abonnement Unibet Coolblue
pi_206094681
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:24 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Biden moet zelf uitgevonden hebben dat de Russen zouden aanvallen !!

Die man is geniaal !

:s)
Anders dan Trump-Poetin-zei-dat--hij-dat-niet-deed-en-hij-kwam-oprecht-over, loopt Biden al een tijdje mee én -niet onbelangrijk- gelooft hij zijn eigen diensten eerder dat Poetin!
Misschien niet per se geniaal, hoewel ik het niet uitsluit, maar in ieder geval niet dom.
pi_206094706
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Onzin, tuurlijk valt er met hem te praten, ze willen niet, dat is wat anders.
Gezien de eisen die Rusland voortdurend op tafel gooit wil Poetin alleen een overgave van Oekraïne, dan ben je snel uitgepraat. Ik vrees dat een structurele oplossing voor het beëindigen van deze oorlog vereist dat die fascist in het Kremlin eindigt zoals z'n vroegere medefascisten in Milaan en Berlijn.
pi_206094745
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:40 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Als Russia zo stronk en mooi en geweldig is kunnen ze ook gewoon daar blijven ipv naar het nazistische, verwijfde westen te komen. Een échte Russische kerel blijft gewoon in zijn modderdorp of beschimmelde sovjetflat wonen, berkenschorsborsjtsj eten en zichzelf de vernieling in zuipen.
Vervang hier Rusland door Afrika en lees je reactie nogmaals.
Vakman pur sang
pi_206094766
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:51 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Anders dan Trump-Poetin-zei-dat--hij-dat-niet-deed-en-hij-kwam-oprecht-over, loopt Biden al een tijdje mee én -niet onbelangrijk- gelooft hij zijn eigen diensten eerder dat Poetin!
Misschien niet per se geniaal, hoewel ik het niet uitsluit, maar in ieder geval niet dom.
Gelukkig inderdaad.
  zondag 25 september 2022 @ 10:06:33 #155
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206094871
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:48 schreef mcmlxiv het volgende:
Best wel bizar dat er na zes maanden door het Russische regime stelselmatig georganiseerde oorlogsmisdaden waaronder deportaties, verkrachting, grootschalige moord op kinderen en bejaarden, beschieten van burgerdoelen, marteling, uithongering, uiteindelijk met als doelstelling genocide er nog steeds mensen zijn die zeggen
- ga toch praten met Nazi-Rusland
- het is echt je eigen schuld

Sommige mensen zijn echt te dom om te poepen.

En dan die eeuwige onzin over NATO. NATO was dood voordat Putin begon. Er waren nauwelijks Amerikaanse militairen in Europa, investeringen in defensie in Europa waren nihil, de Europese legers waren verkruimeld tot padvindersclubjes waarvan de welpjes pang-pang-pang moesten roepen bij gebrek aan oefenmunitie.

Nazi-Rusland doet aan een veroveringsoorlog zoals Nazi-Duitsland dat in de jaren veertig deed. Lebensraum, grondstoffen, strategische locaties, en wat al niet meer. Geen enkele actie of initiatief van Oekraïne of het westen heeft enige relatie tot het gedrag van Putin en Nazi-Rusland. Onderhandeling met de moderne Adolf heeft ook alleen maar zin nadat hij en zijn orc's uit Oekraïne zijn getrapt. Idealiter zou Nazi-Rusland binnengevallen moeten worden om de oorlogsmisdadigers op te pakken, te veroordelen en op te hangen, helaas kernwapens houden ons tegen. Dat is ook het enige echte verschil met de jaren veertig van de vorige eeuw.
Wat dat betreft wel interessant hoe en of de ban op 'nuclear proliferation' stand gaat houden. Heb het idee dat het nooit echt in de praktijk getest is.

Zat een boek te lezen over de ontwikkeling van de atoombom en er gingen toen twee ideeen rond: De VS zou de enige mogen zijn met atoombommen (en alle landen die er 1 ontwikkelen aanvallen). Het andere idee was dat elk land een atoombom mocht maken door uranium mijnen en fabrieken onafhankelijk te maken en zo iedereen toegang te geven tot productie middelen.

Beide zijn bizar eigenlijk. Maar nu zitten we er tussenin een beetje. Nu zou je willen dat Oekraine al een atoombom had, maar aan de andere kant mag Noord-Korea ze dan ook hebben.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206094951
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 08:40 schreef UitStraling het volgende:
En nog een leuke voor alle internet Poetin deskundigen hier.

CIA, Rusland gaat Oekraïne niet aanvallen.
MI6, Rusland gaat Oekraïne echt nooit aanvallen.

Zeven maanden later.

CIA, Rusland gaat echt geen kernwapens inzetten.
MI6, Rusland bluft alleen met zijn kernwapens.

Terwijl de vriendjes van Poetin hem dagelijks smeken en waarschuwen om dat niet te doen.
Ik kan me nog heel goed herinneren dat juist deze inlichtingendiensten voor de inval juist waarschuwden voor de inval en de Poetin trollen hier dat afdeden als nepnieuws.
  zondag 25 september 2022 @ 10:18:35 #157
104963 ETA
European Travel Author
pi_206095002
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 08:40 schreef UitStraling het volgende:
En nog een leuke voor alle internet Poetin deskundigen hier.

CIA, Rusland gaat Oekraïne niet aanvallen.
MI6, Rusland gaat Oekraïne echt nooit aanvallen.

Zeven maanden later.

CIA, Rusland gaat echt geen kernwapens inzetten.
MI6, Rusland bluft alleen met zijn kernwapens.

Terwijl de vriendjes van Poetin hem dagelijks smeken en waarschuwen om dat niet te doen.
Uitkomst van een complexe situatie is niet bepalend of een analyse goed was gedaan of niet. Op basis van beschikbare informatie op dat moment, was dat de meest logische antwoord.

Als jij om een specifiek eindnummer vraagt van je staatslot, en je wint ermee, betekend niet dat je goed bent in eindnummers kiezen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_206095025
twitter
  zondag 25 september 2022 @ 10:21:14 #159
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206095044
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vervang hier Rusland door Afrika en lees je reactie nogmaals.
Vinden Afrikanen hun land dan zo fantastisch?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206095067
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 10:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Vinden Afrikanen hun land dan zo fantastisch?
Daarom komen ze zo graag in bootjes naar Europa. Om te vertellen hoe geweldig Afrika is.
pi_206095117
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:48 schreef mcmlxiv het volgende:
Best wel bizar dat er na zes maanden door het Russische regime stelselmatig georganiseerde oorlogsmisdaden waaronder deportaties, verkrachting, grootschalige moord op kinderen en bejaarden, beschieten van burgerdoelen, marteling, uithongering, uiteindelijk met als doelstelling genocide er nog steeds mensen zijn die zeggen
- ga toch praten met Nazi-Rusland
- het is echt je eigen schuld

Sommige mensen zijn echt te dom om te poepen.

Bij dat soort figuren heb ik altijd het beeld van een smoezelig sociaal flatje waar de gordijnen de gansedag dicht zitten. Waar dan een shag rokende uitkeringstrekker dag in dag uit op een pc uit 2003 op internet zit. De hele dag zoekend naar wat er allemaal wel niet mis is in de wereld en daardoor enorm bevattelijk is voor complottheorieeen. En dan het eigen falen in het leven vanuit een soort stockholsyndroom de honger om het eigen nest te bevuilen. Een beeld van de marginalen in het leven dus. Eigenlijk zou je ze geen aandacht moeten geven zoals je dat offline ook niet zou doen.
pi_206095119
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vervang hier Rusland door Afrika en lees je reactie nogmaals.
Dienstplicht ontduikende Afrikanen (die vervolgens echter wél jaarlijks in hun thuisland op vakantie gaan) hebben net zo min iets te zoeken in de EU.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206095149
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 08:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Reken voor mij eens uit hoe lang een Amerikaanse kernraket erover doet om van Charkov naar Moskou te komen?
Of voorruit laten we van het verstandige in de mens uitgaan, een M1 Abrams tank?
Hard gezopen vannacht?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 25 september 2022 @ 10:36:42 #164
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206095173
Nou ja de versterkingen komen er aan
https://twitter.com/bayra(...)eGzzYo7UV9_mbe3uluRw

Granaatwerper
soms denk je dat het gespeeld is, dit kan toch niet waar zijn
https://twitter.com/Glasn(...)pvr7EwbM7sIIb3a8qk7w

https://twitter.com/Tadeu(...)MQ7altzOb0x7lxH7x4hg

[ Bericht 27% gewijzigd door michaelmoore op 25-09-2022 10:59:59 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206095202
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 25 september 2022 @ 10:39:35 #166
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206095209
quote:
2 shithole countries die beide te stupide, of te bezopen, zijn om 3 kleuren in de goede volgorde op hun vlag te printen. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 25 september 2022 @ 10:39:55 #167
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206095213
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 10:39 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Niki :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206095244
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Omdat het een vijfde colonne is, en overal waar een Russische minderheid van enige omvang is, dit tot problemen leidt omdat ze de Russische vlag hijsen en Russia Strong roepen.

En als er tienduizenden Russen richting de EU komen is het ondoenlijk om onderscheid te maken tussen wie vlucht voor Putin en wie vlucht voor de mobilisatie. Eenmaal binnen is nooit meer terug, dus dan is mijn voorkeur om ze buiten te houden. Ze hebben maandenlang de kans gehad zich uit te spreken maar pas nu de oorlog henzelf raakt, komen ze in beweging. Nee sorry, imo heeft Nederland (en de EU) echt geen enkele verplichting jegens deze groep.
Als het mogelijk is, zou je de situatie per individu kunnen bekijken.

Bijvoorbeeld deze Niki Proshin die al langere tijd kritische vlogs maakt over de oorlog. Hij zou wat mij betreft welkom zijn. Hij was aan het filmen bij een demonstratie en kreeg toen een klap in het gezicht van een agent.

Je moet hoe dan ook de sociale media accounts moeten opvragen. Als die vol zitten met foto's van Putin en "Russia STRONG" dan weet je het al.

  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 25 september 2022 @ 10:42:46 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206095248
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:41 schreef quirina het volgende:

Zouden hier ook uithetraamgeduwden tussen zitten?
Dat vermoorde gezin in Spanje (of was het Portugal?) had een Maltees paspoort dacht ik
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206095249
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Grootste filosoof 2022 zondag 25 september 2022 @ 10:43:18 #172
442397 UitStraling
pi_206095252
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 10:39 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Beetje de sentimenten die hier ook leven en dan zijn we niet eens in oorlog, ja gas is amper te betalen voor het plebs.
pi_206095253
In Malta werd ook een journalist vermoord.
pi_206095266
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:42 schreef polderturk het volgende:

[..]
Als het mogelijk is, zou je de situatie per individu kunnen bekijken.

Bijvoorbeeld deze Niki Proshin die al langere tijd kritische vlogs maakt over de oorlog. Hij zou wat mij betreft welkom zijn. Hij was aan het filmen bij een demonstratie en kreeg toen een klap in het gezicht van een agent.

Je moet hoe dan ook de sociale media accounts moeten opvragen. Als die vol zitten met foto's van Putin en "Russia STRONG" dan weet je het al.

Zolang mensen geen persoonlijke vervolging boven het hoofd hangt, zou ik ze niet toelaten. 'Sympathieke vlogger zijn' lijkt me als reden niet sterk genoeg.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 25 september 2022 @ 10:44:54 #175
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206095268
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:42 schreef polderturk het volgende:

[..]
Als het mogelijk is, zou je de situatie per individu kunnen bekijken.

Bijvoorbeeld deze Niki Proshin die al langere tijd kritische vlogs maakt over de oorlog. Hij zou wat mij betreft welkom zijn. Hij was aan het filmen bij een demonstratie en kreeg toen een klap in het gezicht van een agent.

Je moet hoe dan ook de sociale media accounts moeten opvragen. Als die vol zitten met foto's van Putin en "Russia STRONG" dan weet je het al.

En depressed Russian :)

En de onderstaande trut die jankt omdat Instagram geblokt is maar de dode Oekrainers wel best vind mag in Rusland blijven.

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 25 september 2022 @ 10:50:12 #176
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206095323
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Zolang mensen geen persoonlijke vervolging boven het hoofd hangt, zou ik ze niet toelaten. 'Sympathieke vlogger zijn' lijkt me als reden niet sterk genoeg.
Vloggers lopen flink gevaar hoor. Juist omdat ze een groot bereik hebben. Niki is voorzichtig met zijn woorden maar doet toch regelmatig uitspraken die niet zo verstandig zijn. Zal mij echt niets verbazen als ze hem binnenkort uit zijn flat trekken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206095347
Poetin zal direct getest worden na het annexeren van de gebieden volgens week want de Oekraïners blijven vechten en domineren. Gaat die nucleaire taal uitslaan? Oekraïners blijven doorvechten en de vele hardliners zullen eisen dat die zijn dreiging kracht bijzet en bijv claimt opdracht te geven de nukes van stal te halen. Doet die dat niet is het een blaffende hond en zullen ze hem verbaal afmaken omdat die toekijkt hoe de “Russische federatie in Luhansk regio en Kherson gebied verliest aan Oekraïense nazi-regime”.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206095353
quote:
84s.gif Op zondag 25 september 2022 10:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En depressed Russian :)

En de onderstaande trut die jankt omdat Instagram geblokt is maar de dode Oekrainers wel best vind mag in Rusland blijven.

[ twitter ]
Op het einde van de video geeft Niki aan dat hij ook opgeroepen kan worden en dat hij binnenkort moet bedenken wat hij gaat doen.

Ik denk dat hij ook gaat vluchten.

Het zou beter zijn als deze vluchters tegen de oorlog gaan protesteren.

Een aantal geïnterviewden denken dat er binnen een paar maanden een totale mobilisatie gaat komen.
pi_206095373
quote:
84s.gif Op zondag 25 september 2022 10:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Vloggers lopen flink gevaar hoor. Juist omdat ze een groot bereik hebben. Niki is voorzichtig met zijn woorden maar doet toch regelmatig uitspraken die niet zo verstandig zijn. Zal mij echt niets verbazen als ze hem binnenkort uit zijn flat trekken.
Ik vind hem juist vrij naïef in hoe hij zich al langer uitdrukt. Ze pakken je voor minder op.

Dit zat ook op de rand

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 25 september 2022 @ 10:56:29 #180
8369 speknek
Another day another slay
pi_206095380
tiktok
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206095397
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:42 schreef polderturk het volgende:

[..]
Als het mogelijk is, zou je de situatie per individu kunnen bekijken.

Bijvoorbeeld deze Niki Proshin die al langere tijd kritische vlogs maakt over de oorlog. Hij zou wat mij betreft welkom zijn. Hij was aan het filmen bij een demonstratie en kreeg toen een klap in het gezicht van een agent.

Je moet hoe dan ook de sociale media accounts moeten opvragen. Als die vol zitten met foto's van Putin en "Russia STRONG" dan weet je het al.

Je kan niet 1 voor 1 bekijken want die mensen zijn dan al binnen.

Volg je het nieuws wel over asielzoekers?
pi_206095410
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:52 schreef Aloulu het volgende:
Poetin zal direct getest worden na het annexeren van de gebieden volgens week want de Oekraïners blijven vechten en domineren. Gaat die nucleaire taal uitslaan? Oekraïners blijven doorvechten en de vele hardliners zullen eisen dat die zijn dreiging kracht bijzet en bijv claimt opdracht te geven de nukes van stal te halen. Doet die dat niet is het een blaffende hond en zullen ze hem verbaal afmaken omdat die toekijkt hoe de “Russische federatie in Luhansk regio en Kherson gebied verliest aan Oekraïense nazi-regime”.
Kan wel even duren

Putin heeft nog wel bakken met hout voor op het vuur in de vorm van zn mobilisatieplan. Als de laatste kinderwagen en oorlogsveteraan er op 90 jarige leeftijd in rolstoel is heengerolt dan zal die tijd gaan aanbreken.

Wat me toch tegenvalt is dat hij als berentemmer er zelf niet heengaat.
pi_206095458
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 10:59 schreef Beathoven het volgende:
Kan wel even duren

Putin heeft nog wel bakken met hout voor op het vuur in de vorm van zn mobilisatieplan. Als de laatste kinderwagen en oorlogsveteraan er op 90 jarige leeftijd in rolstoel is heengerolt dan zal die tijd gaan aanbreken.

Wat me toch tegenvalt is dat hij als berentemmer er zelf niet heengaat.
Niet voor de zeer korte termijn, oftewel aankomende weken. Heb het niet over hele Luhansk regio verliezen maar elk verder verlies nadat hij het officieel meent geannexeerd te hebben.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zondag 25 september 2022 @ 11:08:21 #184
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206095489
quote:
Ook Russen die hun dochter en vrouw vermoord hebben met een hakbijl en toen zelfmoord gepleegd hebben
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206095537
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ook Russen die hun dochter en vrouw vermoord hebben met een hakbijl en toen zelfmoord gepleegd hebben
Vergeet de aan kikkers likkende Russen niet. De deep state heeft nl. marxistische sjamanen in dienst genomen die Russen aan giftige kikkers laten likken.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 25 september 2022 @ 11:27:15 #186
8369 speknek
Another day another slay
pi_206095669
Hij gaat lekker

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206095728
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206095736
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 10:56 schreef speknek het volgende:
[ tiktok ]
Dit is echt hilarisch. De beste manier om met deze shit om te gaan.
pi_206095827
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:13 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Vergeet de aan kikkers likkende Russen niet. De deep state heeft nl. marxistische sjamanen in dienst genomen die Russen aan giftige kikkers laten likken.
@kikkerlikker
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_206095850
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206095856
twitter
pi_206095874
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 10:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Kan wel even duren

Putin heeft nog wel bakken met hout voor op het vuur in de vorm van zn mobilisatieplan. Als de laatste kinderwagen en oorlogsveteraan er op 90 jarige leeftijd in rolstoel is heengerolt dan zal die tijd gaan aanbreken.

Wat me toch tegenvalt is dat hij als berentemmer er zelf niet heengaat.
De vraag blijft toch ook wel een beetje in hoeverre die mobilisatie tot onvrede in eigen land gaat leiden. Mobilisatie is leuk, maar het werkt toch iets beter wanneer een vreemde mogendheid je land binnenvalt, allerhande oorlogsmisdaden pleegt, steden platbombardeert en ga zo maar door dan wanneer je plots met een wapen uit 1850 richting een front wordt gestuurd waar je helemaal niets mee te maken wilt hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206095911
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:36 schreef michaelmoore het volgende:
Nou ja de versterkingen komen er aan
https://twitter.com/bayra(...)eGzzYo7UV9_mbe3uluRw

Granaatwerper
soms denk je dat het gespeeld is, dit kan toch niet waar zijn
https://twitter.com/Glasn(...)pvr7EwbM7sIIb3a8qk7w

https://twitter.com/Tadeu(...)MQ7altzOb0x7lxH7x4hg
Dit is ook niet waar.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_206095956
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:50 schreef Monolith het volgende:

[..]
De vraag blijft toch ook wel een beetje in hoeverre die mobilisatie tot onvrede in eigen land gaat leiden. Mobilisatie is leuk, maar het werkt toch iets beter wanneer een vreemde mogendheid je land binnenvalt, allerhande oorlogsmisdaden pleegt, steden platbombardeert en ga zo maar door dan wanneer je plots met een wapen uit 1850 richting een front wordt gestuurd waar je helemaal niets mee te maken wilt hebben.
Ah. Een beetje wat de Russen in Oekraïne hebben laten zien tot zover, dus.
pi_206095975
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 12:00 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ah. Een beetje wat de Russen in Oekraïne hebben laten zien tot zover, dus.
Eh ja, dat was dan ook waar ik op doelde. Er is een reden dat de Oekraïense mobilisatie een stuk succesvoller is verlopen dan de Russische.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206095979
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 11:50 schreef Monolith het volgende:

[..]
De vraag blijft toch ook wel een beetje in hoeverre die mobilisatie tot onvrede in eigen land gaat leiden. Mobilisatie is leuk, maar het werkt toch iets beter wanneer een vreemde mogendheid je land binnenvalt, allerhande oorlogsmisdaden pleegt, steden platbombardeert en ga zo maar door dan wanneer je plots met een wapen uit 1850 richting een front wordt gestuurd waar je helemaal niets mee te maken wilt hebben.
Volgens mij wordt het wel royaal beloond allemaal, ze krijgen iig (circa) 5300 dollar aanvangst bonus, hoop geld voor de gemiddelde Rus uit Oost Rusland die zulke bedragen eerder per jaar dan per maand verdiend.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_206095989
Het is eigenlijk bij de beesten af dat 1 vent de hele wereld kan chanteren. Zonder die nukes was dit varkentje vermoedelijk na 2 weken al gewassen.
pi_206096028
Dat gegil gaat door merg en been. :o

twitter
  zondag 25 september 2022 @ 12:09:57 #199
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206096032
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 12:04 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is eigenlijk bij de beesten af dat 1 vent de hele wereld kan chanteren. Zonder die nukes was dit varkentje vermoedelijk na 2 weken al gewassen.
Zonder apathische schapen als bevolking ook?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206096053
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 12:09 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Zonder apathische schapen als bevolking ook.
Hitler had nog een paar medestanders. Rusland staat er helemaal alleen voor, niemand wil deze zinloze oorlog alleen niemand durft in te grijpen want nukes. De VN is kansloos want Rusland stemt alles weg met z’n veto.

Maar dat Rusland zijn veto moet inleveren zal ongetwijfeld inzet van de onderhandelingen zijn. Anders zitten we over een paar jaar weer.
pi_206096104
Rusland moet permanent lid af zijn in die veiligheidsraad. Vervang het gewoon door India.
  zondag 25 september 2022 @ 12:27:32 #202
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206096180
In Dagestan neemt de onrust ook toe:
twitter
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206096192
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 12:27 schreef Perrin het volgende:
In Dagestan neemt de onrust ook toe:
[ twitter ]
In Dagestan hebben ze wel ervaring met het kopje kleiner maken van Russen O-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206096193
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 12:11 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Hitler had nog een paar medestanders. Rusland staat er helemaal alleen voor, niemand wil deze zinloze oorlog alleen niemand durft in te grijpen want nukes. De VN is kansloos want Rusland stemt alles weg met z’n veto.

Maar dat Rusland zijn veto moet inleveren zal ongetwijfeld inzet van de onderhandelingen zijn. Anders zitten we over een paar jaar weer.
Welke medestanders? Italië? Daar had je geen reet aan. Japan? Zaten aan de andere kant van de wereld.

Rusland heeft wel bondgenoten zoals Iran maar die leveren alleen wapens. Syrië levert wel wat troepen maar dat zijn vrijwilligers.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206096215
Daarnaast hebben Iran en Syrië zo hun eigen problemen *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206096221
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Hij denkt dat de navo/Amerika perse iets over de grens moet plaatsen.
Amerika kan letterlijk van overal op de planeet Rusland raken, zelfs van buiten de planeet vermoed ik. (En dan bedoel ik natuurlijk satelliet wapens gericht op de planeet en ja die bestaan)
De VS heeft idd als enige een fatsoenlijke nucleaire en non nucleaire global strike mogelijkheid. Daarvoor hoeven ze niet in Oekraïne te zitten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206096243
quote:
Rijke mensen komen overal onderuit, of ze nou Rus zijn of niet.
pi_206096250
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 12:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
De VS heeft idd als enige een fatsoenlijke nucleaire en non nucleaire global strike globale aanvalsmogelijkheid. Daarvoor hoeven ze niet in Oekraïne te zitten.
Vertaald.

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:30 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Omdat het een vijfde colonne is, en overal waar een Russische minderheid van enige omvang is, dit tot problemen leidt omdat ze de Russische vlag hijsen en Russia Strong roepen.

En als er tienduizenden Russen richting de EU komen is het ondoenlijk om onderscheid te maken tussen wie vlucht voor Putin en wie vlucht voor de mobilisatie. Eenmaal binnen is nooit meer terug, dus dan is mijn voorkeur om ze buiten te houden. Ze hebben maandenlang de kans gehad zich uit te spreken maar pas nu de oorlog henzelf raakt, komen ze in beweging. Nee sorry, imo heeft Nederland (en de EU) echt geen enkele verplichting jegens deze groep.
Daarom ook alle Oekraïners buiten de deur houden. Je weet maar nooit wie voor of tegen Rusland is.

[ Bericht 26% gewijzigd door HSG op 25-09-2022 12:57:16 ]
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206096277
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 12:34 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Rijke mensen komen overal onderuit, of ze nou Rus zijn of niet.
Vraag maar aan Cadet Bone Spurs. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_206096300
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 12:27 schreef Perrin het volgende:
In Dagestan neemt de onrust ook toe:
[ twitter ]
Dit soort dingen zijn het bewijs dat je de gewone Rus genadeloos moet aanpakken met sancties.

Ze komen pas in actie als ze zelf getroffen worden. Niet als er een yacht in beslag wordt genomen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 25 september 2022 @ 12:50:57 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206096361
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 12:35 schreef HSG het volgende:

[..]
Vertaald en verbeterd.
[..]
Vertaald.
[..]
Daarom ook alle Oekraïners buiten de deur houden. Je weet maar nooit wie voor of tegen Rusland is.
Waarom? Het is een naam.

Depressed Russian
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206096406
quote:
84s.gif Op zondag 25 september 2022 12:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom? Het is een naam.

Depressed Russian
Wist ik veel.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 25 september 2022 @ 12:57:34 #213
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206096415
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 12:56 schreef HSG het volgende:

[..]
Wist ik veel.
Gekkerd
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206096431
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 08:40 schreef UitStraling het volgende:
En nog een leuke voor alle internet Poetin deskundigen hier.

CIA, Rusland gaat Oekraïne niet aanvallen.
MI6, Rusland gaat Oekraïne echt nooit aanvallen.

Zeven maanden later.

CIA, Rusland gaat echt geen kernwapens inzetten.
MI6, Rusland bluft alleen met zijn kernwapens.

Terwijl de vriendjes van Poetin hem dagelijks smeken en waarschuwen om dat niet te doen.
Ach kijk, de Poetinrimmer kan enkel nog z'n punt maken met leugens. Het waren juist de Amerikaanse en Britse veiligheidsdiensten die al geruime tijd waarschuwden voor een Russische inval. Het waren juist kontlikkers zoals jij die toen bij hoog en laag bleven beweren: nee hoor, dat zou zo'n keurige man als Poetin echt nooooit doen.

Maar hee, leuke poging om de geschiedenis te herschrijven, helaas jammerlijk mislukt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 25 september 2022 @ 13:03:03 #215
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206096453
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 10:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Beetje de sentimenten die hier ook leven en dan zijn we niet eens in oorlog, ja gas is amper te betalen voor het plebs.
Heb je dat op facebook gelezen?
&lt;signature here&gt;.
pi_206096460
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 08:40 schreef UitStraling het volgende:
En nog een leuke voor alle internet Poetin deskundigen hier.

CIA, Rusland gaat Oekraïne niet aanvallen.
MI6, Rusland gaat Oekraïne echt nooit aanvallen.

Zeven maanden later.

CIA, Rusland gaat echt geen kernwapens inzetten.
MI6, Rusland bluft alleen met zijn kernwapens.

Terwijl de vriendjes van Poetin hem dagelijks smeken en waarschuwen om dat niet te doen.
China heeft ook al gezegd dat ze nooit zullen toestaan dat Rusland kernwapens gaat gebruiken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206096469
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 13:04 schreef HSG het volgende:

[..]
China heeft ook al gezegd dat ze nooit zullen toestaan dat Rusland kernwapens gaat gebruiken.
China heeft nog een afspraak uit 2013 met Oekraïne
https://www.wsj.com/artic(...)-ukraine-11647007200
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 25 september 2022 @ 13:08:10 #218
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206096485
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 12:56 schreef HSG het volgende:

[..]
Wist ik veel.
Dat blijkt
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 25 september 2022 @ 13:09:36 #219
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206096500
Er het eerste staatshoofd is officieel lid geworden van NAFO:

twitter

NAFO expansion is non-negotiable.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 25 september 2022 @ 13:11:48 #220
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206096525
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 12:35 schreef HSG het volgende:

[..]
Daarom ook alle Oekraïners buiten de deur houden. Je weet maar nooit wie voor of tegen Rusland is.
Moet ik je nou echt het verschil tussen agressor en slachtoffer uitleggen :')

De Russen hebben deze engnek zelf het Kremlin in gestemd. Jarenlang Russia Strong geroepen en nu ze zelf de lul dreigen te zijn mag het verfoeide Westen ze opvangen? Fuck off. Ga maar verhaal halen bij je geweldige leider.
pi_206096539
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206096542
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 13:12 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Moet ik je nou echt het verschil tussen agressor en slachtoffer uitleggen :')
Want mensen die pro-Rusland zijn kunnen geen slachtoffer zijn?
quote:
De Russen hebben deze engnek zelf het Kremlin in gestemd. Jarenlang Russia Strong geroepen en nu ze zelf de lul dreigen te zijn mag het verfoeide Westen ze opvangen? Fuck off. Ga maar verhaal halen bij je geweldige leider.
Hoe weet jij nou dat de verkiezingen toen in Rusland eerlijk zijn verlopen?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206096585
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 13:15 schreef HSG het volgende:

[..]
Want mensen die pro-Rusland zijn kunnen geen slachtoffer zijn?
[..]
Hoe weet jij nou dat de verkiezingen toen in Rusland eerlijk zijn verlopen?
De Russen zijn 7 maanden in de gelegenheid geweest om zich tegen de oorlog te keren. Pas nu het ze zelf raakt komen ze in actie. Dit is niet ons probleem. Ze lossen het zelf maar op.

Als ze niet tevreden zijn met het bestuur dan zetten ze het maar af.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')