Dat snap ik, maar dan waren ze denk ik laat met die vierde prik. Die was al vanaf maart geloof ik.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn ouders vallen ook in die groep, maar zij mogen pas half oktober voor de nieuwe booster, want dan is het pas 90 dagen na hun vierde prik. Dat bedoelde ik met dat ze nog niet toe zijn aan wéér een prik; de vorige is nog niet lang genoeg geleden.
Even gegoogled. Zij vielen toen nog in de 60+ groep en daarvoor was de herhaalprik vanaf 26 maart inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dan waren ze denk ik laat met die vierde prik. Die was al vanaf maart geloof ik.
Maakt ook niet uit hoor, ik wilde alleen aangeven dat de de campagne (weer) te wensen overlaat. Maar ja, ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even gegoogled. Zij vielen toen nog in de 60+ groep en daarvoor was de herhaalprik vanaf 26 maart inderdaad.
Maar mam heeft nog corona gehad in maart, dus vandaar dat ze hem pas in juli hebben gehaald.
Mijn ouders zullen dus de uitzondering zijn die de 5e prik nog niet mogen halen en niet de regel
Lage spoed, zal allemaal wel meevallen Harry.quote:
Kernzin: “De negatieve gevolgen van de pandemie voor de mentale gezondheid onder bepaalde "risicogroepen" als jongvolwassenen en mensen met economische problemen zijn groter.”quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:48 schreef _serial_ het volgende:
Corona had mondiaal weinig impact op mentale gezondheid doorsnee volwassene
Sja, wat zal ik er eens van zeggen.
quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kernzin: “De negatieve gevolgen van de pandemie voor de mentale gezondheid onder bepaalde "risicogroepen" als jongvolwassenen en mensen met economische problemen zijn groter.”
De kloof tussen de haves en de have not’s loopt als rode draad door het hele coronadossier
Hoe kan capaciteit in vredesnaam een bottleneck zijn als je dit al een halfjaar weet?quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee hoe het met de capaciteit zit maar lijkt me toch wel raadzaam om eerst de ouderen en kwetsbaren te doen
Die verdomde horeca is weer openquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Hoe kan capaciteit in vredesnaam een bottleneck zijn als je dit al een halfjaar weet?
Is dit een copy paste bericht van 2 jaar terug?quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:15 schreef Noek het volgende:
Moeder kwam gewoon niet door de lijn heen, ik ook niet dus maar voor haar online een afspraak gemaakt
Maar je bent bij 1953, laat die mensen toch gewoon bellen en zorg dat er iemand is ipv gewoon de verbinding te verbreken met de melding dat het erg druk is voor 3 dagen lang.
Dat is het volk waarbij een booster wellicht zinvol is
Ze kan dan wel de volgende dag terecht dus geen idee waar die opstoppingen vandaan komen.
2 jaar terug hadden we nog heul geen vaccinaties beschikbaar, hadden we die maar gehad toenquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is dit een copy paste bericht van 2 jaar terug?
Ik heb nog een copy paste…quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is dit een copy paste bericht van 2 jaar terug?
En waarom had je je getestquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb nog een copy paste…
Ik ben positief.![]()
Ben wel een sociaal drukke meid geweest de laatste tijd en word rijkelijk beloond.
Omdat ze het nieuwe vaccin wilden.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Hoe kan capaciteit in vredesnaam een bottleneck zijn als je dit al een halfjaar weet?
Omdat ik verkouden ben met wat lichte keelklachten en morgen met mn moeder haar booster zou gaan halen dus maar even testen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:02 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En waarom had je je getest![]()
![]()
Beterschap.
Als dat alles is valt het wel mee. Hopelijk blijft het zo.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat ik verkouden ben met wat lichte keelklachten en morgen met mn moeder haar booster zou gaan halen dus maar even testen.
Wel potverdomme
En nog een zin: "Het effect van de pandemie op de mentale gezondheid was op korte termijn dus heel groot, maar op lange termijn dus veel kleiner."quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kernzin: “De negatieve gevolgen van de pandemie voor de mentale gezondheid onder bepaalde "risicogroepen" als jongvolwassenen en mensen met economische problemen zijn groter.”
De kloof tussen de haves en de have not’s loopt als rode draad door het hele coronadossier
Ik zou zeggen 55+ is een betere grens. Daar beginnen de ziekenhuisopnames op te lopen.quote:
Tijd om daar als burger dan eens massaal schijt aan te hebben. Dan is het zo afgelopen met die onzin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:18 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wel ben ik benieuwd of sommige Europese landen de QR code nog gaan herinvoeren. Dan heb je nog steeds een verkapte verplichting tot testen of vaccineren om een land binnen te komen.
Shieeet. 3 mensen in een half uur tijd die een ambulance nodig hebben na hun vaccinatie?quote:
Alleen is de golf dit najaar geen BA1, maar BQ.1.1 en/of BA.2.75.2.quote:Op maandag 3 oktober 2022 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo'n vreemde benadering om te wachten op die BA1 als booster, dat die ziekenhuiscijfers qua corona oplopen zegt niet zoveel zolang we niet weten of het met corona of door corona is.
Dit vraag ik me ook af. Time will tell.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:18 schreef _serial_ het volgende:
Wel ben ik benieuwd of sommige Europese landen de QR code nog gaan herinvoeren. Dan heb je nog steeds een verkapte verplichting tot testen of vaccineren om een land binnen te komen.
Ik las het gister ook en zowel m'n man als ik zelf hadden zoiets van: opvallend tijdstip om zo'n onderzoek; helemaal met zo'n ''conclusie'' te publiceren. Past weer een beetje in het plaatje van de bevolking klaar maken om weer de eerste maatregelen te accepteren.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:48 schreef _serial_ het volgende:
Corona had mondiaal weinig impact op mentale gezondheid doorsnee volwassene
Sja, wat zal ik er eens van zeggen.
Als ze vaccins konden ontwikkelen voor toekomstige virussen of varianten waren we uiteraard een stuk verder, voorlopig moeten we hiermee doen en dat is op zich al een betere versie het originele vaccin (tegen de huidige varianten), in de VS hebben ze al BA5 wat nog een stapje verder is, als ik al een booster neem dit jaar dan denk ik dat ik op deze wacht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Alleen is de golf dit najaar geen BA1, maar BQ.1.1 en/of BA.2.75.2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |