'De VS die hun mensen oproept zsm te vertrekken', dat is toch gewoon omdat de mobilisering ook hun gaat treffen? Dat ze een Amerikaans paspoort hebben maakt hun niet immuun om gedwongen het leger in te gaan.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:34 schreef trein2000 het volgende:
Maar als we even de afgelopen paar dagen samen nemen, annexatie ophanden, nucleaire dreiging, pijpleidingen die boem doen, de VS die hun mensen oproept zsm te vertrekken. Dan is het toch duidelijk dat er wat broeit, er gaat wat gebeuren. Wellicht al komend weekend.
Of mss gewoon door eerdere debiele opmerkingen vanuit amesty..quote:Op woensdag 28 september 2022 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik voel me toch lichtelijk aangesproken nu![]()
Terwijl ik toch dacht niet zomaar overal in te trappen. Vandaag dus welNog iets te veel in vakantiestemming wellicht
![]()
Hè?quote:Op woensdag 28 september 2022 18:31 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
'De VS die hun mensen oproept zsm te vertrekken', dat is toch gewoon omdat de mobilisering ook hun gaat treffen? Dat ze een Amerikaans paspoort hebben maakt hun niet immuun om gedwongen het leger in te gaan.
Ja. Dat gaat allemaal (van alle landen die hun burgers opgeroepen hebben asap te vertrekken) over de mobilisatiequote:Op woensdag 28 september 2022 18:31 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
'De VS die hun mensen oproept zsm te vertrekken', dat is toch gewoon omdat de mobilisering ook hun gaat treffen? Dat ze een Amerikaans paspoort hebben maakt hun niet immuun om gedwongen het leger in te gaan.
Mooie zet van Georgiaquote:Op woensdag 28 september 2022 14:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Georgië laat aan iedere Rus dit document ondertekenen.
[ afbeelding ]
True, dat speelt zeker mee. Maar is wel ff een mooie wake up call voor mij (Op blijven letten en niet alles zomaar geloven)quote:Op woensdag 28 september 2022 18:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Of mss gewoon door eerdere debiele opmerkingen vanuit amesty..
Finland kan de pleuris krijgen?quote:Op woensdag 28 september 2022 18:26 schreef Heph844 het volgende:
NAVO komt vanavond bijeen in spoedvergadering. Zweden (nog geen officieel lid denk ik?) is ook uitgenodigd
Voor zover ik begrijp gaat dat vooral over dual-citizens…quote:Op woensdag 28 september 2022 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Dat gaat allemaal (van alle landen die hun burgers opgeroepen hebben asap te vertrekken) over de mobilisatie
Wat dan precies? En was dat het niet al?quote:Op woensdag 28 september 2022 18:13 schreef quirina het volgende:
Dus de oorlog is officieel Europa binnen gesijpeld hoor ik net op bnr.
Ben benieuwd naar het journaal straks.
Ik denk dat het nav Nord Stream is, waar Zweden wat mee te maken heeft en Finland niet zozeerquote:Op woensdag 28 september 2022 18:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Finland kan de pleuris krijgen?
Want Oekraïne ligt niet meer in Europa ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2022 18:13 schreef quirina het volgende:
Dus de oorlog is officieel Europa binnen gesijpeld hoor ik net op bnr.
Ben benieuwd naar het journaal straks.
Ik neem alvast de popcorn maar ik denk dat er niets gaat gebeuren.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:34 schreef trein2000 het volgende:
Maar als we even de afgelopen paar dagen samen nemen, annexatie ophanden, nucleaire dreiging, pijpleidingen die boem doen, de VS die hun mensen oproept zsm te vertrekken. Dan is het toch duidelijk dat er wat broeit, er gaat wat gebeuren. Wellicht al komend weekend.
Gerard Depardieu, of is die daar vertrokken?quote:Op woensdag 28 september 2022 18:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zou het wel humor vinden als Snowden gedraft wordt en aan het front wordt gezet.
Gérard Depardieuquote:Op woensdag 28 september 2022 18:50 schreef quirina het volgende:
Ik zou het wel humor vinden als Steven Seagal gedraft wordt en aan het front wordt gezet.
GMTAquote:Op woensdag 28 september 2022 18:51 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Gerard Depardieu, of is die daar vertrokken?
Turkije in ieder geval niet.quote:
Turkije was toch overstag?quote:Op woensdag 28 september 2022 18:58 schreef quirina het volgende:
[..]
Turkije in ieder geval niet.
Hongarije zal ook tegen zijn want Orban is een liefje van Poetlul.
Jeetje...quote:Op woensdag 28 september 2022 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens is dit vandaag ook al zeker 5x keer vermeld hier. Veel herhaling in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |