abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206117442
twitter
pi_206117446
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:26 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Er is zeker weten ergens een rode lijn om tot actie over te gaan tussen het daadwerkelijk verplaatsen van de nukes en in stelling te zijn gebracht. Ja zeker. Dat is ook logisch. Anders ben je te laat en ben je gewoon echt gegijzeld. Zijn nukes op lange afstandsraketten kunnen heel bevolkt West-Europa wegvagen he. Besef even hoe serieus het is dat ze op tijd gaan handelen in deze. Tot nu toe zei ook een van de presidentiele adviseurs van Zelenski in live stream van drie dagen geleden dat blijkt uit intelligence dat hij nog niets in beweging heeft gebracht. Dus ernstig bluft.

Hele grote kans dat deze rode lijn gewoon duidelijk aan de Russen is verkondigd inmiddels. Met ook de gevolgen.
Dus andersom zitten 'onze' nukes nog ook gewoon in de silo's?

Anyway, je hebt altijd de Russische subs nog. Gok dat de NAVO daar minder over op te willen heeft.
pi_206117468
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:23 schreef AToontje87 het volgende:
Ik weet niet of ik nu enorm moet lachen of moet huilen om die constante discussies over kernwapens...

Mensen die daadwerkelijk denken dat er met nukes gesmeten gaat worden... :')
Tot over 2 weken!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 27 september 2022 @ 12:36:19 #104
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206117513
De race om Rusland te ontvluchten is een compleet gekkenhuis geworden

Russians paying £25,000 for seats on private planes after war mobilisation
Demand for seats on private jets has boomed in Moscow after Vladimir Putin ordered the first mobilisation since the second world war and wealthy Russians look for a way out of the country amid reports that authorities plan to close the borders to men of mobilisation age.

Passengers are said to be predominantly heading to Armenia, Turkey and Azerbaijan, which allow Russians visa-free entry. They are paying between £20,000 and £25,000 for a seat on a private plane, while the price to rent an eight-seater jet ranges from £80.000 to £140,000, which is many times more expensive than the normal fare.

“The situation is absolutely crazy at the moment,” said Yevgeny Bikov the director of a broker jet company, Your Charter. “We would get 50 requests a day; now it is around 5,000.”

Lees verder: https://www.theguardian.c(...)ter-war-mobilisation
pi_206117527
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:09 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik snap alleen anderzijds het belang van Rusland niet om deze leidingen te saboteren?
rusland zit al sinds jli van deze oorlog de Nord Stream 1 te saboteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 september 2022 @ 12:37:55 #106
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206117530
Peskov weet van niks. Qua lekken.

quote:
Das russische Präsidialamt bringt Sabotage als einen möglichen Grund für die an den Nord-Stream-Gaspipelines festgestellten Schäden ins Spiel. Dies könne nicht ausgeschlossen werden, ebenso wie keine andere Option, sagt sagte Kreml-Sprecher Dmitri Peskow am Dienstag in einer Telefonkonferenz mit Journalisten. Die Lage sei sehr besorgniserregend und erfordere eine sofortige Untersuchung, da sie ein Problem für die Energiesicherheit des gesamten Kontinents darstelle.
https://www.faz.net/aktue(...)utz-zu-18134628.html
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206117550
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:36 schreef slashdotter3 het volgende:
De race om Rusland te ontvluchten is een compleet gekkenhuis geworden
Waarom komen ze als binnenkort hier de bom valt?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206117551
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:09 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik snap alleen anderzijds het belang van Rusland niet om deze leidingen te saboteren?
Waarschuwen/intimideren. ‘Kijk wat wij kunnen’.
zie email 27 oktober
pi_206117602
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]
De VS kan het ook gesaboteerd hebben hé.

Of gewoon niemand, maar gewoon stuk, al lijkt me dat wel heel toevallig.
vosss is de naam,
  dinsdag 27 september 2022 @ 12:47:20 #110
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206117612
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]
"Kijk! We vallen Ukraine binnen!" Oh, lastig, ze vechten terug. Wacht.

"Kijk! We saboteren gasleidingen!" Oh, lastig, ze zaten al dicht. Wacht

"Kijk! We sturen geen film voor de Oscars!" Zo, dat zal ze leren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206117616
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Ah daar is ie, de false flag
  dinsdag 27 september 2022 @ 12:47:59 #112
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206117623
https://www.reddit.com/r/(...)_who_was_correcting/
SSU caught russian agent who was correcting kamikaze drones in the south of Odesa Oblast

The security service exposed a Russian agent in Odesa. He scouted places of deployment and movement of the Defense Forces of Ukraine in the south of the region. First of all, the attacker collected information about the locations of the bases of the defense units of the Armed Forces, law enforcement and law enforcement structures, the number of personnel and military equipment.

In addition, he established the exact coordinates of roadblocks and critical infrastructure facilities, especially in the field of heat and energy supply.

In the case of receiving intelligence, the enemy planned to use it to prepare sabotage and carry out airstrikes, including cruise missiles and kamikaze drones. According to the investigation, the traitor is a resident of the city of Reni, who was recruited by the special services of the Russian Federation after the start of a full-scale invasion.

He came to the attention of the aggressors because of his pro-Kremlin views, which he actively "advertised" among those around him. In order to carry out enemy tasks, the Russian agent covertly observed the objects and movement routes of units of the Armed Forces of Ukraine and the National Guard, photographing them.

He transmitted the received information to the occupiers through an anonymous Telegram channel in the form of a "photo report" and marks on an electronic map with a detailed description of "observations". As a result of the special operation, the Security Service employees detained the intruder trying to transfer classified information to the Russian Federation.

The law enforcement officers found a mobile phone with evidence of hidden correspondence with the Russian curator.

So far, SBU investigators have informed the enemy accomplice of the suspicion under Part 2 of Art. 111 (treason committed under martial law) of the Criminal Code of Ukraine and a preventive measure in the form of detention was chosen.

Measures to expose the traitor were carried out by the SBU of the Odesa region under the procedural guidance of the Odesa regional prosecutor's office.

-------------------------------------------------------

Text messages translation:

"There are all SSU and Cops. You take this building and the city is yours"

"Too dangerous to take pics here. GBR and SSU are always tracking me... there are cameras everywhere....I'll draw objects for you...I'll find another way.

Each picture will be a single object...I'll describe them in detail...Later burn the pages"
pi_206117626
quote:

[..]

Ja vast, met de Amerikaanse onderzeeër ongezien door het Kattegat varen waar je buiten de bewaakte vaargeul niet kunt komen omdat het te ondiep is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2022 12:50:27 ]
pi_206117629
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Ah daar is ie, de false flag
Biden heeft het zelf gezegd.
twitter
vosss is de naam,
  dinsdag 27 september 2022 @ 12:50:01 #115
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206117637
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:31 schreef vosss het volgende:

[..]
Tot over 2 weken!!
Wat gebeurt er over twee weken, waarom weet jij dit, en heb je een link naar de bron?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  dinsdag 27 september 2022 @ 12:50:47 #116
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206117648
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:48 schreef J.B. het volgende:

[..]
Ja vast, met de Amerikaanse onderzeeër door het Kattegat waar je buiten de bewaakte vaargeul niet kunt varen omdat het te ondiep is.
Of een NL onderzeeboot?
w/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206117655
Duitse 'toezichthouder' op schijnreferendum ontslagen
https://nos.nl/l/2446152
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206117658
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:50 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Wat gebeurt er over twee weken, waarom weet jij dit, en heb je een link naar de bron?
Nee, dat was een grapje van mij.

Ik heb sterk de indruk dat een hoop mensen vooral maar zo hard mogelijk blijven roepen dat putin niet nucleair gaat in de hoop dat hij dat ook niet doet. Ik sluit het niet uit in elk geval.
vosss is de naam,
pi_206117659
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:50 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Hij bedoeld het als een figure of speech. Iets met famous last words en zo. ‘Ja, kernwapens worden echt nooit ingezet hoor’. Famous last words.
pi_206117675
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Hij bedoeld het als een figure of speech. Iets met famous last words en zo. ‘Ja, kernwapens worden echt nooit ingezet hoor’. Famous last words.
Precies. "Het Westen doet toch niks als we Oekraïne binnenvallen", zoiets.
pi_206117693
quote:

[..]

Lees je veel spionageromans?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206117708
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Lees je veel spionageromans?
Nee. Hoe duidt jij Biden zijn opmerkingen van die tweet in mijn vorige post met dit nieuws over NS2?
vosss is de naam,
pi_206117714
quote:

[..]

De psychopaat die sinds het begin van deze oorlog dreigt met het gooien met kernwapens is een veel waarschijnlijker kandidaat.
pi_206117737
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:55 schreef vosss het volgende:

[..]
Nee. Hoe duidt jij Biden zijn opmerkingen van die tweet in mijn vorige post met dit nieuws over NS2?
Ik snap werkelijk niet hoe je daar dan zo snel bij sabotage door de VS uit zou komen. Tenzij je veel films kijkt of spionageromannetjes leest. dan zou ik het eventueel nog kunnen snappen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206117765
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik snap werkelijk niet hoe je daar dan zo snel bij sabotage door de VS uit zou komen. Tenzij je veel films kijkt of spionageromannetjes leest. dan zou ik het eventueel nog kunnen snappen.
Omdat POTUS het vooraf zelf zegt. Dan is het niet meer dan logisch dat de verdenking die kant op gaat lijkt me zo.
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')