abonnement Unibet Coolblue
pi_210991590
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 23:16 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind de Garmin Instict 2 Solar wel erg tof :D Ook meteen een prima ding als ik mijn droom trail een keer ga lopen hier in Zweden (in Sarek National Park). Kan die mooi de hele tijd mee zonder leeg te raken _O_

Choices choices ....
Moet je niet dagenlang bewolkt weer hebben maar de solar functie is zeker een mooie feature ;)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 00:53:46 #252
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_210991721
Twijfel nog wel een beetje over solar functie, 1000kr meer.
pi_210992592
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 00:53 schreef Evenstar het volgende:
Twijfel nog wel een beetje over solar functie, 1000kr meer.
Ik heb het op mijn Garmin 1040 maar ik vind het geen essentiële functie omdat die batterij sowieso al bizar goed is. Hoeveel batterijtijd per uur krijg je er bij de Solar bij dan als hij optimaal kan profiteren van deze functie?
  woensdag 18 oktober 2023 @ 08:46:55 #254
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_210992610
Ik heb een Instinct Solar van de eerste generatie. Met name in de zomer gaat hij minder snel leeg, en haal ik wel een week of 3 zonder opladen. Als je GPS gaat gebruiken is hij wel snel leeg, daar gaat de Solar functie geen verschil maken.
Zelf maar matig tevreden over hoogte accuracy, binnenwerk is al een keer vervangen maar hij blijft fantasie-hoogtemeters registreren.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 10:02:09 #255
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_210993234
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 08:46 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb een Instinct Solar van de eerste generatie. Met name in de zomer gaat hij minder snel leeg, en haal ik wel een week of 3 zonder opladen. Als je GPS gaat gebruiken is hij wel snel leeg, daar gaat de Solar functie geen verschil maken.
Zelf maar matig tevreden over hoogte accuracy, binnenwerk is al een keer vervangen maar hij blijft fantasie-hoogtemeters registreren.
Hoogtemeter lijkt te zijn verbetered/aangepast in de Instict 2. Las inderdaad dat Instict daar wel een problemen mee had en het te maken had met de locatie van de meter.

@Jeroboam Instict 2 vs Instict 2 Solar is 28 dagen vs onbeperkt in "smartwatch mode". In "GPS mode" is het 30h v 48h. Beide gevallen gaan ze uit van 3h zon per dag.
pi_210993271
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 08:46 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb een Instinct Solar van de eerste generatie. Met name in de zomer gaat hij minder snel leeg, en haal ik wel een week of 3 zonder opladen. Als je GPS gaat gebruiken is hij wel snel leeg, daar gaat de Solar functie geen verschil maken.
Zelf maar matig tevreden over hoogte accuracy, binnenwerk is al een keer vervangen maar hij blijft fantasie-hoogtemeters registreren.
Klopt, bij mijn instinct (1e gen) corrigeer ik altijd de hoogtemeters in Strava. Ding kan niet zo goed omgaan met drukverschillen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 13:06:50 #257
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_210995066
Ga voor de non-solar toch maar. Het is een leuke functie, maar als ik er dan even goed over nadenk ga ik er hier in het noorden weinig voordeel van hebben, behalve die paar dagen in de zomer dat ik echt langer op stap zou gaan. Kan je beter een goede powerbank kopen. Heb je er ook meteen wat aan voor je telefoon :D
pi_210996762
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:13 schreef Mrmime het volgende:

Mijn Fitbit bevalt me prima.
Tot het moment dat ze die app hebben veranderd. Wat een KUT app is het nu.
Alius aliud dicit
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 16:19:57 #259
5428 crew  miss_sly
pi_210997076
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 13:06 schreef Evenstar het volgende:
Ga voor de non-solar toch maar. Het is een leuke functie, maar als ik er dan even goed over nadenk ga ik er hier in het noorden weinig voordeel van hebben, behalve die paar dagen in de zomer dat ik echt langer op stap zou gaan. Kan je beter een goede powerbank kopen. Heb je er ook meteen wat aan voor je telefoon :D
En welke wordt Garmin wordt het? Al een keuze gemaakt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210997356
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 16:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En welke wordt Garmin wordt het? Al een keuze gemaakt?
Dat staat er toch?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 17:45:25 #261
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_210997890
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 16:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En welke wordt Garmin wordt het? Al een keuze gemaakt?
Garmin Instict 2 :)

Vanmiddag besteld, komt morgen binnen :D

.... rare is dat mijn Fitbit het weer doet _O- Contact gehad met support moest wat hocus pocus doen met oplaadkabel (nooit geweten dat er een knopje op zat). Deed alsnog heel raar, moest 3-4 keer reset geven en nu is die wel aan het opladen. Nog steeds geen goed tekenen dat die zo ver heen was na een keertje zwemmen.

MIsschien dat @Viv het nog wil overnemen van mij, want die Garmin ga ik ook niet meer terugsturen :D
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 17:57:58 #262
5428 crew  miss_sly
pi_210998017
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 17:45 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Garmin Instict 2 :)

Vanmiddag besteld, komt morgen binnen :D

.... rare is dat mijn Fitbit het weer doet _O- Contact gehad met support moest wat hocus pocus doen met oplaadkabel (nooit geweten dat er een knopje op zat). Deed alsnog heel raar, moest 3-4 keer reset geven en nu is die wel aan het opladen. Nog steeds geen goed tekenen dat die zo ver heen was na een keertje zwemmen.

MIsschien dat @:Viv het nog wil overnemen van mij, want die Garmin ga ik ook niet meer terugsturen :D
Ah ok, ik ken de verschillende modellen voor mannen niet voldoende en wist niet dat er eenzelfde model zonder solar was.

Ik ben al jaren erg blij met allerlei wearables van Garmin, ben benieuwd wat je ervan vindt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211028007
Begint die ****** app nu ook al te ****** dat ik moet inloggen via google ipv fitbit.
Of nou ja, het kan wel met fitbit, maar dan krijg je weer meldingen.

Zou ik hem terug mogen sturen naar de verkoper omdat de voorwaarden van het product gewijzigd zijn?
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:06:36 #264
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_211062425
Tot nu toe erg blij met mijn Garming Instict 2 _O_ Wat een wereld van verschil met de Fitbit app.

Qua toestel is het natuurlijk niet helemaal eerlijk om te vergelijken, want Charge 5 is een relatief simpele fit tracker, terwijl Instict 2 wel meer dan dat is, maar ik vind het in ieder geval een fijn ding.

Was verder bang dat ik het te lomp zou vinden om constant te dragen, want de Charge 5 is zo'n fijn klein ding, maar eigenlijk valt het heel erg mee. Geen last van. Wel meteen siliconen armbandje vervangen voor één van nylon, want ik trek dat echt niet. Instant uitslag, jeuk, alles ....

Zwemmen heeft die ook al weten te overleven!
  Moderator dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:46:14 #265
5428 crew  miss_sly
pi_211062877
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 11:06 schreef Evenstar het volgende:
Tot nu toe erg blij met mijn Garming Instict 2 _O_ Wat een wereld van verschil met de Fitbit app.

Qua toestel is het natuurlijk niet helemaal eerlijk om te vergelijken, want Charge 5 is een relatief simpele fit tracker, terwijl Instict 2 wel meer dan dat is, maar ik vind het in ieder geval een fijn ding.

Was verder bang dat ik het te lomp zou vinden om constant te dragen, want de Charge 5 is zo'n fijn klein ding, maar eigenlijk valt het heel erg mee. Geen last van. Wel meteen siliconen armbandje vervangen voor één van nylon, want ik trek dat echt niet. Instant uitslag, jeuk, alles ....

Zwemmen heeft die ook al weten te overleven!
Ik moest ook even wennen aan het formaat, want de tracker die ik hiervoor had was zo'n smal langwerpig toestel. Het wende snel, en ik vind het echt veel mooier staan nu. Ik draag hem ook altijd, ook als ik netter, chic of feestelijk gekleed ga, en dat kan met dit toestel ook.

Mooi dat i het zwemmen al heeft overleefd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 10:43:15 #266
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211073563
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
Begint die ****** app nu ook al te ****** dat ik moet inloggen via google ipv fitbit.
Of nou ja, het kan wel met fitbit, maar dan krijg je weer meldingen.

Zou ik hem terug mogen sturen naar de verkoper omdat de voorwaarden van het product gewijzigd zijn?
Ik baal hier ook erg van. Ik overweeg nu een Apple watch.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 25 oktober 2023 @ 10:45:35 #267
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_211073592
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 11:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik moest ook even wennen aan het formaat, want de tracker die ik hiervoor had was zo'n smal langwerpig toestel. Het wende snel, en ik vind het echt veel mooier staan nu. Ik draag hem ook altijd, ook als ik netter, chic of feestelijk gekleed ga, en dat kan met dit toestel ook.

Mooi dat i het zwemmen al heeft overleefd.
Het oogt veel meer als horloge dan als gadget. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_211090404
Ik heb alweer last van het bandje van mijn fitbit sense 2. Ik heb zo'n siliconen ding met gaatjes.
Is het handiger om op zoek te gaan naar een ander bandje wat tegen water kan en niet siliconen is of ander sporthorloge die ook zwem statistieken bij houdt?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 26 oktober 2023 @ 17:47:31 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_211090582
Je kan ook het silicone bandje alleen omdoen met zwemmen en daarna wisselen naar een ander bandje.

Nylon bandje kan ook tegen water, maar blijft wel de halve dag nat. Niet lekker voor je polsen.
disclaimer
  Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 17:58:43 #270
382129 crew  Donna
pi_211090641
Ik ga over op een Samsung watch. Misschien kan ik dan ook wat beter m'n telefoon aan de kant leggen. :X
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:37:43 #271
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_211098015
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:58 schreef Donna het volgende:
Ik ga over op een Samsung watch. Misschien kan ik dan ook wat beter m'n telefoon aan de kant leggen. :X
Hou er dan wel rekening dat je hem vrij snel elke dag moet opladen.
De batterijen van die dingen zijn echt belachelijk slecht als je vergelijkt met een fitbit of een garmin.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:43:34 #272
382129 crew  Donna
pi_211098072
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:37 schreef avotar het volgende:

[..]
Hou er dan wel rekening dat je hem vrij snel elke dag moet opladen.
De batterijen van die dingen zijn echt belachelijk slecht als je vergelijkt met een fitbit of een garmin.
Ik wil alleen WhatsApp en Messenger erop zodat ik even snel kan zien wie mij een bericht stuurt. Mag toch hopen dat het dan nog wel ietsje meevalt. Ga het dus niet gebruiken als vervanging van de telefoon.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:55:29 #273
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211098202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 11:06 schreef Evenstar het volgende:
Tot nu toe erg blij met mijn Garming Instict 2 _O_ Wat een wereld van verschil met de Fitbit app.

Qua toestel is het natuurlijk niet helemaal eerlijk om te vergelijken, want Charge 5 is een relatief simpele fit tracker, terwijl Instict 2 wel meer dan dat is, maar ik vind het in ieder geval een fijn ding.

Was verder bang dat ik het te lomp zou vinden om constant te dragen, want de Charge 5 is zo'n fijn klein ding, maar eigenlijk valt het heel erg mee. Geen last van. Wel meteen siliconen armbandje vervangen voor één van nylon, want ik trek dat echt niet. Instant uitslag, jeuk, alles ....

Zwemmen heeft die ook al weten te overleven!
Ik heb ook de Garmin instinct solar O+ (ik vermoed de 1e gen). Sta er eigenlijk net bij stil dat ik hem al 2 jaar heb. Vooral inderdaad heel fijn bij lange hikes en ook bij krachttraining kan-ie detecteren met welke spieren je traint (werkt niet 100% feilloos) Ik heb er nog niet mee gezwommen, maar hij is wel eens ondergedompeld in de rivier de dommel en heeft dat overleefd :') maar hij moet ertegen kunnen, toch...?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:25:30 #274
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_211101206
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:43 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik wil alleen WhatsApp en Messenger erop zodat ik even snel kan zien wie mij een bericht stuurt. Mag toch hopen dat het dan nog wel ietsje meevalt. Ga het dus niet gebruiken als vervanging van de telefoon.
mijn vrouw heeft een galaxy watch 4, die gaat net iets meer dan 24 uur mee.
Heeft hem ook alleen voor die meldingen aanstaan (whatsapp en mail in dit geval) en heel veel batterijsparende opties.

Hadden we dat geweten van te voren, dan hadden we een ander merk gepakt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_211101237
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:25 schreef avotar het volgende:

[..]
mijn vrouw heeft een galaxy watch 4, die gaat net iets meer dan 24 uur mee.
Heeft hem ook alleen voor die meldingen aanstaan (whatsapp en mail in dit geval) en heel veel batterijsparende opties.

Hadden we dat geweten van te voren, dan hadden we een ander merk gepakt.
Die heb ik ook. Echt spijt gehad van die aankoop. Voor mij nooit een Samsung horloge weer (of telefoon :')
Alius aliud dicit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')