Dan kunnen we het forum wel stoppen. Als alleen mensen die het bepalen een mening mogen gevenquote:
Hier is dan weer niets vreemds aan.quote:
Oekraïne heeft nu toch juist een afvallig gebiedquote:Op zondag 25 september 2022 15:34 schreef YStec het volgende:
[..]
Hier is dan weer niets vreemds aan.
Servië heeft zelf (in hun ogen) een afvallige provincie/gebied (Kosovo), dus kunnen ze dit soort zaken die afbreuk doen aan de territoriale integriteit niet goedkeuren.
Spanje, Turkije, China... Elk land met hetzelfde probleem reageert altijd met "we respecteren de territoriale integriteit blabla".
Ja, en?quote:Op zondag 25 september 2022 15:38 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Oekraïne heeft nu toch juist een afvallig gebied
Waarom?quote:Op zondag 25 september 2022 15:42 schreef Dr88 het volgende:
[..]
wat ja en? je zin is toch vreemd of niet dan.
Servië is geen vriendje van Rusland om afvallige gebieden(Oekraine heeft afvallige gebieden juist). My dear wat een slechte historie kennis.quote:Op zondag 25 september 2022 15:45 schreef YStec het volgende:
[..]
Waarom?
Ik reageer op een tekst over Servië, en maak de vergelijking met Servië en Kosovo, en referenda voor onafhankelijkheid/annexatie.
Wat is er vreemd aan?
Servië stemt normaal gesproken mee met Rusland, zit in het Russische kamp, er waren/zijn pro-Rusland demonstraties in Servië, noem het maar op.quote:Op zondag 25 september 2022 15:48 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Servië is geen vriendje van Rusland om afvallige gebieden(Oekraine heeft afvallige gebieden juist). My dear wat een slechte historie kennis.
Servië en Rusland zijn bloed broeders en eeuwig met elkaar verbonden, tenminste zo voelen ze dat. Rusland greep niet voor niets het gedoe om Servie aan om te gaan mobiliseren voor WW1.
Je slaat de plank volledig mis. Mensen die vluchten omdat ze het niet eens zijn met een regime moet je altijd helpen.quote:Op zondag 25 september 2022 15:04 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik wil geen Russen hier in Nederland.
Russen opvangen zie ik als in het gezicht spugen van de gevluchte Oekraïners.
bovendien zijn wij niet in staat de kaf van het koren te onderscheiden dus haal je in feite de vijand met open deur binnen.
En het is raar.
Ze mogen niet met EU visum komen als toerist , maar als vluchteling wel?
Laat Rusland ze maar houden, zo komt eventuele stront niet ons land binnen.
Ah wacht jou aanname is dat Servië nu niet Pro-Rusland zouden zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 15:52 schreef YStec het volgende:
[..]
Servië stemt normaal gesproken mee met Rusland, zit in het Russische kamp, er waren/zijn pro-Rusland demonstraties in Servië, noem het maar op.
Je zou dus verwachten dat ze nu ook pro-Rusland zouden zijn, en de referenda zouden steunen. Maar dat doen ze niet.
De waarom dat mijns inziens niet zo vreemd is staat in mijn post hierboven.
Wat is er nou zo vreemd aan mijn post. Waarom blijf je herhalen dat Oekraïne afvallige gebieden heeft?
...
Maar zijn ze het niet eens met het voeren van oorlog of zijn ze het niet eens met de keuze te mobiliseren?quote:Op zondag 25 september 2022 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis. Mensen die vluchten omdat ze het niet eens zijn met een regime moet je altijd helpen.
Ze zijn het echter wél eens met het regime, ze willen er alleen niet voor sneuvelen. Dat mogen de volgens de Slavische Russen minderwaardige etnische minderheden uit de deelrepublieken doen.quote:Op zondag 25 september 2022 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis. Mensen die vluchten omdat ze het niet eens zijn met een regime moet je altijd helpen.
Volgens mij erkent Servië de Krim ook niet als Russisch. Als ze provincies die zich eenzijdig afscheiden gaan erkennen, dan hebben ze een probleem met Kosovo dus dat kan helemaal niet.quote:
Jahaaaaaaaaaaa, behalve als het aankomt op territoriale integriteit.quote:Op zondag 25 september 2022 15:57 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Ah wacht jou aanname is dat Servië nu niet Pro-Rusland zouden zijn.
Uhm volgens mij zag ik Gisteren Lavrov nog een documentje teken met zijn Servische collega.
Die Serven zijn harstikke Pro-Rusland man.
Ja, maar Oekraïne heeft ook afvallige gebieden.quote:Op zondag 25 september 2022 16:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens mij erkent Servië de Krim ook niet als Russisch. Als ze provincies die zich eenzijdig afscheiden gaan erkennen, dan hebben ze een probleem met Kosovo dus dat kan helemaal niet.
In geen enkele van die gebieden was een meerderheid voor afscheiding of aansluiting bij Rusland. Totdat de Russen kwamen stoken.quote:Op zondag 25 september 2022 16:08 schreef YStec het volgende:
[..]
Ja, maar Oekraïne heeft ook afvallige gebieden.
Dat je je eigen dommigheid gelooft zegt genoeg iddquote:Op zondag 25 september 2022 16:07 schreef YStec het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaa, behalve als het aankomt op territoriale integriteit.
Weet je, laat ook maar..
Denk je daadwerkelijk dat de Russen in de all-inclusives in Turkije een goede afspiegeling zijn van de gemiddelde Rus?quote:Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Russische vrouwen zijn ontzettend knap, maar erg afstandelijk.
Ben heel vaak in Turkije geweest all-in, en daar zaten altijd een hele hoop Russen.
Zijn vaak ontzettend 'koud' in hun doen en laten, en maken al helemaal geen contact met anderen.
Een beetje dus als Poolse mensen, maar dan nog afstandelijker.
En de mannen? Niet dat ik heel geinteresseerd ben in die bolle hoofden met kleine oogjes maar toch..quote:Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Ben heel vaak in Turkije geweest all-in, en daar zaten altijd een hele hoop Russen.
Zijn vaak ontzettend 'koud' in hun doen en laten, en maken al helemaal geen contact met anderen.
Duidelijk dus niet bekend met Russische cultuur.quote:Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Dat is de cultuur daar. In Nederland kan je op straat iemand met een glimlach begroeten zonder dat je deze persoon kent. In Rusland komt dat heel vreemd over.quote:Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Russische mannen zijn over het algemeen juist best wel lelijk.quote:Op zondag 25 september 2022 16:42 schreef quirina het volgende:
Overal zijn er knappe en minder knappe vrouwen op de wereld. En overal zijn er knappe mannen en minder knappe mannen op de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |