd raakt.
Dat is maar 1x echt spannend geweest, over een vrij smal bruggetje waarbij de enige voorrangsregel was "wie heeft de grootste ballen of geeft het minste om z'n auto". De afgetrapte Corsa die me tegemoet kwam gaf net zo weinig fucks als ik. Het paste wel. Net.
Eiland van Maurik ben je?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Raad eens wie er de haka cultureel heeft geapproprieerd?
Ja. 7 jaar in gereden, gekocht voor 1000 euro op de dag dat ik m'n rijbewijs ophaalde. Vrij veel wel aan moeten laten vervangen in die 7 jaar maar allemaal logische slijtage na 25 jaar en niet heul duur.quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat die auto die je daarna compleet hebt opgereden? Mooi wel
Ik ga deze binnenkort verkopen. Eigenlijk geen idee wat zoiets oplevert maar dat mag mijn garage uitzoeken
Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het wel autohandel
Dit hebben wij met al onze autos gehad. Altijd lekker idd.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb de deuk niet gemaakt, die zat er al in.![]()
Wel verrassend dat ik er nooit een deuk in gereden heb eigenlijk, gezien mijn zero fucks. Sowieso wel heerlijk rijden, als je er vanuit kan gaan dat een ander het veel erger vindt als zijn auto beschadigd raakt.
Was het leuk?quote:Op vrijdag 30 september 2022 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Raad eens wie er de haka cultureel heeft geapproprieerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu even relaxen op de bank met mn nieuwste BGA spel : 7 wondersRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:03 schreef Barreltje het volgende:
ik had een pittige vrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu even relaxen op de bank met mn nieuwste BGA spel : 7 wondersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:03 schreef Barreltje het volgende:
ik had een pittige vrijdagLastig vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu even relaxen op de bank met mn nieuwste BGA spel : 7 wonders
En nasty en ingrijpend altijd op de werkvloer. Tenminste, neem aan. Dat het op de werkvloer was
Heb je wel een vertrouwenspersoon oid waar je bij te raden kunt gaan?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik moet even afkloppen, maar ik ben er bijzonder tevreden over qua hoe dat dingetje presteertquote:Op vrijdag 30 september 2022 16:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. 7 jaar in gereden, gekocht voor 1000 euro op de dag dat ik m'n rijbewijs ophaalde. Vrij veel wel aan moeten laten vervangen in die 7 jaar maar allemaal logische slijtage na 25 jaar en niet heul duur.
Mocht er van F. niet nog een keer 800 euro inpompen:')
dat laatste was dus wel even de zoektochtquote:Op vrijdag 30 september 2022 17:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Lastig vallen
En nasty en ingrijpend altijd op de werkvloer. Tenminste, neem aan. Dat het op de werkvloer was
Heb je wel een vertrouwenspersoon oid waar je bij te raden kunt gaan?
Zag 'm ook staan. Net de afspraak gemaakt voor 13 oktoberquote:Op vrijdag 30 september 2022 17:54 schreef AnneX het volgende:
Voor wie wil… succes met de overbelaste telefoon centrale.
Online afspreken is beter, vermoed ik zo.
[ twitter ]
Dank je morgen om 8:00 mag ik👍quote:Op vrijdag 30 september 2022 17:54 schreef AnneX het volgende:
Voor wie wil… succes met de overbelaste telefoon centrale.
Online afspreken is beter, vermoed ik zo.
[ twitter ]
Een vertrouwenspersoon hebben en een bereikbaarheid en procedures om er gebruik van te maken is idd niet per se een logisch samenzijn neequote:Op vrijdag 30 september 2022 17:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dat laatste was dus wel even de zoektochtvie 5 lagen nu de juiste persoon gelokaliseerd.. blijkt dat we daar idd een vertrouwenspersoon voor hebben, maar ja, in een bedrijf met 800 personen... pfft vind diegene dan maar
Ach welnee joh, de animo is niet zo hoog onder jongerenquote:Op vrijdag 30 september 2022 18:27 schreef Kaatje1 het volgende:
En het schijnt toch niet te kloppen. Het zal vast een zootje gaan worden.
Wat fijn!quote:Op vrijdag 30 september 2022 18:50 schreef Blues het volgende:
Voor het eerst gewerkt met pijnmedicatie zoals voorgesteld door eerst h.a. en later neuroloog.
My god! Wat een verschil![]()
En wat had ik een veel leukere dag op werk zo
De eerste mensen zijn geprikt 👍quote:Op vrijdag 30 september 2022 18:27 schreef Kaatje1 het volgende:
En het schijnt toch niet te kloppen. Het zal vast een zootje gaan worden.
Ik las het inderdaad. En de site staat ook nog open. Gedoe dusquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De eerste mensen zijn geprikt 👍
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |