Van Duitse komafquote:Op zondag 25 september 2022 11:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Jezelf niet identificeren met een hun
Die is er al sinds 2018quote:
Samen met je zusje heb ik ook een speciaal nummertje: 69quote:Op zondag 25 september 2022 12:43 schreef Scuidward het volgende:
Uiteindelijk zijn we niet meer dan een nummertje.
Jij mag vredig sterven.quote:Op zondag 25 september 2022 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Samen met je zusje heb ik ook een speciaal nummertje: 69
Dat zijn tenminste echte mannennamen.quote:
Alleen als je dit via de rechter doet, maar dat kost zo'n 1200 euro. Veel non-binaire personen wachten tot dit niet meer hoeft om de geslachtsaanduiding in hun paspoort te wijzigen.quote:
Er is helemaal niemand die tegenspreekt dat er twee biologische geslachten zijn, het enige wat tegengesproken wordt dat gender (of gender indentiteit) waarvan er wel degelijk meerderen bestaan, onlosmakelijk verbonden zou moeten zijn met iemands biologische geslacht. En dat is waar het continu misgaat.quote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef Slavski het volgende:
Mensen die het feit proberen tegen te spreken dat er biologisch gezien maar twee geslachten zijn, en dat die samen nodig zijn om vervolgens iemand ter wereld te brengen, wat uiteindelijk de enige reden is dat je überhaupt leeft
quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:40 schreef Grems het volgende:
Waarom zou je M/V uit documenten willen halen omwille van ernstig geesteszieke mensen?
Dan kun je wel aan de gang blijven natuurlijk.
Ik zie gewoon de toegevoegde waarde niet meer in een paspoort, dat heeft niet zo veel te maken met geesteszieke mensen verder want wat die allemaal uitkramen gaat bij mij meestal ook het ene oor in en het andere weer uit.quote:Op vrijdag 30 september 2022 10:40 schreef Grems het volgende:
Waarom zou je M/V uit documenten willen halen omwille van ernstig geesteszieke mensen?
Dan kun je wel aan de gang blijven natuurlijk.
Hoe meer van dit soort mensen, hoe minder kinderen daaruit geboren worden dus winwin.quote:Op zondag 25 september 2022 21:04 schreef Slavski het volgende:
Mensen die het feit proberen tegen te spreken dat er biologisch gezien maar twee geslachten zijn, en dat die samen nodig zijn om vervolgens iemand ter wereld te brengen, wat uiteindelijk de enige reden is dat je überhaupt leeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |