Code geel is nog werkbaar toch? Bij oranje moet je je meestal zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 20 december 2023 08:07 schreef Viv het volgende:
Ik Vertrek-momentje:
Voor aanstaande donderdag is code geel aangekondigd vanwege zware sneeuwval in de gehele regio (waar we nu wonen en waar we naartoe verhuizen). De volgende ochtend staat onze verhuizing gepland.
Hoe hysterisch is de Zweedse weerdienst?quote:Op woensdag 20 december 2023 08:07 schreef Viv het volgende:
Ik Vertrek-momentje:
Voor aanstaande donderdag is code geel aangekondigd vanwege zware sneeuwval in de gehele regio (waar we nu wonen en waar we naartoe verhuizen). De volgende ochtend staat onze verhuizing gepland.
Dat hoop ik dan maar! De meeste Zweden verhuizen niet in de winter, dat is vast niet zonder reden.quote:Op woensdag 20 december 2023 08:10 schreef AnneX het volgende:
Oei!
De Zweedse verhuizers zijn wel wat gewend joh!
Neequote:En misschien valt het mee… net als vaak in Nederland…
Sterkte.
Is er een plan B?
quote:Op woensdag 20 december 2023 08:32 schreef Managarm het volgende:
[..]
Code geel is nog werkbaar toch? Bij oranje moet je je meestal zorgen gaan maken.
Mijn indruk is dat ze hier niet zo scheutig zijn met weerwaarschuwingen. In de afgelopen twee jaar heb ik maar een paar keer thuis gewerkt vanwege code geel/oranje.quote:Op woensdag 20 december 2023 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe hysterisch is de Zweedse weerdienst?
Hier donderdag ook waarschuwingen voor storm, maar de taxichauffeur haalde zn schouders op en zei :" het waait hier altijd wel, ze maken er weer een spectakel van"
En een koevoet! We kregen maandag het vakantiehuisje niet open, geen enkele sleutel wilde omdraaien.quote:Op woensdag 20 december 2023 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hopelijk gooit het weer geen roet in het eten
Maarruh moet ik ipv alleen handbagage een koffer gaan inchecken met winterkleding met al die sneeuw?![]()
quote:Op woensdag 20 december 2023 22:28 schreef Viv het volgende:
[..]
En een koevoet! We kregen maandag het vakantiehuisje niet open, geen enkele sleutel wilde omdraaien.
Ja zal je altijd zien met mijn geluk dat er dan noorderlicht is maar bewolkt.quote:Op woensdag 20 december 2023 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Het is (nog) niet echt koud, maar niet normaal hoeveel neerslag hier is gevallen sinds eind oktober. Denk dat ik drie of vier dagen blauwe lucht heb gezien. Iedere dag waarschuwing dat er noorderlicht is, maar kansloos
Netjes, viel het mee met de sneeuw of heeft de boer alles netjes schoongemaakt?quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:07 schreef Evenstar het volgende:
Lief al die berichten.
Verhuizers zijn echt belachelijk snel.
3/4 staat al beneden. In nog geen 90min, want ze begonnen pas rond 8:45, en dat maar met 2 man.
Dat weten we pas over een uur, we zijn nu onderweg naar het nieuwe huis!quote:Op vrijdag 22 december 2023 10:56 schreef Managarm het volgende:
[..]
Netjes, viel het mee met de sneeuw of heeft de boer alles netjes schoongemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |