Van mais naar nieuwbouwwijk, dat gaat snelquote:Op donderdag 29 september 2022 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier was het gisteren zo:
[ afbeelding ]
en zo:
[ afbeelding ]
Vanmorgen heeeel erg koud!
En ik ben zelfs drooggebleven!quote:Op donderdag 29 september 2022 09:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Van mais naar nieuwbouwwijk, dat gaat snel
Ik bedoelde meer, dat de landbouwgrond een woonwijk was geworden.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En ik ben zelfs drooggebleven!
Onze nieuwbouwwijk staat aan de rand van het dorp, ik sta met 5 minuten wandelen tussen de maisvelden, de appelboomgaard en de koeien. 20 minuten fietsen de andere kant op (ook door velden) sta ik in het middenv an Leuven. Heerlijk vind ik het.
quote:
Fiets, gebroken flessen breed over de weg, daarna houten randje van bruggetje en pssssss.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alleen de onderkant of de hele band?
quote:Op donderdag 29 september 2022 10:41 schreef Lonaa het volgende:
@:Candaasje ik vind het ook bitterkoud en mijn huis is geen bouwval.
quote:Op donderdag 29 september 2022 10:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Het gaat hier hoop ik een beetje helpen als de vloerverwarming opstart en dan het vocht wat uit de kamers trekt. Er komt natuurlijk een hoop nattigheid uit het beton dus elke ochtend zijn de ramen aan de binnenkant volledig beslagen.
En het helpt ook wel als we nieuwe beglazing hebben, want 3mm dik en met her en der barsten werkt niet zo goed (morgen komt er nog iemand langs om even wat dingen door te spreken).
En als we de spouw hebben vol laten storten (25 oktober)
En de kieren van de ramen en deuren wat hebben weggewerkt, je waait hier regelmatig gewoon weg![]()
En misschien moeten we het luik naar zolder eens dicht doen. Waren we effe vergeten![]()
Het komt allemaal goed. Ooit
Ik zag van de week iets over een folie die je (daar) bij de bouwmarkt kon halen (doorzichtig) en dan op de een of andere manier vastmaken aan het kozijn en dan "gladblazen" met een föhn en dan had een soort isolatie.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Wij wonen natuurlijk ook in een huis dat al wat ouder is (1915), is wel opnieuw geisoleerd en shit maar we wonen ook op het laagste punt van Enschede. Vocht aan de ramen is hier uh standaard als het buiten kouder is dan binnen. En alles is scheef dus ook overal kieren.
De was hangt ook nog binnen dus het is kil en vochtig en ik doe zo even de verwarming aan, denk ik.
Komend weekend is het tijd voor de "energiebesparende maatregelen". We hebben een gordijn voor voor de voordeur en ik ga wat radiatorfolie plakken. En tochtrollen bestellen voor de tuindeuren en de andere deuren aan de woonkamer.![]()
Vandaag doe ik niet zoveel want eerste dag van Happy No Mothersweek dus mad buikpijn.
Ik moet account aanmaken en inloggen, maar ik ga even rondje googlen.quote:Op donderdag 29 september 2022 10:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag van de week iets over een folie die je (daar) bij de bouwmarkt kon halen (doorzichtig) en dan op de een of andere manier vastmaken aan het kozijn en dan "gladblazen" met een föhn en dan had een soort isolatie.
Opgezocht, dit dus https://www.topics.nl/fol(...)d8a51627c1f1c91c4b75
In de spoiler (lange tekst)quote:Op donderdag 29 september 2022 10:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet account aanmaken en inloggen, maar ik ga even rondje googlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
https://www.milieucentraa(...)solerende-raamfolie/quote:Op donderdag 29 september 2022 10:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet account aanmaken en inloggen, maar ik ga even rondje googlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |