Maar die werden geïnformeerd dat ze een voorsprong van 1:47 hadden.quote:Op zondag 25 september 2022 13:15 schreef Marcoss het volgende:
Blijft ook wel knap van het achtervolgende groepje om je kans op een medaille op deze manier weg te geven, wat een gepruts toch weer
Best genaaid Rijden zonder oortjes is gewoon lame.quote:Op zondag 25 september 2022 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar die werden geïnformeerd dat ze een voorsprong van 1:47 hadden.
Gelukkig maar. Je zou als R.EV na zo'n numero maar op het podium en de erelijst staan met figuren als Rota en Eekhoorn.quote:Op zondag 25 september 2022 13:15 schreef Marcoss het volgende:
Blijft ook wel knap van het achtervolgende groepje om je kans op een medaille op deze manier weg te geven, wat een gepruts toch weer
Oh, dat had ik niet mee gekregen.. dan is het logisch inderdaad, wel lekkere communicatiequote:Op zondag 25 september 2022 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar die werden geïnformeerd dat ze een voorsprong van 1:47 hadden.
Gewoon de koersradio bij iedereen op de oren. Geen tactiekenquote:Op zondag 25 september 2022 13:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Best genaaid Rijden zonder oortjes is gewoon lame.
Dan is het wel essentieel dat de koersradio ook daadwerkelijk veel en juiste informatie doorgeeft. Volgens mij laat dat, zeker in kleinere koersen, nog wel eens te wensen over.quote:Op zondag 25 september 2022 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon de koersradio bij iedereen op de oren. Geen tactieken
Het WK is niet bepaald een kleine koersquote:Op zondag 25 september 2022 13:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan is het wel essentieel dat de koersradio ook daadwerkelijk veel en juiste informatie doorgeeft. Volgens mij laat dat, zeker in kleinere koersen, nog wel eens te wensen over.
Het lijkt me ook weer niet de bedoeling dat renners tactisch blunders gaat maken vanwege foutieve informatie.
Dat bedoel ik, als het zelfs hier al fout gaat wordt dan een ramp in al die kleinere koersen .quote:Op zondag 25 september 2022 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het WK is niet bepaald een kleine koers
.quote:Op zondag 25 september 2022 12:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Thijs is een walgelijk eng figuur die vuistdiep in de reet van Mathieu zit.
Het was ook alleen een voorstel voor het WK. Verder wordt toch overal al met oortjes gereden?quote:Op zondag 25 september 2022 13:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als het zelfs hier al fout gaat wordt dan een ramp in al die kleinere koersen .
Tja, dat heeft met prijs te maken.quote:Op zondag 25 september 2022 13:04 schreef Halcon het volgende:
Novotel is niet echt budget of zo. Vind het wel een stuk minder dan bv. Sheraton en Marriott.
Prima wielerjournalist.quote:Op zondag 25 september 2022 13:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vertel, wat je precies je probleem. Geen woord gelogen aan die uitspraak.
Gisteren was de finale van het AFL, de grootste sport in Australië, waar Sydney ook nog eens onderdeel van was. Rustig zal het dus zeker niet geweest zijn.quote:Op zondag 25 september 2022 13:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, dat heeft met prijs te maken.
Trouwens heeft zijn vader wel gelijk dat ze gewoon niet zo goedkoop hadden moeten doen en gewoon de hele verdieping (of vleugel) hadden moeten reserveren inclusief lege kamers. En anders gewoon bij aankomst informeren bij de receptie wanneer kamers op die verdieping vrijkwamen (van kamer wisselen is echt geen probleem). Neem aan dat die andere hotelgasten er niet standaard een week in zullen zitten.
Je moet ergens een streep trekken, maar heel erg veel scheelt dat meestal niet.quote:Op zondag 25 september 2022 13:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, dat heeft met prijs te maken.
Trouwens heeft zijn vader wel gelijk dat ze gewoon niet zo goedkoop hadden moeten doen en gewoon de hele verdieping (of vleugel) hadden moeten reserveren inclusief lege kamers. En anders gewoon bij aankomst informeren bij de receptie wanneer kamers op die verdieping vrijkwamen (van kamer wisselen is echt geen probleem). Neem aan dat die andere hotelgasten er niet standaard een week in zullen zitten.
Precies dat. Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Kijk ik wil op geen enkele manier mishandeling van kinderen goedpraten. Maar de bond hoort natuurlijk te zorgen dat dit soort situaties überhaupt niet ontstaan. Misschien kunnen ze de volgende keer de boel afzetten met een plankje.quote:Op zondag 25 september 2022 14:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet ergens een streep trekken, maar heel erg veel scheelt dat meestal niet.
Als je rust wilt, kun je ook beter iets goedkoper gaan customizen (hele etage afhuren, lege kamers huren, etc) dan duurder maar beetje het overlaten aan waar het hotelmanagement je neer kwakt.
Neem aan dat je ruim vantevoren boekt. Dan kun je, als je zoveel kamers boekt, vast wel afspraken maken met het hotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |