Goedemorgen Konijnquote:Op vrijdag 30 september 2022 07:16 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes Morgens Vivantastische Mensejs
Hallonquote:Op vrijdag 30 september 2022 07:16 schreef DerRabbit het volgende:
Greyysquote:
Paella-ingredient!quote:Op vrijdag 30 september 2022 07:16 schreef DerRabbit het volgende:
Frantiquote:
Voel jij je al weer beter?quote:
Da's positiefquote:Op vrijdag 30 september 2022 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
nu verkouden maar wel negatief
Najaars verkoudheidjequote:Op vrijdag 30 september 2022 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
nu verkouden maar wel negatief
Die gaat de rest van de races dit jaar uitvallenquote:
Helemaal nietquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die gaat de rest van de races dit jaar uitvallen![]()
![]()
Helemaal wel, Ferrari behoort weer een titeltje of 10 te pakken met LeClerc zodat de records weer dominant in handen zijn van een coureur van de beste en mooiste renstal ter wereldquote:
Volgend seizoen krijgt hij wel weer een kansquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal wel, Ferrari behoort weer een titeltje of 10 te pakken met LeClerc zodat de records weer dominant in handen zijn van een coureur van de beste en mooiste renstal ter wereld
Eerst moet ons toppertje Verstappen nog een onterecht verkregen wereldtitel van vorige seizoen ontnomen worden vanwege valsspelen van Red Bull.quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal wel, Ferrari behoort weer een titeltje of 10 te pakken met LeClerc zodat de records weer dominant in handen zijn van een coureur van de beste en mooiste renstal ter wereld
Nee hoor, Ferrari wil het gewoon beetje spannend houden zo aan het einde van het seizoen!quote:Op vrijdag 30 september 2022 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgend seizoen krijgt hij wel weer een kans![]()
We gaan het zien Rabbit we gaan het zienquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, Ferrari wil het gewoon beetje spannend houden zo aan het einde van het seizoen!
Sainz rost Verstappen en Perez uit alle races en LeClerc wint alles met twee vingers in zijn neus
En zondag middag keihard JUICHENquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan het zien Rabbit we gaan het zien
Ga ik zeker doen, als Max 1ste wordtquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En zondag middag keihard JUICHEN
Dan ga je weinig juichen tot de tijd dat hij voor Ferrari tekentquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, als Max 1ste wordt
Die is natuurlijk snoeihard aan het saufenquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
@:r-woud93 nog niet gespot.
Maat het is vrijdagavond hé.
Ik ben nog niet zo lang thuis, klus moest klaar vandaagquote:Op vrijdag 30 september 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
@:r-woud93 nog niet gespot.
Maat het is vrijdagavond hé.
Doe mij die druiven maarquote:
quote:
Proost heren des goedes levensquote:
Kunnen we weer lekker buiten lunchenquote:Op vrijdag 30 september 2022 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgende week wordt t nog lekker weer
Genot!quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgende week wordt t nog lekker weer
Kon vandaag en eergisteren ook heerlijk zonnigequote:Op vrijdag 30 september 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kunnen we weer lekker buiten lunchen
vannacht waait ff de stront van de dijkquote:Op vrijdag 30 september 2022 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kon vandaag en eergisteren ook heerlijk zonnige
En regent het kletsnatquote:Op vrijdag 30 september 2022 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vannacht waait ff de stront van de dijk
Zei de weervrouw wordt een kletsnatte nachtquote:
zij welquote:Op vrijdag 30 september 2022 20:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zei de weervrouw wordt een kletsnatte nacht
Ik vond het vandaag nog redelijk fris met de wind, maar dat kon ook gewoon aan mij liggen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kon vandaag en eergisteren ook heerlijk zonnige
Hier ook wel een fris windje..quote:Op vrijdag 30 september 2022 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag nog redelijk fris met de wind, maar dat kon ook gewoon aan mij liggen.
Wel nog lekker even wandeling gemaakt tijdens de lunch. Eigenlijk ook meer omdat ik naar de super ben gegaan om broodjes te halen voor het hele kantoor
Wel met de zakelijk credit card betaald natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2022 20:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook wel een fris windje..
Dat is wel heel erg lief..
quote:Op vrijdag 30 september 2022 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel met de zakelijk credit card betaald natuurlijk
Ben ook maar meteen langs de Bentley garage gegaan om mijn nieuwe auto te betalenquote:
Ah je kwam daar "toevallig" langs natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2022 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben ook maar meteen langs de Bentley garage gegaan om mijn nieuwe auto te betalen
Ik was op de weg terug "toevallig" verdwaalt en toen ik er toch langs liep vond ik het wel zo netjes om meteen even die 5 ton af te tikken voor de custom build Bentley Continental af te betalenquote:Op vrijdag 30 september 2022 21:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah je kwam daar "toevallig" langs natuurlijk
Ja helaas, weer een vroegertje vanmorgen.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Ha, ALLER ALLER ALLERBESTE vriend van HEEL FOK!
Ha die Dot,quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas, weer een vroegertje vanmorgen.
Lekker!quote:
half zacht, dus zelfs t eiwit moet nog runny zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker!
Voor mij graag 2 half zacht gekookt en 2 geroosterde bammetjes met kaas
Ik doe dat voor jou.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker!
Voor mij graag 2 half zacht gekookt en 2 geroosterde bammetjes met kaas
Het eiwit moet net aan stevig zijn en het ei geel lekker runnyquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
half zacht, dus zelfs t eiwit moet nog runny zijn?
dus gewoon zachtquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het eiwit moet net aan stevig zijn en het ei geel lekker runny
Hey Haags, alles goed?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 08:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ha die Dot,
[ twitter ]
Het zou gepast zijn als ze hem die onterechte wereldtitel ontnemen.
Valsspelers
Goede Morgen mooi maan lichtjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |