Als je de finish van Annemiek van Vleuten ook nog terug kunt zien, dan zie je de omgekeerde vlag van ons land wapperen.quote:Op maandag 26 september 2022 15:44 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zit nog even wat stukjes terug te kijken van de NOS.
Op het moment dat er letterlijk in beeld komt "Abandon Van der Poel" praten Herbert en Maarten doodleuk over een 'industriestadje Wollongong' en missen dat nieuws volledig![]()
Pas minuten later komt Herbert melden "Opmerkelijk nieuws van Sporza, opgave Van der Poel. We hebben nog geen officiële bevestiging". Het stond nota bene in BEELD![]()
Die hulp in dat commentaarhok, ene Stefan, heeft dat dus ook gemist. Wat een gepruts
quote:Op maandag 26 september 2022 15:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als je de finish van Annemiek van Vleuten ook nog terug kunt zien, dan zie je de omgekeerde vlag van ons land wapperen.
Ja we kunnen wel lekker "genuanceerd" van alles wat we niet zeker weten de hand boven zijn hoofd houden (wmb meer nihilistisch dan genuanceerd) maar het is wel ofwel hij was niet verkouden ofwel het was heel bijzonder hoe hij zich gedroeg rondom the mixed relay. (Zie nog even een gezellige mixed relay foto voorbij komen op Twitter vandaar dat ik dit oprakel.)quote:Op maandag 26 september 2022 09:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed dat jij het allemaal doorziet.
Natuurlijk. Voor België waren er gisteren twee logische paden naar de overwinning: Evenepoel vanuit een vroegere vlucht of van Aert vanuit een finale na geprofiteerd te hebben van Evenepoels aanval. Nu een van die twee scenario's is uitgekomen betekent dat echt niet dat het elke keer zo gaat, ik zou eerder het tegendeel willen beweren.quote:Op maandag 26 september 2022 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Wout goed genoeg is, krijgt hij vast nog genoeg kansen. Vorig jaar had hij ook gewoon meegedaan om de titel als hij goed genoeg was geweest.. Evenepoel gaan ze ook niet weer op dezelfde manier weg laten rijden als gisteren, zou je zeggen (had ook verwacht dat ze het gisteren sneller zouden dichtrijden toen hij wegreed met een heleboel knechten)
Was gewoon de Franse vlag johquote:Op maandag 26 september 2022 15:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als je de finish van Annemiek van Vleuten ook nog terug kunt zien, dan zie je de omgekeerde vlag van ons land wapperen.
Wellicht was dit voor een TikTok-filmpje.quote:Op maandag 26 september 2022 16:44 schreef eentwee het volgende:
Domme Matje heeft weer eens te vroeg met zijn krachten gesmeten.![]()
Overigens wel zorgwekkend dat 14-jarige meisjes nog belletje trekken. Hebben ze in dat land geen sociale media ofzo?
Die keren dat ie zich weggecijferd heeft voor een Melier of Phillipsen zijn snel vergeten inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2022 14:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Talloze..., weer lekker in de overdrijfmodus. Waar gaat het over? Ik haal daar in ieder geval zeker niet uit dat hij sociaal onhandig zou zijn. Geen teamplayer valt ook wel mee, hij is wel heel erg met z'n eigen prestaties bezig maar ik geloof niet dat hij lak heeft aan teamgenoten.
Gaan ze hem ook nog eventueel schorsen bij Alpecin? Al neemt hij sowieso een break nu.quote:„In eerste instantie lag onze focus op het voorzien van juridische bijstand ter plaatse en het mogelijk maken van een snelle terugkeer van Mathieu van der Poel. Nu dat is gebeurd willen wij een zo volledig mogelijk beeld krijgen van het verloop van het incident, onder meer door inzage van het complete dossier (de documenten van de rechtbank ontbreken nog) en een gesprek met Mathieu van der Poel en betrokkenen bij Team NL. Op basis daarvan zullen wij bepalen welke stappen er genomen worden.”
Ja, ook Alpecin zal wel woke willen zijn.quote:Op maandag 26 september 2022 19:49 schreef Momo het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)dent-en-veroordeling
[..]
Gaan ze hem ook nog eventueel schorsen bij Alpecin? Al neemt hij sowieso een break nu.
Alpecin gaat zichzelf te gronde richten op deze manier. Ik vraag mij nog steeds af waarom Roodhooft ook nog zo nodig naar Australië moest zo vlak voor de WK-wedstrijd van de mannenquote:Op maandag 26 september 2022 20:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, ook Alpecin zal wel woke willen zijn.
Vraag me ook af wat ze nog willen doen. Geld van de vlucht terug?quote:Op maandag 26 september 2022 19:49 schreef Momo het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)dent-en-veroordeling
[..]
Gaan ze hem ook nog eventueel schorsen bij Alpecin? Al neemt hij sowieso een break nu.
quote:Op maandag 26 september 2022 20:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is daar woke aan?quote:Op maandag 26 september 2022 20:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Totaal onverwachtse ontwikkeling inderdaad!quote:Op maandag 26 september 2022 18:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu begrijp ik er even helemaal niks meer van. Van der Poel zei eerder helemaal niemand te hebben aangeraakt, razende reporter Han Kock zegt nu in Studio Sport dat hij schuld heeft bekend voor het duwen, maar hij gaat wel in beroep.
quote:Op maandag 26 september 2022 20:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Alpecin gaat zichzelf te gronde richten op deze manier. Ik vraag mij nog steeds af waarom Roodhooft ook nog zo nodig naar Australië moest zo vlak voor de WK-wedstrijd van de mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |