abonnement Unibet Coolblue
pi_206098675
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 12:21 schreef Barreltje het volgende:
goedemorgen!
ik had even een heel weekend nodig om weer opl te laden .. lekker luieren na een avond vrienden over de vloer.. lekker extro/introverte combi O+

Gecondoleerd Jager :*
en wat een gedoe is dat dan zo alles in een ander land.. achteraf komt het vast goed, maar nu is het nog even een ding zo..

ik werd vorige week door mn zusje weer eens gevraagd of ik mn testament al gemaakt heb ( over de dood praten is normaal in ons gezin) maar ik zit er een beetje mee in mn hoofd.. want als ik NU doodga wil ik wsl een andere verdeling dan als ik over 2 jaar doodga.. kan je eigenlijk evt andere mogelijkheden in een testament vast leggen ? bv. nu gaat alles naar X , maar als zusenzo gebeurt wil ik graag dat 30% naar Y gaat ?

ohh en ik ben een beetje verliefd :
https://www.nybolig.dk/la(...)utm_medium=exitlinks
nu alleen nog paarden leuk gaan vinden _O-
_O_

Ik liet Chrome de pagina naar het Nederlands vertalen en oh my!

quote:
Goede redenen om het huis te kopen:
1. Eigendom van de minnaar!
Krijg je die er zomaar bij *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206098766
*zucht*

Ik wilde komende zondag een extra training geven bij m'n club. Meestal zijn er best wat mensen te porren om op zondagochtend te gaan klimmen en ik heb dat weekend nog weinig sportplannen.

Nou laat het bestuur weten dat er nog geen trainer gevonden is om die zondagmiddag een clinic te geven (waarmee de club veel geld verdient en een goede naam krijgt) en dat ze liever hebben dat ik die clinic doe (en eventueel daarnaast die extra training).

Maar ik heb echt helemaal geen zin in die clinic. Het is een groep van 30 "lastige" kinderen. Nou zijn het allemaal heel leuke kinderen, maar 30 is veel te veel, dat kan ik helemaal niet aan. Ook met 3 assistenten (zoals we het vorig jaar hebben gedaan) kreeg ik er de zenuwen van. Die kinderen hebben geen enkel gevoel voor zelfbehoud en staan continu op het punt om elkaar ook nog een kopje kleiner te maken. Als je 2 seconden je grip op de groep verliest, gaan ze er in alle richtingen vandoor. Er zijn begeleiders bij maar die hebben ook geen ogen in hun rug.

Kortom, waarschijnlijk gaat die clinic niet door (want ik ga het niet doen) en dan ook maar geen vrije training. *zucht*

(ik neem die kinderen echt niks kwalijk, en 1 op 1 zijn ze heel lief, maar het zijn er te veel en ik heb te weinig ervaring met 30 kinderen in bedwang houden op een terrein waar ze niet veilig zijn)
pi_206098802
Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je 30 kinderen te veel vindt hoor. Ik zou 10 al te veel vinden. Hoe oud zijn die kinderen? Ik zou absoluut nee zeggen als je het niet ziet zitten. Anders heb je de hele week buikpijn van het idee dat je dat gaat doen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206098851
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 18:02 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je 30 kinderen te veel vindt hoor. Ik zou 10 al te veel vinden. Hoe oud zijn die kinderen? Ik zou absoluut nee zeggen als je het niet ziet zitten. Anders heb je de hele week buikpijn van het idee dat je dat gaat doen :X
Groep 6-8, geloof ik. In ieder geval bovenbouw van de basisschool. De kinderen lijken veel groter dan dat ik als 11-jarige was, maar ik was dan ook een braaf saai basisschoolkindje en deze kinderen hebben veel meer meegemaakt dan dat.

Het is van een soort programma waarbij de kinderen elk weekend "school" hebben waar ze bijgespijkerd worden in Nederlands, gedrag, zelfvertrouwen, etc. Heel mooi streven. Weinig budget dus ze gaan voor het zelfvertrouwen-gedeelte niet naar een outdoorcentrum in de buurt (met opgeleide, dure medewerkers) maar naar ons.
pi_206098858
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 17:26 schreef Kaatje1 het volgende:
@:AnneX daar zou ik niet te snel op hopen. Niet te veel wegens herkenbaarheid, maar door “laksheid” van een vrij jong overledene heeft een familielid waar al 10 jaar geen contact meer mee was alles geërfd (er zijn 2 huizen van gekocht) en degene die wel contact had, niets.
Komt goed. B-)
pi_206098882
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 18:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Groep 6-8, geloof ik. In ieder geval bovenbouw van de basisschool. De kinderen lijken veel groter dan dat ik als 11-jarige was, maar ik was dan ook een braaf saai basisschoolkindje en deze kinderen hebben veel meer meegemaakt dan dat.

Het is van een soort programma waarbij de kinderen elk weekend "school" hebben waar ze bijgespijkerd worden in Nederlands, gedrag, zelfvertrouwen, etc. Heel mooi streven. Weinig budget dus ze gaan voor het zelfvertrouwen-gedeelte niet naar een outdoorcentrum in de buurt (met opgeleide, dure medewerkers) maar naar ons.
Dat zijn andere kinderen dan op de dorpse basisschool, vermoed ik zo.
  zondag 25 september 2022 @ 18:10:49 #107
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206098887
Zo. Even bijkomen. Rondje Sneekermeer gedaan, rondje Sneek er aan geknoopt en alle bruggen gesprint... 51,4km en twee keer een stevige regendouche...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206098902
@Tele6, je hebt groot gelijk om die clinic niet op je te nemen.
Nog te leren: wel die zondagtraining door te laten gaan.

Maar je bent goed bezig ^O^ _O_
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 25 september 2022 @ 18:13:36 #109
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206098923
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 17:59 schreef Tele6 het volgende:
*zucht*

Ik wilde komende zondag een extra training geven bij m'n club. Meestal zijn er best wat mensen te porren om op zondagochtend te gaan klimmen en ik heb dat weekend nog weinig sportplannen.

Nou laat het bestuur weten dat er nog geen trainer gevonden is om die zondagmiddag een clinic te geven (waarmee de club veel geld verdient en een goede naam krijgt) en dat ze liever hebben dat ik die clinic doe (en eventueel daarnaast die extra training).

Maar ik heb echt helemaal geen zin in die clinic. Het is een groep van 30 "lastige" kinderen. Nou zijn het allemaal heel leuke kinderen, maar 30 is veel te veel, dat kan ik helemaal niet aan. Ook met 3 assistenten (zoals we het vorig jaar hebben gedaan) kreeg ik er de zenuwen van. Die kinderen hebben geen enkel gevoel voor zelfbehoud en staan continu op het punt om elkaar ook nog een kopje kleiner te maken. Als je 2 seconden je grip op de groep verliest, gaan ze er in alle richtingen vandoor. Er zijn begeleiders bij maar die hebben ook geen ogen in hun rug.

Kortom, waarschijnlijk gaat die clinic niet door (want ik ga het niet doen) en dan ook maar geen vrije training. *zucht*

(ik neem die kinderen echt niks kwalijk, en 1 op 1 zijn ze heel lief, maar het zijn er te veel en ik heb te weinig ervaring met 30 kinderen in bedwang houden op een terrein waar ze niet veilig zijn)
Ik zou een groep van 30 kinderen fijn overlaten aan een mensen die daar hun beroep van hebben gemaakt, zeker gezien de potentie van blessures en "eigen keuzes" gemaakt door jongeren onder de 35.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206098931
Over erfenissen, ik leerde vorige week dat vaders vriendin ook 1⁄3 van de waarde van zijn huis erft. Wat ik helemaal prima vind, maar waarvan ik gevraagd heb de boel wel even zo te regelen dat als zij niet meer leeft, die 1⁄3 niet naar haar erfgenamen gaat want dat zijn er veels te veel om lekker mee af te kunnen stemmen.
Gaan ze regelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206099000
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 18:13 schreef fietsie het volgende:

Ik zou een groep van 30 kinderen fijn overlaten aan een mensen die daar hun beroep van hebben gemaakt, zeker gezien de potentie van blessures en "eigen keuzes" gemaakt door jongeren onder de 35.
Ja, daar zijn hele opleidingen voor, het les geven en begeleiden van grote groepen kinderen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206099020
Oef 30 rustige kinderen zou ik al een uitdaging vinden (en nee zeggen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_206099051
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 17:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Hey wat goed man!

Ik vind het altijd super intensief zulke momenten, en ook waanzinnig tof. Zowel workwise als privé. Even geen man en kind aan mijn hoofd en volle focus plus zeker weten ononderbroken nachten.

Ok, behalve laatst toen er om drie uur 's nachts iemand mijn kamer in wilde komen en op de deur stond te bonzen en doen :')
Denk dronken figuur ofzo, maar goed, doorgaans gebeuren dat soort dingen niet en is het gewoon even lekker knallen en snurken zo'n periode O+
Ik las in de ervaringen ook allemaal 'intensief'. :D Dus dat verwacht ik ook wel. Ik was sowieso al verbaasd dat het dagen van 9 tot 8 zijn, en dan met de opmerking 'het diner serveren we na die tijd'. Ik dacht eerst dat het tot 8 uur zou duren omdat ze het eten meetelde, maar neehoor. :') Zulke dagen ben ik met mijn ambtenaar-baantje natuurlijk niet gewend.

Kan me voorstellen dat het nog net iets anders is als je normaal thuis een kind hebt.
pi_206099055
Ik heb nu gezegd dat ik die clinic alleen wil geven als assistent van een andere trainer. Dan moet er iemand komen die het wel ziet zitten om die verantwoordelijkheid te hebben. (We hebben een paar mensen met sportopleiding in de trainersgroep dus het zou kunnen dat een van hen wil)

Dat is denk ik wel een nette oplossing. Mijn extra training kan gewoon doorgaan en ik toon goede wil en gezond verstand door me aan te bieden als trainersassitent van een trainer die wel 30 kinderen aandurft ^O^
pi_206099076
Klinkt als een verstandige keuze, Tele.
pi_206099145
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 17:20 schreef AnneX het volgende:
Fijn zeg, Myraela dat het zo goed gaat. Alleen op hotel. Je verveelt je niet.
En prikkels? Na het eten naar je kamer. Hopelijk een kamer alleen.
Ik ga er wel vanuit dat het een kamer alleen is. Anders ga ik ook gewoon weer naar huis, want een beetje eigen ruimte heb ik wel nodig. :D
  zondag 25 september 2022 @ 18:46:01 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206099275
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef 30 rustige kinderen zou ik al een uitdaging vinden (en nee zeggen)
Ik vind drie rustige kinderen al teveel

Gr gr een moeder van één rustig kind :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 25 september 2022 @ 18:46:51 #118
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206099284
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 18:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb nu gezegd dat ik die clinic alleen wil geven als assistent van een andere trainer. Dan moet er iemand komen die het wel ziet zitten om die verantwoordelijkheid te hebben. (We hebben een paar mensen met sportopleiding in de trainersgroep dus het zou kunnen dat een van hen wil)

Dat is denk ik wel een nette oplossing. Mijn extra training kan gewoon doorgaan en ik toon goede wil en gezond verstand door me aan te bieden als trainersassitent van een trainer die wel 30 kinderen aandurft ^O^
Klinkt stuk verantwoorder ja. Doe even normaal zeg, malloten :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 25 september 2022 @ 18:49:20 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206099308
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 18:25 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik las in de ervaringen ook allemaal 'intensief'. :D Dus dat verwacht ik ook wel. Ik was sowieso al verbaasd dat het dagen van 9 tot 8 zijn, en dan met de opmerking 'het diner serveren we na die tijd'. Ik dacht eerst dat het tot 8 uur zou duren omdat ze het eten meetelde, maar neehoor. :') Zulke dagen ben ik met mijn ambtenaar-baantje natuurlijk niet gewend.

Kan me voorstellen dat het nog net iets anders is als je normaal thuis een kind hebt.
Ik ging vorige week bij een soortgelijke week gemiddeld om 9 uur pas aan tafel. Gaaf, druk, overweldigend én fantastisch tegelijkertijd

En kamer alleen is wel voorwaarde ja. Collega van me was tijdje terug elders gaan werken, klein bedrijfje. Die had een weekend weg met werk, bleek bij aankomst gedeelde kamers te zijn. Die stond even te kijken daar. Dat kan echt niet hoor.
Was vanuit de zorg niet anders gewend, maar dat vind ik eigenlijk ook gewoon debiel in hindsight
Privacy tijdens snurktijd is een groot goed
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206099326
Rustige kinderen, wat zijn dat? :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 18:53:23 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206099360
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 18:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ging vorige week bij een soortgelijke week gemiddeld om 9 uur pas aan tafel. Gaaf, druk, overweldigend én fantastisch tegelijkertijd

En kamer alleen is wel voorwaarde ja. Collega van me was tijdje terug elders gaan werken, klein bedrijfje. Die had een weekend weg met werk, bleek bij aankomst gedeelde kamers te zijn. Die stond even te kijken daar. Dat kan echt niet hoor.
Was vanuit de zorg niet anders gewend, maar dat vind ik eigenlijk ook gewoon debiel in hindsight
Privacy tijdens snurktijd is een groot goed
Dat kan prima. Als je een suite hebt met twee losse slaapkamers met eigen badkamer hebt.

Hadden twee collega's van me vorige week. "Sorry sorry, we hebben geen losse kamers meer"

Die suite zou anders ¤900/nacht zijn
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_206099483
Oh, had ik het al eens gehad over de belbin-training waarbij iedereen bij mij kwam uithuilen?
Het hele drama ontstond doordat er huisjes/kamer gedeeld werden en er vier drama-kwiens in één huisje zaten en een nacht de tijd hadden om drama te bouwen.

De keer daarvoor, ander team, zelfde thema, zelfde logeerplaats, was het probleem meer dat iemand de dronken manager naar bed moest begeleiden. Oh, en mijn kennis/buurman/collega die de volgende dag mopperde dat er drie naakte dames door zijn kamer liepen maar dat hij natuurlijk z'n bril niet ophad (dat deed 'ie nooit als hij gezien kon worden :D)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206099527
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 18:49 schreef Molo het volgende:
Ik ging vorige week bij een soortgelijke week gemiddeld om 9 uur pas aan tafel. Gaaf, druk, overweldigend én fantastisch tegelijkertijd

En kamer alleen is wel voorwaarde ja. Collega van me was tijdje terug elders gaan werken, klein bedrijfje. Die had een weekend weg met werk, bleek bij aankomst gedeelde kamers te zijn. Die stond even te kijken daar. Dat kan echt niet hoor.
Was vanuit de zorg niet anders gewend, maar dat vind ik eigenlijk ook gewoon debiel in hindsight
Privacy tijdens snurktijd is een groot goed
Bij een weekendje weg met een kleiner bedrijf snap ik de keuze nog wel. Al zou ik niet fijn vinden, maar van mij hoeft een reisje als uitje sowieso niet zo. Soms verkopen ze dat soort dingen in vacatures ook als 'wij bieden de leukste....' terwijl ik het eerder een minpunt vind. :') Gewoon een borrel of diner is helemaal prima.
pi_206099542
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 19:04 schreef sigme het volgende:
Oh, had ik het al eens gehad over de belbin-training waarbij iedereen bij mij kwam uithuilen?
Het hele drama ontstond doordat er huisjes/kamer gedeeld werden en er vier drama-kwiens in één huisje zaten en een nacht de tijd hadden om drama te bouwen.

De keer daarvoor, ander team, zelfde thema, zelfde logeerplaats, was het probleem meer dat iemand de dronken manager naar bed moest begeleiden. Oh, en mijn kennis/buurman/collega die de volgende dag mopperde dat er drie naakte dames door zijn kamer liepen maar dat hij natuurlijk z'n bril niet ophad (dat deed 'ie nooit als hij gezien kon worden :D)
Wat voor drama was er bij de dramaqueens ontstaan? :D
pi_206099608
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 19:09 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wat voor drama was er bij de dramaqueens ontstaan? :D
Oh, eigenlijk draaide het er allemaal om dat de manager best opmerkzaam was en eens had opgemerkt over onze boerentrien dat dat wel een boerentrien was en dat kwam dus nu de boerentrien ter ore. Die dat normaal gesproken nooit zou ontkennen, maar nu in een dramamodus schoot en dus drama.

Nou, en dan had hij (de manager) over onze roodharige ook wel eens iets gezegd (dat ze roodharig was? Het staat me niet meer bij) en dan waren er nog twee die ik me niet eens kan herinneren die het drama opzweepten en de volgende ochtend waren ze in alle staten, in tranen en wilden ze excuses.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')