Nog niet.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:11 schreef Plompzakker het volgende:
Zij de uitkeringen niet ook verhoogd?
Ben gelukkig gestopt met roken.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:11 schreef aloa het volgende:
Grof schandaal is het.
Vlees ook. Kilo gehakt voor iets van 10 euro
Doe ik ook.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:18 schreef Basp1 het volgende:
Gewoon halve plakjes op je brood doen dan blijft het even duur..
Ik eet ook vleeswaren. Maar daar let ik ook op.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:20 schreef Fok-it het volgende:
Je hoeft niet elke dag brood met kaas te eten. Je kan ook variëren.
En eieren? Of af en toe beetje yoghurt of fruit als ontbijt ipv brood. Scheelt ook alquote:Op woensdag 28 september 2022 10:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet ook vleeswaren. Maar daar let ik ook op.
Eieren zijn aardig aan de prijs tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En eieren? Of af en toe beetje yoghurt of fruit als ontbijt ipv brood. Scheelt ook al
Ik ontbijt niet. Eieren weet ik eigenlijk niet. Die eet ik af en toe.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En eieren? Of af en toe beetje yoghurt of fruit als ontbijt ipv brood. Scheelt ook al
Hoeveel duurder ?quote:Op woensdag 28 september 2022 10:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eieren zijn aardig aan de prijs tegenwoordig.
Heb ik je moeder voor.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:27 schreef Aurelius het volgende:
Gewoon gratis smeerkaas onder je eikel vandaan schrapen.
Dat is een gulden per ei. Gouden eieren.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar 10 gewone scharreleieren voor 4.39 vind ik best duur zeg maar.
Daar heb je dan wat met je drammen en zeuren om een verhoging van het minimumloon als 18 jarige(tijdens de Corona periode) waardoor nu íedereen daar het gelag voor mag betalen. We hebben allemaal onderaan moeten beginnen met heel weinig en dat stapsgewijs moeten opbouwen met de jaren. Maar de generatie van nu wil én niet werken maar wél top betaald krijgen voor die 5 uur in de maand dat ze een keer de handen uit de mouwen moeten steken. Stelletje sneuhazenquote:Op woensdag 28 september 2022 10:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan maar leven op water en brood.
Shit, brood is ook al duurder geworden
https://www.nu.nl/economi(...)uurder-geworden.html
Huquote:Op woensdag 28 september 2022 10:31 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Daar heb je dan wat met je drammen en zeuren om een verhoging van het minimumloon als 18 jarige(tijdens de Corona periode) waardoor nu íedereen daar het gelag voor mag betalen. We hebben allemaal onderaan moeten beginnen met heel weinig en dat stapsgewijs moeten opbouwen met de jaren. Maar de generatie van nu wil én niet werken maar wel top betaald krijgen voor die 5 uur in de maand dat ze een keer de handen uit de mouwen moeten steken. Stelletje sneuhazen![]()
Zie het artikel in de link van nu.nl over de verhoging van het minimumloon. Dit is al ingezet vanaf de Corona periode toen dit op tafel werd gegooid. Er wordt ook in aangegeven dat ze er niet onderuit komen om de prijs te verhogen omdat ook het minimumloon omhoog gaat vanaf 1 januari, die verhoging wordt dus gewoon 1 op 1 doorberekend. Over een paar jaar staan ze dan weer te drammen dat het minimumloon naar 20 euro moet en betaal jij 5 euro voor een brood in plaats van een euro of 2 en zo blijft het cirkeltje lekker doorgaan. Stelletje lamballen, ga gewoon eens werken voor je geldquote:
Ga zelf legkippen houden een gouden handel.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een gulden per ei. Gouden eieren.
Helaas niet.quote:Op woensdag 28 september 2022 10:11 schreef Plompzakker het volgende:
Zij de uitkeringen niet ook verhoogd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |