Op maat gemaakte oordoppen? Daarmee kan je prima door wat geluid heen slapen hoor.quote:Op zondag 25 september 2022 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oordoppen zijn erg irritant, zelfs die dingen die speciaal voor het slapen zijn en dempen het geluid een stuk minder dan dat mensen die ze nooit gebruiken denken.
Niet doen R_R, gedraag je als een waardige mod alsjeblieft.quote:Op zondag 25 september 2022 11:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als jullie allemaal even zouden willen stoppen met het quoten van PIETJEPUKKED, ik heb die gozer niet voor niets op de negeerlijst staan.
Gequote.quote:Op zondag 25 september 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet doen R_R, gedraag je als een waardige mod alsjeblieft.
Kan hij niet zien.quote:Op zondag 25 september 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2022 11:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als jullie allemaal even zouden willen stoppen met het quoten van PIETJEPUKKED, ik heb die gozer niet voor niets op de negeerlijst staan.
quote:Op zondag 25 september 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Opzich is dat toch ook weer geen hele rare suggestie? Ik denk niet dat mensen bedoelen dat zij daar even huis moet gaan houden a la Mike Tyson, maar dat een vrouw even met 2 tienermeiden gaat praten lijkt mij opzich geen gek idee om mee te beginnen. Als het dan nog niet stopt, dan moet de bondscoach maar met het hotel oid gaan praten zodat die het op lossen.quote:Op zondag 25 september 2022 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn favoriete suggestie tot nu toe is dat ie z'n vriendin had moeten sturen om dit probleem op te lossen. Dat kan alleen maar hier bedacht worden.
Die van mij was in ieder geval niet serieusquote:Op zondag 25 september 2022 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn favoriete suggestie tot nu toe is dat ie z'n vriendin had moeten sturen om dit probleem op te lossen. Dat kan alleen maar hier bedacht worden.
Maar jij gaat af op een titel van een artikel die je waarschijnlijk verder niet kan lezen en daaruit trek je je conclusies?quote:Op zondag 25 september 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Argument zal wel zijn dat ze dan niet nog lang in de auto moeten na een lange vluchtquote:Op zondag 25 september 2022 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Overigens lees ik nu dat ze in Novotel Brighton-Le-Sands zaten wat echt recht tegenover het vliegveld van Sydney ligt, wtf is dat nou voor een locatie.
Ik snap wel dat je niet rationeel denkt als je nachtrust aan de vooravond van het WK wordt verstoord. De rationele gedachte is inderdaad het bellen van de receptie en wat mensen van de KNWU, maar goed, dat je niet helemaal helder nadenkt begrijp ik ook wel weer. Waarschijnlijk bonken ze een eerste keer op je deur en laat je het gaan, doen ze het een tweede keer en begin je je enorm te ergeren, maar vind je het overdreven om om hulp te vragen en bij de derde keer spring je uit bed en sta je te schreeuwen tegen zo'n kind. Handig is het niet, wel menselijk. En dat je je vriendin niet stuurt, nouja, blijven Belgen he. Daar mag de man alles regelen, niet echt hoffelijk om je vriendin zoiets op te laten lossen. Ook dat zal totaal niet overwogen zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 11:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die van mij was in ieder geval niet serieus
Snap wel dat hij het eerst zelf op wilde lossen, maar dat het daarna wel heel snel escaleerde voor hij überhaupt aan een andere oplossing had gedacht
quote:Op zondag 25 september 2022 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon maar gauw terug naar FeyenoordAZ-topic.
quote:Op zondag 25 september 2022 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Overigens lees ik nu dat ze in Novotel Brighton-Le-Sands zaten wat echt recht tegenover het vliegveld van Sydney ligt, wtf is dat nou voor een locatie.
Nouja, je vergeet even dat er nog een gigantische baai tussen zit, dus last van die vliegtuigen heb je daar heus niet hoor.quote:Op zondag 25 september 2022 11:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Argument zal wel zijn dat ze dan niet nog lang in de auto moeten na een lange vlucht
quote:Op zondag 25 september 2022 11:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er schijnt ook gefietst te zijn, ondanks alles.
quote:Op zondag 25 september 2022 11:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dat je je vriendin niet stuurt, nouja, blijven Belgen he. Daar mag de man alles regelen, niet echt hoffelijk om je vriendin zoiets op te laten lossen. Ook dat zal totaal niet overwogen zijn.
Novotel is vaak sowieso wel gehorige teringbende.quote:Op zondag 25 september 2022 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgens google maps ruim een uur.quote:Op zondag 25 september 2022 11:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Nouja, je vergeet even dat er nog een gigantische baai tussen zit, dus last van die vliegtuigen heb je daar heus niet hoor.
En die locatie is op iets meer dan een half uurtje rijden van de start, niks mis mee dus.
klinkt primaquote:Op zondag 25 september 2022 11:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
En die locatie is op iets meer dan een half uurtje rijden van de start, niks mis mee dus.
De start was niet in Wollongong zelf heh, maar in Helensburg. Dat is een heel stuk naar het noorden richting Sydney.quote:Op zondag 25 september 2022 11:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens google maps ruim een uur.
45 minuten van de start in Helensburgh.quote:Op zondag 25 september 2022 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
beetje domquote:Op zondag 25 september 2022 11:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
FUCK
Berlijn marathon helemaal vergeten door deze teringbende.
klinkt minder primaquote:Op zondag 25 september 2022 11:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgens google maps ruim een uur.
Waarschijnlijk hebben ze op booking.com gezocht op Sydney en de eerste de beste accommodatie aangeklikt.quote:Op zondag 25 september 2022 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik ook niet eigenlijk.quote:
Maar voor de trainingen moesten ze wel iedere keer naar Wollongong voor het rondje.quote:Op zondag 25 september 2022 11:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De start was niet in Wollongong zelf heh, maar in Helensburg. Dat is een heel stuk naar het noorden richting Sydney.
Dat is helemaal niet primaquote:Op zondag 25 september 2022 11:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar dan sta je ergens waar de start niet was.
Nederland is België voorbij (op alle fronten)quote:Op zondag 25 september 2022 11:24 schreef Ericr het volgende:
Nederland toch maar mooi 3 man in de top 30. Is de Belgen niet gelukt.
En Feyenoord gaat degraderen.quote:Op zondag 25 september 2022 11:23 schreef Pistolero het volgende:
Eindconclusie: Mathieu maar gewoon nooit meer meenemen naar belangrijke wedstrijden met de nationale ploeg. Altijd gezeik en levert nooit. Behalve in het altijd lachwekkende blubberfietsen.
Slot is een bald fraud die lijdt aan chronische zelfsoverschatting.quote:Op zondag 25 september 2022 11:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Feyenoord gaat degraderen.
Ach, van mij mogen ze dat hele koersen in Australië wel afschaffenquote:Op zondag 25 september 2022 11:28 schreef Momo het volgende:
Maarja zou wel heel kut zijn voor Mathieu als dit allemaal puur gebaseerd zou zijn op 1 keer de kamer uit stormen en FUCK OFF of weet ik niet wat voor een gevloek, en dat die meiden dan papa gaan bellen waarna de politie komt.
Meteen je hele naam besmet als `kindermepper` `een felony in Australië`
Was toch een rare situatie, best wel een stevige groep die daar 2 minuten kreeg. Zorgt er wellicht voor dat ze de tweede keer de groep met Evenepoel niet meer konden terug rijden.quote:Op zondag 25 september 2022 11:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Legitieme vragen over de keuzes van bijvoorbeeld een Frankrijk, maar die hebben het nog rechtgezet met Laporte. Wat de Duitsers aan het doen waren, dat ga ik nooit begrijpen. Na de brute opening van Titi op Mount Keira met z'n allen volle bak voor Zimmermann, leg het maar uit.
Is de directie van Alpecin al bestookt met woke verzoeken om hem te cancellen?quote:Op zondag 25 september 2022 11:28 schreef Momo het volgende:
Maarja zou wel heel kut zijn voor Mathieu als dit allemaal puur gebaseerd zou zijn op 1 keer de kamer uit stormen en FUCK OFF of weet ik niet wat voor een gevloek, en dat die meiden dan papa gaan bellen waarna de politie komt.
Meteen je hele naam besmet als `kindermepper` `een felony in Australië`
Tussen Eritrea en België is nooit enig verband geweest. Sterker nog, Ethiopië (met Eritrea) was zowat het enigste Afrikaanse land, wat niet met koloniale overheersing te maken had.quote:Op zondag 25 september 2022 09:36 schreef AllesKaputt het volgende:
54 GIRMAY Biniam Eritrea
De Leopold II Trofee is voor Remco.
Ik veeg heel dat continent voor het gemak maar op een hoop. De Mussolini-Oorkonde voor Trentin dan maar?quote:Op zondag 25 september 2022 11:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Tussen Eritrea en België is nooit enig verband geweest. Sterker nog, Ethiopië (met Eritrea) was zowat het enigste Afrikaanse land, wat niet met koloniale overheersing te maken had.
Beetje hotel filmt wel wat er op de gang gebeurt.quote:Op zondag 25 september 2022 11:32 schreef Ericr het volgende:
Op foto's van het hotel zijn camera's aan het plafond te zien. Wachten op de beelden van de full rage van VDP.
Hoop doet leven 😂 maar je kan beter in discussie gaan met de Russische trollen in het Oekraïne topic 😂quote:Op zondag 25 september 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Weet Joran ook alles van.quote:Op zondag 25 september 2022 11:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beetje hotel filmt wel wat er op de gang gebeurt.
Je praat over de KNWU…quote:Op zondag 25 september 2022 11:27 schreef Halcon het volgende:
Lagen dus verspreid over het hele hotel. Regel dan dat je allemaal een beetje bij elkaar ligt.
quote:Op zondag 25 september 2022 11:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Beetje hotel filmt wel wat er op de gang gebeurt.
Ik keek pas vanaf 7u, maar heeft Australië iets gedaan behalvequote:Op zondag 25 september 2022 11:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Legitieme vragen over de keuzes van bijvoorbeeld een Frankrijk, maar die hebben het nog rechtgezet met Laporte. Wat de Duitsers aan het doen waren, dat ga ik nooit begrijpen. Na de brute opening van Titi op Mount Keira met z'n allen volle bak voor Zimmermann, leg het maar uit.
Van Aert die al opent op Mount Keira en Pogacar die eraan begint op zo'n beetje de eerste overgang van Mount Pleasant, dat had legendarisch kunnen zijn. In de schaarse beelden die we zagen van het peloton in achtervolging op de groep Remco viel Pogacar me dan weer tegen. Tijdens de aanval van Van Aert kwam hij niet verder dan het achterwiel van Tranten en Sagan.quote:Op zondag 25 september 2022 11:30 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Was toch een rare situatie, best wel een stevige groep die daar 2 minuten kreeg. Zorgt er wellicht voor dat ze de tweede keer de groep met Evenepoel niet meer konden terug rijden.
Verbaas me wel vaker over de tactiek 'we hebben iemand vooruit dus we hoeven niet te rijden'. Nederland had bijvoorbeeld ook nog Poels en Mas mee pedellen in het peloton. Die kan je beter op kop zetten. Al is het natuurlijk wel makkelijk praten nu zonder oortjes in de koers.quote:Op zondag 25 september 2022 11:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik keek pas vanaf 7u, maar heeft Australië iets gedaan behalveHindley
vooruit sturen?
We zullen het nooit weten.quote:Op zondag 25 september 2022 11:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik keek pas vanaf 7u, maar heeft Australië iets gedaan behalveHindley
vooruit sturen?
Poels faalt toch altijd hopeloos bij dit soort events?quote:Op zondag 25 september 2022 11:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Verbaas me wel vaker over de tactiek 'we hebben iemand vooruit dus we hoeven niet te rijden'. Nederland had bijvoorbeeld ook nog Poels en Mas mee pedellen in het peloton. Die kan je beter op kop zetten. Al is het natuurlijk wel makkelijk praten nu zonder oortjes in de koers.
Ja, maar hij zat nog wel in het peloton op het moment dat de voorsprong van 2 minuten teruggebracht was naar 1 minuut en het vervolgens weer helemaal stilviel.quote:Op zondag 25 september 2022 11:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Poels faalt toch altijd hopeloos bij dit soort events?
Was ook het geval toch, alleen VDP lag apart omdat hij verkouden was.quote:Op zondag 25 september 2022 11:27 schreef Halcon het volgende:
Lagen dus verspreid over het hele hotel. Regel dan dat je allemaal een beetje bij elkaar ligt.
Hij had gisteren wallen onder de ogen in het NOS-interview. De gymnastiekoefeningen met zijn vriendin had ie de nacht daarvoor al gedaan.quote:Op zondag 25 september 2022 10:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel een beetje saai van Mathieu dat die de avond voor het WK al om 9 uur gaat slapen met zijn vriendin naast hem. Dat was Thomas Dekker nooit gebeurd.
Precies, het was een groep van +/-25 man, dan zegt het toch helemaal niets dat je een Hindley of Eenkhoorn vooruit hebt zitten. Alleen België, Frankrijk en Italië hadden recht van spreken om niet te rijden. En Pogacar had niet het team om te achtervolgen.quote:Op zondag 25 september 2022 11:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Verbaas me wel vaker over de tactiek 'we hebben iemand vooruit dus we hoeven niet te rijden'. Nederland had bijvoorbeeld ook nog Poels en Mas mee pedellen in het peloton. Die kan je beter op kop zetten. Al is het natuurlijk wel makkelijk praten nu zonder oortjes in de koers.
Volgens Mollema lagen ze allemaal wel wat uit elkaar.quote:Op zondag 25 september 2022 11:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was ook het geval toch, alleen VDP lag apart omdat hij verkouden was.
Ik heb het niet over de laatste 10km. Daar is het peloton nauwelijks meer in beeld geweest. Maar toen het peloton Mt. Pleasant op was geknald en een minuut dicht had gereden (wat ze niet wisten tbf), hadden een paar ploegen toch de handschoen op moeten pakken.quote:Op zondag 25 september 2022 11:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten.De groep Laporte/Matthews is buiten een aanval van Van Aert en een aansluitende Van Aert en Bettiol bij de groep Hermans nooit in beeld geweest. Sterker nog, de groep Skjelmose kreeg te horen dat het verschil met hen en het peloton 1:47 was. Twee minuten later worden ze keihard voorbij gereden door datzelfde peloton.
Benno en Plapp zaten in de vroege vluchtquote:Op zondag 25 september 2022 11:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de laatste 10km. Daar is het peloton nauwelijks meer in beeld geweest. Maar toen het peloton Mt. Pleasant op was geknald en een minuut dicht had gereden (wat ze niet wisten tbf), hadden een paar ploegen toch de handschoen op moeten pakken.
Ik vroeg me af of Australië misschien vroeg in de koers al veel werk heeft verricht
Tja, Australië zat daar met Plapp en O'Connor in de kopgroep, da's toch niet slecht. Zo konden ze zich ook afzijdig houden bij de achtervolging. Rota is natuurlijk al meer tricky om de benen voor stil te houden.quote:Op zondag 25 september 2022 11:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de laatste 10km. Daar is het peloton nauwelijks meer in beeld geweest. Maar toen het peloton Mt. Pleasant op was geknald en een minuut dicht had gereden (wat ze niet wisten tbf), hadden een paar ploegen toch de handschoen op moeten pakken.
Ik vroeg me af of Australië misschien vroeg in de koers al veel werk heeft verricht
Lagen in ieder geval op dezelfde verdieping, misschien niet direct naast elkaar.quote:Op zondag 25 september 2022 11:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens Mollema lagen ze allemaal wel wat uit elkaar.
Las ik op Wielerflits. Zat zelf niet in het hotel.
Wout weer genoeg afgemat om hem de sprint te laten verliezen!quote:Op zondag 25 september 2022 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch wel ironisch dat de Fransen de koers keihard maken wat Evenepoel enorm in de kaart speelt, om dan uiteindelijk juist de pelotonsprint te winnen.
Wout en Mathieu zaten beiden gevangen.quote:Op zondag 25 september 2022 11:54 schreef Idisrom het volgende:
Dus samengevat. Wout droomde maandenlang dat het WK om hem zou gaan, maar uiteindelijk beklijven Remco en Mathieu, en gaan die de boeken in.
Wout gaat volgend jaar op 100 kilometer van de meet om Remco voor te zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 11:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wout en Mathieu zaten beiden gevangen.
Mollema zegt in dezelfde zin dat hij alleen z'n eigen kamer wist en niet wist waar de rest lag.quote:Op zondag 25 september 2022 11:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens Mollema lagen ze allemaal wel wat uit elkaar.
Las ik op Wielerflits. Zat zelf niet in het hotel.
Dat zal wel meevallen, volgend jaar ligt er geen Remco-parcours.quote:Op zondag 25 september 2022 11:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wout gaat volgend jaar op 100 kilometer van de meet om Remco voor te zijn.
quote:Op zondag 25 september 2022 11:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, volgend jaar ligt er geen Remco-parcours.
Dan lagen ze waarschijnlijk niet bij elkaar in de buurt. Ik zou eigenlijk altijd regelen dat de kamers bij elkaar liggen. Dat doen de meeste ouders ook als hun kinderen op een aparte kamer gaan.quote:Op zondag 25 september 2022 11:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mollema zegt in dezelfde zin dat hij alleen z'n eigen kamer wist en niet wist waar de rest lag.
Wat ik bij wielrenners vreemd vind is dat ze samen op kamers liggen, zeker bij zo'n wedstrijd. Is toch wel budget om iedereen een eigen kamer te geven?
Het is wel een hotel in een kustplaats dus misschien veel gezinnen en feestvierders?quote:Op zondag 25 september 2022 12:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan lagen ze waarschijnlijk niet bij elkaar in de buurt. Ik zou eigenlijk altijd regelen dat de kamers bij elkaar liggen. Dat doen de meeste ouders ook als hun kinderen op een aparte kamer gaan.
Overigens slaap ik veel in hotels en is het meestal in hotels wel rustig. Hotels die je hotel mag noemen. Bedoel geen jeugdherbergen en zo.
Volgens mij is dat er vanuit vroeger ingeslopen. Een achterhaald iets. Op het totaal kost zo'n kamertje helemaal niet zo veel natuurlijk.
Ja, hotels op feestlocaties heb je dat. Sheraton, Marriott, Radisson Blu in grote steden e.d. kun je meestal wel redelijk slapen. Ook al komen daar mensen om te feesten.quote:Op zondag 25 september 2022 12:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is wel een hotel in een kustplaats dus misschien veel gezinnen en feestvierders?
Ben vroeger wel eens met mijn ouders naar Ibiza geweest, toen zaten we ook in hotel met veel jeugd. Was ook veel kabaal toen.
Ja, tuurlijk. Stond bij de finish al als een boer met kiespijn. Niet zo gek ook natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2022 12:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Wout balen denken jullie?
Goed verhaal van Eenkhoorn ook, die een groene op ziet komen en denkt dat het een Afrikaan is. Dan heb je ook niet echt goed opgelet tijdens de koers.quote:
Oh, echt joh.quote:Op zondag 25 september 2022 13:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Stond bij de finish al als een boer met kiespijn. Niet zo gek ook natuurlijk.
Snushoorn is niet de slimste van het stelquote:Op zondag 25 september 2022 13:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Goed verhaal van Eenkhoorn ook, die een groene op ziet komen en denkt dat het een Afrikaan is. Dan heb je ook niet echt goed opgelet tijdens de koers.
Staat ook dit soort onzin bij:quote:Op zondag 25 september 2022 12:57 schreef RipCity het volgende:
Als je reviews ziet van dat hotel. Zitten midden in renovatie. Hele nachten vol keihard dichtslaande deuren. Personeel mega onbeschoft.
Knwu wou weer lekker goedkoop.
quote:Slecht hotel ik word als wielrenner die het wk wielrennen moet rijden heel de nacht wakker gehouden door meisjes van 14 die het nodig vinden om constant op de deur te kloppen en herrie te maken
En als je daar wat van zegt beland je op het politiebureau
Schandalig
Vast wel iets maar blijdschap is er ook welquote:Op zondag 25 september 2022 12:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Wout balen denken jullie?
Maar die werden geïnformeerd dat ze een voorsprong van 1:47 hadden.quote:Op zondag 25 september 2022 13:15 schreef Marcoss het volgende:
Blijft ook wel knap van het achtervolgende groepje om je kans op een medaille op deze manier weg te geven, wat een gepruts toch weer
Best genaaidquote:Op zondag 25 september 2022 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar die werden geïnformeerd dat ze een voorsprong van 1:47 hadden.
Gelukkig maar. Je zou als R.EV na zo'n numero maar op het podium en de erelijst staan met figuren als Rota en Eekhoorn.quote:Op zondag 25 september 2022 13:15 schreef Marcoss het volgende:
Blijft ook wel knap van het achtervolgende groepje om je kans op een medaille op deze manier weg te geven, wat een gepruts toch weer
Oh, dat had ik niet mee gekregen.. dan is het logisch inderdaad, wel lekkere communicatiequote:Op zondag 25 september 2022 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar die werden geïnformeerd dat ze een voorsprong van 1:47 hadden.
Gewoon de koersradio bij iedereen op de oren. Geen tactiekenquote:Op zondag 25 september 2022 13:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Best genaaidRijden zonder oortjes is gewoon lame.
Dan is het wel essentieel dat de koersradio ook daadwerkelijk veel en juiste informatie doorgeeft. Volgens mij laat dat, zeker in kleinere koersen, nog wel eens te wensen over.quote:Op zondag 25 september 2022 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon de koersradio bij iedereen op de oren. Geen tactieken
Het WK is niet bepaald een kleine koersquote:Op zondag 25 september 2022 13:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan is het wel essentieel dat de koersradio ook daadwerkelijk veel en juiste informatie doorgeeft. Volgens mij laat dat, zeker in kleinere koersen, nog wel eens te wensen over.![]()
Het lijkt me ook weer niet de bedoeling dat renners tactisch blunders gaat maken vanwege foutieve informatie.
Dat bedoel ik, als het zelfs hier al fout gaat wordt dan een ramp in al die kleinere koersenquote:Op zondag 25 september 2022 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het WK is niet bepaald een kleine koers
quote:Op zondag 25 september 2022 12:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Thijs is een walgelijk eng figuur die vuistdiep in de reet van Mathieu zit.
Het was ook alleen een voorstel voor het WK. Verder wordt toch overal al met oortjes gereden?quote:Op zondag 25 september 2022 13:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als het zelfs hier al fout gaat wordt dan een ramp in al die kleinere koersen.
Tja, dat heeft met prijs te maken.quote:Op zondag 25 september 2022 13:04 schreef Halcon het volgende:
Novotel is niet echt budget of zo. Vind het wel een stuk minder dan bv. Sheraton en Marriott.
Prima wielerjournalist.quote:Op zondag 25 september 2022 13:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vertel, wat je precies je probleem. Geen woord gelogen aan die uitspraak.
Gisteren was de finale van het AFL, de grootste sport in Australië, waar Sydney ook nog eens onderdeel van was. Rustig zal het dus zeker niet geweest zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 13:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, dat heeft met prijs te maken.
Trouwens heeft zijn vader wel gelijk dat ze gewoon niet zo goedkoop hadden moeten doen en gewoon de hele verdieping (of vleugel) hadden moeten reserveren inclusief lege kamers. En anders gewoon bij aankomst informeren bij de receptie wanneer kamers op die verdieping vrijkwamen (van kamer wisselen is echt geen probleem). Neem aan dat die andere hotelgasten er niet standaard een week in zullen zitten.
Je moet ergens een streep trekken, maar heel erg veel scheelt dat meestal niet.quote:Op zondag 25 september 2022 13:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, dat heeft met prijs te maken.
Trouwens heeft zijn vader wel gelijk dat ze gewoon niet zo goedkoop hadden moeten doen en gewoon de hele verdieping (of vleugel) hadden moeten reserveren inclusief lege kamers. En anders gewoon bij aankomst informeren bij de receptie wanneer kamers op die verdieping vrijkwamen (van kamer wisselen is echt geen probleem). Neem aan dat die andere hotelgasten er niet standaard een week in zullen zitten.
Precies dat. Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Kijk ik wil op geen enkele manier mishandeling van kinderen goedpraten. Maar de bond hoort natuurlijk te zorgen dat dit soort situaties überhaupt niet ontstaan. Misschien kunnen ze de volgende keer de boel afzetten met een plankje.quote:Op zondag 25 september 2022 14:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet ergens een streep trekken, maar heel erg veel scheelt dat meestal niet.
Als je rust wilt, kun je ook beter iets goedkoper gaan customizen (hele etage afhuren, lege kamers huren, etc) dan duurder maar beetje het overlaten aan waar het hotelmanagement je neer kwakt.
Neem aan dat je ruim vantevoren boekt. Dan kun je, als je zoveel kamers boekt, vast wel afspraken maken met het hotel.
Maar in dit geval, hij probeert de hele shitshow op het bordje van de KNWU te schuiven, inclusief het feit dat Mathieu het aan niemand vertelde. Maar als Mathieu niets zegt, andere mensen belt, etc., tja wat moet je dan?quote:
Daar heeft Zonneveld toch ook kritiek op?quote:Op zondag 25 september 2022 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar in dit geval, hij probeert de hele shitshow op het bordje van de KNWU te schuiven, inclusief het feit dat Mathieu het aan niemand vertelde. Maar als Mathieu niets zegt, andere mensen belt, etc., tja wat moet je dan?
quote:Op zondag 25 september 2022 08:58 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Vind het een pleurisventje maar inderdaad hij heeft het niet gestolen.
Andere landen (met name Frankrijk) hebben wel behoorlijk gefaald.
Frankrijk heeft tactisch toch niet gek gereden? In de beginfase alles gedaan om de koers hard te maken, die groep van 30 geforceerd, mede de groep Evenepoel geforceerd. Uiteindelijk bleek Bardet niet sterk genoeg om het als meegeschoven pion te doen. Wat je ze kunt verwijten is dat toen Evenepoel met Lutsenko een klein gaatje kreeg niet meteen Pacher en kopman Sivakov gingen rijden.quote:Op zondag 25 september 2022 09:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op het moment dat het peloton nog maar op 1 minuut zat hadden een paar landen, waaronder Frankrijk, de knop al helemaal om moeten gooien en voor de kansen van het peloton moeten gaan. Maar een halve ronde later was het verschil alweer 2 minuten en was Remco vertrokken.
En waarom heeft Australië niet gereden?
quote:Op zondag 25 september 2022 09:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wout maakt gehakt van rijden zonder oortjes, hij zegt dat hij niet wist of hij voor plek 2 of 10 aan het sprinten was
Laporte en Matthews zeggen ook geen idee te hebben gehad voor welke plaats ze aan het sprinten waren. De achtervolgende groep die nog werd bijgehaald had geen benul van een opkomend peloton.quote:
Jan Maas had je gewoon een slaapzak, een broodje kaas en een liga mee moeten geven en dan had hij het maar uit moeten zoeken.quote:Op zondag 25 september 2022 10:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jan Maas met Roxanne op 1 kamer
Die waren er wel toch? Alleen niet in de beginfasequote:Op zondag 25 september 2022 14:40 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom waren er geen Karsten en Jeroen? Ik dacht dat ze dat tijdens de Vuelta nog hadden gezegd
Maar alsnog is het wel een makkelijk excuus van Wout, juist als je niet weet om welke plek de sprint gaat, ga je toch voluit, lijkt me? De kans is aanwezig dat het om een medaille gaat.quote:Op zondag 25 september 2022 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Laporte en Matthews zeggen ook geen idee te hebben gehad voor welke plaats ze aan het sprinten waren. De achtervolgende groep die nog werd bijgehaald had geen benul van een opkomend peloton.
Gewoon tijd om dat achterlijke oortjesverbod eindelijk eens op te geven.
Ik stel me grotere vraagtekens bij het extreem lange wachten van pakweg Australië, Eritrea en GB. En eigenlijk ook Italië, waar de kaart Rota lang leuk kan zijn om mee te pokeren maar je ook van weet dat het geen troefkaart is.quote:Op zondag 25 september 2022 11:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat hij daar niet voluit ging geloof ik ook niet nee, zo zag het er ook niet uit.quote:Op zondag 25 september 2022 15:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar alsnog is het wel een makkelijk excuus van Wout, juist als je niet weet om welke plek de sprint gaat, ga je toch voluit, lijkt me? De kans is aanwezig dat het om een medaille gaat.
(Verder wel eens over de oortjes ja)
Uiteindelijk heeft Jan Maas een uitstekende wedstrijd gereden toch?quote:Op zondag 25 september 2022 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jan Maas had je gewoon een slaapzak, een broodje kaas en een liga mee moeten geven en dan had hij het maar uit moeten zoeken.
Alleen voor de paniek in de stem bij José en Karl vond ik dat al een geslaagde aanvalquote:Op zondag 25 september 2022 15:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hij daar niet voluit ging geloof ik ook niet nee, zo zag het er ook niet uit.
Dat hij aanviel uit het peloton toen Evenepoel al voorop reed zag er dan wel weer knullig uit.
Ik heb Jan Maas eigenlijk niets zien doen. Maar hij kwam inderdaad niet lossend tussen wat exoten in beeld op Mount Keira zoals Tacco en Hoole wel kwamen.quote:Op zondag 25 september 2022 15:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft Jan Maas een uitstekende wedstrijd gereden toch?
Heeft toch wel een tijdje op kop gereden in de achtervolging op de Serry-groep? (Al was dat volgens mij niet heel lang).quote:Op zondag 25 september 2022 15:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb Jan Maas eigenlijk niets zien doen. Maar hij kwam inderdaad niet lossend tussen wat exoten in beeld op Mount Keira zoals Tacco en Hoole wel kwamen.
Dat was me niet opgevallen, maar goed gedaan Jan dan (al was dat een zo goed als compleet peloton en hadden andere, afwezige, Nederlanders vast meer kunnen betekenen in de koers)!quote:Op zondag 25 september 2022 15:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft toch wel een tijdje op kop gereden in de achtervolging op de Serry-groep? (Al was dat volgens mij niet heel lang).
Over wie hebben we het dan? Het lijkt me dat Gesink, Kruijswijk, Bouwman, Kelderman en Arensman niet mee wilden.quote:Op zondag 25 september 2022 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was me niet opgevallen, maar goed gedaan Jan dan (al was dat een zo goed als compleet peloton en hadden andere, afwezige, Nederlanders vast meer kunnen betekenen in de koers)!
Waarom Bouwman niet?quote:Op zondag 25 september 2022 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over wie hebben we het dan? Het lijkt me dat Gesink, Kruijswijk, Bouwman, Kelderman en Arensman niet mee wilden.
Misschien vond hij de reis te lang (en is hij niet in vorm). Op basis van zijn Giro verdiende hij wel een selectie.quote:
Ik heb niet echt gehoord dat die (en Teunissen, Oomen, Van Poppel) stuk voor stuk geen zin hadden. Alleen Koos over een uitgebalanceerde selectie en een luxeprobleem.quote:Op zondag 25 september 2022 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over wie hebben we het dan? Het lijkt me dat Gesink, Kruijswijk, Bouwman, Kelderman en Arensman niet mee wilden.
HLN.be heeft erover dat 'Van der Poel met zijn maatje Jan Maas de kamer zou delen', misschien dat dit een rol heeft gespeeld in de selectie? Dat bijvoorbeeld Bouwman er niet bij zit is vreemd ja.quote:Op zondag 25 september 2022 15:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb niet echt gehoord dat die (en Teunissen, Oomen, Van Poppel) stuk voor stuk geen zin hadden. Alleen Koos over een uitgebalanceerde selectie en een luxeprobleem.
Fitheid en vorm was bij hem ook wel een groot vraagtekenquote:Op zondag 25 september 2022 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien vond hij de reis te lang (en is hij niet in vorm). Op basis van zijn Giro verdiende hij wel een selectie.
Jan "Volle bak" Maas heeft wel gewoon gedaan waarvoor hij mee is genomen.quote:Op zondag 25 september 2022 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jan Maas had je gewoon een slaapzak, een broodje kaas en een liga mee moeten geven en dan had hij het maar uit moeten zoeken.
Giro is alweer even geleden. Fitheid, vorm en of ze zin hebben om naar Australië te gaan om daar zich volledig op te offeren voor MvdP....quote:Op zondag 25 september 2022 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien vond hij de reis te lang (en is hij niet in vorm). Op basis van zijn Giro verdiende hij wel een selectie.
Hij had eventueel ook nog de relay kunnen doen (die deed hij de afgelopen 2x ook) zodat hij niet enkel voor de wegrit naar Australië zou gaan. Maar denk dat vooral de onzekerheid over z'n vorm en fitheid meespeelde jaquote:Op zondag 25 september 2022 16:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Giro is alweer even geleden. Fitheid, vorm en of ze zin hebben om naar Australië te gaan om daar zich volledig op te offeren voor MvdP....
https://www.ad.nl/wielren(...)94d8608e06&auth_rd=1quote:Hoofdcoach Jan van Veen van wielerbond KNWU reist maandag niet mee terug met de nationale selectie die de afgelopen dagen uitkwam op de wereldkampioenschappen in Australië. Van Veen probeert de komende dagen Mathieu van der Poel bij te staan die dinsdag moet voorkomen.
Van der Poel, de kopman van de ploeg, zat in de nacht van zaterdag op zondag enkele uren vast nadat er een klacht tegen hem was ingediend. Hij zou hardhandig hebben opgetreden toen enkele minderjarigen hem uit zijn slaap hielden. Een van de twee betrokken meisjes zou lichte verwondingen hebben opgelopen. De slapeloze nacht deed hem in de wegrace van de WK al na 30 kilometer opgeven.
,,Mathieu maakt deel uit van een uitzending door de KNWU, dus het lijkt me gepast dat ik hier blijf”, meldde Van Veen vanuit het Novotel in Brighton-le-Sands, waar het incident had plaatsgevonden.
Van Veen zei nog steeds geen idee te hebben wat zich op de negende verdieping van het hotel heeft afgespeeld. Van der Poel sliep daar met zijn vriendin. De later in Australië gearriveerde kopman was verkouden aangekomen waarop werd besloten hem niet op een kamer met collega-renner Jan Maas te leggen. ,,Dit zijn dingen die we natuurlijk liever niet zien. Maar het is niet zo dat we nu spijt hebben van zijn verhuizing. Ik ben dertig jaar met (schaats-)ploegen op pad geweest. Vaak genoeg zaten we dan verspreid in een hotel. Die herriemakers zijn in ieder geval vertrokken.”
Van der Poel moet dinsdag voorkomen. Of een rechter dan meteen een oordeel velt, wist Van Veen zondag niet. ,,Dat horen we maandag.”
Waar is Koos?quote:Op zondag 25 september 2022 16:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/wielren(...)94d8608e06&auth_rd=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |