Ik las het ja. maar het lijkt mij zo onlogischquote:Op zaterdag 24 september 2022 13:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Heeft te maken met de manier van opwarmen enzo. Heb ik me laten vertellen.
2 Mieles hierquote:Op zaterdag 24 september 2022 14:05 schreef F_r het volgende:
Miele schijnt niet de beste drogers te hebben
Hier miele wasmachine en aeg warmtepompdroger
Hier ook en ook ditoquote:Op zaterdag 24 september 2022 14:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
2 Mieles hier
Ik heb nog steeds een hekel aan wassen
Nou, liever niet. Ik dacht, ik ga eens rustig reageren op dingen. Weer dat stomme ding dicht.quote:
Bijzonder. De slogan is toch Miele. Er is geen betere?quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:05 schreef F_r het volgende:
Miele schijnt niet de beste drogers te hebben
Hier miele wasmachine en aeg warmtepompdroger
Niemand wil natuurlijk een wastopic missen!quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, liever niet. Ik dacht, ik ga eens rustig reageren op dingen. Weer dat stomme ding dicht.
Ik wou net zeggen: gereedschap!quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:49 schreef vencodark het volgende:
Als dit nu een OUD topic was waar voornamelijk mannen/vaders/echtgenoten kwamen, welk onderwerp zou dan steeds terugkomen?
Behalve klussen, want dat komt bij ons dames hier net zo goed voorbij.![]()
Dat advies kreeg ik in de winkel toen ik een nieuwe wilde.quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Bijzonder. De slogan is toch Miele. Er is geen betere?
Hier komt eigenlijk niets anders het huis in dan Miele. Twee keer een wasmachine en droger van gekocht, twee keer achtergelaten (de tweede keer omdat de nieuwe bewoners graag de set van 10 jaar oud over wilden nemen). Nu de Mieles van mijn ouders en daar is de droger al zeker meer dan 12 jaar oud van. Doet het nog steeds!
Piemels!quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:49 schreef vencodark het volgende:
Als dit nu een OUD topic was waar voornamelijk mannen/vaders/echtgenoten kwamen, welk onderwerp zou dan steeds terugkomen?
Zeker niet op je vrije zaterdag!quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niemand wil natuurlijk een wastopic missen!
Steak en blowjob dayquote:Op zaterdag 24 september 2022 14:49 schreef vencodark het volgende:
Met keukenpapier en dan helemaal rond tot er geen drab meer vanaf komtquote:Op zaterdag 24 september 2022 15:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gefeliciteerd voor de jarigen!
Ok dan kom ik ook nog met een wasvraag. Hoe krijgen jullie het rubber aan de binnenkant goed en makkelijk schoon? Is daar een trucje voor die ik niet ken?
Wij hebben geen droger, wel een wasrek in het trapgat op zolder en een groot staand wasrek. In de douche staat er ook nog 1 voor als er veel gewassen moet worden en het allemaal net niet past. Droogt best snel.
Vanmorgen met de kinderen en oma op een kleedje gezeten bij de rommelmarkt. De hele tijd droog, was ik van plan om een kistje te schuren zodra we thuis waren is het gaan regenen en nog steeds niet gestopt. Stom!
Doe ik.quote:Op zaterdag 24 september 2022 15:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Met keukenpapier en dan helemaal rond tot er geen drab meer vanaf komt![]()
Zo. Al 2,5 zakken gevuld. 1 met kapotte kleding en sokken e.d en 1,5 met nog prima kleding. Ik vind het zo zonde om in de kledingbak te dumpen, meeste is amper gedragen![]()
Maat 152, 158 en 164. Mocht er iemand zijn hier die het wil hebben? Alles in 1x en af te halen in Amsterdam. Anders gaat het alsnog de kledingbak in.
Je kan een berichtje sturen
Ik gebruik nu waspoeder en het lijkt iets minder te zijn. Maar het blijft prutterig, zeker daar waar het laagje water in de ring blijft staanquote:Op zaterdag 24 september 2022 15:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Doe ik.Je kunt zeker niks doen om het te voorkomen?
Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik de kleding graag komen halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |