Nou, daarom ga ik weer weg 🙃quote:Op donderdag 29 september 2022 09:13 schreef corehype het volgende:
Winterdepressie is vroeg dit jaar
Kloteweer
dacht altijd dat jij een wijf was manquote:Op donderdag 29 september 2022 09:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn ballen vriezen bijna af door de kou
Nou stop maar met denken dan.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
dacht altijd dat jij een wijf was man
dat is hij ookquote:Op donderdag 29 september 2022 09:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
dacht altijd dat jij een wijf was man
Amen brother. Ik ga ook over 1.5 maanden naar het zuiden en can't fucking waitquote:Op donderdag 29 september 2022 08:33 schreef Fushia2 het volgende:
Snap echt niet hoe ik dit jarenlang heb kunnen volhouden.
De zomer is net voorbij en het is fucking ijskoud. 4 fucking hele graden deze ochtend![]()
Waar ik woon is het nu 18 graden en wordt het nog 23/25 graden.
Klacht: ijskoud
Anti-klacht: nog heel even en ik zit weer in het zuiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2022 09:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Amen brother. Ik ga ook over 1.5 maanden naar het zuiden en can't fucking wait
Ja, was bijna 1 jaar geleden dat ik hier was en kan echt niet meer wennen aan de kou….SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe was het in het afkickcentrum in het buitenland?quote:Op donderdag 29 september 2022 09:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, was bijna 1 jaar geleden dat ik hier was en kan echt niet meer wennen aan de kou….
Wat een wijfquote:Op donderdag 29 september 2022 08:33 schreef Fushia2 het volgende:
Snap echt niet hoe ik dit jarenlang heb kunnen volhouden.
De zomer is net voorbij en het is fucking ijskoud. 4 fucking hele graden deze ochtend![]()
Waar ik woon is het nu 18 graden en wordt het nog 23/25 graden.
Klacht: ijskoud
Anti-klacht: nog heel even en ik zit weer in het zuiden
Wat is een hond?quote:Op donderdag 29 september 2022 10:04 schreef vosss het volgende:
3 graden hier toen ik vanmorgen met de hond ging wandelen. Lekker zonnetje erbij, jas open, heerlijk
Precies, iedereen weet allang dat je een wijf bent dat zelfs door de meest verwijfde wijven een jankend zeikwijf genoemd word dat nergens tegen kanquote:
Hont?quote:Op donderdag 29 september 2022 10:04 schreef vosss het volgende:
3 graden hier toen ik vanmorgen met de hond ging wandelen. Lekker zonnetje erbij, jas open, heerlijk
Gister mijn lul + zak nog ingesmeerd met Ben & Jerry's en dan klaagt deze homo TS dat ie het koud heeft.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:03 schreef Questular het volgende:
Van die mietjes die het koud hebben
Daarom houden de moeders van die ventjes van een man die er zelf voor zorgt dat er warmte door frictie wordt aangemaakt.
Jij gare oostblokkert vindt dit weer lekker jaquote:Op donderdag 29 september 2022 16:43 schreef Slavski het volgende:
[..]
Wat een wijfGa maar gauw hoor voordat je tere zieltje nog meer aan wordt getast.
En Feyenoord. Geweldige sfeer in de kuipquote:Op donderdag 29 september 2022 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komt omdat je voor RSCA supportert. Wat een koude grille sfeer daar
Jij moet je bek houden en je vooral concentreren op het nuchter blijven gozerquote:Op donderdag 29 september 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies, iedereen weet allang dat je een wijf bent dat zelfs door de meest verwijfde wijven een jankend zeikwijf genoemd word dat nergens tegen kan
Hoe gaat het met jouw nuchterheid?quote:Op donderdag 29 september 2022 23:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden en je vooral concentreren op het nuchter blijven gozer
Als doorgesnoven tokkies helemaal jouw ding zijn zal je er vast van kunnen genieten.quote:Op donderdag 29 september 2022 23:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En Feyenoord. Geweldige sfeer in de kuip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |