Idrissi was anders echt dramatisch tegen PSV, net als die Danilo en Dilrosun. Helemaal die laatste.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste weken hebben wel bewezen dat voorin echt geen kneuzenkermis is. Idrissi en Alireza worden steeds beter.
Maar als je begin augustus had gezegd dat dit 2 maanden later de voorhoede zou zijn zou je denken dat er 4 aanvallers geblesseerd zijn
Ja, mee eens. Vorig seizoen met Linssen wisselen duurde dat ook vermoeiend lang. Ik snap zijn visie erin wel maar aan de andere kant zag je tegen PSV duidelijk dat deze ploeg je op termijn nergens gaat brengen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot is een fantastische trainer maar hij is wel echt veel te huiverig om de opstelling te veranderen
Maar echt, ik hoop stiekem dat Szymanski dan blijkbaar niet volledig fit is. Want als je Dilrosun om tactische redenen boven Szymanski verkiest op 10 verdien je een enkeltje naar het gesticht hoor. Dat kan toch niet Hans.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben blij dat ik niet kan kijken.
Szymanski.
Ik begrijp deze voorhoede nog wel alhoewel de wissels in potentie een stuk beter zijn dan wat er nu staat. Paixao, Gimenez en Wålemark zijn allemaal ruwe diamanten maar misschien nog niet stabiel genoeg, maar wat er nu staat is meer niveau Eredivisie subtop.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste weken hebben wel bewezen dat voorin echt geen kneuzenkermis is. Idrissi en Alireza worden steeds beter.
Maar als je begin augustus had gezegd dat dit 2 maanden later de voorhoede zou zijn zou je denken dat er 4 aanvallers geblesseerd zijn
Juist dit soort Eredivisiepotjes tegen relatief zwakke ploegen zouden dan een perfecte gelegenheid zijn om met Paixao, Gimenez en Walemark te starten. Als je ze nooit voor een langere periode in de basis zet zullen ze sowieso nooit stabieler worden..quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp deze voorhoede nog wel alhoewel de wissels in potentie een stuk beter zijn dan wat er nu staat. Paixao, Gimenez en Wålemark zijn allemaal ruwe diamanten maar misschien nog niet stabiel genoeg, maar wat er nu staat is meer niveau Eredivisie subtop.
Hopelijk kan Mascha jou in 4K je opvrolijken?quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben blij dat ik niet kan kijken.
Szymanski.
Wålemark is geblesseerd en na afgelopen weken vind ik het sowieso logisch dat Ali start. Paixao zal het voorlopig nog vooral via invalbeurten moeten laten zien, hij heeft pure klasse maar het is toch een vrij grote stap dit, das ook geen ramp zolang Idrissi het een beetje redelijk doet. Gimenez zou ik inmiddels wel in de basis willen zien starten ja, maar het lastige is dat Danilo het ook niet slecht doet.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Juist dit soort Eredivisiepotjes tegen relatief zwakke ploegen zouden dan een perfecte gelegenheid zijn om met Paixao, Gimenez en Walemark te starten. Als je ze nooit voor een langere periode in de basis zet zullen ze sowieso nooit stabieler worden..
Niemand kan mij vandaag meer opvrolijken. Alleen Szymanski.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk kan Mascha jou in 4K je opvrolijken?
quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niemand kan mij vandaag meer opvrolijken. Alleen Szymanski.
En dan ten onder gaan net als Ajax en PSV?quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Juist dit soort Eredivisiepotjes tegen relatief zwakke ploegen zouden dan een perfecte gelegenheid zijn om met Paixao, Gimenez en Walemark te starten. Als je ze nooit voor een langere periode in de basis zet zullen ze sowieso nooit stabieler worden..
Er waren er maar weinig echt goed tegen PSV eigenlijk. Speelden echt onder ons niveau daar.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Idrissi was anders echt dramatisch tegen PSV, net als die Danilo en Dilrosun. Helemaal die laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |