quote:
Dat lijkt me alleen waarschijnlijk als @jigggy een carrièreswitch heeft gemaakt naar geiten- en/of schapenhoeder.quote:
Alsof @jigggy ooit ontmaagd gaat wordenquote:Op zaterdag 24 september 2022 21:57 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen waarschijnlijk als @:jigggy een carrièreswitch heeft gemaakt naar geiten- en/of schapenhoeder.
quote:Op zaterdag 24 september 2022 18:09 schreef Fushia2 het volgende:
Ben effe in de lage landen. Vooraleer ik het vliegtuig naar het zuiden neem ga ik @:jigggy meeten
Ben helemaal gestressed
Klacht: stress
In4: TS is homo. Neen. 🖕🏼
TS is bang dat een simpele kleertjes vouwer met een mbo 2 diploma hem eruit praat qua intelligentiequote:Op zaterdag 24 september 2022 23:09 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waarom dan die stress om de Jig te meeten?
Nederland is veel te rechts, ben blij dat ik er niet meer woon.quote:Op zondag 25 september 2022 09:29 schreef Aiciu het volgende:
Het vliegtuig pakken naar België is wel beter voor je auto idd.
Dat zou best nog eens mogelijk kunnen zijn. Laagopgeleide mensen kunnen een boel aan levenservaring en vaardigheden hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2022 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TS is bang dat een simpele kleertjes vouwer met een mbo 2 diploma hem eruit praat qua intelligentie
Jigggy kan deze TS nog wat leren over hoe hij het beste vrijwillig beflikkerd kan worden en daar vervolgens heel stoer over te doen op een online forumquote:Op zondag 25 september 2022 10:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zou best nog eens mogelijk kunnen zijn. Laagopgeleide mensen kunnen een boel aan levenservaring en vaardigheden hebben
Was Nederland maar rechts.quote:Op zondag 25 september 2022 10:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nederland is veel te rechts, ben blij dat ik er niet meer woon.
Al die domme boerderijhoofden met een mening steeds…..
quote:Op zondag 25 september 2022 11:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jigggy kan deze TS nog wat leren over hoe hij het beste vrijwillig beflikkerd kan worden en daar vervolgens heel stoer over te doen op een online forum
Hoe gaat met je wiet verslaving?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |