Geen idééquote:Op donderdag 29 september 2022 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
wel rijst !!
Wat is een Snitchel?
Mag ik de TT veranderenquote:
Maar het is wel heel lekkerquote:Op donderdag 29 september 2022 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat er zo onsmakelijk uit zien
Oei ...........quote:
Laten we dat maar niet doenquote:
Ik hoor er inderdaad enthousiaste verhalen over.quote:
Joh het zal me echt aan mijn kont roesten wie er wel of niet kaaptquote:Op donderdag 29 september 2022 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Bijna dan![]()
Dat iemand zo traag is ook
Ik heb ook wel eens een bijna zwarte gehad , maar dan op basis van een bepaalde boon die er door zat .. was ook lekker , maar andersquote:Op donderdag 29 september 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor er inderdaad enthousiaste verhalen over.
Ik vond dat altijd wel een dingetjequote:Op donderdag 29 september 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joh het zal me echt aan mijn kont roesten wie er wel of niet kaapt
Oh in dat geval zou ik de TT willen veranderen inquote:
Ja jij welquote:Op donderdag 29 september 2022 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel een dingetje
Ik heb jou toch gebloktquote:Op donderdag 29 september 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh in dat geval zou ik de TT willen veranderen in
Ik ben sowieso niet zo lyrisch over paella, lust het wel, maar vind het niet heel bijzonderquote:Op donderdag 29 september 2022 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een bijna zwarte gehad , maar dan op basis van een bepaalde boon die er door zat .. was ook lekker , maar anders
Dat meen je niet?!?!quote:Op donderdag 29 september 2022 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel een dingetje
Ik heb jou toch geblokt - Moet dat de nieuwe tt worden?quote:
Niet meer eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat meen je niet?!?!
Nu niet meer?
Ik ben ook geen rijsteter, maar af en toe eet ik het voor de variatie .. en dan maak ik meestal paella ..quote:Op donderdag 29 september 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo lyrisch over paella, lust het wel, maar vind het niet heel bijzonder
Hoe lang mag iemand doen over een nieuw topic?quote:Op donderdag 29 september 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb jou toch geblokt - Moet dat de nieuwe tt worden?
En VIVquote:Op donderdag 29 september 2022 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet meer eigenlijk.
Maar goed dat speelde eigenlijk alleen bij DTS.
Met garnalen?quote:Op donderdag 29 september 2022 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook geen rijsteter, maar af en toe eet ik het voor de variatie .. en dan maak ik meestal paella ..
Ik kan niet zo goed met schelpdierenquote:Op donderdag 29 september 2022 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo lyrisch over paella, lust het wel, maar vind het niet heel bijzonder
Blijkbaar heb ik nooit goede paella gegeten.quote:Op donderdag 29 september 2022 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook geen rijsteter, maar af en toe eet ik het voor de variatie .. en dan maak ik meestal paella ..
Zolang hij zelf wil of totdat hij/zij gekaapt wordt.quote:Op donderdag 29 september 2022 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe lang mag iemand doen over een nieuw topic?
Jesus jankmuil. Het is primaquote:Op donderdag 29 september 2022 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe lang mag iemand doen over een nieuw topic?
Dat vind ik juist wel lekker eigenlijkquote:Op donderdag 29 september 2022 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed met schelpdieren
ah nu weet ik het weerquote:Op donderdag 29 september 2022 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Viel wel mee.
Dat lag meer aan ene zekere
En aan een aantal anderenquote:Op donderdag 29 september 2022 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Viel wel mee.
Dat lag meer aan ene zekere
Ik moet dat nietquote:Op donderdag 29 september 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel lekker eigenlijk
Die zitten ook niet altijd in hoor ..quote:Op donderdag 29 september 2022 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed met schelpdieren
Ik zeg niet dat het niet lekker is. Maar ondanks dat ik een betonnen maag heb ben ik wat vaak ziek van zeediertjesquote:Op donderdag 29 september 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel lekker eigenlijk
Het is toch fucking vis ? Wat anders zit er inquote:Op donderdag 29 september 2022 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zitten ook niet altijd in hoor ..
Ow ja dat is waar, jammer. Mijn zwager heeft dat met inktvis, binnen een half uur acute buikloopquote:Op donderdag 29 september 2022 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet lekker is. Maar ondanks dat ik een betonnen maag heb ben ik wat vaak ziek van zeediertjes
Tuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2022 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig moet je er zelf ook om lachen
Nou ja je weet iig wat je niet moet bestellenquote:Op donderdag 29 september 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja dat is waar, jammer. Mijn zwager heeft dat met inktvis, binnen een half uur acute buikloop
Slijmbalquote:
Op die foto garnaal en zo ... maar de originele Valenciana is met kip en konijn ... geen zeevruchtenquote:Op donderdag 29 september 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is toch fucking vis ? Wat anders zit er in
Is dat een visser?quote:Op donderdag 29 september 2022 19:13 schreef aloa het volgende:
Ik eet van vis eigenlijk alleen haring![]()
En soms krijg ik wat van de buurman
Nou dat is wat anders danquote:Op donderdag 29 september 2022 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die foto garnaal en zo ... maar de originele Valenciana is met kip en konijn ... geen zeevruchten
Tenzij je snel wat af wil vallenquote:Op donderdag 29 september 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja je weet iig wat je niet moet bestellen
quote:Op donderdag 29 september 2022 19:16 schreef mario390 het volgende:
van me gaat nur elke 3rde post door zo en kutfok![]()
altijd moet ik repeaten
Ik ben ook klaar met haring, ik vond het altijd lekker, maar sinds een jaar of twee blief ik het niet meer. Maar een lekker stukje zeebaars of kabeljauwquote:Op donderdag 29 september 2022 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah kijk .. ik hoef juist geen haring .. doe maar witvis of zo
Ik zou het nog een keer quotenquote:
Kijk daar ben ik voor inquote:
Vast een dikke poep in de plee gelaten. Dat is leukquote:Op donderdag 29 september 2022 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja verder wel goed![]()
En die van jou?
Dan moet je @hemarookworst even een DM sturen, die heeft er genoeg in de aanbiedingquote:
Lang maar best primaquote:Op donderdag 29 september 2022 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja verder wel goed![]()
En die van jou?
Nee dank jequote:Op donderdag 29 september 2022 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je @:hemarookworst even een DM sturen, die heeft er genoeg in de aanbieding
Ja dat is een vunzige zwaai.quote:
Zeg het maar anders moet Domni weer zoekenquote:Op donderdag 29 september 2022 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Wat denken jullie, hoe vaak hebben we deze tt al gehad in 40+?
Ik weet het nietquote:Op donderdag 29 september 2022 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeg het maar anders moet Domni weer zoeken
Doe het zellufquote:Op donderdag 29 september 2022 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het nietMisschien kan @:Domnivoor even zoeken.
Jij bent goehoedquote:Op donderdag 29 september 2022 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heb je in alle kastjes en laadjes gezocht?![]()
40+ / [40+ SC #2409] Zure kool met vette worst
Is koen al gesignaleerd hier vandaag?quote:Op donderdag 29 september 2022 19:48 schreef Prisha het volgende:
Zwaait naar @:Koen66 vanuit de Boerderij![]()
Geen idee. Ik zou zwaaien als ik in de buurt was.quote:Op donderdag 29 september 2022 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is koen al gesignaleerd hier vandaag?
Ah okéquote:Op donderdag 29 september 2022 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou zwaaien als ik in de buurt was.
Zuurkool is niet aan seizoenen gebonden.quote:
Dat had die van vandaag niet zo goed begrepenquote:Op donderdag 29 september 2022 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn vaak speciale stations voor
spare me the detailsquote:Op donderdag 29 september 2022 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat had die van vandaag niet zo goed begrepen
Ik weet ze ook niet, alleen dat ik zwaar vertraging hadquote:
Waar is er vandaag weer een treinspringer geweest?quote:
Roermond - Echtquote:Op donderdag 29 september 2022 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar is er vandaag weer een treinspringer geweest?
Yepquote:
quote:
Ah oké. In de buurt van Venray is wel een bekender stuk waar er vaker springers zijn.quote:
Voor ons niet, maar voor veel mensen wel denk ikquote:Op donderdag 29 september 2022 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zuurkool is niet aan seizoenen gebonden.
Bij Eindhoven had je ook zo'n stukquote:Op donderdag 29 september 2022 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ah oké. In de buurt van Venray is wel een bekender stuk waar er vaker springers zijn.
Maar als reiziger is het ook altijd kut als zoiets gebeurd.
Daar heb ik ook een keer zelf meegemaakt toen ik de trein zat. Viel me nog mee van de miljoenen keren dat ik van en naar station Maastricht ben gegaan in de laatste 15 jaarquote:Op donderdag 29 september 2022 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij Eindhoven had je ook zo'n stuk
Oh, ik wel vaker helaasquote:Op donderdag 29 september 2022 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een keer zelf meegemaakt toen ik de trein zat. Viel me nog mee van de miljoenen keren dat ik van en naar station Maastricht ben gegaan in de laatste 15 jaar
Zwaait terug naar @Prisha in de boerderijquote:Op donderdag 29 september 2022 19:48 schreef Prisha het volgende:
Zwaait naar @:Koen66 vanuit de Boerderij![]()
Bij Gilze-Rijen zit een gevaarlijke oversteekplaats. Daar gebeuren ook nog wel eens ongelukken.quote:
Was in mijn appartement vandaag, moest wat dingen in ontvangst nemen. Kantoor stond al niet op de planning.quote:
Oh ja al weekend idd ...quote:Op donderdag 29 september 2022 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was in mijn appartement vandaag, moest wat dingen in ontvangst nemen. Kantoor stond al niet op de planning.
Kan ook niet, want volgens Pullup ben ik soort van part-timer
quote:Op donderdag 29 september 2022 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was in mijn appartement vandaag, moest wat dingen in ontvangst nemen. Kantoor stond al niet op de planning.
Kan ook niet, want volgens Pullup ben ik soort van part-timer
Hele jaar door smerigquote:Op donderdag 29 september 2022 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zuurkool is niet aan seizoenen gebonden.
Want? Te duur?quote:Op donderdag 29 september 2022 20:48 schreef chufi het volgende:
AH wordt ff afgekraakt in de Keuringdienst van Waarde..
Wat hebben ze fout gedaan?quote:Op donderdag 29 september 2022 20:48 schreef chufi het volgende:
AH wordt ff afgekraakt in de Keuringdienst van Waarde..
Waarheen?quote:Op donderdag 29 september 2022 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]Van mij had je mogen gaan hoor
![]()
Naar kantoorquote:
Met nananas?quote:Op donderdag 29 september 2022 20:50 schreef pullup het volgende:
Zuurkool is wel ok vermits de goede mix
Daar waren op kantoor ook blij van geworden vandaagquote:
Bijvoorbeeld, met mandarijntjes en zure room ook topquote:
quote:Op donderdag 29 september 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, met mandarijntjes en zure room ook top
En worst en spek en jeneverbessenquote:
Oh ja.... terechtquote:Op donderdag 29 september 2022 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het mom van de groene sticker , beter leven voor ...
Jeneverbessen? Ik heb nog nooit van die combi gehoord.quote:Op donderdag 29 september 2022 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
En worst en spek en jeneverbessen
Dat heurt hierquote:
Dat is terecht toch, is echt voor de aandeelhouders een beter levenquote:Op donderdag 29 september 2022 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Het mom van de groene sticker , beter leven voor ...
Ik ga het je niet aanraden als je al niet van ananas houdquote:Op donderdag 29 september 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeneverbessen? Ik heb nog nooit van die combi gehoord.
De eerste boer had 4 vogelhuisjes opgehangen en ook een insectenhotel .. verder moest ie nog een bloemenstrook maken ... en dat was het ... geen vogels , geen insecten nada niets ... maar de dieren zaten gewoon nog binnen zoals vanouds ... ondertussen wel een mooie groene sticker , maar AH betaalt er verder geen cent meer voor ..quote:
quote:Op donderdag 29 september 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerste boer had 4 vogelhuisjes opgehangen en ook een insectenhotel .. verder moest ie nog een bloemenstrook maken ... en dat was het ... geen vogels , geen insecten nada niets ... maar de dieren zaten gewoon nog binnen zoals vanouds ... ondertussen wel een mooie groene sticker , maar AH betaalt er verder geen cent meer voor ..
Ik vind ananas heerlijk, maar niet in mijn warme eten, niet!quote:Op donderdag 29 september 2022 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga het je niet aanraden als je al niet van ananas houd
Zonde van de jeneverbessen
Ja, jij ja. Niet meteen onschuldig spelen, daar trappen we niet in.quote:
Ok die uitzending ga ik nog terugkijkenquote:Op donderdag 29 september 2022 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Een ander had een mooie blauwe borstel opgehangen voor zn varkentjes ...
Megapostquote:Op donderdag 29 september 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerste boer had 4 vogelhuisjes opgehangen en ook een insectenhotel .. verder moest ie nog een bloemenstrook maken ... en dat was het ... geen vogels , geen insecten nada niets ... maar de dieren zaten gewoon nog binnen zoals vanouds ... ondertussen wel een mooie groene sticker , maar AH betaalt er verder geen cent meer voor ..
zuup zequote:Op donderdag 29 september 2022 20:58 schreef pullup het volgende:
Ik heb mijn zuupen binnen overigens
Bier? Wijn? Wat?quote:Op donderdag 29 september 2022 20:58 schreef pullup het volgende:
Ik heb mijn zuupen binnen overigens
Ik vind GADVERDAMME anders een keurige vertaling voor mijn gedachte over zuurkool met ananasquote:Op donderdag 29 september 2022 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, jij ja. Niet meteen onschuldig spelen, daar trappen we niet in.
Een fles Poire Williams special blend eau de vie en een fles calvadosquote:
quote:Op donderdag 29 september 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind GADVERDAMME anders een keurige vertaling voor mijn gedachte over zuurkool met ananas
Dat is beiden pittig spul volgens mij.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:01 schreef pullup het volgende:
Poire Williams special blend eau de vie
Oh ja ook lekker. Dat mik ik er volgende keer ook doorheenquote:Op donderdag 29 september 2022 21:04 schreef Domnivoor het volgende:
Wij aten vroeger zuurkool met rozijnen
Stamppot koolraap met kaas en ananas vroeger thuisquote:Op donderdag 29 september 2022 21:04 schreef Domnivoor het volgende:
Ja af en toe lekker maar heel sterk spul.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is beiden pittig spul volgens mij.
Ik heb in Frankrijk wel eens poire gedronken dat door de buurman van mijn schoonzus gestookt was, het leek wel pure alcohol
Waar ben ik in terecht gekomen?quote:Op donderdag 29 september 2022 21:04 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2022 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Stamppot koolraap met kaas en ananas vroeger thuis
Gewoon druiven ook primaquote:Op donderdag 29 september 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar ben ik in terecht gekomen?
En welke gaat als eerst open?quote:Op donderdag 29 september 2022 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja af en toe lekker maar heel sterk spul.
Doe er wel even mee hoor
Die Poirequote:
quote:
Ja maar.....quote:Op donderdag 29 september 2022 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn moeder was au-pair in Paris geweest ... dan maak je andere dingen
quote:
Dat is heel traditioneel hoor.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar ben ik in terecht gekomen?
Soms denk ik van welquote:Op donderdag 29 september 2022 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Al is de pizza met ananas dan weer niet uitgevonden om jou te irriteren
Dankquote:
Ik houd niet van krenten, in appeltaart kan ik ze nog wel velen, maar niet in stamppotquote:Op donderdag 29 september 2022 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is heel traditioneel hoor.
Er namelijk zelfs een wikipagina van, met wie en wanneerquote:
Fruit in je eten is nooit wat voor jou?quote:Op donderdag 29 september 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd niet van krenten, in appeltaart kan ik ze nog wel velen, maar niet in stamppot
Rozijnen, niet krenten.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd niet van krenten, in appeltaart kan ik ze nog wel velen, maar niet in stamppot
Zuur met zuur wordt wel heel zuur?quote:Op donderdag 29 september 2022 21:15 schreef pullup het volgende:
Toch zijn mandarijntjes de beste mix. Ook een beetje zurig fruit, echt een ideae combi
Niet in warm eten, wel in salades hoor, dan vind ik he wel smakelijkquote:Op donderdag 29 september 2022 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruit in je eten is nooit wat voor jou?
Naja de mandarijnen zijn natuurlijk net wat zoeterquote:Op donderdag 29 september 2022 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zuur met zuur wordt wel heel zuur?
Ik maak nooit zuurkool, dus zal je gelovenquote:Op donderdag 29 september 2022 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja de mandarijnen zijn natuurlijk net wat zoeter
Ze verschillen wel van smaak. Krenten gingen bij ons in de rijstepapquote:
Jij kon je blowtje toch nog wel halen toch?quote:Op donderdag 29 september 2022 21:20 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)lan-halsema-sneuvelt
Naja paffen maar
Ik vind ze beiden niet lekker, en scheer ze over één kam ookquote:Op donderdag 29 september 2022 21:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze verschillen wel van smaak. Krenten gingen bij ons in de rijstepap
Ja dat had gekundquote:Op donderdag 29 september 2022 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kon je blowtje toch nog wel halen toch?
Dan jammer dus dat het plan gesneuveld isquote:
Ach er zijn gewoon veel te veel koffieshops hierquote:Op donderdag 29 september 2022 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan jammer dus dat het plan gesneuveld is
Ik ben bij een concert van de Von Herzen Brothersquote:Op donderdag 29 september 2022 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zwaait terug naar @:prisha in de boerderij
Was net nog die kant op stukje wandelen
Goed bezigquote:
Ja echt wel. Net voorprogramma gehad van meer dan een uurquote:
Hier niet zoveel last van ... Wel veel snus aanbod vermoed ikquote:Op donderdag 29 september 2022 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach er zijn gewoon veel te veel koffieshops hier
Ik kom er met even denken al tot 7 in de straat van het centraal tot aan het Haarlemmerplein. Zullen er nog wel meer zijnquote:Op donderdag 29 september 2022 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier niet zoveel last van ... Wel veel snus aanbod vermoed ik
nicequote:Op donderdag 29 september 2022 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja echt wel. Net voorprogramma gehad van meer dan een uur![]()
Ze zijn aan het ombouwen en zullen zo wel beginnen. Ik sta helemaal vooraan
De kans is grootquote:Op donderdag 29 september 2022 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom er met even denken al tot 7 in de straat van het centraal tot aan het Haarlemmerplein. Zullen er nog wel meer zijn
Ik ookquote:Op donderdag 29 september 2022 21:53 schreef Koen66 het volgende:
nooit van gehoord, de Von Herzen Brothers, moest Googlen
Ja ik kende ze ook niet .. vond het nog wel redelijk .. voor Finnenquote:Op donderdag 29 september 2022 21:53 schreef Koen66 het volgende:
nooit van gehoord, de Von Herzen Brothers, moest Googlen
Dat is wel een heel erg half complimentquote:Op donderdag 29 september 2022 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kende ze ook niet .. vond het nog wel redelijk .. voor Finnen
zal ze mrgenochtend eens in de auto opzettenquote:Op donderdag 29 september 2022 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kende ze ook niet .. vond het nog wel redelijk .. voor Finnen
Enige muziek uit Finland die ik ken is Lordi en Sibelius ... en dat terwijl ik er zelfs een keer geweest benquote:Op donderdag 29 september 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erg half compliment
Vaarwelquote:Op donderdag 29 september 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben in de stationshal. Er wordt omgeroepen dat iedereen eruit moet.
Weer aan de wandel?quote:Op donderdag 29 september 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jaquote:
oei, mannen met geweren in zicht?quote:Op donderdag 29 september 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
En weet je al waarom je eruit moet ?quote:Op donderdag 29 september 2022 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
Zo te zien heeft niemand het gehoord.
[..]
Ja
Paar jaar terug in München ook zo'n ontruiming gehad. Die pleurissirenes waren hard, ging je echt niet missenquote:Op donderdag 29 september 2022 22:08 schreef Domnivoor het volgende:
Zo te zien heeft niemand het gehoord.
[..]
Ja
Nee. Waar blijven ze?quote:Op donderdag 29 september 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oei, mannen met geweren in zicht?
Geen idee.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En weet je al waarom je eruit moet ?
Oh shit...quote:
Dat gaat hem niet worden vrees ik.quote:Op donderdag 29 september 2022 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kom op, ik wil spanning en sensatie
zelfs geen Russisch sprekend heerschap?quote:Op donderdag 29 september 2022 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden vrees ik.
Zijn de Vengaboys ook goed?quote:
Saai welquote:Op donderdag 29 september 2022 22:35 schreef Domnivoor het volgende:
Loos alarm denk ik.
[ afbeelding ]
Ja sorry. Volgende keer beterquote:
Gewoon een streaker door de stationshal ofzo,quote:Op donderdag 29 september 2022 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja sorry. Volgende keer beter
spanning voorbijquote:Op donderdag 29 september 2022 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja sorry. Volgende keer beter
* marcb1974 stoot zijn teen tegen een lege rumfles in het donkerquote:Op donderdag 29 september 2022 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spanning voorbij
doet het licht uit, slaap rustig 40+
que es eso ?quote:Op donderdag 29 september 2022 22:35 schreef Domnivoor het volgende:
Loos alarm denk ik.
[ afbeelding ]
Stationspleinquote:
Pff gelukkigquote:
Ik had de streams aan staan ,staan er echt 2 agenten voor de deur .Of het wel goed gaat/?quote:Op vrijdag 30 september 2022 05:35 schreef engine het volgende:
[..]
Pff gelukkig
Wat was er aan de hand dan?
Maar waarom bellen de buren de politie als jij naar slapende mensen kijkt? Of snap ik iets niet?quote:Op vrijdag 30 september 2022 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had de streams aan staan ,staan er echt 2 agenten voor de deur .Of het wel goed gaat/?
Was al eerder op de avond.En mijn kamer grenst aan de loopkant.quote:Op vrijdag 30 september 2022 05:49 schreef engine het volgende:
[..]
Maar waarom bellen de buren de politie als jij naar slapende mensen kijkt? Of snap ik iets niet?
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2022 05:50 schreef engine het volgende:
Of waren dit streams op chaturbate ofzoiets?
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 30 september 2022 05:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was al eerder op de avond.En mijn kamer grenst aan de loopkant.
quote:
Dit is dus echt:quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2022 06:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is dus echt:
tring tring
Hallo heren.
Goedenavond er is iets aan de hand.
Joh
Iets met geweld
Dan komt Soul binnen.
Ik moest al lachen.
HIJ is half doof.
Toen begon de politie ook al te lachen.
Toch goed dat ze langs komen. Beter keer te veel dan te weinigquote:Op vrijdag 30 september 2022 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
Maar ze willen dus wel heel duidelijk weten dat je geen ruzie hebt.
Ik had Soul al een uur niet gesproken.![]()
![]()
Je loopt makkelijkt langs mijn raam.En dan hoor je iets.quote:Op vrijdag 30 september 2022 06:09 schreef engine het volgende:
[..]
Toch goed dat ze langs komen. Beter keer te veel dan te weinig
Maar ook wel apart...dat één van je buren dus de politie gebeld heeft.
Daar zou ik echt woest van wordenquote:
Deze is wel te doen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 06:13 schreef engine het volgende:
[..]
Daar zou ik echt woest van worden
Ik heb er geen verstand van en vind het ook niks eigenlijk. Heb zelf liever oordopjes dan.quote:
Wtfquote:Op vrijdag 30 september 2022 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had de streams aan staan ,staan er echt 2 agenten voor de deur .Of het wel goed gaat/?
Goedemorgen Pullup ze hadden strreams gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2022 06:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Pullup ze hadden strreams gehoord.
Soort van.quote:
Had je ze mooi kunnen suen voor een enorm bedragquote:Op vrijdag 30 september 2022 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
Zou mooi geweest als ze me gelijk hadden mee genomen.
Die taser was niet nodig ,en ik ben geen neger,quote:Op vrijdag 30 september 2022 06:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Had je ze mooi kunnen suen voor een enorm bedrag
Hulloquote:
Goedemorgenquote:
Echt? Waar is het SV?quote:Op vrijdag 30 september 2022 05:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij het geluid dan zo hard staan?quote:Op vrijdag 30 september 2022 05:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was al eerder op de avond.En mijn kamer grenst aan de loopkant.
Was er ruzie dan?quote:
Heb daar zo de pest aan zo ding op de kop of die oortjes inquote:Op vrijdag 30 september 2022 06:13 schreef engine het volgende:
[..]
Daar zou ik echt woest van worden
Morguh Pullupquote:
Morguh lekker tongetjequote:
Hulloquote:
A geweldig, is toch mooi als je ergens bent en je ziet zoiets.quote:
Ha haquote:
Wel even checken waar de rest van de kudde is geblevenquote:Op vrijdag 30 september 2022 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A geweldig, is toch mooi als je ergens bent en je ziet zoiets.
Ik vind oortjes in doen niet zo erg. Het is wel beter geluid dan m'n speakertje eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2022 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb daar zo de pest aan zo ding op de kop of die oortjes in
Met Uto deed ik het in het begin om goed SV te kunnen typenquote:Op vrijdag 30 september 2022 07:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind oortjes in doen niet zo erg. Het is wel beter geluid dan m'n speakertje eigenlijk.
Maar overdag doe ik dat ook niet maar 's avonds laat/nachts wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |