Oh maar ik fiets ook met sjaal en handschoenen. En ik kom mensen tegen in korte mouwen. Wie is hier nou de gek denk k dan? Ik, met m’n handschoenen of jij zonder kleren?quote:Op donderdag 29 september 2022 12:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier was de verwarming aan vanochtend. Maar daarna hoeft hij niet meer bij te stoken. Helemaal niet na de bult pannenkoeken die ik net bakte (vanavond weinig kook-tijd).![]()
Kinderen vertrekken wel met handschoenen 's ochtends.
Sjaal en handschoenen? No offence, maar wat ga je doen als het straks winter is?quote:Op donderdag 29 september 2022 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh maar ik fiets ook met sjaal en handschoenen. En ik kom mensen tegen in korte mouwen. Wie is hier nou de gek denk k dan? Ik, met m’n handschoenen of jij zonder kleren?
Ieder zijn ding hoorquote:Op donderdag 29 september 2022 12:20 schreef arvensis het volgende:
4 graden is koud genoeg voor handschoenen op de fiets, of dat nou september is of januari.
Wat dacht je van dikkere handschoenen?quote:Op donderdag 29 september 2022 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sjaal en handschoenen? No offence, maar wat ga je doen als het straks winter is?
Ik fiets regelmatig voor zessen en ja, het is koud, maar na 5 minuten fietsen ben je al wat opgewarmd
Je hebt het nu koud omdat je het anders straks misschien ook koud hebt?quote:Op donderdag 29 september 2022 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hoorIk stel het persoonlijk nog even uit
Nee, omdat het nog (veel) kouder gaat worden. En omdat ik weet dat ik na een paar minuutjes op de fiets nergens meer last van heb.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je hebt het nu koud omdat je het anders straks misschien ook koud hebt?
Haha nou ditquote:Op donderdag 29 september 2022 12:20 schreef arvensis het volgende:
4 graden is koud genoeg voor handschoenen op de fiets, of dat nou september is of januari.
Lijkt me niet gekker of normaler dan ze wel aandoen.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, omdat het nog (veel) kouder gaat worden. En omdat ik weet dat ik na een paar minuutjes op de fiets nergens meer last van heb.
Mag toch ook?
Er zijn echt mensen die het dragen van een warme jas uitstellen omdat ze denken dat het anders niet meer werktquote:Op donderdag 29 september 2022 12:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lijkt me niet gekker of normaler dan ze wel aandoen.
Ze niet aandoen omdat het later mogelijk nog kouder wordt, dat zou ik wel echt raar vinden.
Ik geloof het niet. Warm blijven is altijd makkelijker dan warm worden.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die het dragen van een warme jas uitstellen omdat ze denken dat het anders niet meer werktik vind dat een fascinerende gedachtengang. Maar inderdaad, als je jezelf maar lang genoeg laat afkoelen dan kom je vanzelf op een punt dat zelfs een nat shirt nog als een warme deken gaat aanvoelen, dus ergens zit er misschien wel iets in?
Haha, maar je staat zelf ook altijd vooraan met je verbazing uitspreken als mensen een heel andere voorkeur hebben dan jij. Til er niet te zwaar aanquote:Op donderdag 29 september 2022 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een gezeur zeg, als je een wat andere mening hebt. Ik zeg toch ook eerder dat iedereen het voor zich moet weten?
Ik fiets op een elektrische fiets en dan fiets ik mij niet echt warm. Dus vanmorgen winterjas, sjaal en dunne handschoenen aan. In de winter heb ik verwarmde handschoenen.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sjaal en handschoenen? No offence, maar wat ga je doen als het straks winter is?
Ik fiets regelmatig voor zessen en ja, het is koud, maar na 5 minuten fietsen ben je al wat opgewarmd
Het ging niet om de andere mening, je gooit er eerst een oordeel in die nergens op slaat.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een gezeur zeg, als je een wat andere mening hebt. Ik zeg toch ook eerder dat iedereen het voor zich moet weten?
Ja dit, als je nu al zo dik aangekleed bent wat trek je dan aan als het gaat vriezen en nog veel kouder is?quote:Op donderdag 29 september 2022 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, omdat het nog (veel) kouder gaat worden. En omdat ik weet dat ik na een paar minuutjes op de fiets nergens meer last van heb.
Mag toch ook?
Had jij even geluk dat er niet iets genants stondquote:Op donderdag 29 september 2022 13:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha oh ik heb niet eens naar de OT gekeken. Gewoon een nieuwe geopend.
quote:Op donderdag 29 september 2022 13:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Had jij even geluk dat er niet iets genants stond.
Whut? warmte via één voet naar binnen en via de andere naar buiten?quote:Op donderdag 29 september 2022 13:33 schreef exode het volgende:
Ik zat gisterenavond weer op de bank met een vrouw die 1 cosy sock van Falke aan had omdat het anders te warm was. Nu jullie weer.
Daarvoor heb ik de hometrainerquote:Op donderdag 29 september 2022 13:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik hou van fietsenAlleen mijn handen niet
Net als een flamingoquote:Op donderdag 29 september 2022 13:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Whut? warmte via één voet naar binnen en via de andere naar buiten?
Die heb ik eruit gemikt want fietsquote:Op donderdag 29 september 2022 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik de hometrainer.
Is haar luchtvoet. Ik snap de logica ook niet helemaal, maar als zij er blij van wordt.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Whut? warmte via één voet naar binnen en via de andere naar buiten?
ik hoor het ook en trek mijn schouders erbij op. Ik heb geen zin om met dooie vingers te lopen omdat iemand anders het nog niet koud genoeg vindt voor handschoenen.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:05 schreef Elleska het volgende:
[..]
Het ging niet om de andere mening, je gooit er eerst een oordeel in die nergens op slaat.
Ik hoor die opmerking helaas vaker omdat ik met 10 graden al handschoenen draag ivm ziekte van Raynaud.
Dunnetjes, daarna komen dikkere handschoenen gevolgd door ski wanten en voor schaatsen/sneeuwgevechten had ik verwarmde handschoenen maar die zijn helaas kapot.
Ik lig als ik het heel warm heb ook wel eens met 1 been buiten het dekbed, ik snap het wel. Helemaal zonder dekbed is dan te koud, maar je moet toch ergens een beetje koelenquote:Op donderdag 29 september 2022 13:41 schreef exode het volgende:
[..]
Is haar luchtvoet. Ik snap de logica ook niet helemaal, maar als zij er blij van wordt.
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 29 september 2022 13:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Handschoenen als het echt koud voelt. Maar dat is voor mijn nu nog niet. Hoef ook niet om 8 uur de deur uit. Dat scheelt ook natuurlijk.
Nu in de wacht bij enexis. Meterkast moet naar 3 fases en we mogen eindelijk een afspraak maken. Man heeft al 45 minuten in de wacht gestaan. Maar hij moest echt weg voor zijn werk. Ik heb anderhalf uur.. Dat moet toch lukken
Nou, wel offence. Ik draag wat ik wil en wanneer ik dat wil.quote:Op donderdag 29 september 2022 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vertel me meer over die handschoenenquote:Op donderdag 29 september 2022 13:04 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik fiets op een elektrische fiets en dan fiets ik mij niet echt warm. Dus vanmorgen winterjas, sjaal en dunne handschoenen aan. In de winter heb ik verwarmde handschoenen.
/team altijd koud
zilverhandschoenen for the winquote:Op donderdag 29 september 2022 13:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier klapperen mijn vingerbotjes in mijn handschoenenDikke handschoenen geprobeerd, dubbel paar handschoenen, thermohandschoenen. Niks werkt. En elektrische vind ik te duur. Morgen een stuk fietsen maar zie nu al op tegen verijsde vingers.
Draag nog wel mn vest buiten. Dan gaat het van: t-shirt-met-vest naar t-shirt-met-winterjas en dan naar dunne trui met winterjas. En als het echt vriest, vest en winterjas. Winterjas is niet dik want altijd heb ik het warm. Behalve mijn vingers. Op de fiets
Dit dus, ik heb geen raynaud. Maar ik ga al kapot van de pijn in m’n handen als ik de douche uitstap en de badkamer is kouder. Of als ik van beneden naar boven loop en er is temperatuur verschil.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:05 schreef Elleska het volgende:
[..]
Het ging niet om de andere mening, je gooit er eerst een oordeel in die nergens op slaat.
Ik hoor die opmerking helaas vaker omdat ik met 10 graden al handschoenen draag ivm ziekte van Raynaud.
Dunnetjes, daarna komen dikkere handschoenen gevolgd door ski wanten en voor schaatsen/sneeuwgevechten had ik verwarmde handschoenen maar die zijn helaas kapot.
Hetzelfde hier, afsterven is niet eens overdrevenquote:Op donderdag 29 september 2022 13:05 schreef Elleska het volgende:
[..]
Precies dit! Die steken! Ik ben dit jaar voor mijn doen vrij laat zelfs aan handschoenen begonnen. Vorige week pasquote:Op donderdag 29 september 2022 14:33 schreef June. het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, afsterven is niet eens overdrevenMensen hebben mij wel eens raar aangekeken als ik geen handschoenen aanhad en mijn vingers liet zien
![]()
Die stekende pijn als ze daarna weer opwarmen is hels en als je dat kan voorkomen met wat handschoenen, soit.
Het is net als 1 voet buiten de dekens.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:41 schreef exode het volgende:
[..]
Is haar luchtvoet. Ik snap de logica ook niet helemaal, maar als zij er blij van wordt.
Dit word mijn 41e winter. Ik denk dat ik me wel redquote:Op donderdag 29 september 2022 13:24 schreef Beboja het volgende:
[..]
Ja dit, als je nu al zo dik aangekleed bent wat trek je dan aan als het gaat vriezen en nog veel kouder is?
53 minuten. Ik moet over een half uur weg. Gelukkig onbeperkt belminutenquote:Op donderdag 29 september 2022 13:57 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jeToen ik vattenfall vorige maand belde, had ik met 45 minuten iemand aan de lijn. Maar toen ik gister bij...RTL? het nieuws zag...
Het was vanochtend in sommige delen van het land rondom het vriespunt. Is dat niet winters genoeg?quote:Op donderdag 29 september 2022 13:24 schreef Beboja het volgende:
[..]
Ja dit, als je nu al zo dik aangekleed bent wat trek je dan aan als het gaat vriezen en nog veel kouder is?
Lekker dragen wat je wil. Maar niet (en nee dat was jij niet) aanvallend reageren naar mensen die het anders doen.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:48 schreef Donna het volgende:
En wat een stomme discussie dit haha.
Ik had maandag ook nog slippers aan. In de regen. Kan altijd heel moeilijk afscheid nemen van de slippers.
Eens.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Lekker dragen wat je wil. Maar niet (en nee dat was jij niet) aanvallend reageren naar mensen die het anders doen.
Flikker op zeg, no offence.
quote:Op donderdag 29 september 2022 14:55 schreef Donna het volgende:
Dreumes kneep keihard in mijn tepel midden op het schoolplein. Ik keihard AUW en iedereen keek.
Oh my. Memory unlocked.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Mijnes beet gisteren in mijn schouder, vond ik ook weinig sympathiek
Ik had een keer een jumbo bezorger die een zweetziekte had. Die kwam echt straalbezweet aan mijn voordeur dus ik zo een grapje maken over dat hij niet zo hard moest lopen. Zegt ie dus dat dat een ziekte is en hij daardoor 24/7 natbezweet was. Lijkt me ook een lastige om steeds maar weer uit te moeten leggen.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:56 schreef vencodark het volgende:
Ik had vroeger een lerares die door een vergiftiging van asbest in haar jeugd, het standaard heel koud had.
Die liep ook midden in de zomer met dikke jas, muts, handschoenen en sjaal.
Alsof die niet nagekeken werd alsof zíj gek was.
Mijn man was er dolgelukkig mee. Durf even niet te zeggen welk merk het was (waarschijnlijk een dure). ‘s Morgens even opladen en heerlijk verwarmde handschoenen.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:00 schreef arvensis het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar (ervaringen met) verwarmde handschoenen. M’n moeder heeft ook kast van Raynaud. En ik hen fibromyalgie - ik trek kou daarom ook heel slecht.
Daarom moet je eigenlijk niet te snel oordelen als mensen ‘iets’ hebben of opvallen door zulke dingen.quote:Op donderdag 29 september 2022 15:02 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik had een keer een jumbo bezorger die een zweetziekte had. Die kwam echt straalbezweet aan mijn voordeur dus ik zo een grapje maken over dat hij niet zo hard moest lopen. Zegt ie dus dat dat een ziekte is en hij daardoor 24/7 natbezweet was. Lijkt me ook een lastige om steeds maar weer uit te moeten leggen.
Ja, hoi! Korte broek niet, wel slippers en ik was mijn jas vergeten.quote:Op donderdag 29 september 2022 14:42 schreef vencodark het volgende:
Er is een moeder bij school die nog steeds met slippers en korte broek loopt. Ook als het regent.
Ik draag ze allebei.quote:Op donderdag 29 september 2022 13:33 schreef exode het volgende:
Ik zat gisterenavond weer op de bank met een vrouw die 1 cosy sock van Falke aan had omdat het anders te warm was. Nu jullie weer.
Ik ga daar eens voor kijken, dankquote:
Nou, dat viel mee danquote:Op donderdag 29 september 2022 14:41 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
53 minuten. Ik moet over een half uur weg. Gelukkig onbeperkt belminuten
Door die hele Corona-zooi dacht ik bij maskertje als eerst aan eenquote:Op donderdag 29 september 2022 15:30 schreef LeSage het volgende:
Dit verhaal is gelukkig in lollige context.
Mijn baas lachte twee weken geleden de man van een collega uit dat hij wel eens een maskertje op zijn gezicht doet. Niet mannelijk, is dat nou een echte vent? (Nog meer context: mijn baas is de enige man tussen ongeveer 15 vrouwelijke collega’s, hij moet zichzelf ergens bewijzen zeg maar).
En toen kwam hij vorige week met 13 graden met handschoenen aan.
Ik heb hem toch ook maar even gevraagd waar zíj́n mannelijkheid nou gebleven was
Hier houd ik ze nog steeds allebei lekker aanquote:Op donderdag 29 september 2022 13:33 schreef exode het volgende:
De combinatie baby-watermeloenen-OUD deden me in eerste instantie aan iets anders denken dan wat jij bedoeldequote:Op donderdag 29 september 2022 14:54 schreef SQ het volgende:
Denk ook aan mijn arme baby watermeloenen die nooit meer tot wasdom gaan komen
Gisteren wel lekker kastanjes gepoft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |