Ik word altijd heel erg moe van dit soort artikeltjes. Gelukkig is daar Rick Nobel die zo nobel is om mijn mening te ventileren.quote:Op zaterdag 24 september 2022 07:56 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
@:Rellende_Rotscholier
quote:Maar volgens Rick Nobel (28), verdienstelijk renner op continentaal niveau en voormalig Afrikaans diplomaat, mag deze kans Rwanda niet worden ontnomen. “Natuurlijk moeten we vraagtekens zetten bij wat niet deugt in Rwanda”, zegt Nobel. “Maar het moet niet de eerste reactie zijn bij deze historische toewijzing. Het is een vorm van selectieve verontwaardiging die ten opzichte van Afrikaanse landen vaker voorkomt. Laat de kritische benadering van Kagame niet de boventoon voeren. Het WK brengt veel teweeg voor Afrika en voor het beeld dat de wereld over het continent heeft.”
Maar heeft een van de twee onnodige vlaggetjes achter haar naam.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eensch, maar Longo-Borkienie zou het ook wel een keer verdienen eigenlijk.
In Nederland worden meer dan 1000 kinderen door de staat ontvoerd. Hoor je nooit meer iemand over.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik word altijd heel erg moe van dit soort artikeltjes. Gelukkig is daar Rick Nobel die zo nobel is om mijn mening te ventileren.
[..]
En het Ronde Huis!quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In Nederland worden meer dan 1000 kinderen door de staat ontvoerd. Hoor je nooit meer iemand over.
En het is dichtquote:
Die heeft Vos na de laatste beklimming van Mount Pleasant nodig.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:34 schreef heywoodu het volgende:
Van Vleuten heeft weinig zin om Van Dijk te helpen.
Mwah, als Van Dijk het nu in d'r eentje moet doen heeft Vos Van Vleuten hooguit nodig voor plek zesquote:Op zaterdag 24 september 2022 08:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft Vos na de laatste beklimming van Mount Pleasant nodig.
Sinds wanneer ben jij blauw? Gefeliciteerd makkerquote:Op zaterdag 24 september 2022 08:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe toepasselijk die regenboog 🌈
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |