quote:Op woensdag 28 september 2022 16:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij krijgt vanaf nu nooit meer een like van mij.
Een beetje mijn likes bespotten, je weet dat ik een pittige mening heb over users (en moderators) die lukraak met likes strooien.quote:
Dan geef je me toch een banquote:Op woensdag 28 september 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh
Ik had gehoopt dat dit gedrag minder zou worden nu er geen Haxball meer is.
Persoonlijk respecteer ik jou hoe je bent maar ik spreek voor mijn beurt.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus @:scrummie graag jullie mening over de #TRANSGENDERWET
Ik snap de grap.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Persoonlijk respecteer ik jou hoe je bent maar ik spreek voor mijn beurt.
Graag een link.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:
Geen mening, dan moet ik het allemaal gaan lezen.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:
Oh ja niet ingelezen zijn en toch een mening hebben is niks voor jou inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2022 18:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen mening, dan moet ik het allemaal gaan lezen.
Daaromquote:Op woensdag 28 september 2022 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja niet ingelezen zijn en toch een mening hebben is niks voor jou inderdaad
Jaren, jaren terug de fok wk/ek poule gewonnen en toen kreeg ik ook al geen prijs, schandelijk.quote:
Dit doet mijn rechtvaardigheidsgevoel pijn.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren, jaren terug de fok wk/ek poule gewonnen en toen kreeg ik ook al geen prijs, schandelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |