Nee, dan heet het opeens dat je niet hoog in je emotie zit, maar bewust en gepland aan eigenrichting deed. Wat in deze casus ook al het geval was natuurlijk, maar dat wordt alleen van stal gehaald als het justitieel systeem gedwongen wordt na te denken over de gevolgen van de door hen gehanteerde proportionaliteit.quote:Op vrijdag 23 september 2022 21:30 schreef damsco het volgende:
Aan de andere kant kun je als familie van het slachtoffer rustig die gozer helemaal aftuigen als wraak. Je krijgt zelf ook een fopstraf, dat is het voordeel.
Alsjeblieft zeg, maak zo iemand toch gewoon af zeg...quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:55 schreef de_boswachter het volgende:
Zij eist 90 dagen cel, waarvan 31 voorwaardelijk en een taakstraf van 200 uur.
Daar zeg ik doorgaans ook wat van wanneer ik het zie.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Is dat zo? Waarom gebeurt dat in andere topics dan wel steeds?
Dom gelul in de ruimte.quote:
Omdat ie z'n vriendin blauwe plekken bezorgd heeft?quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:25 schreef Maharski het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, maak zo iemand toch gewoon af zeg...
Gewoon een kogel door z'n psychopathische tyfuskop, en verder nooit meer naar omkijken.
Omdat die totaal ziek in z'n hoofd is en in en in slecht.quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:55 schreef Sodemieters het volgende:
Omdat ie z'n vriendin blauwe plekken bezorgd heeft?
quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:46 schreef corehype het volgende:
Het lijkt me de type witte man die na een paar jaar een vrouw gaat vermoorden in zn kelder
Graag meteen ophangen
Ja wereldvreemd? Ooit wel eens vastgezeten met Antilianen?quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dom gelul in de ruimte.
Je moet wel wereldvreemd/naïef zijn om te denken dat er geen autochtone tokkie families / gekkies bestaan. Het kan echt van alles zijn, autochtoon, allochtoon, het nieuwsbericht opzichzelf, geeft totaal geen aanwijzing in een bepaalde richting.
Omdat ie z'n vriendin blauwe plekken bezorgd heeft?quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:57 schreef Maharski het volgende:
[..]
Omdat die totaal ziek in z'n hoofd is en in en in slecht.
Zie je nu wat je hierboven (zelf) doet en wat je anderen zo kwalijk neemt?quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:40 schreef KreKkeR het volgende:
Daar zeg ik doorgaans ook wat van wanneer ik het zie.
En waarom het gebeurt? Omdat er een stel trieste vingerwijzers zit, die harde plasser krijgt van roepen hoe slecht "de andere groep" wel niet is.
Problemen binnen bepaalde groepen, prima, soms nodig om het probleem te kunnen aanpakken. Maar zonder enige aanwijzing, bij voorbaat, heel hard roepen dat het wel groep x zal zijn, dat is gewoon dieptriest.
Dus ik vind het een beetje raar dat jij wel dingen in mag vullen en wij dat van jou niet mogen en je daar ons zo nodig op aan moet spreken.quote:Op vrijdag 23 september 2022 20:39 schreef KreKkeR het volgende:
We hebben geen idee wat de afkomst en etniciteit van de dader is. Totaal niet relevant en slaat ook nergens op om hier, op basis van totaal gebrek aan informatie, over te speculeren.
Dankjewel voor je feedback. Doen we niks mee.quote:Op zaterdag 24 september 2022 15:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zie je nu wat je hierboven (zelf) doet en wat je anderen zo kwalijk neemt?
[..]
Dus ik vind het een beetje raar dat jij wel dingen in mag vullen en wij dat van jou niet mogen en je daar ons zo nodig op aan moet spreken.
[ afbeelding ]
Je moet wel wereldvreemd zijn om met de naam Quinten en dit soort rare fratsen de Antilliaanse/Surinaamse/Caraibische gemeenschappen niet te verdenken.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dom gelul in de ruimte.
Je moet wel wereldvreemd/naïef zijn om te denken dat er geen autochtone tokkie families / gekkies bestaan. Het kan echt van alles zijn, autochtoon, allochtoon, het nieuwsbericht opzichzelf, geeft totaal geen aanwijzing in een bepaalde richting.
Wesley , Melvinquote:Op zondag 25 september 2022 03:21 schreef Horzula het volgende:
[..]
Je moet wel wereldvreemd zijn om met de naam Quinten en dit soort rare fratsen de Antilliaanse/Surinaamse/Caraibische gemeenschappen niet te verdenken.
Blanke tokkies heten eerder Kevin... of Samantha.
Er is wel enige overlap.quote:
Doe eens een willekeurige google search:quote:Op zondag 25 september 2022 03:21 schreef Horzula het volgende:
[..]
Je moet wel wereldvreemd zijn om met de naam Quinten en dit soort rare fratsen de Antilliaanse/Surinaamse/Caraibische gemeenschappen niet te verdenken.
Dat heb ik dan ook niet gezegd, dus wie leeft er hier in een bubbel?quote:Op zondag 25 september 2022 08:50 schreef KreKkeR het volgende:
En op basis van het gedrag... Sorry, maar als je vandaag de dag nog steeds denkt dat autochtonen geen gek gedrag kunnen vertonen, dan ben leef je echt in een bubbel.
Vertel, wat bedoel je dan met onderstaande dikgedrukte?quote:Op zondag 25 september 2022 13:12 schreef Horzula het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook niet gezegd, dus wie leeft er hier in een bubbel?
quote:Op zondag 25 september 2022 03:21 schreef Horzula het volgende:
[..]
"Verdenken" en "schuldig" zijn liggen inderdaad in elkaars verlengde, maar zijn niet hetzelfde. Leer Nederlands, KreKKeR!quote:Op zondag 25 september 2022 13:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Vertel, wat bedoel je dan met onderstaande dikgedrukte?
[..]
Het is altijd zo jammer dat mensen zoals jij racisme in stand proberen te houden.quote:Op vrijdag 23 september 2022 19:46 schreef corehype het volgende:
Het lijkt me de type witte man die na een paar jaar een vrouw gaat vermoorden in zn kelder
Graag meteen ophangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |