is nog altijd SL?quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:49 schreef just me het volgende:
Hé FEBO mag er niet over de manager gesproken worden ??
ze zitten nu te kaartenquote:
Manager is verlengstuk/doorgeefluik van de Febo...staat ook continu in contact via die PC op kantoor.quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:49 schreef just me het volgende:
Hé FEBO mag er niet over de manager gesproken worden ??
Waarvan wij het wetenquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dat is dan al de derde verjaardag, Zoë, Leila,
4e wendy is nl op 4 okt al jarigquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dat is dan al de derde verjaardag.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan lig ik denk nog wel in het ziekenhuis, en heb daar geen streams
hoe lang moeten we je gaan missenquote:Op dinsdag 27 september 2022 22:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eunice was ook jarig geweest en Bert.quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Dat is dan al de derde verjaardag, Zoë, Leila,
Ah neeeequote:Op dinsdag 27 september 2022 22:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe de operatie gaat, buikoperatie.... breuk bij de stoma en liesbreukquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
hoe lang moeten we je gaan missen
Ze hebben dat hout gewoon extra veel gegeven. Ook planken die totaal niet nodig waren voor die stellage. Dat is gewoon bewust gedaan zodat ze wat met hout konden gaan rommelen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:00 schreef Ace90ace het volgende:
Ik ben pro Jeffrey, maar ik vraag mij af wat hij eigenlijk de hele dag doet. Als het hout dat ze overhadden van het bouwen van de stellage niet hadden, wat deed hij dan de hele dag? Want de andere zijn lui en doen niets.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 22:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu dat je het schrijft.quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eunice was ook jarig geweest en Bert.
hoe krijg je dat voor elkaar, beter nog, hopen dat je snel opknaptquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe de operatie gaat, buikoperatie.... breuk bij de stoma en liesbreuk
Zeiken en zeuren over andere..Maar zo grappig en sarcastischquote:Op dinsdag 27 september 2022 23:00 schreef Ace90ace het volgende:
Ik ben pro Jeffrey, maar ik vraag mij af wat hij eigenlijk de hele dag doet. Als het hout dat ze overhadden van het bouwen van de stellage niet hadden, wat deed hij dan de hele dag? Want de andere zijn lui en doen niets.
Het hout is volgens mij bijna op. Ben benieuwd wat hij dan gaat doen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben dat hout gewoon extra veel gegeven. Ook planken die totaal niet nodig waren voor die stellage. Dat is gewoon bewust gedaan zodat ze wat met hout konden gaan rommelen.
Ik heb inmiddels Fok! op de iPad staan, kan ik meelezen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar, beter nog, hopen dat je snel opknapt
Goed zo en anders sturen we een kaart met alle nieuwtjes.quote:Op dinsdag 27 september 2022 23:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels Fok! op de iPad staan, kan ik meelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |