Er zijn ontwikkelingen: Meneer plast op het potje! Waarschijnlijk had hij gewoon besloten dat ie niet graag meer in de luier plast, maar kon hij dat niet uiten ofzo? Nu zetten we hem bij elke luierwissel op het potje en zit er ook elke keer iets in. De luiers raken ook nog vol, dat wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:07 schreef B.ertha het volgende:
Sinds vandaag plast de kleine eikel ineens bij elke luierwissel op de tafelWat is dat voor ongein
Oh wat goed!!quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Er zijn ontwikkelingen: Meneer plast op het potje! Waarschijnlijk had hij gewoon besloten dat ie niet graag meer in de luier plast, maar kon hij dat niet uiten ofzo? Nu zetten we hem bij elke luierwissel op het potje en zit er ook elke keer iets in. De luiers raken ook nog vol, dat wel.
Hij heeft er zelfs al een keer op gepoep!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daar doelde ik eigenlijk op. Op zo'n gesprek. Hoe oud is de jouwes?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:10 schreef tpopml het volgende:
![]()
Vaccinatie pas weer bij 3 4 jr meen ik me te herinneren. Bron
Wij hebben net wel een 'ontwikkelgesprek' gehad. Meten, wegen, blokjes stapelen enzulks. 92 cm en 14.25 kgvoorspelde lengte is 1,85m oid
Hangt ook van je cb af. Hier hebben ze nog steeds een achterstand, zeiden ze bij het laatste gesprek. Mijn oudste is tussen 14 maanden en 3,5 (toen kreeg ze prikken) niet geweest. Wel een keer een belletje gehad.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik eigenlijk op. Op zo'n gesprek. Hoe oud is de jouwes?
Ik zal binnenkort eens bellen. Wel benieuwd naarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hangt ook van je cb af. Hier hebben ze nog steeds een achterstand, zeiden ze bij het laatste gesprek. Mijn oudste is tussen 14 maanden en 3,5 (toen kreeg ze prikken) niet geweest. Wel een keer een belletje gehad.
25 mndquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je kunt het ongetwijfeld ook online opzoeken als je dat handiger vindt. Onze ggd heeft iig een ouderportaal waar dat soort info in staat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens bellen. Wel benieuwd naar
Is dat lang naar Nederlandse maatstaven? Bubbles zit hier nu in het 94ste percentiel qua lengte, maar ik kan me zo maar voorstellen dat het in Nederland gemiddeld isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:10 schreef tpopml het volgende:
![]()
Vaccinatie pas weer bij 3 4 jr meen ik me te herinneren. Bron
Wij hebben net wel een 'ontwikkelgesprek' gehad. Meten, wegen, blokjes stapelen enzulks. 92 cm en 14.25 kgvoorspelde lengte is 1,85m oid
Hij zit nu op de +1 lijn, de voorspelde lengte is hartstikke gemiddeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is dat lang naar Nederlandse maatstaven? Bubbles zit hier nu in het 94ste percentiel qua lengte, maar ik kan me zo maar voorstellen dat het in Nederland gemiddeld is.
Wij zijn maandag geweest met 3 jaar en 4 maanden. Mochten ook met 3 jaar 9 maanden, maar omdat Bas nogal klein van stuk is vonden wij het wel fijn om nog even een keer extra te gaan. Dus de afspraak mooi gecombineerd met die van de jongste.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is echt nog een kleintje! Klein maar fijnquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wij zijn maandag geweest met 3 jaar en 4 maanden. Mochten ook met 3 jaar 9 maanden, maar omdat Bas nogal klein van stuk is vonden wij het wel fijn om nog even een keer extra te gaan. Dus de afspraak mooi gecombineerd met die van de jongste.
Stats zijn 93 cm en 14,2 kilo. Aan lengte zit hij nu stabiel op de -2 lijn.
Wij zitten inmiddels in de kriebelbeestjes -fase. De score van deze week zijn 2 regenwormen, een aantal slakken en vandaag pissebedden![]()
Nou ja, waarom? Het kwam bij je oudste vanzelf goed zeg je net. Ik zou als ik jou was mezelf de frustratie besparen en er vooralsnog van uit gaan dat het bij deze ook wel goed komt. Hij is pas net twee, je hebt nog een eeuwigheid te gaan voordat de situatie nijpend wordt toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
NeeEn die fantastische driftbuien wanneer iets niet mag.
Ik moet wel zeggen, ik zie er een beetje tegenop tegen dat zindelijk 'maken'. Bij mijn oudste heeft het best wat voeten in de aarde gehad tot we het maar op zijn beloop lieten. Toen werd ze met 3,5 jaar zindelijk. Wel gelijk dag en nacht, dus dat was wel heel fijn. Hoop dat deze keer wat sneller de klus geklaard is.
Ja, geen idee eigenlijk. Misschien omdat ik niet zo goed weet hoe ik het moet aan pakken. Ik zet straks het potje neer, zeg dat hij daarop kan kakken en plassen en voor de rest modder ik maar aan denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:07 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ja, waarom? Het kwam bij je oudste vanzelf goed zeg je net. Ik zou als ik jou was mezelf de frustratie besparen en er vooralsnog van uit gaan dat het bij deze ook wel goed komt. Hij is pas net twee, je hebt nog een eeuwigheid te gaan voordat de situatie nijpend wordt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |