abonnement Unibet Coolblue
pi_206142719
Ik heb het vermoeden dat de geest van mijn 6 jaar geleden overleden ex rondwaart in mijn huis
s'ochtends bij de eerste bak koffie ruik ik een enorm sterke wietlucht (heb geen blowende buren en gebruik zelf niet) en krijg ik een misselijk gevoel. Ze was een junk
zo nu en dan voel ik s'nachts dat er aan de deken word getrokken en voel ik een kriebelig gevoel aan mijn linkerteelbal. Ze was nymfpmane en likte deze altijd schoon na de sex
zou zij die kunnen zijn ?
pi_206142771
Geen idee eigenlijk.
U MAD?
  donderdag 29 september 2022 @ 17:43:53 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_206142774
Termieten.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 29 september 2022 @ 17:55:42 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_206142917
Ik zou eens een keer gaan douchen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_206142937
Ik zou eens zelf een keer naar een afkickcentrum gaan.
  donderdag 29 september 2022 @ 17:57:59 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206142938
Is gewoon moerasgas.
  Moderator donderdag 29 september 2022 @ 18:09:36 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206143064
kan wel denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206143183
Je kunt ook gewoon lekker speed gebruiken in plaats van lsd.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206156981
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 17:39 schreef papu_gomez het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de geest van mijn 6 jaar geleden overleden ex rondwaart in mijn huis
s'ochtends bij de eerste bak koffie ruik ik een enorm sterke wietlucht (heb geen blowende buren en gebruik zelf niet) en krijg ik een misselijk gevoel. Ze was een junk
zo nu en dan voel ik s'nachts dat er aan de deken word getrokken en voel ik een kriebelig gevoel aan mijn linkerteelbal. Ze was nymfpmane en likte deze altijd schoon na de sex
zou zij die kunnen zijn ?
Wow klinkt creepy heb je toevallig meer dode minnaressen?
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:57:37 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_206202258
Wat @Heywood zegt.
  Moderator dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:58:29 #11
249559 crew  Lavenderr
pi_206202272
Maar praten over wel dan niet rondwarende geesten in je huis is wel een topic wat op TRU zou passen. Is het true of niet?
pi_206203849
Interessant dit :+
Vakman pur sang
pi_206211669
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Interessant dit :+
Nou, wat vind jij? Geloof jij in geesten?
  Moderator dinsdag 11 oktober 2022 @ 01:17:45 #14
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206281814
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Nou, wat vind jij? Geloof jij in geesten?
Ik wel, en ook in demonen maar dat zou een heel lang verhaal gaan worden voor nu zo laat. Maar laat ik het zo zeggen dat ik me van het demonen verhaal heel ver weg hou al meer dan 10 jaar en wat ik 2 jaar geleden heb gezien maar goed ook.
Lach met een schone bips
pi_206282083
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Nou, wat vind jij? Geloof jij in geesten?
Ik denk dat mensen die ze zien een beetje in de war zijn.
Voor mijn werk doe ik zaken met zorgpartijen en in die hoedanigheid kom ik wel op HIC, echt altijd als die mensen je aanspreken gaat het over demonen.
En afluisteren en een kwade wereldmacht zijn een dingetje geloof ik.
Aura’s zien, kunnen ze ook vaak.
Vakman pur sang
pi_206284538
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik wel, en ook in demonen maar dat zou een heel lang verhaal gaan worden voor nu zo laat. Maar laat ik het zo zeggen dat ik me van het demonen verhaal heel ver weg hou al meer dan 10 jaar en wat ik 2 jaar geleden heb gezien maar goed ook.
Vertel! Op TRU zijn we gek op lange verhalen over deze (ongrijpbare) materie.
pi_206284892
Die heeft haar dood in scene gezet en steekt soms nog een jointje op daar in huis :X
pi_206285005
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 17:39 schreef papu_gomez het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de geest van mijn 6 jaar geleden overleden ex rondwaart in mijn huis
s'ochtends bij de eerste bak koffie ruik ik een enorm sterke wietlucht (heb geen blowende buren en gebruik zelf niet) en krijg ik een misselijk gevoel. Ze was een junk
Een gaslek in de keuken.

quote:
zo nu en dan voel ik s'nachts dat er aan de deken word getrokken en voel ik een kriebelig gevoel aan mijn linkerteelbal. Ze was nymfpmane en likte deze altijd schoon na de sex
zou zij die kunnen zijn ?
Heb je een hond toevallig?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_206290876
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 17:39 schreef papu_gomez het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de geest van mijn 6 jaar geleden overleden ex rondwaart in mijn huis
s'ochtends bij de eerste bak koffie ruik ik een enorm sterke wietlucht (heb geen blowende buren en gebruik zelf niet) en krijg ik een misselijk gevoel. Ze was een junk
zo nu en dan voel ik s'nachts dat er aan de deken word getrokken en voel ik een kriebelig gevoel aan mijn linkerteelbal. Ze was nymfpmane en likte deze altijd schoon na de sex
zou zij die kunnen zijn ?
Naar de kringloop gaan of een tweedehands boekenshop en daar voor een luttel bedrag een bijbel kopen.
Eenmaal thuis keihard in iedere kamer voorlezen uit Psalmen of het nieuwe Testament.
Daarbij zeggen dat je je huis claimt als jouw terrein en zeggen dat ze in naam van Jezus niet welkom zijn.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2022 @ 02:28:38 #20
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206316990
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Vertel! Op TRU zijn we gek op lange verhalen over deze (ongrijpbare) materie.
Als ik de tijd heb en me er ook goed over voel het uit te typen zal ik het doen, en nee dit is dus niet wat @Lospedrosa zegt met aura's zien e.d. :) Maar wel de aanwezigheid voelen en zien, en niet alleen ik in dat geval :) meer in iedereen in de groep zich ineens koud voelden en lampen die knipperen en dit was lang geleden. "iets met een bord spel". Was er zelf al wat langer mee bezig, maar niet heel lang geleden iemand die dicht bij me staat aan mediteren geslagen om zijn 3e oog te openen... Die gast heeft demonen gezien, precies de reden dat ik ooit gestopt ben met die dingen voor dat bordspel nog. Zonder internet wist hij ineens demonen bij naam te noemen. Geen internet kwam eraan te pas.

Er is echt meer tussen ons en ons hiernamaals of waar we ook heen gaan.
Lach met een schone bips
pi_206324257
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Als ik de tijd heb en me er ook goed over voel het uit te typen zal ik het doen, en nee dit is dus niet wat @:Lospedrosa zegt met aura's zien e.d. :) Maar wel de aanwezigheid voelen en zien, en niet alleen ik in dat geval :) meer in iedereen in de groep zich ineens koud voelden en lampen die knipperen en dit was lang geleden. "iets met een bord spel". Was er zelf al wat langer mee bezig, maar niet heel lang geleden iemand die dicht bij me staat aan mediteren geslagen om zijn 3e oog te openen... Die gast heeft demonen gezien, precies de reden dat ik ooit gestopt ben met die dingen voor dat bordspel nog. Zonder internet wist hij ineens demonen bij naam te noemen. Geen internet kwam eraan te pas.

Er is echt meer tussen ons en ons hiernamaals of waar we ook heen gaan.
Wat brabbel je nou joh?
Vakman pur sang
  zaterdag 5 november 2022 @ 08:29:54 #22
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_206563115
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 17:39 schreef papu_gomez het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de geest van mijn 6 jaar geleden overleden ex rondwaart in mijn huis
s'ochtends bij de eerste bak koffie ruik ik een enorm sterke wietlucht en voel ik een kriebelig gevoel aan mijn linkerteelbal. Ze was nymfpmane en likte deze altijd schoon na de sex
zou zij die kunnen zijn ?
Drugs gebruiken... Je schoonlikken ..Nu begrijp ik wel waarom ze niet zo lang leefde.
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_206692390
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 17:39 schreef papu_gomez het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de geest van mijn 6 jaar geleden overleden ex rondwaart in mijn huis
s'ochtends bij de eerste bak koffie ruik ik een enorm sterke wietlucht (heb geen blowende buren en gebruik zelf niet) en krijg ik een misselijk gevoel. Ze was een junk
zo nu en dan voel ik s'nachts dat er aan de deken word getrokken en voel ik een kriebelig gevoel aan mijn linkerteelbal. Ze was nymfpmane en likte deze altijd schoon na de sex
zou zij die kunnen zijn ?
Geil vertel eens wat meer hierover....
pi_206692429
Als ik een poltergeist zou hebben zou ik ook willen dat het een ballenlikkende junkenhoer was. Dat zijn de beste.
-nee-
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 12:45:21 #25
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_206788541
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2022 23:07 schreef Marsenal het volgende:
Als ik een poltergeist zou hebben zou ik ook willen dat het een ballenlikkende junkenhoer was. Dat zijn de beste.
Gewoon in R&P kijken, daar vind je zat levende :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_207004166
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 17:39 schreef papu_gomez het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de geest van mijn 6 jaar geleden overleden ex rondwaart in mijn huis
s'ochtends bij de eerste bak koffie ruik ik een enorm sterke wietlucht (heb geen blowende buren en gebruik zelf niet) en krijg ik een misselijk gevoel. Ze was een junk
zo nu en dan voel ik s'nachts dat er aan de deken word getrokken en voel ik een kriebelig gevoel aan mijn linkerteelbal. Ze was nymfpmane en likte deze altijd schoon na de sex
zou zij die kunnen zijn ?
Je hebt gewoon je hersencellen stukgeblowd en nu zie je ze vliegen.
Lekker happen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')