Kun je m niet resetten terwijl hij aan de lader hangt dan?quote:Op zondag 23 april 2023 09:35 schreef PoesInDoos het volgende:
Hoi! Ik kom even binnenvallen;
Vorig jaar een Fitbit Charge 5 gekocht, de batterij ging zo'n 7 dagen mee bij gewoon gebruik. Gisteravond was hij opeens katsleeg, zomaar. Heb hem opgeladen en daarna op de tafel laten liggen. Vanochtend was hij wéér leeg.
Nu is het zo dat als ik hem aan de oplader hang hij wel oplaadt, maar zodra ik hem er af haal hij per direct op 0% springt, resetten is dus geen optie.
What to do?
Geprobeerd, doet niks. 3x knopje indrukken van de lader. Heb hem ook al ontkoppeld en herkoppeld aan m'n telefoon, ook niks. Baal hier enorm van, kan ook nergens papieren of mailtjes vinden waar ik hem heb gekochtquote:Op zondag 23 april 2023 09:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Kun je m niet resetten terwijl hij aan de lader hangt dan?
Echt uit- en aanzetten he. Dat doe je toch niet via de lader?quote:Op zondag 23 april 2023 09:53 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Geprobeerd, doet niks. 3x knopje indrukken van de lader. Heb hem ook al ontkoppeld en herkoppeld aan m'n telefoon, ook niks. Baal hier enorm van, kan ook nergens papieren of mailtjes vinden waar ik hem heb gekocht
Voor zover ik weet kan dat alleen via de instellingen IN de Fitbit, waar ik niet bij kan komen omdat de batterij gelijk dood is zodra ik hem van de lader haal.quote:Op zondag 23 april 2023 09:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Echt uit- en aanzetten he. Dat doe je toch niet via de lader?
Ik heb soms ook wel eens extreme battery drain op mijn sense, maar een harde reboot werkt tot nu toe eigenlijk altijd wel.
Neequote:Op zondag 23 april 2023 10:21 schreef Leandra het volgende:
Maar heel lang ingedrukt houden is een reset toch?
Zo lang dat het echt lastig is zeg maar.
Nee de C5 heeft geen knopjes op de device zelf. Ik heb ook niet last van een black screen maar van een batterij die ineens drainedquote:Op zondag 23 april 2023 10:26 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik zie dat de Charge 5 idd een knopje op de lader heeft.
Maar helemaal uitzetten via de balk op de zijkant lukt niet?
Of is die er niet?
Ik las het net ook... ook iemand die al een ander apparaat gekocht had en dat die C5 ineens weer normaal ging werkenquote:Op zondag 23 april 2023 10:34 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik lees op USA fora dat er veel mensen dit probleem hebben, zij het een paar weken eerder dan mij. Ik wacht het maar even af, misschien zit er ergens een bug ofzo.
Yes, dat lukte zonet opeens. Heb hem gereset en hij hangt nu weer aan de lader. Ben benieuwd of hij het dit keer blijft doen, ik ga écht niet na 11 maand een nieuwe kopenquote:Op zondag 23 april 2023 10:44 schreef Leandra het volgende:
Kun je naar de instellingen terwijl hij aan de lader ligt?
https://help.fitbit.com/m(...)t,%20and%20Erase.htm
En dan de restart via het scherm?
Wat dacht je van dat ding onder garantie aanmelden voor reparatie? Eerst via leverancier, maar anders fitbit zelf.quote:Op zondag 23 april 2023 10:51 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Yes, dat lukte zonet opeens. Heb hem gereset en hij hangt nu weer aan de lader. Ben benieuwd of hij het dit keer blijft doen, ik ga écht niet na 11 maand een nieuwe kopen
Ik kan mijn aankoopbewijs niet vinden, dat heeft dus weinig nut.quote:Op zondag 23 april 2023 11:07 schreef JF_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat ding onder garantie aanmelden voor reparatie? Eerst via leverancier, maar anders fitbit zelf.
Leverancier zal dan moeilijk doen, ook al kunnen ze de koop vaak prima terugvinden in hun systeem. Beetje aandringen wil wel eens helpen, alhoewel het aan de keten ligt of dat werkt.quote:Op zondag 23 april 2023 11:15 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik kan mijn aankoopbewijs niet vinden, dat heeft dus weinig nut.
Ik heb het er op gewaagd en een mail gestuurd. Kreeg als reactie; ''Wegens de recente gebeurtenissen kan het ons meer dan 7 werkdagen kosten om te reageren.''quote:Op maandag 24 april 2023 08:43 schreef JF_ het volgende:
[..]
Leverancier zal dan moeilijk doen, ook al kunnen ze de koop vaak prima terugvinden in hun systeem. Beetje aandringen wil wel eens helpen, alhoewel het aan de keten ligt of dat werkt.
Maar ik zou t toch echt eens bij fitbit proberen. Je hebt sowieso twee jaar fabrieksgarantie in eu, waar je m gekocht hebt binnen nederland maakt dan niet uit. En geen enkele charge 5 is ouder dan twee jaar want zolang zijn ze nog niet te koop...
Die overname door Google is al van veel langer geleden, ze zijn het alleen nu wel met elkaar aan het verweven.quote:Op maandag 24 april 2023 10:08 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik heb het er op gewaagd en een mail gestuurd. Kreeg als reactie; ''Wegens de recente gebeurtenissen kan het ons meer dan 7 werkdagen kosten om te reageren.''
What the.. ? Bedoelen ze de overname van Google of zijn er toch meer mensen met een kapotte C5?
Ik laat het jullie weten als er nieuws is, iedereen bedanktquote:Op maandag 24 april 2023 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die overname door Google is al van veel langer geleden, ze zijn het alleen nu wel met elkaar aan het verweven.
Verwacht niet dat dat de oorzaak is.
Geen idee wat wel trouwens.
Super!quote:Op maandag 24 april 2023 14:31 schreef PoesInDoos het volgende:
Noujaaaa zegFlabbergasted! Binnen een uur reactie van de klantenservice en kreeg net het aanbod voor vervanging of 50% korting op een ander model. Heb gekozen voor vervanging.
Ik heb eerder contact gezocht met de KS en dat ging toen niet zo keurig als nu, vandaar dat ik eerst hier kwam lopen zeuren
Kijk!quote:Op maandag 24 april 2023 14:31 schreef PoesInDoos het volgende:
Noujaaaa zegFlabbergasted! Binnen een uur reactie van de klantenservice en kreeg net het aanbod voor vervanging of 50% korting op een ander model. Heb gekozen voor vervanging.
Ik heb eerder contact gezocht met de KS en dat ging toen niet zo keurig als nu, vandaar dat ik eerst hier kwam lopen zeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |