abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 oktober 2022 @ 11:57:32 #101
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_206223624
Als je iets heftig hebt meegemaakt ofzo zet je dit toch niet op? Man, man, man.

Laten we ook geen oorlogsfilms meer maken, dan herleven alle veteranen hun trauma's weer.
  roze donderdag 6 oktober 2022 @ 13:01:06 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_206224244
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:52 schreef Vostok het volgende:

[..]
Was gewoon een topserie.

Het zou echt een dieptepunt zijn , als Netflix hier voor knielt.
Kan ik me haast niet voorstellen, dan kunnen ze vet veel verwijderen.
Your beauty never ever scared me.
  Forum Admin donderdag 6 oktober 2022 @ 13:15:40 #103
35723 crew  GGMM
pi_206224361
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 10:36 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
https://www.ad.nl/show/sl(...)erwijderen~a0db46af/

“Slachtofferhulp ontvangt klachten en roept Netflix op om serie Dahmer te verwijderen
Slachtofferhulp Nederland wil dat streamingdienst Netflix per direct de Amerikaanse serie over moordenaar Jeffrey Dahmer verwijdert. Voorzitter Rosa Jansen heeft dit donderdag bevestigd naar aanleiding van een gesprek in het NOS Radio 1 Journaal. Slachtofferhulp heeft een ‘substantieel aantal klachten’ binnengekregen van mensen die zich storen aan de manier waarop de slachtoffers van Dahmer in de serie worden geportretteerd.”
Ik kan hier pislink van worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_206224798
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:15 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik kan hier pislink van worden.
Kan jou dat schelen zeg. Een of andere obscure organisatie probeert wat publiciteit te genereren door ophef te veroorzaken en de media gaat hier in mee. Een vicieuze non-nieuws-circel. En iedereen is weer eens woedend.
anonieme razernist
pi_206225333
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206225358
Nog 2 afleveringen te gaan, wij vinden de serie zeker goed, maar vooral erg repetitief. Serie had al met al best 2-4 afleveringen korter mogen zijn denk ik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206225595
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
Als je iets heftig hebt meegemaakt ofzo zet je dit toch niet op? Man, man, man.

Laten we ook geen oorlogsfilms meer maken, dan herleven alle veteranen hun trauma's weer.
Auschwitz museum ook direct sluiten, veel te kwetsend al die bergen met brillen en afgeschoren haar.
٩๏̯͡๏)۶
  Forum Admin donderdag 6 oktober 2022 @ 16:03:49 #108
35723 crew  GGMM
pi_206225746
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:09 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Kan jou dat schelen zeg. Een of andere obscure organisatie probeert wat publiciteit te genereren door ophef te veroorzaken en de media gaat hier in mee. Een vicieuze non-nieuws-circel. En iedereen is weer eens woedend.
Ja, zo moet ik er eigenlijk ook naar kijken.
Maar ik trek mensen die in de slachtofferrol gaan zitten vanwege hun eigen debiele acties echt bijzonder slechts.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_206225989
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:01 schreef Ama het volgende:

[..]
Kan ik me haast niet voorstellen, dan kunnen ze vet veel verwijderen.
Die van Bundy dan ook maar. :+ en al die murder tapes.
pi_206227352
Wat een flauwekul om gelijk maar weer alles te verbieden, leven we hier in China of zo ?

moeten ze tegenwoordig alle slachtoffers van rampen, misdrijven e.d. eerst persoonlijk toestemming gaan vragen ?

Als je het niet wil zien kijk dan gewoon niet.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206228020
Geweldige serie! En geweldige man, die Dahmer. :@ Qua looks zegmaar. Hij is gewoon ontzettend knap. Maar ook in interviews komt hij gewoon niet als een gestoorde gek over. Meer een vriendelijke, ietwat verlegen man.

Verder vind ik het geen monster, hij was alleen mentaal ziek. Not insane in ieder geval. En ook ik ben heel benieuwd wat precies hem zo gemaakt heeft.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  donderdag 6 oktober 2022 @ 20:04:57 #112
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206228396
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 19:47 schreef -Ferb- het volgende:
Geweldige serie! En geweldige man, die Dahmer. :@ Qua looks zegmaar. Hij is gewoon ontzettend knap. Maar ook in interviews komt hij gewoon niet als een gestoorde gek over. Meer een vriendelijke, ietwat verlegen man.

Verder vind ik het geen monster, hij was alleen mentaal ziek. Not insane in ieder geval. En ook ik ben heel benieuwd wat precies hem zo gemaakt heeft.
:') Iemand die gewoon beseft dat wat hij doet afschuwelijk is, maar besluit om dat te negeren vanwege de drang om zichzelf te bevredigen. Mensen willens en wetens niet als personen beschouwen maar als objecten voor je plezier, wat betekent dat je ze vermoordt, hun lijk verkracht, in stukken zaagt, opeet, bepaalde delen als trofeeën voor jezelf bewaart en de rest als afval weggooit. Dat is geen monster.
pi_206228724
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:04 schreef Repentless het volgende:

[..]
:') Iemand die gewoon beseft dat wat hij doet afschuwelijk is, maar besluit om dat te negeren vanwege de drang om zichzelf te bevredigen. Mensen willens en wetens niet als personen beschouwen maar als objecten voor je plezier, wat betekent dat je ze vermoordt, hun lijk verkracht, in stukken zaagt, opeet, bepaalde delen als trofeeën voor jezelf bewaart en de rest als afval weggooit. Dat is geen monster.
Ik zie hem niet als monster. Ik zie hem als mentaal ziek, door alles wat er gebeurd is met hem. Het was nog steeds een mens.

En ik mag hem zo zien.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  donderdag 6 oktober 2022 @ 20:53:28 #114
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206229170
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:25 schreef -Ferb- het volgende:

[..]
Ik zie hem niet als monster. Ik zie hem als mentaal ziek, door alles wat er gebeurd is met hem. Het was nog steeds een mens.

En ik mag hem zo zien.
Natuurlijk mag dat. Ik vind alleen dat "hij was mentaal ziek. Not insane in ieder geval." elkaar vrijwel direct tegenspreken.

Daarnaast lijk je vrij veel empathie voor hem te hebben, alsof het zelf een slachtoffer was. Dat mag ook hoor, maar ik vind dat nogal 'savior-complex'-achtig. Beetje zoals al die figuren die hem fanmail stuurden in de gevangenis.

Er zijn ontzettend veel mensen die een moeilijke jeugd hebben gehad, psychische problemen hebben, of iets traumatisch hebben meegemaakt. Het overgrote deel kiest er echter niet voor om dan mensen in stukken te gaan zagen en op te eten. En dan was Dahmers jeugd in de verste verte niet eens zo problematisch als die van vele anderen, die zich niet volledig bewust tot dit soort extreem zieke praktijken wendden.

Zoveel medelijden hoef je echt niet met hem te hebben en een slachtoffer was het al helemaal niet.
pi_206230613
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 19:07 schreef TLC het volgende:
Wat een flauwekul om gelijk maar weer alles te verbieden, leven we hier in China of zo ?

moeten ze tegenwoordig alle slachtoffers van rampen, misdrijven e.d. eerst persoonlijk toestemming gaan vragen ?

Als je het niet wil zien kijk dan gewoon niet.
Ik moet nog kijken, maar stoor me echt zo mateloos aan dat soort shit. Wat is dat toch van de laatste jaren? Media gaat er ook lekker in mee, straks buigt Netflix wel. Maar goed, flikker toch op met die idioterie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206231171
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 19:47 schreef -Ferb- het volgende:
Geweldige serie! En geweldige man, die Dahmer. :@ Qua looks zegmaar. Hij is gewoon ontzettend knap. Maar ook in interviews komt hij gewoon niet als een gestoorde gek over. Meer een vriendelijke, ietwat verlegen man.

Verder vind ik het geen monster, hij was alleen mentaal ziek. Not insane in ieder geval. En ook ik ben heel benieuwd wat precies hem zo gemaakt heeft.
Ja, dat zijn al die seriemoordenaars. Ted Bundy was ook zo'n knappe aardige man. Maar vermoorde wel tientallen mensen.

Het zijn allemaal geestelijk gestoorde mensen, die enorm veel leed hebben veroorzaakt. Daar kan ik geen medelijden mee hebben.
  Moderator vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:16:53 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_206233382
Die kritiek ook dat hij als een held wordt gezien en de slachtoffers als zwak :? Ik denk dat deze mensen juist wel de serie moeten kijken want dat is totaal niet wat ik eruit gehaald heb.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_206233398
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 19:47 schreef -Ferb- het volgende:
En ook ik ben heel benieuwd wat precies hem zo gemaakt heeft.
In de serie, zegt die vader, dat die moeder dagelijks, tientallen verschillende psychomedicatie door elkaar slikte, tijdens de zwangerschap.
pi_206233409
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:16 schreef MaJo het volgende:
Die kritiek ook dat hij als een held wordt gezien en de slachtoffers als zwak :? Ik denk dat deze mensen juist wel de serie moeten kijken want dat is totaal niet wat ik eruit gehaald heb.
Ik heb net de aflevering met de dove man gezien en dit is inderdaad totaal niet mijn beeld. Zoals ik in het andere topic al schreef: op z'n meest sympathieke momenten is Dahmer een zielig mannetje.

Intussen kom ik nog steeds nauwelijks door de serie heen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206233783
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:53 schreef Repentless het volgende:

[..]
Natuurlijk mag dat. Ik vind alleen dat "hij was mentaal ziek. Not insane in ieder geval." elkaar vrijwel direct tegenspreken.
Hij is ook niet insane bevonden tijdens de rechtszaak. Hij was prima aware of what he did. En dat het niet goed was. Een insane persoon zou alles ontkennen, het niet als zó erg zien, of er niks van snappen als anderen zeggen dat het niet normaal is. Dat is insanity volgens mij.

Daarnaast lijk je vrij veel empathie voor hem te hebben, alsof het zelf een slachtoffer was. Dat mag ook hoor, maar ik vind dat nogal 'savior-complex'-achtig. Beetje zoals al die figuren die hem fanmail stuurden in de gevangenis.
Mijn inziens was hij het eerste en grootste slachtoffer van zichzelf.

Er zijn ontzettend veel mensen die een moeilijke jeugd hebben gehad, psychische problemen hebben, of iets traumatisch hebben meegemaakt. Het overgrote deel kiest er echter niet voor om dan mensen in stukken te gaan zagen en op te eten. En dan was Dahmers jeugd in de verste verte niet eens zo problematisch als die van vele anderen, die zich niet volledig bewust tot dit soort extreem zieke praktijken wendden.
Ik herken inderdaad bepaalde dingen, als mijn jeugd slecht zou zijn geweest, dan was ik ook uitgedraaid tot iemand die anderen zeer nare dingen aan zou doen. Ik doe dit soort dingen dus niet - en dat heeft redenen - maar je moet me niet kwaad maken. :@ Dan wil ik maar al te graag diegene heel erg pijn doen. :o

Zoveel medelijden hoef je echt niet met hem te hebben en een slachtoffer was het al helemaal niet.
Dat zie ik anders. Ik vind hem in ieder geval heel interessant.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:19 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
In de serie, zegt die vader, dat die moeder dagelijks, tientallen verschillende psychomedicatie door elkaar slikte, tijdens de zwangerschap.
Ik denk alles bij elkaar. Wellicht dat hij door die medicatie al enigszins zo geboren is. (Hoewel het een vrolijk jongetje was voor de liesbreukoperatie.) Die liesbreukoperatie waarna hij veranderd was. Dat z’n vader hem roadkill leerde ontleden. Het feit dat homoseksualiteit toen minder geaccepteerd werd en hij zelf homoseksueel bleek wat hij verafschuwde.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:52:50 #121
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206234192
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:19 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
In de serie, zegt die vader, dat die moeder dagelijks, tientallen verschillende psychomedicatie door elkaar slikte, tijdens de zwangerschap.
Klopt. En ook de gigantische ruzies die ze hadden, dat is ook niet goed voor een kind.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206234520
The tapes staan nu ook op Netflix, hebben ze om toestemming gevraagd ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206238435
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 11:37 schreef TLC het volgende:
The tapes staan nu ook op Netflix, hebben ze om toestemming gevraagd ?
Aan wie? :+
Is zoiets niet gewoon verjaard inmiddels?

Heb de tapes net bekeken, interessante aanvulling op de serie. Een van de slachtoffers is vermoord op mijn geboortedag ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_206239063
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:26 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Een van de slachtoffers is vermoord op mijn geboortedag ;(
Om Herman Finkers te quoten :

'van harte gefeliciteerd'
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206239092
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:26 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Aan wie? :+
Is zoiets niet gewoon verjaard inmiddels?

Heb de tapes net bekeken, interessante aanvulling op de serie. Een van de slachtoffers is vermoord op mijn geboortedag ;(
Dahmer had het wel over een of ander 'Vortex'. Om je maar wat banger te maken.
pi_206241595
Ze nemen falende politiewerk wel behoorlijk onder de loep, misschien schuilt er wel wat anders dan de slachtoffers achter het geklaag :+
pi_206261206
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 22:37 schreef Selenophilia het volgende:
Ze nemen falende politiewerk wel behoorlijk onder de loep, misschien schuilt er wel wat anders dan de slachtoffers achter het geklaag :+
Ik heb de serie eindelijk uitgekeken. De laatste afleveringen vond ik eenvoudiger door te komen. Aflevering 7 vond ik zelfs goed. Daarna heb ik wat gelezen over hoe waarachtig de serie is en daar kwamen onder andere de volgende twee zaken in naar voren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Claudia_x op 09-10-2022 11:38:07 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 9 oktober 2022 @ 11:35:27 #128
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_206261309
Ik vond de documentaire over hem eigenlijk meer interessant, staat nu ook op Netflix. Een korte serie, 3 afleveringen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_206264409
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 11:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb de serie eindelijk uitgekeken. De laatste afleveringen vond ik eenvoudiger door te komen. Aflevering 7 vond ik zelfs goed. Daarna heb ik wat gelezen over hoe waarachtig de serie is en daar kwamen onder andere de volgende twee zaken in naar voren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gisteren afgekeken en ik wil de documentaire nog zien. Ik ben benieuwd naar de verschillen en overeenkomsten.
pi_206270751
8.2 op imdb... heb bijna afl 2 af saai tot nu toe

[ Bericht 1% gewijzigd door Mike op 15-10-2022 18:37:46 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 10 oktober 2022 @ 08:34:25 #131
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206271416
De docu is interessanter inderdaad.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 08:41:44 #132
5428 crew  miss_sly
pi_206271462
De docu wil ik hierna ook kijken. We kijken niet zoveel en gaan dus niet zo snel. Gisteren aflevering 7 gekeken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206271857
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 00:35 schreef SOG het volgende:
8.2 op imdb... heb bijna afl 2 af kksaai tot nu toe
Zo zo zo
pi_206328171
Waarom vindt men je gelijk ziek, gestoord of wat dan ook als je aangeeft dat je JD leuk, of zelfs knap, vindt? Iemand leuk vinden heeft toch niets te maken met z’n daden, maar met het uiterlijk, hoe hij overkomt?

JD is gewoon een heel knappe man en hij komt in interviews normaal over.

Denken mensen serieus dat als je zo iemand leuk vindt dat je dan zelf een (serial) killer bent? 🥲 Dat je zulke dingen ook gaat doen? Of wat?

Er zijn zelfs mensen die het eng vinden als je een seriemoordenaar leuk vindt. Hoe denken die mensen in hemelsnaam?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:25:10 #135
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206328296
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2022 08:41 schreef miss_sly het volgende:
De docu wil ik hierna ook kijken. We kijken niet zoveel en gaan dus niet zo snel. Gisteren aflevering 7 gekeken.
Die docu ben ik nu aan het kijken. Zeker boeiend om te zien.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206328579
Ik vond de documentaire niet zoveel aan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206328589
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 10:09 schreef -Ferb- het volgende:
Er zijn zelfs mensen die het eng vinden als je een seriemoordenaar leuk vindt. Hoe denken die mensen in hemelsnaam?
Vermoedelijk met het empathische deel van hun brein.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:21:44 #138
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206328686
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 10:09 schreef -Ferb- het volgende:
Waarom vindt men je gelijk ziek, gestoord of wat dan ook als je aangeeft dat je JD leuk, of zelfs knap, vindt? Iemand leuk vinden heeft toch niets te maken met z’n daden, maar met het uiterlijk, hoe hij overkomt?

JD is gewoon een heel knappe man en hij komt in interviews normaal over.

Denken mensen serieus dat als je zo iemand leuk vindt dat je dan zelf een (serial) killer bent? 🥲 Dat je zulke dingen ook gaat doen? Of wat?

Er zijn zelfs mensen die het eng vinden als je een seriemoordenaar leuk vindt. Hoe denken die mensen in hemelsnaam?
Het zal wel aan mij liggen (of omdat ik een man ben), maar ik zie het knappe niet in hem.

Als je weet dat iemand een seriemoordenaar is, dan is het wel 'vreemd' dat je zo iemand nog leuk kan vinden.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206329882
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 11:21 schreef aloa het volgende:

[..]
Het zal wel aan mij liggen (of omdat ik een man ben), maar ik zie het knappe niet in hem.

Als je weet dat iemand een seriemoordenaar is, dan is het wel 'vreemd' dat je zo iemand nog leuk kan vinden.
Maar waarom precies is dat vreemd? Iemand leuk vinden heeft toch niks te maken met wat diegene heeft gedaan?

Jij vindt jouw partner toch ook niet inene totaal niet meer leuk als ze iets heeft gedaan wat jij verschrikkelijk vindt? Zo werkt dat toch niet? 🤷🏻♀
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:02:34 #140
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206329907
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 13:59 schreef -Ferb- het volgende:

[..]
Maar waarom precies is dat vreemd? Iemand leuk vinden heeft toch niks te maken met wat diegene heeft gedaan?

Jij vindt jouw partner toch ook niet inene totaal niet meer leuk als ze iets heeft gedaan wat jij verschrikkelijk vindt? Zo werkt dat toch niet? 🤷🏻♀
Als ik er achter kom dat mijn partner 33 mensen heeft vermoord, in stukken heeft gezaagd en zelfs delen heeft opgegeten.....dan wil ik daar niks meer mee te maken hebben.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206333694
:')
pi_206333758
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 13:59 schreef -Ferb- het volgende:

[..]
Maar waarom precies is dat vreemd? Iemand leuk vinden heeft toch niks te maken met wat diegene heeft gedaan?

Jij vindt jouw partner toch ook niet inene totaal niet meer leuk als ze iets heeft gedaan wat jij verschrikkelijk vindt? Zo werkt dat toch niet? 🤷🏻♀
lol wtf?
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:33:37 #143
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_206333799
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 14:02 schreef aloa het volgende:

[..]
Als ik er achter kom dat mijn partner 33 mensen heeft vermoord, in stukken heeft gezaagd en zelfs delen heeft opgegeten.....dan wil ik daar niks meer mee te maken hebben.
Nee, en bovendien is de kans groot dat jij de volgende bent! :Y)
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_206337514
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 14:02 schreef aloa het volgende:

[..]
Als ik er achter kom dat mijn partner 33 mensen heeft vermoord, in stukken heeft gezaagd en zelfs delen heeft opgegeten.....dan wil ik daar niks meer mee te maken hebben.
Ik bedoelde iets minder verschrikkelijk dan dit. Maar dat was mijn vraag ook niet. Stopt jouw houden van gelijk als je partner iets doet wat jij verschrikkelijk vindt? Nee, zo werkt het nml niet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_206337524
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 21:30 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
lol wtf?
Gewoon een simpele vraag hoor.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  zondag 16 oktober 2022 @ 10:52:47 #146
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_206337923
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2022 10:06 schreef -Ferb- het volgende:

[..]
Ik bedoelde iets minder verschrikkelijk dan dit. Maar dat was mijn vraag ook niet. Stopt jouw houden van gelijk als je partner iets doet wat jij verschrikkelijk vindt? Nee, zo werkt het nml niet.
Open er een topic over ergens, ik heb je vraag beantwoord.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_206337980
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 14:02 schreef aloa het volgende:

[..]
Als ik er achter kom dat mijn partner 33 mensen heeft vermoord, in stukken heeft gezaagd en zelfs delen heeft opgegeten.....dan wil ik daar niks meer mee te maken hebben.
Nog curieuzer is het als je iemand leuk gaat vinden terwijl je weet dat-ie 17 mensen heeft afgeslacht. Dat vind ik van een iets andere orde dan van iemand blijven houden ook al heeft-ie iets vreselijks gedaan. Dat laatste deden de ouders van Dahmer en daar kan ik me nog iets bij voorstellen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 16 oktober 2022 @ 11:05:20 #148
5428 crew  miss_sly
pi_206337989
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 11:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nog curieuzer is het als je iemand leuk gaat vinden terwijl je weet dat-ie 17 mensen heeft afgeslacht. Dat vind ik van een iets andere orde dan van iemand blijven houden ook al heeft-ie iets vreselijks gedaan. Dat laatste deden de ouders van Dahmer en daar kan ik me nog iets bij voorstellen.
En dan kan ik me voorstellen dat dat voor ouders nog veel meer geldt dan voor een partner.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206337993
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 11:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En dan kan ik me voorstellen dat dat voor ouders nog veel meer geldt dan voor een partner.
Zeker, want die liefde is doorgaans voorwaardelijker.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206339146
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 11:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nog curieuzer is het als je iemand leuk gaat vinden terwijl je weet dat-ie 17 mensen heeft afgeslacht. Dat vind ik van een iets andere orde dan van iemand blijven houden ook al heeft-ie iets vreselijks gedaan. Dat laatste deden de ouders van Dahmer en daar kan ik me nog iets bij voorstellen.
That’s my story. Ik hoorde nml pas van Jeffrey Dahmer door de serie en de daarop volgende docu. Ik zie het los van elkaar. Al fascineert het mij wel dát hij het gedaan heeft. Wat is de exacte reden dat mensen zoiets doen? Hele interessante vraag.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')