Dat klopt. Kökcü en Timber zijn vrij goed, vooral in de eindpass zijn de voorhoede spelers zwak. Misschien moet Szymanski er in komenquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Het probleem ligt vandaag voornamelijk voorin.
Inmiddels worden we enigszins naar achteren gedrukt. Ik heb eigenlijk geen enkele aanvaller nog iets goeds zien doen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:46 schreef fetX het volgende:
Het loopt echt voor geen meter voorin. Slot is echt een goede trainer, maar hij mag wel vaker wat sneller gaan wisselen.
NEC is aanvallend ook vrij machteloos, die Dimata raakt geen bal goedquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inmiddels worden we enigszins naar achteren gedrukt. Ik heb eigenlijk geen enkele aanvaller nog iets goeds zien doen.
Die bakt er ook echt helemaal niks van inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:50 schreef bbuddybb het volgende:
Haal Dilrosun er POR FAVOR uit. Godverdomme, wat is ie fucking slecht.
Hij en Idrissi zijn echt belachelijk slecht. Wáárom wordt er nou niet gewisseld?quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:50 schreef bbuddybb het volgende:
Haal Dilrosun er POR FAVOR uit. Godverdomme, wat is ie fucking slecht.
Het wisselbeleid van Slot is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij en Idrissi zijn echt belachelijk slecht. Wáárom wordt er nou niet gewisseld?
quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Het wisselbeleid van Slot is echt verschrikkelijk.
Hoe het nu staat had de basisopstelling moeten zijnquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Het wisselbeleid van Slot is echt verschrikkelijk.
Naja, op de flanken mag van mij wel.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:54 schreef bbuddybb het volgende:
Dilrosun mag blijven staan.![]()
Verder wel prima wissels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |