abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 september 2022 @ 13:19:59 #51
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206085690
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 21:30 schreef damsco het volgende:
Aan de andere kant kun je als familie van het slachtoffer rustig die gozer helemaal aftuigen als wraak. Je krijgt zelf ook een fopstraf, dat is het voordeel.
Nee, dan heet het opeens dat je niet hoog in je emotie zit, maar bewust en gepland aan eigenrichting deed. Wat in deze casus ook al het geval was natuurlijk, maar dat wordt alleen van stal gehaald als het justitieel systeem gedwongen wordt na te denken over de gevolgen van de door hen gehanteerde proportionaliteit.
Life is what you make it.
  zaterdag 24 september 2022 @ 13:21:48 #52
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206085716
Wat een fijn idee dat zo iemand die tot zo weinig in staat is dat hij een huishouden runt waarin letterlijk in de keuken gescheten wordt straks weer vrij rondloopt en weer een nieuwe hond en/of vriendin kan nemen en mishandelen samen met zijn gedegenereerde omgeving.
pi_206085749
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 september 2022 17:55 schreef de_boswachter het volgende:
Zij eist 90 dagen cel, waarvan 31 voorwaardelijk en een taakstraf van 200 uur.
Alsjeblieft zeg, maak zo iemand toch gewoon af zeg...
Gewoon een kogel door z'n psychopathische tyfuskop, en verder nooit meer naar omkijken. :r
Eens kijken
pi_206085902
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:18 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Is dat zo? Waarom gebeurt dat in andere topics dan wel steeds?
Daar zeg ik doorgaans ook wat van wanneer ik het zie.

En waarom het gebeurt? Omdat er een stel trieste vingerwijzers zit, die harde plasser krijgt van roepen hoe slecht "de andere groep" wel niet is.

Problemen binnen bepaalde groepen, prima, soms nodig om het probleem te kunnen aanpakken. Maar zonder enige aanwijzing, bij voorbaat, heel hard roepen dat het wel groep x zal zijn, dat is gewoon dieptriest.
Krekker is de bom!
pi_206086002
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:28 schreef raptorix het volgende:
Laat me raden een Antiliaan.
Dom gelul in de ruimte.

Je moet wel wereldvreemd/naïef zijn om te denken dat er geen autochtone tokkie families / gekkies bestaan. Het kan echt van alles zijn, autochtoon, allochtoon, het nieuwsbericht opzichzelf, geeft totaal geen aanwijzing in een bepaalde richting.
Krekker is de bom!
pi_206086463
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:25 schreef Maharski het volgende:

[..]
Alsjeblieft zeg, maak zo iemand toch gewoon af zeg...
Gewoon een kogel door z'n psychopathische tyfuskop, en verder nooit meer naar omkijken. :r
Omdat ie z'n vriendin blauwe plekken bezorgd heeft?
pi_206086473
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 14:55 schreef Sodemieters het volgende:
Omdat ie z'n vriendin blauwe plekken bezorgd heeft?
Omdat die totaal ziek in z'n hoofd is en in en in slecht.
Eens kijken
pi_206086513
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:46 schreef corehype het volgende:
Het lijkt me de type witte man die na een paar jaar een vrouw gaat vermoorden in zn kelder

Graag meteen ophangen
:') :') :')
pi_206086552
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:52 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Dom gelul in de ruimte.

Je moet wel wereldvreemd/naïef zijn om te denken dat er geen autochtone tokkie families / gekkies bestaan. Het kan echt van alles zijn, autochtoon, allochtoon, het nieuwsbericht opzichzelf, geeft totaal geen aanwijzing in een bepaalde richting.
Ja wereldvreemd? Ooit wel eens vastgezeten met Antilianen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206086565
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 14:57 schreef Maharski het volgende:

[..]
Omdat die totaal ziek in z'n hoofd is en in en in slecht.
Omdat ie z'n vriendin blauwe plekken bezorgd heeft?
  zaterdag 24 september 2022 @ 15:21:06 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206086646
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:40 schreef KreKkeR het volgende:
Daar zeg ik doorgaans ook wat van wanneer ik het zie.

En waarom het gebeurt? Omdat er een stel trieste vingerwijzers zit, die harde plasser krijgt van roepen hoe slecht "de andere groep" wel niet is.

Problemen binnen bepaalde groepen, prima, soms nodig om het probleem te kunnen aanpakken. Maar zonder enige aanwijzing, bij voorbaat, heel hard roepen dat het wel groep x zal zijn, dat is gewoon dieptriest.
Zie je nu wat je hierboven (zelf) doet en wat je anderen zo kwalijk neemt?
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2022 20:39 schreef KreKkeR het volgende:
We hebben geen idee wat de afkomst en etniciteit van de dader is. Totaal niet relevant en slaat ook nergens op om hier, op basis van totaal gebrek aan informatie, over te speculeren.
Dus ik vind het een beetje raar dat jij wel dingen in mag vullen en wij dat van jou niet mogen en je daar ons zo nodig op aan moet spreken.

pi_206086925
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 15:21 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zie je nu wat je hierboven (zelf) doet en wat je anderen zo kwalijk neemt?
[..]
Dus ik vind het een beetje raar dat jij wel dingen in mag vullen en wij dat van jou niet mogen en je daar ons zo nodig op aan moet spreken.

[ afbeelding ]
Dankjewel voor je feedback. Doen we niks mee.

Maarre ik vul niks in hoor. Ik ben simpelweg bepaalde kneusjes aan het beledigen op basis van hun achterlijk gedrag.

Dat is misschien niet netjes, maar weer heel wat anders dan meteen naar bevolkingsgroepen wijzen.
Krekker is de bom!
pi_206092781
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 13:52 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Dom gelul in de ruimte.

Je moet wel wereldvreemd/naïef zijn om te denken dat er geen autochtone tokkie families / gekkies bestaan. Het kan echt van alles zijn, autochtoon, allochtoon, het nieuwsbericht opzichzelf, geeft totaal geen aanwijzing in een bepaalde richting.
Je moet wel wereldvreemd zijn om met de naam Quinten en dit soort rare fratsen de Antilliaanse/Surinaamse/Caraibische gemeenschappen niet te verdenken.

Blanke tokkies heten eerder Kevin... of Samantha.
  zondag 25 september 2022 @ 03:24:15 #64
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206092786
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 03:21 schreef Horzula het volgende:

[..]
Je moet wel wereldvreemd zijn om met de naam Quinten en dit soort rare fratsen de Antilliaanse/Surinaamse/Caraibische gemeenschappen niet te verdenken.

Blanke tokkies heten eerder Kevin... of Samantha.
Wesley , Melvin
Ik ben inmiddels overleden
pi_206092806
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 03:24 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Wesley , Melvin
Er is wel enige overlap.

Maar bepaalde Engelse voornamen in Nederland zijn zo oververtegenwoordigd bij bepaalde groepen dat je alleen daaraan al op kunt maken over wie het waarschijnlijk gaat.

Franklyn is ook zo'n naam die je bij blanke Nederlandse autochtonen weinig tegen zult komen.

En bepaalde typen misdaden horen sterk bij bepaalde ethnische/religieuze groepen.

Eerwraak Turken, beschuldigingen oom-nicht incest/ruzies om geld Gereformeerden, mensen die mensen zuur in het gezicht gooien... immigranten uit het voormalige Britse koloniale rijk.
pi_206093120
Quinten is gewoon een naam die veel aan blanken wordt gegeven. Doe maar eens een Google image search. Het is geen Royston of Clarence ofzo.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206093235
Blank, zwart, geel, of paars: ik denk dat we hier in elk geval niet met een gepromoveerde bètawetenschapper te maken hebben. Maar dat kan een vooroordeel zijn.
  zondag 25 september 2022 @ 08:50:01 #68
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_206094046
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 03:21 schreef Horzula het volgende:

[..]
Je moet wel wereldvreemd zijn om met de naam Quinten en dit soort rare fratsen de Antilliaanse/Surinaamse/Caraibische gemeenschappen niet te verdenken.

Blanke tokkies heten eerder Kevin... of Samantha.
Doe eens een willekeurige google search:
https://www.google.nl/search?q=quinten

Meer blanken dan zwarten. En volgens mij niet eens per definitie alleen tokkies.

Ik zeg overigens niet dat het per se een autochtone Nederland moet zijn. Ik geef alleen aan dat we puur op basis van deze naam weinig kunnen concluderen.

En op basis van het gedrag... Sorry, maar als je vandaag de dag nog steeds denkt dat autochtonen geen gek gedrag kunnen vertonen, dan ben leef je echt in een bubbel.

Kijk alleen even naar een paar vd meest recente nieuwsberichten hier, zoals bijv:

NWS / Vermiste Gino (9) dood gevonden #14
Krekker is de bom!
pi_206096524
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 08:50 schreef KreKkeR het volgende:

En op basis van het gedrag... Sorry, maar als je vandaag de dag nog steeds denkt dat autochtonen geen gek gedrag kunnen vertonen, dan ben leef je echt in een bubbel.

Dat heb ik dan ook niet gezegd, dus wie leeft er hier in een bubbel?
pi_206096556
Mensen met de naam Quinten zijn sowieso vaak fout
pi_206096660
Het niveau op nws begint steeds meer op feesboek te lijken jammer genoeg.
  zondag 25 september 2022 @ 13:59:33 #72
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_206096967
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 13:12 schreef Horzula het volgende:

[..]
Dat heb ik dan ook niet gezegd, dus wie leeft er hier in een bubbel?
Vertel, wat bedoel je dan met onderstaande dikgedrukte?
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 03:21 schreef Horzula het volgende:

[..]
Je moet wel wereldvreemd zijn om met de naam Quinten en dit soort rare fratsen de Antilliaanse/Surinaamse/Caraibische gemeenschappen niet te verdenken.

Blanke tokkies heten eerder Kevin... of Samantha.
Krekker is de bom!
pi_206097151
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 13:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Vertel, wat bedoel je dan met onderstaande dikgedrukte?
[..]

"Verdenken" en "schuldig" zijn liggen inderdaad in elkaars verlengde, maar zijn niet hetzelfde. Leer Nederlands, KreKKeR!

Maar, mocht Quinten geen Anti zijn of iets dergelijks, maar roomblank, zal ik ruiterlijk mijn verontschuldigingen aanbieden.
pi_206124453


[ Bericht 100% gewijzigd door NoCigar op 28-09-2022 15:32:09 (fout topic) ]
anonieme razernist
pi_206139148
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:46 schreef corehype het volgende:
Het lijkt me de type witte man die na een paar jaar een vrouw gaat vermoorden in zn kelder

Graag meteen ophangen
Het is altijd zo jammer dat mensen zoals jij racisme in stand proberen te houden.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')