Hoe het nu staat had de basisopstelling moeten zijnquote:Op zondag 2 oktober 2022 15:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Het wisselbeleid van Slot is echt verschrikkelijk.
Naja, op de flanken mag van mij wel.quote:Op zondag 2 oktober 2022 15:54 schreef bbuddybb het volgende:
Dilrosun mag blijven staan.![]()
Verder wel prima wissels.
Dat dacht Dilrosun net ook...quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:02 schreef fetX het volgende:
Het is echt hopen op een afstandsschot vandaag.
Ik mis Sinisterraquote:Op zondag 2 oktober 2022 16:02 schreef fetX het volgende:
Het is echt hopen op een afstandsschot vandaag.
Sjokt er nu ook bij alsof dit zijn derde wedstrijd in 7 dagen is.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat dacht Dilrosun net ook...
Moet ie maar niet opnieuw doen
Ze halen ook 0 rendement uit hoekschoppen en dat met al die dwergen van hun.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:01 schreef fetX het volgende:
Gewoon ook 0 gevaar uit standaardsituaties.
Met zijn Mbappé hoofd.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:07 schreef Kerftminister het volgende:
Wat is Dilrosun toch een kutspeler.
Dat NEC heeft wel een stugge ploeg, maar het is voorin creatief wel erg armoedig, ook met de wissels. Szymanski had wel moeten starten op 10, dat reken ik Slot wel aan.quote:
Ja,het is niet zo dat hij er in de 16 voor staat. Bovendien staat hij er gewoon, zonder een been op te heffen of wat dan ook.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar slaat dit nou weer op
Gewoon een blunder van Cillessen
Dat leek mij eigenlijk ook wel ja.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar slaat dit nou weer op
Gewoon een blunder van Cillessen
Als Slot het seizoen mag afmaken ga je volgend seizoen geen Europees voetbal spelen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:29 schreef fetX het volgende:
Over twee weken sta je vierde of vijfde, want tegen Twente en AZ gaan we in deze vorm geen 6 punten pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |