Dit dacht ik net ook al.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Erg vervelend dat die dug-outs zo groot zijn en je totaal niet kan zien of de bal uit is of niet. Of ben ik het enige zeikwijf dat daarover valt?
quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een pech, ze creëren letterlijk niks en dan op een moment dat we met 10 man staan
Pedersen was inderdaad best onzichtbaar tijdens die goal.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:11 schreef Kerftminister het volgende:
Zetten echt zo weinig druk op die aanvallers.
Daarnaast is Dilrosun echt dramatisch, Danilo en Pedersen ook. Weg met die drie.
Idrissi en Dilrosun eruit, Szymanski en Paixao in.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:21 schreef Kerftminister het volgende:
Die vier voorin word ik zo ontzettend moe van. Wissel er aub minimaal 1, want alle vier samen is het echt om te huilen.
Het probleem ligt vandaag voornamelijk voorin.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk staat Kökcü op in de 2e helft. In de eerste helft niet gezien
Snel die Mexicaan erin.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Het probleem ligt vandaag voornamelijk voorin.
De goal viel via onze rechterkant precies toen de rechtsback eruit lag. Das behoorlijke pech, want NEC speelde het goed uit.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Dit was geen pech, maar pure onkunde. Zoals we al zo vaak hebben gezien dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |