abonnement Unibet Coolblue
pi_206122954
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:03 schreef ijs_beer het volgende:
Ugh. ;(

[ twitter ]
:r
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_206123000
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 18:55 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik vind dit oprecht sneu voor Van der Poel. Tuurlijk zit hij fout maar echt, die kutkinderen halen toch het bloed onder je nagels vandaan. Vind het ook wel opvallend dat er gefilmd is; alsof die kinderen wílden dat het zou escaleren.
Ik snap ook niet goed dat je nergens negatieve geluiden hoort over die ouders. Ik heb het tenminste in geen talkshow gehoord, alleen van JD.
De socials volg ik verder niet, daar misschien?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_206123076
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 12:37 schreef Em31 het volgende:

[..]
Dit heb je tegenwoordig ook wel op scholen. Ligt het altijd automatisch aan de docent, maar absoluut niet aan je voorbeeldige kind want dat is onmogelijk.

Als ik zoiets gedaan zou hebben als die kinderen zouden mijn ouders echt woest op mij zijn. Al had Van der Poel alsnog beter anders kunnen reageren, maar ja _O-
Kinderen hebben grenzen nodig en als ze die niet krijgen, gaat het geheid mis.

Ik dit al 3 uur aan de gang was en je hebt het al een paar keer aangegeven, zou ik ook woest worden. Hij ontkent zelf dat hij ze heeft aangeraakt, dacht ik?
Hij had het alleen door de ploegleiding moeten laten oplossen, maar ja.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_206123121
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:20 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Kinderen hebben grenzen nodig en als ze die niet krijgen, gaat het geheid mis.

Ik dit al 3 uur aan de gang was en je hebt het al een paar keer aangegeven, zou ik ook woest worden. Hij ontkent zelf dat hij ze heeft aangeraakt, dacht ik?
Hij had het alleen door de ploegleiding moeten laten oplossen, maar ja.
Ja klopt, hij had het niet zelf moeten doen. Maar ik las geloof ik ook dat die ouders hadden gezegd dat die kinderen dit vaker deden in hotels? Wtf joh :')
pi_206123127
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:14 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ik snap ook niet goed dat je nergens negatieve geluiden hoort over die ouders. Ik heb het tenminste in geen talkshow gehoord, alleen van JD.
De socials volg ik verder niet, daar misschien?
Ja daar heel veel
pi_206123134
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:53 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik vergeet vaak dat dit deel van Italië bestaat. Lijkt allemaal altijd zo leuk. En dan zie je nu bij zo’n verkiezing hoeveel mensen daar zo zijn. :{
De meeste mensen stemmen op extreem rechts omdat ze een ander geluid willen horen. Dat begrijp ik ergens wel, maar ik begrijp dan weer niet waarom ze een lelijker geluid willen horen.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat de meeste stemmers niets tegen het homohuwelijk hebben.
pi_206123164
Ronaldo master in acteren :r
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_206123216
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:22 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja klopt, hij had het niet zelf moeten doen. Maar ik las geloof ik ook dat die ouders hadden gezegd dat die kinderen dit vaker deden in hotels? Wtf joh :')
Ja :(
Ik vind dat mensen die kinderen willen, eerst door een uitgebreide screening moeten, net als bij adoptie |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_206123257
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:22 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja klopt, hij had het niet zelf moeten doen. Maar ik las geloof ik ook dat die ouders hadden gezegd dat die kinderen dit vaker deden in hotels? Wtf joh :')
Ik snap ook niet dat andere hotelgasten er niets van hebben gezegd. Ik was er ook allang naartoe gegaan en als ze dan niet ophouden had ik de receptie gebeld.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_206123281
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:23 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
De meeste mensen stemmen op extreem rechts omdat ze een ander geluid willen horen. Dat begrijp ik ergens wel, maar ik begrijp dan weer niet waarom ze een lelijker geluid willen horen.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat de meeste stemmers niets tegen het homohuwelijk hebben.
Maar ik neem aan dat het niet als een verrassing komt. Ik bedoel, dat staat in hun partijprogramma lijkt me?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_206123311
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:30 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Maar ik neem aan dat het niet als een verrassing komt. Ik bedoel, dat staat in hun partijprogramma lijkt me?
In een partijprogramma staan natuurlijk ook veel dingen die mensen niet interesseren en ze er maar bij nemen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter dinsdag 27 september 2022 @ 21:33:27 #62
87554 Cee
Welluk?
pi_206123318
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:30 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Maar ik neem aan dat het niet als een verrassing komt. Ik bedoel, dat staat in hun partijprogramma lijkt me?
Dat leest vrijwel niemand, ooit. Vooral niet bij de meer extreme partijen.
pi_206123323
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:23 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
De meeste mensen stemmen op extreem rechts omdat ze een ander geluid willen horen. Dat begrijp ik ergens wel, maar ik begrijp dan weer niet waarom ze een lelijker geluid willen horen.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat de meeste stemmers niets tegen het homohuwelijk hebben.
Alleen gaan ze in Italië vooral van rechts naar nog veel meer rechts. 8)7 Met Draghi hadden ze eindelijk wel wat stabiliteit en ging het een betere kant op, maar dat moest ook weer kapot. Ben benieuwd of ze over een jaar nog deze premier hebben.

Weet ik eerlijk gezegd niet zeker. Ik las toevallig laatst nog dat artiesten daar bijna nooit hardop zeggen dat ze gay zijn. Was iets met dat het Marco Mengoni veel zou kosten als hij het zou vertellen. Het is daar op veel gebieden nog echt wel een andere cultuur. Ik dacht vaak dat Spanje bijvoorbeeld in de buurt kwam, maar daar is euthanasie bijv. gewoon al mogelijk. Nou in Italië denken ze dat wij ons ouderen gewoon lekker vermoorden als we geen zin meer in ze hebben, dus wat een verschil dan allemaal nog. :') :o
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:33:46 #64
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206123326
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:26 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ja :(
Ik vind dat mensen die kinderen willen, eerst door een uitgebreide screening moeten, net als bij adoptie |:)
Maar wie bepaalt dan wat de criteria zijn? :D Ik vind dat een leuk gedachtenexperiment, want ik ben het er natuurlijk mee eens, op voorwaarde dat ik het eens ben met de criteria die opgesteld worden. Zou je nu in Italië die criteria laten opstellen, dan ben ik er ineens een stuk minder fan van, want een aantal heel belangrijke waardes van mij zouden geschonden worden binnen die voorwaarden.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_206123359
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:30 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Maar ik neem aan dat het niet als een verrassing komt. Ik bedoel, dat staat in hun partijprogramma lijkt me?
Best veel is onduidelijk. Haar mening vliegt alle kanten op. Je zou denken dat ze als Orban gaat zijn in de EU, maar Italië heeft de EU teveel nodig dus zeiden ze er tijdens de campagne gewoon bijna niets over. Wel makkelijk. :+ :')
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:36:44 #66
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_206123370
Meloni heeft zich wel heel duidelijk gepresenteerd als een conservatieve, christelijke kandidaat en partij. In dat licht mag dit absoluut niet als een verrassing komen, hoor.
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:38:33 #67
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_206123392
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Meloni heeft zich wel heel duidelijk gepresenteerd als een conservatieve, christelijke kandidaat en partij. In dat licht mag dit absoluut niet als een verrassing komen, hoor.
dit dus
Same shit, different day
SC hopper present
pi_206123422
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:35 schreef Em31 het volgende:

[..]
Best veel is onduidelijk. Haar mening vliegt alle kanten op. Je zou denken dat ze als Orban gaat zijn in de EU, maar Italië heeft de EU teveel nodig dus zeiden ze er tijdens de campagne gewoon bijna niets over. Wel makkelijk. :+ :')
Italië uit de EU en de euro en terug naar de lire zou wel betekenen dat iedereen binnen een mum van tijd miljonair is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:42:43 #69
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_206123451
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Italië uit de EU en de euro en terug naar de lire zou wel betekenen dat iedereen binnen een mum van tijd miljonair is.
had er niet een ziener voorspeld dat 2023 de EU uit elkaar valt?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_206123493
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Meloni heeft zich wel heel duidelijk gepresenteerd als een conservatieve, christelijke kandidaat en partij. In dat licht mag dit absoluut niet als een verrassing komen, hoor.
Wat betreft homorechten, abortus etc. niet, Italianen wisten natuurlijk wel welke kant het op zal gaan als je voor haar kiest. Maar de opstelling naar het buitenland, EU, Oekraïne/Rusland wordt nog interessant. :')
pi_206123530
Weet nog dat ik Italië als kind altijd zo verwarrend vond omdat het meeste nieuws wat je over ze hoorde over Berlusconi ging. En nu is hij er nog. :')
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:49:39 #72
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_206123543
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:48 schreef Em31 het volgende:
Weet nog dat ik Italië als kind altijd zo verwarrend vond omdat het meeste nieuws wat je over ze hoorde over Berlusconi ging. En nu is hij er nog. :')
vond het altijd een apart fenomeen.
Alsof John de Mol eigenaar van Ajax was en premier tegelijk
Same shit, different day
SC hopper present
pi_206123547
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:

[..]
had er niet een ziener voorspeld dat 2023 de EU uit elkaar valt?
Ria Klein?



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 27 september 2022 @ 21:53:01 #74
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_206123584
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:49 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ria Klein?

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahnee artikel dat ik las ging over Nostradamus :+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_206123604
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 september 2022 21:49 schreef Koen66 het volgende:

[..]
vond het altijd een apart fenomeen.
Alsof John de Mol eigenaar van Ajax was en premier tegelijk
_O- inclusief wat bunga bunga-feestjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')