Ze hebben juist maar 1 grote opleidingslocatie las ik ergens. Ze hebben de infrastructuur helemaal niet meer voor een groot leger. Zeker niet een mobilisatie op korte termijn.quote:Op zondag 25 september 2022 21:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ook wel weer bijzonder. Je zou denken dat ze massa's ruimte hebben daar in de kazernes om gemobiliseerden te laten slapen.
Patriotische Russische zombies, heel verstandig van de Georgirs dat ze die tegenhouden.quote:Op zondag 25 september 2022 21:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We are just patriots of our country.. echt godverdomme. Dit volk is zo seniel, bovenop hun andere handicaps wil je die op zeker niet hebben hier in het westen.
Dit is echt zo wonderbaarlijk dat deze mannen weer veilig zijnquote:
Het komt alleen niet heel erg geloofwaardig over dat grenswachten een leugendetector hebbenquote:Op zondag 25 september 2022 21:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We are just patriots of our country.. echt godverdomme. Dit volk is zo seniel, bovenop hun andere handicaps wil je die op zeker niet hebben hier in het westen.
Zou een briljante commercial kunnen zijn voor Snickers. Een doordraaiende Poetin met plofkop die orders gilt la Der Untergang en dat het na een Snickers een paintballinstructeur blijkt te zijn bij een personeelsuitje of zo.quote:
Zolang de geteste het maar geloofdquote:Op zondag 25 september 2022 21:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het komt alleen niet heel erg geloofwaardig over dat grenswachten een leugendetector hebben
Ik kan het helemaal mis hebben,quote:Op zondag 25 september 2022 22:19 schreef Vis1980 het volgende:
Alsof het ook maar enige consequentie heeft voor Putin, die uit wil gaan met een 'bang'.
Blijkbaar nietquote:Op zondag 25 september 2022 21:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, crap, inderdaad.
Ik dacht trouwens dat het sarcasme er dik genoeg bovenop lag.
Want? Serieuze vraag.quote:Op zondag 25 september 2022 22:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik kan het helemaal mis hebben,
Maar het begint nu toch wel veel elementen te hebben van de End Game.
Details..... details......quote:Op zondag 25 september 2022 21:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het komt alleen niet heel erg geloofwaardig over dat grenswachten een leugendetector hebben
Ik denk dat Putin alle infinity stones heeft verzameld.quote:
Het zou mooi zijn als de totale ineenstorting van het Putinregime nabij is. Hopelijk laten ze de nukes verder met rust.quote:
Dat sowieso natuurlijk, die oude zooi moet immers toch in de praktijk getest worden gezien wat er al gepasseerd isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |