Ik vind van nietquote:Op donderdag 29 september 2022 17:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft de kim k als kapster geen mooie haren?
Dooie strooibosquote:Op donderdag 29 september 2022 17:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft de kim k als kapster geen mooie haren?
Ik wilde net vragen wat voor dieren er op de BBQ liggenquote:Op donderdag 29 september 2022 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een gedoe met die kip.
[ afbeelding ]
Laat ze lekker buiten bakken.
de rat is?quote:Op donderdag 29 september 2022 17:16 schreef puzziepie het volgende:
Isaac en Jeff kijkend naar de rat
[ afbeelding ]
Is Jeff echt zo achterlijk?
Dacht even dat Isaac een mes in zijn handen had. Dat maakte het beeld ineens engquote:Op donderdag 29 september 2022 17:16 schreef puzziepie het volgende:
Isaac en Jeff kijkend naar de rat
[ afbeelding ]
Is Jeff echt zo achterlijk?
Klopt,zijn ze daar mooi aan het bakken,maar dan moet het straks nog in de oven in kleine stukjes,vast om het goed droog te krijgen.quote:Op donderdag 29 september 2022 17:18 schreef Korak het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat voor dieren er op de BBQ liggen
Ik begrijp het ook niet, dus maar even gegoegeld:Manifesteren is het openbaren, iets zichtbaar maken, bekendmakenquote:Op donderdag 29 september 2022 17:17 schreef puzziepie het volgende:
Alicia heeft haar vriend gemanifesteerd
En dan begrijp ik het nog nietquote:Op donderdag 29 september 2022 17:20 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet, dus maar even gegoegeld:Manifesteren is het openbaren, iets zichtbaar maken, bekendmaken
Uhmquote:Op donderdag 29 september 2022 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,zijn ze daar mooi aan het bakken,maar dan moet het straks nog in de oven in kleine stukjes,vast om het goed droog te krijgen.
Geen domme vraag.Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 29 september 2022 17:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm
Domme vraag van een vegetariër: Droog is toch minder lekker?Of moest kip juist droog ivm ziek worden
Figuurlijk wel volgens mijquote:Op donderdag 29 september 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht even dat Isaac een mes in zijn handen had. Dat maakte het beeld ineens eng
Haar vriend thuisquote:Op donderdag 29 september 2022 17:20 schreef Flow3r het volgende:
Is Alicia verliefd op Ruben of wie is er nog meer 21![]()
Of gaat het over iemand buiten de loods
mens wees duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |