Dus andersom zitten 'onze' nukes nog ook gewoon in de silo's?quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:26 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Er is zeker weten ergens een rode lijn om tot actie over te gaan tussen het daadwerkelijk verplaatsen van de nukes en in stelling te zijn gebracht. Ja zeker. Dat is ook logisch. Anders ben je te laat en ben je gewoon echt gegijzeld. Zijn nukes op lange afstandsraketten kunnen heel bevolkt West-Europa wegvagen he. Besef even hoe serieus het is dat ze op tijd gaan handelen in deze. Tot nu toe zei ook een van de presidentiele adviseurs van Zelenski in live stream van drie dagen geleden dat blijkt uit intelligence dat hij nog niets in beweging heeft gebracht. Dus ernstig bluft.
Hele grote kans dat deze rode lijn gewoon duidelijk aan de Russen is verkondigd inmiddels. Met ook de gevolgen.
Tot over 2 weken!!quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:23 schreef AToontje87 het volgende:
Ik weet niet of ik nu enorm moet lachen of moet huilen om die constante discussies over kernwapens...
Mensen die daadwerkelijk denken dat er met nukes gesmeten gaat worden...
rusland zit al sinds jli van deze oorlog de Nord Stream 1 te saboteren.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:09 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik snap alleen anderzijds het belang van Rusland niet om deze leidingen te saboteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.faz.net/aktue(...)utz-zu-18134628.htmlquote:Das russische Präsidialamt bringt Sabotage als einen möglichen Grund für die an den Nord-Stream-Gaspipelines festgestellten Schäden ins Spiel. Dies könne nicht ausgeschlossen werden, ebenso wie keine andere Option, sagt sagte Kreml-Sprecher Dmitri Peskow am Dienstag in einer Telefonkonferenz mit Journalisten. Die Lage sei sehr besorgniserregend und erfordere eine sofortige Untersuchung, da sie ein Problem für die Energiesicherheit des gesamten Kontinents darstelle.
Waarom komen ze als binnenkort hier de bom valt?quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:36 schreef slashdotter3 het volgende:
De race om Rusland te ontvluchten is een compleet gekkenhuis geworden
Waarschuwen/intimideren. ‘Kijk wat wij kunnen’.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:09 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik snap alleen anderzijds het belang van Rusland niet om deze leidingen te saboteren?
De VS kan het ook gesaboteerd hebben hé.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarschuwen/intimideren. ‘Kijk wat wij kunnen’.
"Kijk! We vallen Ukraine binnen!" Oh, lastig, ze vechten terug. Wacht.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarschuwen/intimideren. ‘Kijk wat wij kunnen’.
Ah daar is ie, de false flagquote:Op dinsdag 27 september 2022 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
De VS kan het ook gesaboteerd hebben hé.
Of gewoon niemand, maar gewoon stuk, al lijkt me dat wel heel toevallig.
Ja vast, met de Amerikaanse onderzeeër ongezien door het Kattegat varen waar je buiten de bewaakte vaargeul niet kunt komen omdat het te ondiep is.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Biden heeft het zelf gezegd.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ah daar is ie, de false flag
Wat gebeurt er over twee weken, waarom weet jij dit, en heb je een link naar de bron?quote:
Of een NL onderzeeboot?quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:48 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ja vast, met de Amerikaanse onderzeeër door het Kattegat waar je buiten de bewaakte vaargeul niet kunt varen omdat het te ondiep is.
Nee, dat was een grapje van mij.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:50 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Wat gebeurt er over twee weken, waarom weet jij dit, en heb je een link naar de bron?
Hij bedoeld het als een figure of speech. Iets met famous last words en zo. ‘Ja, kernwapens worden echt nooit ingezet hoor’. Famous last words.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:50 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Wat gebeurt er over twee weken, waarom weet jij dit, en heb je een link naar de bron?
Precies. "Het Westen doet toch niks als we Oekraïne binnenvallen", zoiets.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij bedoeld het als een figure of speech. Iets met famous last words en zo. ‘Ja, kernwapens worden echt nooit ingezet hoor’. Famous last words.
Lees je veel spionageromans?quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Hoe duidt jij Biden zijn opmerkingen van die tweet in mijn vorige post met dit nieuws over NS2?quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lees je veel spionageromans?
De psychopaat die sinds het begin van deze oorlog dreigt met het gooien met kernwapens is een veel waarschijnlijker kandidaat.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe je daar dan zo snel bij sabotage door de VS uit zou komen. Tenzij je veel films kijkt of spionageromannetjes leest. dan zou ik het eventueel nog kunnen snappen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Hoe duidt jij Biden zijn opmerkingen van die tweet in mijn vorige post met dit nieuws over NS2?
Omdat POTUS het vooraf zelf zegt. Dan is het niet meer dan logisch dat de verdenking die kant op gaat lijkt me zo.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet hoe je daar dan zo snel bij sabotage door de VS uit zou komen. Tenzij je veel films kijkt of spionageromannetjes leest. dan zou ik het eventueel nog kunnen snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |