Gezellig met Esther keuvelen denk ik..quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:07 schreef Ace90ace het volgende:
[..]
Het hout is volgens mij bijna op. Ben benieuwd wat hij dan gaat doen.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:12 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Goed zo en anders sturen we een kaart met alle nieuwtjes.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels Fok! op de iPad staan, kan ik meelezen.
Nadir loopt wel echt expres te kutten en uit te lokken. Ze geeft grenzen aan…quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zoe weer janken, krijgt weer te weinig aandacht
Bizar hè. Ik walg echt van hemquote:
Zou ik ook doen, als ik Nadir was..... maar dat ben ik gelukkig niequote:Op dinsdag 27 september 2022 23:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nadir loopt wel echt expres te kutten en uit te lokken. Ze geeft grenzen aan…
Nadir weet dat als je dit doet, dat het dan weer ellenlange dialogen worden..
Vind het echt een naar iets op deze manier.quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, als ik Nadir was..... maar dat ben ik gelukkig nie
ja precies dit, en Djedi keek niet eens dus herhaalde hij het nog maar een keer met een verongelijkt gezicht, kennelijk zijn manier van tv maken, pleur opquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
Oja. Nu gaat hij dom doen. “Kan ook niks goed doen”
Echt waar…quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja precies dit, en Djedi keek niet eens dus herhaalde hij het nog maar een keer met een verongelijkt gezicht, kennelijk zijn manier van tv maken, pleur op
Ruben?quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja precies dit, en Djedi keek niet eens dus herhaalde hij het nog maar een keer met een verongelijkt gezicht, kennelijk zijn manier van tv maken, pleur op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |