Je kunt er voor kiezen om hem niet constant te syncen maar alleen bij gebruik van de app, dat scheelt al een hele boel.quote:Op maandag 3 juli 2023 00:03 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Hoevaak moet jij dan je mobiel opladen? 1x daags?
Inderdaad, voor mij ook niks anders dan Garmin.quote:
Verschil in kwaliteit van gps signaal mobiel/Fitbit?quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:13 schreef Mrmime het volgende:
Misschien is de vraag al eerder gesteld in dit topic, maar kon het niet vinden. Zo ja, sorry![]()
Mijn Fitbit bevalt me prima. Maar ik merk dat bij het hardlopen de Fitbit andere tijden/afstanden aangeeft dan Runkeeper op mijn mobiel. Ik gebruik beide want ik vind de mondelinge tussenstanden van Runkeeper fijn![]()
Fitbit geeft snellere tijden aan dan Runkeeper, scheelt soms wel 20 seconden per kilometer. Weet iemand hoe dat komt en welke nu eigenlijk betrouwbaarder is?
Ja wellicht. Heb een Charge 5 en een iPhone 13. Ik vind het verschil zo groot. De routes zijn op de kaart exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:18 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Verschil in kwaliteit van gps signaal mobiel/Fitbit?
M'n eerste ingeving is een vivosmart, maar of die ook niet-plastic bandjes hebben?quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:18 schreef Evenstar het volgende:
Heb nu een jaar de Charge 5, maar lees er zoveel slechte verhalen over m.b.t. zwemmen dat ik het niet durf
Welke Garmin zouden jullie aanraden als vervanger voor de Charge 5?
Eisen: Minstens zelfde functies als de Charge 5 en ECHT waterdicht, zodat ik er mee kan gaan zwemmen, zonder mitsen en maaaaaren.
Edit: Vervangbare bandjes ook een eis trouwens, want krijg instant uitslag van alle plastic bandjes etc, maar dat zal wel bij allemaal kunnen tegenwoordig.
Ik ga eens kijken! Nog niet echt in verdiept, dus neem alles van hier even mee en ga vanavond eens op onderzoek uitquote:Op maandag 16 oktober 2023 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n eerste ingeving is een vivosmart, maar of die ook niet-plastic bandjes hebben?
Hij kan in ieder geval gezwommen banen bijhouden zeggen ze, dus ik neem aan dat het waterdicht goed zit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken! Nog niet echt in verdiept, dus neem alles van hier even mee en ga vanavond eens op onderzoek uit
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:53 schreef Leandra het volgende:
Gaat prima.
Ik weet alleen niet of ik nu wel voor een Fitbit zou kiezen, want sinds de infantielisering van de app durf ik niemand meer een Fitbit te adviseren, je schaamt je kapot voor dit kleutergedoe waarbij je ook nog eens de tegels niet op een volgorde kunt zetten die voor jou belangrijk is, het is nu allemaal geclusterd.
Letterlijk een clusterfuck dus.
Ik heb zelf de Venu2S, en die is er ook in een herenuitvoering:quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:18 schreef Evenstar het volgende:
Heb nu een jaar de Charge 5, maar lees er zoveel slechte verhalen over m.b.t. zwemmen dat ik het niet durf
Welke Garmin zouden jullie aanraden als vervanger voor de Charge 5?
Eisen: Minstens zelfde functies als de Charge 5 en ECHT waterdicht, zodat ik er mee kan gaan zwemmen, zonder mitsen en maaaaaren.
Edit: Vervangbare bandjes ook een eis trouwens, want krijg instant uitslag van alle plastic bandjes etc, maar dat zal wel bij allemaal kunnen tegenwoordig.
Oh dat is ook wel een goeie om rekening mee te houdenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Venu2S, en die is er ook in een herenuitvoering:
https://www.rikkoert.nl/g(...)XEAQYASABEgKPnPD_BwE
Ik ben er erg tevreden over en hij is zeker waterdicht. Als ik naar de sauna ga, hou ik hem ook de hele dag om.
Ik weet het wel, hierna komt geen nieuwe fitbit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:53 schreef Leandra het volgende:
Ik zwem en douche gewoon met mijn Sense 2 en deed dat ook met mijn Versa 3.
Niet als ik mijn haar was of anderszins allerlei zeepmeuk gebruik, wel bij alleen water.
Gaat prima.
Ik weet alleen niet of ik nu wel voor een Fitbit zou kiezen, want sinds de infantielisering van de app durf ik niemand meer een Fitbit te adviseren, je schaamt je kapot voor dit kleutergedoe waarbij je ook nog eens de tegels niet op een volgorde kunt zetten die voor jou belangrijk is, het is nu allemaal geclusterd.
Letterlijk een clusterfuck dus.
Deze heb ik zelf ook, erg tevreden mee.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Venu2S, en die is er ook in een herenuitvoering:
https://www.rikkoert.nl/g(...)XEAQYASABEgKPnPD_BwE
Ik ben er erg tevreden over en hij is zeker waterdicht. Als ik naar de sauna ga, hou ik hem ook de hele dag om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |