Voodoo wraak van Annemiek?quote:
En na Vos' zilver een jaar later überhaupt geen medaille tot Lieke Nooijen in 2019.quote:Op zaterdag 24 september 2022 07:15 schreef Faraday01 het volgende:
Zat net de junioren uitslagen te bekijken. Bizar dat bij de dames junioren Vos in 2004 de laatste nederlande wereldkampioene was
Ach, ach, ach, ach, ach, ach, ach, meisje Vollering.quote:
Over welke Backstedt heb je het?quote:Op zaterdag 24 september 2022 07:33 schreef DeeBee het volgende:
Wat een machine is die Backstedt, die rijdt binnenkort bij de profs ook alles aan gort.
Ik vernam dat ze op haar 15e al gestopt is met school en sindsdien eigenlijk door het leven gaat als prof. Een troost voor de rest zou dus moeten zijn dat er wellicht niet veel ruimte is om nog meer te verbeteren. Is maar goed ook, beangstigend goed.quote:Op zaterdag 24 september 2022 07:33 schreef DeeBee het volgende:
Wat een machine is die Backstedt, die rijdt binnenkort bij de profs ook alles aan gort.
Ze kan dus maar beter wel opletten hoe je coach of manager ofzo moet zijn, of ze moet een Longo-achtige carrière op gaan bouwen.quote:Op zaterdag 24 september 2022 07:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vernam dat ze op haar 15e al gestopt is met school en sindsdien eigenlijk door het leven gaat als prof. Een troost voor de rest zou dus moeten zijn dat er wellicht niet veel ruimte is om nog meer te verbeteren. Is maar goed ook, beangstigend goed.
Je zou denken dat ze inderdaad volgend jaar direct mee kan met de beteren bij de profs. Maar we hebben ook vaker gezien dat de juniorentijd ook niet altijd alles zegt.quote:Op zaterdag 24 september 2022 07:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vernam dat ze op haar 15e al gestopt is met school en sindsdien eigenlijk door het leven gaat als prof. Een troost voor de rest zou dus moeten zijn dat er wellicht niet veel ruimte is om nog meer te verbeteren. Is maar goed ook, beangstigend goed.
Dat zijn de genen van Magnus.quote:Op zaterdag 24 september 2022 07:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Trouwens: zo scherp staat ze nog niet als je haar net ziet staan dus daar valt nog winst te halen.
Zoë. Ze lijkt wel een beetje het postuur van haar vader te hebben, dus misschien zal ze niet alle koersen mee doen, maar die laat serieus schroeiwerk zien. Haar zus is niet slecht, maar wel een tandje minder.quote:Op zaterdag 24 september 2022 07:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Over welke Backstedt heb je het?
Interessant. Zo vroeg stoppen met school vind ik er ook wel weer een beetje over, die opoffering lijkt nog niet per se nodig in het vrouwenwielrennen? Maar als dat haar gelukkig maakt moet ze het vooral doen. De progressie zit er nog wel flink in, de tijdrit dit jaar was van fantastisch niveau en wel een pak beter wat ze hiervoor liet zien. Heeft ze een beetje een sprint?quote:Op zaterdag 24 september 2022 07:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft dus nooit wat gewonnen.quote:Goeie renster kan aanvallen en sprinten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |