Zolang de geteste het maar geloofdquote:Op zondag 25 september 2022 21:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het komt alleen niet heel erg geloofwaardig over dat grenswachten een leugendetector hebben
Ik kan het helemaal mis hebben,quote:Op zondag 25 september 2022 22:19 schreef Vis1980 het volgende:
Alsof het ook maar enige consequentie heeft voor Putin, die uit wil gaan met een 'bang'.
Blijkbaar nietquote:Op zondag 25 september 2022 21:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, crap, inderdaad.
Ik dacht trouwens dat het sarcasme er dik genoeg bovenop lag.
Want? Serieuze vraag.quote:Op zondag 25 september 2022 22:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kan het helemaal mis hebben,
Maar het begint nu toch wel veel elementen te hebben van de End Game.
Details..... details......quote:Op zondag 25 september 2022 21:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het komt alleen niet heel erg geloofwaardig over dat grenswachten een leugendetector hebben
Ik denk dat Putin alle infinity stones heeft verzameld.quote:
Het zou mooi zijn als de totale ineenstorting van het Putinregime nabij is. Hopelijk laten ze de nukes verder met rust.quote:
Dat sowieso natuurlijk, die oude zooi moet immers toch in de praktijk getest worden gezien wat er al gepasseerd isquote:
Ik heb het wel te doen met de mensen die naar deze mafklapper moeten luisteren. Wat zouden die lui denkenquote:
Geven ze zich toch over.quote:Op zondag 25 september 2022 22:42 schreef UitStraling het volgende:
Die Russische dienstplichtigen zijn ook maar arme slachtoffers zonder echte keuze en als je hier leest hoeveel hi ha ho die oproepen als ze sterven hoop je maar dat er weinig Fokkers in de gezondheidszorg zitten.
Misschien gewoon een reactie op het recente tegenoffensief.quote:
Natuurlijk heb ik het ook met die mensen te doen, maar ik vind het eigenlijk nóg erger als een land je binnenvalt en je gewoon je huis uit geknald wordt. Er zal toch verandering in Rusland zelf moeten plaatsvinden.quote:Op zondag 25 september 2022 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter kun je zelf hulp zoeken om je eigen haat jegens die mensen.
Ik denk dat ze gewoon niet meer luisteren, er komt immers toch niets zinnigs uit en enkel leugen en verwijt.quote:Op zondag 25 september 2022 22:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik heb het wel te doen met de mensen die naar deze mafklapper moeten luisteren. Wat zouden die lui denken
quote:Op zondag 25 september 2022 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter kun je zelf hulp zoeken om je eigen haat jegens die mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |