quote:Op woensdag 28 september 2022 21:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Weet iemand wat al die getallen betekenen?
nummers van de legereenheden inderdaad. hoe groot die zijn, en wat het precies zijn kan je uit die rechthoekjes halen:quote:Op woensdag 28 september 2022 21:36 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nummers van de regimenten denk ik.
Knakker is uit z'n oor aan het bloeden. Zal wel de shockwave van artillery zijnquote:Op woensdag 28 september 2022 21:30 schreef polderturk het volgende:
Deze Russen zijn zwaar gewond.
[ twitter ]
Bedankt, ik zocht precies zo’n soort legenda. Nou kan ik tenminste zien wat die golfjes, X’en etc. betekenen.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:38 schreef Shotty het volgende:
[..]
[..]
nummers van de legereenheden inderdaad. hoe groot die zijn, en wat het precies zijn kan je uit die rechthoekjes halen:
http://armchairgeneral.co(...)ary-unit-symbols.htm
het 3de SOF is een regiment, de rest brigades.
Beesten.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:38 schreef Starhopper het volgende:
Wat een smerige honden![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Als dat zo zou zijn dan gok ik eerder dat ze bang zijn om een nuke in te 'moeten' zetten. Omdat ze natuurlijk weten dat ze dat nooit zullen overleven.quote:
Genocidale teringhuftersquote:Op woensdag 28 september 2022 21:38 schreef Starhopper het volgende:
Wat een smerige honden![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
quote:Op woensdag 28 september 2022 22:08 schreef quirina het volgende:
Maar eh
Wie heeft die pijpen nou stukgemaakt?
quote:Op woensdag 28 september 2022 22:08 schreef quirina het volgende:
Maar eh
Al 3x, met erbij dat de ondertiteling fake is, vergelijkbaar met die Der Untergang filmpjes. Dat het van Real Subtitles is zou genoeg moeten zeggenquote:Op woensdag 28 september 2022 22:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Weet niet of dit al is gepost. Solovyov wordt daar even flink op zijn nummer gezet![]()
[ twitter ]
Fakequote:Op woensdag 28 september 2022 22:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Weet niet of dit al is gepost. Solovyov wordt daar even flink op zijn nummer gezet![]()
[ twitter ]
Sorryquote:Op woensdag 28 september 2022 22:08 schreef quirina het volgende:
Maar eh
Na de 30e keer dat het gepost is toch maar een keer gekekenquote:Op woensdag 28 september 2022 22:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ twitter ]
Het zijn nu nog maar +-500 doden dagelijks, maar het zal mij niet verbazen als het binnenkort een veelvoud zou zijn. Het goede PR effect/moment zal er niet komen.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me verstandig. Als ze annexeren moeten ze over een paar maanden mensen uit de grote steden naar het front sturen. Want de gebieden dan heroverd zien worden door Oekrane zou natuurlijk een absolute afgang zijn.
Ik denk dat de mobilisatie juist precies gepland is met het doel een etnische zuivering uit te voeren op etnische minderheden in Rusland. Ik betwijfel dat Poetin radeloos en wanhopig is, hij speelt gewoon (bluf)poker met een hele hoge inzet.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
Er wordt te gemakkelijk aan voorbij gegaan dat Poetin de wanhoop voorbij is en niet noodzakelijkerwijs alleen maar rationele besluiten meer (kan) nemen. Een voorbeeld daarvan is de noodgreep om tot een mobilisatie over te gaan, waarvan het zeer te betwisten of dit ook maar (iets) bijdraagt, wat wel vast staat zijn de hoge maatschappelijke kosten van een dergelijke keuze.
Voor Oekraners? Russen zou ik n dag vechten en dan overgave aanraden.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:31 schreef polderturk het volgende:
Wat is het beste rouleersysteem voor soldaten?
1 maand vechten, 2 weken vrij? Of 1 week vrij?
Dus het feestje overmorgen in Moskou gaat niet door?quote:Op woensdag 28 september 2022 22:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me verstandig. Als ze annexeren moeten ze over een paar maanden mensen uit de grote steden naar het front sturen. Want de gebieden dan heroverd zien worden door Oekrane zou natuurlijk een absolute afgang zijn.
Klopt.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het zijn nu nog maar +-500 doden dagelijks, maar het zal mij niet verbazen als het binnenkort een veelvoud zou zijn. Het goede PR effect/moment zal er niet komen.
Oftewel... Putin remains a master strategist?quote:Op woensdag 28 september 2022 22:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat de mobilisatie juist precies gepland is met het doel een etnische zuivering uit te voeren op etnische minderheden in Rusland. Ik betwijfel dat Poetin radeloos en wanhopig is, hij speelt gewoon (bluf)poker met een hele hoge inzet.
quote:Op woensdag 28 september 2022 22:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Voor Oekraners? Russen zou ik n dag vechten en dan overgave aanraden.
Maar wel leuk. Daar kan Lubach met zijn genante, niet humoristische referendumfilmpje nog een puntje aan zuigen.quote:
Begin van het einde dus voor Putin.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het zijn nu nog maar +-500 doden dagelijks, maar het zal mij niet verbazen als het binnenkort een veelvoud zou zijn. Het goede PR effect/moment zal er niet komen.
Vooralsnog gaat het ze niet zo heel lekker afquote:Op woensdag 28 september 2022 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat Rusland helemaal weinig moeite heeft om 300K man te recruteren voor de mobilisatie, hoeveel miljoen hebben ze wel niet in die groep?
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 28 september 2022 22:45 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het ze niet zo heel lekker af...
Of van iedereen.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Begin van het einde dus voor Putin.
Ook precies mijn gedachte.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat de mobilisatie juist precies gepland is met het doel een etnische zuivering uit te voeren op etnische minderheden in Rusland. Ik betwijfel dat Poetin radeloos en wanhopig is, hij speelt gewoon (bluf)poker met een hele hoge inzet.
Ze trekken hun keutel in omdat Oekrane heeft aangegeven zich niks ervan aan te trekken en omdat de nucleaire dreiging niet het gewenste effect heeft gehad. Ook dreigt de EU met nog meer sancties.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ja dit ja.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:32 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn oorlog in en tegen Oekrane is op een regelrecht fiasco uitgelopen. Maar ik vermoed dat 'ie net zo'n apathische zombie is als zijn volk, dus van paniek of wanhoop lijkt me geen sprake.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oftewel... Putin remains a master strategist?
niemand hapt meer hoorquote:Op woensdag 28 september 2022 22:38 schreef the-eye het volgende:
Lufthansk en Donbas zelfstandig,
daarna even mediaten onder leiding van Trump,
de Nordstream herstellen en we kunnen weer verder met ons leven
Zou mooi zijn als dit allemaal nog voor het nieuwe jaar zou lukken
Goede poets!quote:Op woensdag 28 september 2022 22:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ twitter ]
Genoeg miljoenen, maar het heeft nul effectiviteit. Hij zuivert z´n eigen volk op die manier.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat Rusland helemaal weinig moeite heeft om 300K man te recruteren voor de mobilisatie, hoeveel miljoen hebben ze wel niet in die groep?
Ja precies dus die mobilisatie is geen issue voor hun.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Genoeg miljoenen, maar het heeft nul effectiviteit. Hij zuivert z´n eigen volk op die manier.
Wat is er dan precies gepland? Putin is zijn 3 daagse oorlog begonnen om nu via een mobilisatie van zijn minderheden af te komen?quote:Op woensdag 28 september 2022 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo?
Het einde zal hard zijn voor Rusland
Ondertitels kloppen niet hoor.quote:Op woensdag 28 september 2022 22:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat de mobilisatie juist precies gepland is met het doel een etnische zuivering uit te voeren op etnische minderheden in Rusland. Ik betwijfel dat Poetin radeloos en wanhopig is, hij speelt gewoon (bluf)poker met een hele hoge inzet.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:01 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Wat is er dan precies gepland? Putin is zijn 3 daagse oorlog begonnen om nu via een mobilisatie van zijn minderheden af te komen?
Waar zeg je eigenlijk "ja dit ja" tegen?
Om boetes uit te delen?quote:Op woensdag 28 september 2022 23:06 schreef Slayage het volgende:
Ik dacht ff wat doet de Nederlandse politie in Georgi :p [ twitter ]
Prima uitrusting voor een stel padvinders welquote:Op woensdag 28 september 2022 23:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Conscript reporting!
[ afbeelding ]
In de winter zal Oekrane wel gigantisch in het voordeel zijn als zij tenminste wel degelijke kleding hebben.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Prima uitrusting voor een stel padvinders wel
Die met wit-blauwe streepjesshirt eronder hebben bij de VDV gezeten. Die hebben in ieder geval training gehad in het verleden.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Prima uitrusting voor een stel padvinders wel
Rob de Wijkquote:Op woensdag 28 september 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.bnr.nl/podcas(...)ate-woensdag-dag-217
Best interessant deze hoor.
Je ziet liever dat er daar tot de laatste man wordt doorgevochten of nog erger dat we in een wo3 belanden?quote:
Stel je niet aan man.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Rob de WijkNee, ik sla over.
Rusland kan zich probleemloos uit heel Oekrane terugtrekken. Vallen er geen doden meer en is de kans op WO3 een stuk kleiner.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je ziet liever dat er daar tot de laatste man wordt doorgevochten of nog erger dat we in een wo3 belanden?
Ik zei nog zo: GEEN BOMMETJE!quote:
Hopelijk met een lijkzak in de rugzak, maakt het transport terug naar huis makkelijker.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Conscript reporting!
[ afbeelding ]
Deprimerend, maar vermoedelijk realistisch artikeltje.quote:
Wie is men?quote:Op woensdag 28 september 2022 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens verteld men dat het waarschijnlijk is dat de pijpleidingen NS1 en NS2 met explosieven van binnenuit zijn opgeblazen.
Dat zien jij en ik allebei niet gebeuren of wel?quote:Op woensdag 28 september 2022 23:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Rusland kan zich probleemloos uit heel Oekrane terugtrekken. Vallen er geen doden meer en is de kans op WO3 een stuk kleiner.
Ik had gewoon even een schrikreactie toen die eerste dude de rpg met de hand ogenschijnlijk al op de trekker op de cameraman richtte.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:16 schreef Ulx het volgende:
Toch is wat basale training misschien aan te bevelen.
[ twitter ]
Het lijkt wel of die Georgische agenten shirts uit Nederland dragen.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:06 schreef Slayage het volgende:
Ik dacht ff wat doet de Nederlandse politie in Georgi :p [ twitter ]
En waar haalt De Wijk deze wijsheid vandaan?quote:Op woensdag 28 september 2022 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten want jij luistert geen normaal nieuws.
Welnee, de Russen zijn keihard aan het verliezen. Het is nu doorvechten tot de laatste minderheid voor dat land. En daarna moeten misschien de Russen zelf naar het front.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat zien jij en ik allebei niet gebeuren of wel?
Is het je dan waard om de Oekrainers tot de laatste man door te laten vechten, met een EU in armoede, of met z'n allen in een wo3 te belanden?
Want dat zijn de opties, meer smaken zijn er niet
Verschillende experts van de infra en millitaire wereld.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En waar haalt De Wijk deze wijsheid vandaan?
Als ik de berichten moet geloven zijn ze al vanaf het begin aan het verliezen. Duurt toch nog wel vrij lang voor dat deze verliezende tegenstander verslagen is vind ik ondertussenquote:Op woensdag 28 september 2022 23:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Welnee, de Russen zijn keihard aan het verliezen. Het is nu doorvechten tot de laatste minderheid voor dat land. En daarna moeten misschien de Russen zelf naar het front.
Dus het Westen moet Ukraine laten vallen? Dan vechten de Ukrainers door. En dat gaan ze winnen ook want het Rode Leger ist Kaputt!"quote:Op woensdag 28 september 2022 23:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Is het je dan waard om de Oekrainers tot de laatste man door te laten vechten, met een EU in armoede, of met z'n allen in een wo3 te belanden?
Volgende actie zal tegen de servers van Fok! gericht zijn, in een klap alle stoere toetsenbordsoldaatjes uitgeschakeld.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Conclusies BNR.
Hybride economische oorlog teg EU nu echt begonnen
Von der Leyen weer zeer ontactisch
EU kan niet veel meer escaleren
Sancties opvoeren houdt nu op
EU leger stelt niks voor
Infrastructuur door zeeen erg fragiel
Volgende doelwit kan Noorse gasleiding infra zijn
En stroom en internet
Dan staat de EU economisch echt stil.
Daar kan ik echt helemaal nergens iets over vinden.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verschillende experts van de infra en millitaire wereld.
Een explosief laten meevoeren met de gasstroom en laten ontploffen zou het meest aannemelijke zijn geweest.
Je bent de optie "we geven toe aan de grillen van een dictator en zien wel waar diens territoriumdrift eindigt" vergetenquote:Op woensdag 28 september 2022 23:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
De centjes van Merkel zijn prima besteed.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent de optie "we geven toe aan de grillen van een dictator en zien wel waar diens territoriumdrift eindigt" vergeten
zuchtquote:Op woensdag 28 september 2022 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De centjes van Merkel zijn prima besteed.
Nee, het gaat erom hoe je toch weer presteert vanuit je Merkel-haat de schuld voor heel dit debacle overal te leggen behalve daar waar hij hoort.quote:Op woensdag 28 september 2022 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Trump slimmer is dan Etto.
Als je een pitbull hebt die een baby verscheurt, ligt dat dan aan het baasje of aan de hond?quote:Op woensdag 28 september 2022 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom hoe je toch weer presteert vanuit je Merkel-haat de schuld voor heel dit debacle overal te leggen behalve daar waar hij hoort.
Je loopt een half jaartje achter, in Duitsland kotsen ze inmiddels op de dame die het land en zijn ziel en zijn veiligheid verkocht heeft aan de duivel.quote:Op donderdag 29 september 2022 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, had Merkel een enorm grote bek opgezet tegen Putin, oorlogstaal uitgeslagen, eisen gesteld, dan was ze volgens de US-jes van fok waarschijnlijk een 'typische kenau die de wereldvrede vanwege haar labiele vrouwelijke eigenschappen in gevaar brengt' geweest
Nu is ze natuurlijk een 'typische mama die de wereldvrede vanwege haar labiele vrouwelijke eigenschappen in gevaar brengt'.
Ja, en had ze geopereerd zoals jij dat voorstaat, had het land haar eveneens uitgekotst.quote:Op donderdag 29 september 2022 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je loopt een half jaartje achter, in Duitsland kotsen ze inmiddels op de dame die het land en zijn ziel en zijn veiligheid verkocht heeft aan de duivel.
wat een boel poepquote:Op woensdag 28 september 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Conclusies BNR.
Hybride economische oorlog teg EU nu echt begonnen
Von der Leyen weer zeer ontactisch
EU kan niet veel meer escaleren
Sancties opvoeren houdt nu op
EU leger stelt niks voor
Infrastructuur door zeeen erg fragiel
Volgende doelwit kan Noorse gasleiding infra zijn
En stroom en internet
Dan staat de EU economisch echt stil.
wat een stuk stront.quote:
| Forum Opties | |